9-сыныптағы Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы: ұзақ мерзімді сабақ жоспары

Пәні: Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы Сыныбы: 9 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Теіржол және автомобиль көлігі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Теміржол және автомобиль көлігі туралы оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 09. 01. 13ж
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Су, әуе көлігі және құбыр желісі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар су, әуе көлігі және құбыр желісі туралы салыстырып, талдап үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 16. 01
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанды экономикалық аудандастыру. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар 5 экономикалық аудан туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 23. 01
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстан. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 30. 01
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстанның шаруашылық географиясы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 06. 02. 13ж
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Шығыс Қазақстан Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 13. 02
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Шығыс Қазақстанның шаруашылық географиясы Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 20. 02
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Батыс Қазақстан. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 27. 02
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 06. 03. 13ж
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Қазақстан Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 13. 03
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Қазақстанның шаруашылық географиясы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 20. 03
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Оңтүстік Қазақстан Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 03. 04. 13ж
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Оңтүстік Қазақстанның шаруашылық географиясы Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 10. 04
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның қазіргі дүниежүзі картасындағы геосаяси орны. Халықаралық экономикалық қатынастары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Қазақстанның қазіргі кездегі геосаяси әлеуетімен танысып, оқып үйренеді. Өз беттерінше ізденеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Мерзімі: 17. 04
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның Таяу және алыс шетелдермен сыртқы экономикалық байланыстары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын

Ұқсас жұмыстар
9-сыныпқа арналған Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы пәнінің ұзақ мерзімді жоспары
9-сыныпқа арналған Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясының ұзақ мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы оқу бағдарламасы - 68 сағат
8-9 сыныптар үшін Қазақстанның физикалық, экономикалық және әлеуметтік географиясы: оқу бағдарламасы мен сабақ жоспарлары
9-сынып географиясы: Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы, табиғат жағдайы және халқы - қысқа мерзімді жоспар
9-сынып: Қазақстанның физикалық және экономикалық географиясы - емтихан билеттері (1-30)
8-сыныпқа арналған Қазақстанның физикалық географиясы пәнінің ұзақ мерзімді оқу жоспары
9-сынып географиясы: Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық және табиғи жағдайы - сабақ жоспары
9-сынып географиясы: Қазақстанның экономикалық аудандары - қорытынды ойын сабақ (оқыту-әдістемелік жоспар)
9-сынып географиясы: Қазақстанның көлік кешені - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz