Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы

Пәні: Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы Сыныбы: 9 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Мерзімі
1
Кіріспе экономикалық және әлеуметтік география ұғымы. Оқулық мазмұны. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Теміржол және автомобиль көлігі туралы оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2
Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар су, әуе көлігі және құбыр желісі туралы салыстырып, талдап үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3
Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар 5 экономикалық аудан туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4
Қазақстанның табиғат жағдайы мен ресурстары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

5
Қазақстанның табиғат жағдайы мен ресурстары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

6
№1 практикалық жұмыс. <<Қазақстанның ЭГЖ және саяси-әкімшілік құрылымын анықтау>> Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

7
Шығыс Қазақстанның шаруашылық географиясы Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

8
Батыс Қазақстан. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

9
Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

10
Солтүстік Қазақстан Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

11
Солтүстік Қазақстанның шаруашылық географиясы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

12
Оңтүстік Қазақстан Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

13
Оңтүстік Қазақстанның шаруашылық географиясы Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстанның шаруашылығы туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

14
Қазақстанның қазіргі дүниежүзі картасындағы геосаяси орны. Халықаралық экономикалық қатынастары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Қазақстанның қазіргі кездегі геосаяси әлеуетімен танысып, оқып үйренеді. Өз беттерінше ізденеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

15
Қазақстанның Таяу және алыс шетелдермен сыртқы экономикалық байланыстары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Қазақстанның шетелдермен байланысы туралы түрлі ақпараттар алады, өздері ізденеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

16
Қазақстанның халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығы Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Қазақстанның халықаралық ұйымдармен байланысы туралы оқып біледі. Түрлі ақпараттар жинайды.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

17
Табиғат пен қоғамның өзара әсері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғат пен қоғам арасындағы өзара әсері туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

1
. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Теміржол және автомобиль көлігі туралы оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2
Су, әуе көлігі және құбыр желісі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар су, әуе көлігі және құбыр желісі туралы салыстырып, талдап үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3
Қазақстанды экономикалық аудандастыру. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар 5 экономикалық аудан туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4
Орталық Қазақстан. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

1
. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Теміржол және автомобиль көлігі туралы оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2
Су, әуе көлігі және құбыр желісі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар су, әуе көлігі және құбыр желісі туралы салыстырып, талдап үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3
Қазақстанды экономикалық аудандастыру. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар 5 экономикалық аудан туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4
Орталық Қазақстан. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

1
. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Теміржол және автомобиль көлігі туралы оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2
Су, әуе көлігі және құбыр желісі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар су, әуе көлігі және құбыр желісі туралы салыстырып, талдап үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3
Қазақстанды экономикалық аудандастыру. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар 5 экономикалық аудан туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4
Орталық Қазақстан. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

Ұқсас жұмыстар
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Қазақстанды экономикалық аудандастыру
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Табиғатты қорғау негіздері. факультативтік курс бағдарламасы
Қазақстанның климаты
Сабақты қорытындылау кезеңі
Орталық Қазақстан - Қазақстан экономикасы дамуындағы үлесі
Пәндер