Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Негіздердің қасиеттерін түсіндіру

Қаржан жалпы орта мектебі
Пәні: Химия.
Сыныбы: 8 <<а>> сынып
Сабақтың өту мерзімі: 1)07.04 2)09.04 3)14.04 4)16.04
Тараудың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыыстардың маңызды кластары.
Мақсаты:Бейорганикалық қосылыстардың түрлерімен таныстыру арқылы білімін тереңдету.

Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау
Мерзімі
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдің кіріктірілуі
Күтілетін нәтиже
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Барлығын қосқанда (ОПТ-оқу процесіндегі талдау)
Негізгі дерек көздер, құрал жабдықтар (пайд.әдебиеттер)

1
07.04
Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары
1. Оксидтердің қасиеттерін ұғындра білу.

-Миға шабуыл
-Сөзжұмбақ шешу.
-Түртіп алу
-Жұбыңды тап
-Деңгейлік тапсырма
-Сұрақ-жауап
Кері байланыс

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оксидтердің қалай пайда болатынын түсінеді.
Реакция теңдеулерін жазғанда формулаларды дұрыс қолдана алады.
Негіздік оксидтер мен қышқылдық оксидтерді ажырата біледі

Бағдаршаммен бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Жұлдызша
Сенгвич
Кері байланыс
Деңгейлік тапсырмалар.
Жекеленген оқушы-ға арналған тапсырмалар.
А-оксидтердің қасиеттерін біледі,реакция теңдеуін жаза алады
В-оксидтердің қасиеттерін ажрата біледі
С-оксидтердің жіктелуін түсінді.
Интерактивті тақта,
Периодтық кесте, стикер,оқулық,
АКТ
2
09.04
Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру.

-<<Миға шабуыл>>
-Ой қозғау.
-Есеп шығару.
-Венн диаграммасы
-Инсерт кестесі
Кері байланыс
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Негіздердің екіге жіктелетінін біледі.
Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады.
Оны өмірде қалай пайдаланатынын түсінеді.
Топтық бағалау. Бағдаршаммен
Бағалау
Стикермен
Фигура лақтыру: сұрақ-жауап
Интерактивті тақта. Периодтық кесте
Сынауық , әк тас
су, оқулық, бор
3
14.04
Қышқылдар.Қышқылдардың жіктелуі, алынуы, олардың химиялық қасиеттер.
Қышқылдардың алыну жолдарын ұғыну.
-Миға шабул
-зертханалық жұмыс
-Джиксо әдісі
-Адасқан формулалар.
-Венн диаграммасы
-Инсерт кестесі
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқудағы
жаңа әдіс-тәсілдер
Қышқылдардың формуласын жаза алады.
Қышқылдардың жіктелуін түсінеді.
Тұрмыста пайдалануға болатын қышқылдарды ажырата біледі.
Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ
Сенгвич
Бағдаршам
Адасқан формулалар.
Кім тапқыр
Интерактивті тақта. Электронды оқулық.
Бейнелі суреттер.
Периодтық кесте.
Постер.Бор.
4
16.04
Тұздардың жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
. Тұздардың жіктелуі туралы мағлұмат беру.

Ашық сұрақ жауап.
-Топпен жұмыс.
-Түртіп алу әдісі
-Есеп шығару
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Тұздарды жіктей алады.
Реакция теңдеуін жазғанда формулаларды орынды қолдана алады.
Есеп шығара біледі.
Өзін-өзі критерийлер арқылы бағалау.
Деңгейлік тапсырмалар
<<Эссе>>ой-қозғау.
Венн диаграммасы.
Оқулық, тест тапсырмалары, постер,стикер, реактивтер мен сынауықтар.

Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Р.Сәрсенов
Мерзімі: 07.04.2014 ж
Мектеп атауы: <<Қаржан>> ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №1
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары
Сабақтың мақсаты: Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.
Күтілетін нәтиже: Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгерді
Орта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледі
Төмен- оксидтердің жіктелуін біледі.
Негізгі идея: Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, стикер, оқулық,АКТ
Қолданылатын әдіс тәсілдер:
Инсерт әдісі,топтық жұмыс,құпия сөздің кілтін аш, жасырын элементтер

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтижесі
.
2 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында бір-біріне тілек айтқызу арқылы сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді іс-әрекет жасайды.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

2 мин
Оқушыларды төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын.
Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады
Оқушылар топқа бөліну әдісін үйренді.
9 мин
Үй тапсырмасын сұрау: Үй тапсырмасын қарлы кесек әдісімен қайталаймын.
Жазуға химиялық реакция теңдеулерін беремін.

Үй тапсырмасын бағдаршам арқылы бағалаймын
Топтағы оқушылар өзара пікірлесе отырып жауаптарын жазады.
Химиялық реакция теңдеуін аяқтап, теңестіреді.
Бағдаршам бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.
Үй тапсырмасын толық меңгергені көрінеді.
Өтілген сабақ бойыншабілімдерін нақтыланды.

5- мин
Жаңа сабақтың тақырыбы:
1. Жаңа сабақты тақырыбын ашуда оқушыларға АКТ арқылы сөзжұмбақ бердім. Сөзжұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты
Сөзжұмбақ сұрақтарының деңгейлеріне қарай сұраққа жауап берді
Жұлдызша арқылы бағалайды
Оқушы жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбы айқындалды.

8 мин
2.Оқулықпен жұмыс жасай отырып:
1-топ оксидтердің жіктелуіне мен алынуына; 2-топ Оксидтердің физикалық қасиеттеріне 3-топ Оксидтердің химиялық қасиеттеріне 4-топ оксидтердің қолданылуы тақырыптарына постер жасаттым.
Әр топ жасаған постерлерін қорғайды.

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі басбармақ арқылы бағалайды.

Оқушылар постермен жұмыс жүргізді, қорғайды.
Оксидтердің қасиеттерімен таныс болды

10 мин
Деңгейлік тапсырмалар:
Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды критерилер арқылы бағалаймын.
С. Оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазады;
В.Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;
А.Берілген окидтердегі металдың массасын анықтайды.

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады
Төмен деңгейдегі- оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазды .
Орта деңгейдегі-химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.
Жоғарғы деңгейдегі- берілген окидтердегі металдың массасын анықтады.
Оқушылар өз-өзін реттеп алды.

2 мин
Сергіту сәтін АКТ арқылы көрсетемін <<Қара жорға>> әніне би қимылдарын жасайды, оқушыларды оқыту үшін ынталандырамын
Оқушылар би қимылдарын орындайды
<<Қара жорға>>
Оқушылардың көңілі көтеріледі, келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.

3 мин
Сабақты қортындылау мақсатында топтарға
1.Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.
3.Кері байланыс.
Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады.
Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.

2 мин

Бағдаршам арқылы бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды;
Критерий жасау арқылы өзін-өзі бағалайды, кері байланыспен бағаланады.
Өзіне сын көзбен қарй отырып,
ыталанды

Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді

2 мин

Жаттығу жұмысы.Келер тапсырма бойынша тапсырма беру

Іздену

Қосымша әдебиеттер. АКТ

Мерзімі: 09.04.2014 ж
Мектеп атауы: <<Қаржан>> ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №2
Сабақтың тақырыбы: Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Негіздердің қасиеттерін түсіндіру.
Күтілетін нәтиже: Жоғары - Негіздерді өмірде қалай пайдаланатынын біледі.
Орта - Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады.
Төмен - Негіздердің екіге жіктелетінін біледі.
Негізгі идея: Металдар мен метал оксидтерінің әрекеттесуінен түзілетен қосылыстардың қасиеттерін тұғындыру.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Шынжыр әдісі, жұмбақ ,Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма,топтық жұмыс.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтижесі
2 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында <<Атом мен молекула>> сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді іс-әрекет жасайды.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.

2 мин
Оқушылардың пікір алмасуын жүзеге асыруда төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын.
Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады
Топқа бөліну әдісін үйренді.
10-мин
Үй тапсырмасын пысықтау: Топтағы оқушылардың білімдерін анықтау үшін оксидтердің қасиеттерін <<Шынжыр>> әдісі арқылы айтып шығуын тапсырамын.
Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам арқылы бағалаймын
Топтағы оқушылар оксидтердің алынуын, физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылуын <<Шынжыр>> әдісі арқылы үзбей айтып шығады.
Өзара бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.
Оқушылар үй жұмысын сұрауда сабаққа түгел қатысады

1- мин
Жаңа сабақтың тақырыбы:
1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатындаАКТ арқылы жұмбақ бердім. <<Субетінде безектеп металл натрий жүзеді, сәлден кейін жоқ болып, қандай қосылыс түзеді>>
Жұмбақтан <<Натрий гидроксиді>> деген сөз шығу керек. Осы жұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты
Оқушылар жұмбақты шешеді
Оқушы жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айқындалды.

12- мин
Бүгінгі жаңа сабақ <<Негіздер.Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері>> тақырыбына оқулықпен жұмыс жасай отырып <<Джиксо>> әдісімен 4 топқа бөліп беремін 1-топ негіздердің жіктелуіне мен алынуына; 2-топ Негіздердің физикалық қасиеттеріне 3-топ Негіздердің химиялық қасиеттеріне 4-топ Негіздердің қолданылуы тақырыптарына постер жасаттым. Жасаған постерлерін <<Қонаққа бару>> әдісі арқылы басқа топқа барып қорғайды.

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі жұлдызшалар арқылы бағалайды.

Оқушылар постер жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыптарын қорғайды.

Оқушылар келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.

10 мин
Деңгейлік тапсырмалар:
Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

Деңгейлік тапсырмаларды критерилер арқылы бағалаттым
Негіздердің алыну жолдары мен аттарын жазады;
Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;
Берілген негіздердегі металдың массасын анықтайды.

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады
Төмен деңгейдегі- негіздердің алыну жолдары мен аттарын жазды .
Орта деңгейдегі-химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.
Жоғарғы деңгейдегі- берілген негіздердегі металдың массасын анықтады.
Оқушылар өз-өзін реттеп алды.
2 мин
Сұрақ- жауап:
Оқушыларға <<Домино>> ойынын ойнаттым.
Оқушылар сыни тұрғыда ойлай отырып формулалар құрастырады.
Оқушылар белсенділік танытуға ұмтылып екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалады
Оқушыларда сыни тұрғыда ойлау қалыптасты.
3 мин
1.Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.
3.Кері байланыс.
Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады.
Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.

2 мин

Бағдаршам арқылы бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды.
Критерий жасау арқылы бағалайды; Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.
Өзіне сын көзбен қарй отырып,
ыталанды

Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді

1-мин

Үйге тапсырма:
Негіздердің жіктелуі физикалық және химиялық қасиеттері.

Іздену

Қосымша әдебиеттер. АКТ

Мерзімі: 14.04.2014 ж
Мектеп атауы: <<Қаржан>> ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №3

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар, олардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Қышқылдардың алыну жолдарын ұғыну.
Күтілетін нәтиже: Жоғары - Қышқылдардың қасиеттерін түсінеді, тұрмыста қолданылатын қышқылдарды ажырата алады.
Орта - Қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін ажырата біледі.
Төмен - Қышқылдардың жіктелуін түсінді.
Негізгі идея:

Дереккөздер:

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қышқылдардың түрлері мен қасиеттері жайлы түсіну

Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

Миға шабуыл; зертханалық жұмыс; Джиксо әдісі; Адасқан формулалар; Венн диаграммасы; Инсерт кестесі. Шынжыр әдісі, жұмбақ ,Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма,топтық жұмыс.

уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
2 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру мақсатында <<Қара жорға биімен>> сергіту сәтін өткіземін.
Топтық тапсырмаларды орындату үшін оқушыларды мақал сөздері жазылған қағаз қиындыларды құрастыру арқылы топқа бөлемін.
Оқушынлар сәлемдеседі.
Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді іс- әрекет жасайды.

Оқушылар мақал сөздері жазылған қағаз қиындысын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

Ынтымақтастық атмосферасы орнайды
10 минут
Үй тапсырмасын пысықтау.
Топтағы оқушылардың білімдерін анықтау үшін, бұрын алған білімін еске түсіре отырып,сұрақтар қою.
1.Негіздер деген не?
2. Негіздер қалай жіктеледі?
3. Негіздердің физикалық қасиеттері қандай? - деген сұрақарға жауап беруін тапсырамын.
Сұраққа нақты жауап бергеніне қарай екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалаймын
Оқушылар ойларын жинақтап, берілген сұрақтарға нақты жауап береді.

Екі жұлдыз бір тілек арқылы оқушылар үй жұмысында өз дайындықтарын сезінеді.
Алдыңғы сабақты пысықтай отырып үй тапсырмасын толық меңгергендері көрінеді, сыни ойлау қабілеттері дамиды

7 минут

10минут

Жаңа сабақ:
Бүгінгі жаңа сабақтың мазмұнын ашуда оқушыларды ойландыру мақсатында <<Миға шабуыл>> әдісімен жаңа сабақты ашу үшін
топтық жұмыс бердім
1.Оқулықпен жұмыс, постермен жұмыс
2.Зертханалық тәжірибе. Химиялық қасиеттері бойынша А- оқушыға қышқылдарды қандай заттармен әректтестіруге болатынын жасауды тапсырдым.
Оқушыларды << Сенгвич>> әдісімен бағалау және өзін-өзі бағалау.
1.Оқушылар ізденеді, оқулықпен жұмыс жасайды

2.оқулықпен жұмыс жасай отырып постерлерін қорғайды.

3.Зертханалық жұмысты ережелер бойынша жасай алады.

Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Постер қорғау арқылы ой өрістері артады. Өз алған білімдері бойынша білімдерін толықтырады.

8-мин
Жаңа сабаққа байланысты дәптермен жұмысты орындатамын.
1.Қышқылдардың металдармен әрекеттесуін;
2.Қышқылдардың негіздік оксидтермен;
4.Қышқылдардың негіздермен;
5.Қышқылдардың тұздармен әрекеттесу, реакция теңдеулерін жазуды тапсырамын.

Реакция теңдеуін жазған оқушылар бағдаршам арқылы бағаланады.

Оқушылар реакция теңдеулерін жазып аяқтайды, оны коэффициенттер арқылы теңестіреді.
Реакция нәтижесінде түзілген заттардың аттарын атайды.

Дәптермен жұмыс орындаған оқушылар бағдаршам арқылы өздерін бағалайды.
Ұқыптылық пен нақтылық бойынша жұмыс істеуді үйренеді.
3минут
"Адасқан формулалар" әдісімен өткен сабақты қортындылайды
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білемін
Өз бетімен ізденуге бет алады.Кері байланыс жасайды,сабақтан алған әсерін жазады.
АКТ, инсерт кестесі, стикерлер
2минут
Екі жұлдыз бір тілекБағдаршам арқылы , критери жасау арқылы бағалайды.
Өзіне сын көзбен қарай отырып,ынталанады.
Бағалау парақшалары
1 минут
Қышқылдар тақырыбына теңдеулер жазады.
Келер сабақ бойынша тапсырма беремін
ізденеді
Қосымша материалдар
АКТ

Мерзімі:16 .04.2014 ж
Мектеп атауы: <<Қаржан>> ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. № 4

Сабақтың тақырыбы: Тұздардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері және қолданылуы .
Сабақтың мақсаты:. Тұздардың жіктелуі туралы мағлұмат беру.
Күтілетін нәтиже: Жоғары- Тұздардың жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгерді
Орта- Тұздардың жіктелуі мен алынуын жолын біледі
Төмен- Тұздардың жіктелуін біледі.

Негізгі идея:

Дереккөздер:
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Металл атомдарымен қышқыл қалдықтарынан түзілетін қосылыстарды түсіндіру.

Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

Ашық сұрақ жауап, топпен жұмыс, түртіп алу, есептер шығару жұмыс.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтижесі

2 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында шеңбер құрғыза тұрғызып бір-біріне тілек айтқызу арқылы сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді іс-әрекет жасайды.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

2 мин
Оқушылардың пікір алмасуын жүзеге асыру мақсатында төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын.
Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады
Топқа бөліну әдісін үйренді.
9 мин
Үй тапсырмасын сұрау: Үй тапсырмасын жабық тест арқылы сұрадым. Мақсатым өткенді қайталау, яғни оттегінің химиялық қасиеттері тақырыбында өткендерін қайталаймын. Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам арқылы бағалаймын
Топтағы оқушылар өзара пікірлесе отырып жауаптарын жазады.
Өзара бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.
Өтілген сабақ бойынша білімдері нақтылады.

5 мин
Жаңа сабақтың тақырыбы:
1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатындаАКТ арқылы сөзжұмбақ бердім. Сөзжұмбақтан <<оксидтер>> деген сөз шығу керек. Осы сөзжұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты
Сөзжұмбақ сұрақтарының деңгейлеріне қарай сұраққа жауап берді
Оқушы жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айқындалды.

8 мин
2.Оқулықпен жұмыс жасай отырып: 1-топ оксидтердің жіктелуіне мен алынуына; 2-топ Оксидтердің физикалық қасиеттеріне 3-топ Оксидтердің химиялық қасиеттеріне 4-топ оксидтердің қолданылуы тақырыптарына постер жасаттым. Жасаған постерлерін қорғайды.

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі бағалайды.

Оқушылар постер жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыптарын қорғайды.

Оқушылар келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.

10 мин
Деңгейлік тапсырмалар:
Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

Деңгейлік тапсырмаларды критерилер арқылы бағалаттым
Оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазады; Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды; Берілген окидтердегі металдың массасын анықтайды.

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады
Төмен деңгейдегі- оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазды .
Орта деңгейдегі-химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.
Жоғарғы деңгейдегі- берілген окидтердегі металдың массасын анықтады.
Оқушылар өз-өзін реттеп алды.

(мин
Шығармашылықпен жұмыс:
Оқушылар <<Пирамида>> ішіндегі элемент тпңбаларын пайдаланып оксидтердің формуласын құрасттыруға тапсырма бердім
Оқушылар сыни тұрғыда ойлай отырып формулалар құрастырады.
Оқушыларда сыни тұрғыда ойлау қалыптасты.
ІV Қорытындылау
(3 мин)
1.Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.
3.Кері байланыс.
Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады.
Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.
Бағалау
(2 мин)

Үйге тапсырма
(2-мин)
VI.Бағалау:
(1 мин)

Бағдаршам арқылы (стикерлер) бағалайды;
Критерий жасау арқылы бағалайды

Жаттығу жұмысы.Келер тапсырма бойынша тапсырма беру
Өзіне сын көзбен қарй отырып,
ыталанды

Іздену
Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді

Қосымша әдебиеттер. АКТ

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар мин
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері
"Негіздердің жіктелуі. алынуы. қасиеттері."
Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Қышқылдардың жіктелуі , алынуы химиялық қасиеттері
Негіздердің химиялық қасиеттері
"су. ерітінділер. негіздер" тарауы бойынша білім сайысы
Тұнба түзе жүретін реакция
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері жайлы ақпарат
Натрий және калий қосылыстары
Пәндер