Негіздердің қасиеттерін түсіндіру

Қаржан жалпы орта мектебі

Пәні: Химия.

Сыныбы: 8 «а» сынып

Сабақтың өту мерзімі: 1) 07. 04 2) 09. 04 3) 14. 04 4) 16. 04

Тараудың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыыстардың маңызды кластары.

Мақсаты:Бейорганикалық қосылыстардың түрлерімен таныстыру арқылы білімін тереңдету.

Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау

Мерзімі
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдің кіріктірілуі
Күтілетін нәтиже
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Барлығын қосқанда (ОПТ-оқу процесіндегі талдау)
Негізгі дерек көздер, құрал жабдықтар (пайд. әдебиеттер)
Мерзімі:

1

07. 04

Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары
Сабақтың мақсаты: 1. Оксидтердің қасиеттерін ұғындра білу.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Миға шабуыл

-Сөзжұмбақ шешу.

-Түртіп алу

-Жұбыңды тап

-Деңгейлік тапсырма

-Сұрақ-жауап

Кері байланыс

Модульдің кіріктірілуі:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

АКТ

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Күтілетін нәтиже:

Оксидтердің қалай пайда болатынын түсінеді.

Реакция теңдеулерін жазғанда формулаларды дұрыс қолдана алады.

Негіздік оксидтер мен қышқылдық оксидтерді ажырата біледі

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау.

Өзін-өзі бағалау.

Жұлдызша

Сенгвич

Кері байланыс

Барлығын қосқанда (ОПТ-оқу процесіндегі талдау):

Деңгейлік тапсырмалар.

Жекеленген оқушы-ға арналған тапсырмалар.

А-оксидтердің қасиеттерін біледі, реакция теңдеуін жаза алады

В-оксидтердің қасиеттерін ажрата біледі

С-оксидтердің жіктелуін түсінді.

Негізгі дерек көздер, құрал жабдықтар (пайд. әдебиеттер):

Интерактивті тақта,

Периодтық кесте, стикер, оқулық,

АКТ

Мерзімі:

2

09. 04

Сабақтың тақырыбы: Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Негіздердің қасиеттерін түсіндіру.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-«Миға шабуыл»

-Ой қозғау.

-Есеп шығару.

-Венн диаграммасы

-Инс е рт кестесі

Кері байланыс

Модульдің кіріктірілуі:

Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

АКТ

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Негіздердің екіге жіктелетінін біледі.

Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады.

Оны өмірде қалай пайдаланатынын түсінеді.

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Топтық бағалау. Бағдаршаммен

Бағалау

Стикермен

Барлығын қосқанда (ОПТ-оқу процесіндегі талдау): Фигура лақтыру: сұрақ-жауап
Негізгі дерек көздер, құрал жабдықтар (пайд. әдебиеттер):

Интерактивті тақта. Периодтық кесте

Сынауық, әк тас

су, оқулық, бор

Мерзімі:

3

14. 04

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар. Қышқылдардың жіктелуі, алынуы, олардың химиялық қасиеттер.
Сабақтың мақсаты: Қышқылдардың алыну жолдарын ұғыну.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Миға шабул

-зертханалық жұмыс

-Джиксо әдісі

-Адасқан формулалар.

-Венн диаграммасы

-Инсерт кестесі

Модульдің кіріктірілуі:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқудағы

жаңа әдіс-тәсілдер

Күтілетін нәтиже:

Қышқылдардың формуласын жаза алады.

Қышқылдардың жіктелуін түсінеді.

Тұрмыста пайдалануға болатын қышқылдарды ажырата біледі.

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Екі жұлдыз бір тілек

Басбармақ

Сенгвич

Бағдаршам

Барлығын қосқанда (ОПТ-оқу процесіндегі талдау):

Адасқан формулалар.

Кім тапқыр

Негізгі дерек көздер, құрал жабдықтар (пайд. әдебиеттер):

Интерактивті тақта. Электронды оқулық.

Бейнелі суреттер.

Периодтық кесте.

Постер. Бор.

Мерзімі:

4

16. 04

Сабақтың тақырыбы: Тұздардың жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
Сабақтың мақсаты: . Тұздардың жіктелуі туралы мағлұмат беру.
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ашық сұрақ жауап.

-Топпен жұмыс.

-Түртіп алу әдісі

-Есеп шығару

Модульдің кіріктірілуі:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

АКТ

Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Тұздарды жіктей алады.

Реакция теңдеуін жазғанда формулаларды орынды қолдана алады.

Есеп шығара біледі.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі критерийлер арқылы бағалау.
Барлығын қосқанда (ОПТ-оқу процесіндегі талдау):

Деңгейлік тапсырмалар

«Эссе»ой-қозғау.

Венн диаграммасы.

Негізгі дерек көздер, құрал жабдықтар (пайд. әдебиеттер): Оқулық, тест тапсырмалары, постер, стикер, реактивтер мен сынауықтар.

Тексерілді:

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Р. Сәрсенов

Мерзімі: 07. 04. 2014 ж

Мектеп атауы: «Қаржан» ЖОМ

Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г

Сыныбы: 8 а

Пәні: Химия

Қысқа мерзімді жоспары. №1

Сабақтың тақырыбы : Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары

Сабақтың мақсаты: Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.

Күтілетін нәтиже: Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгерді

Орта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледі

Төмен- оксидтердің жіктелуін біледі.

Негізгі идея: Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.

Дереккөздер: Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ

Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: Қолданылатын әдіс тәсілдер:
Инсерт әдісі, топтық жұмыс, құпия сөздің кілтін аш, жасырын элементтер
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтижесі
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ:

.

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында бір-біріне тілек айтқызу арқылы сергіту сәтін ұйымдастырамын.

Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді іс-әрекет жасайды.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 2 мин
Оқушыларды төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын.
Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады
Оқушылар топқа бөліну әдісін үйренді.
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 9 мин

Үй тапсырмасын сұрау : Үй тапсырмасын қарлы кесек әдісімен қайталаймын.

Жазуға химиялық реакция теңдеулерін беремін.

Үй тапсырмасын бағдаршам арқылы бағалаймын

Топтағы оқушылар өзара пікірлесе отырып жауаптарын жазады.

Химиялық реакция теңдеуін аяқтап, теңестіреді.

Бағдаршам бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.

Үй тапсырмасын толық меңгергені көрінеді.

Өтілген сабақ бойыншабілімдерін нақтыланды.

Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 5- мин

Жаңа сабақтың тақырыбы:

1. Жаңа сабақты тақырыбын ашуда оқушыларға АКТ арқылы сөзжұмбақ бердім. Сөзжұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты

Сөзжұмбақ сұрақтарының деңгейлеріне қарай сұраққа жауап берді

Жұлдызша арқылы бағалайды

Оқушы жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбы айқындалды.
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 8 мин

2. Оқулықпен жұмыс жасай отырып:

1-топ оксидтердің жіктелуіне мен алынуына; 2-топ Оксидтердің физикалық қасиеттеріне 3-топ Оксидтердің химиялық қасиеттеріне 4-топ оксидтердің қолданылуы тақырыптарына постер жасаттым.

Әр топ жасаған постерлерін қорғайды.

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі басбармақ арқылы бағалайды.

Оқушылар постермен жұмыс жүргізді, қорғайды.

Оксидтердің қасиеттерімен таныс болды

Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 10 мин

Деңгейлік тапсырмалар:

Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды критерилер арқылы бағалаймын.

С. Оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазады;

В. Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;

А. Берілген окидтердегі металдың массасын анықтайды.

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады

Төмен деңгейдегі - оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазды .

Орта деңгейдегі -химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.

Жоғарғы деңгейдегі - берілген окидтердегі металдың массасын анықтады.

Оқушылар өз-өзін реттеп алды.

Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 2 мин
Сергіту сәтін АКТ арқылы көрсетемін «Қара жорға» әніне би қимылдарын жасайды, оқушыларды оқыту үшін ынталандырамын

Оқушылар би қимылдарын орындайды

«Қара жорға»

Оқушылардың көңілі көтеріледі, келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 3 мин

Сабақты қортындылау мақсатында топтарға

1. Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау

2. Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.

3. Кері байланыс.

Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады.
Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 2 мин

Бағдаршам арқылы бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды;

Критерий жасау арқылы өзін-өзі бағалайды, кері байланыспен бағаланады.

Өзіне сын көзбен қарй отырып,

ыталанды

Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдарыСабақтың мақсаты:Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.Күтілетін нәтиже:Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгердіОрта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледіТөмен- оксидтердің жіктелуін біледі.Негізгі идея:Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.Дереккөздер:Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ: 2 мин
Жаттығу жұмысы. Келер тапсырма бойынша тапсырма беру
Іздену
Қосымша әдебиеттер. АКТ

Мерзімі: 09. 04. 2014 ж

Мектеп атауы: «Қаржан» ЖОМ

Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г

Сыныбы: 8 а

Пәні: Химия

Қысқа мерзімді жоспары. №2

Сабақтың тақырыбы : Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері.

Сабақтың мақсаты: Негіздердің қасиеттерін түсіндіру.

Күтілетін нәтиже: Жоғары - Негіздерді өмірде қалай пайдаланатынын біледі.

Орта - Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады.

Төмен - Негіздердің екіге жіктелетінін біледі.

Негізгі идея: Металдар мен метал оксидтерінің әрекеттесуінен түзілетен қосылыстардың қасиеттерін тұғындыру.

Дереккөздер: Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Шынжыр әдісі, жұмбақ, Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма, топтық жұмыс.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтижесі
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Атом мен молекула» сергіту сәтін ұйымдастырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді іс-әрекет жасайды.
Нәтижесі: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың пікір алмасуын жүзеге асыруда төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады
Нәтижесі: Топқа бөліну әдісін үйренді.
Уақыты: 10-мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын пысықтау : Топтағы оқушылардың білімдерін анықтау үшін оксидтердің қасиеттерін «Шынжыр» әдісі арқылы айтып шығуын тапсырамын.

Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам арқылы бағалаймын

Оқушының іс-әрекеті:

Топтағы оқушылар оксидтердің алынуын, физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылуын «Шынжыр» әдісі арқылы үзбей айтып шығады.

Өзара бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.

Нәтижесі: Оқушылар үй жұмысын сұрауда сабаққа түгел қатысады
Уақыты: 1- мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа сабақтың тақырыбы:

1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатындаАКТ арқылы жұмбақ бердім. «Субетінде безектеп металл натрий жүзеді, сәлден кейін жоқ болып, қандай қосылыс түзеді»

Жұмбақтан «Натрий гидроксиді» деген сөз шығу керек. Осы жұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жұмбақты шешеді
Нәтижесі: Оқушы жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айқындалды.
Уақыты: 12- мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бүгінгі жаңа сабақ «Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері» тақырыбына оқулықпен жұмыс жасай отырып «Джиксо» әдісімен 4 топқа бөліп беремін 1-топ негіздердің жіктелуіне мен алынуына; 2-топ Негіздердің физикалық қасиеттеріне 3-топ Негіздердің химиялық қасиеттеріне 4-топ Негіздердің қолданылуы тақырыптарына постер жасаттым. Жасаған постерлерін «Қонаққа бару» әдісі арқылы басқа топқа барып қорғайды.
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі жұлдызшалар арқылы бағалайды.

Нәтижесі:

Оқушылар постер жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыптарын қорғайды.

Оқушылар келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.

Уақыты: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар:

Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

Деңгейлік тапсырмаларды критерилер арқылы бағалаттым

Оқушының іс-әрекеті:

Негіздердің алыну жолдары мен аттарын жазады;

Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;

Берілген негіздердегі металдың массасын анықтайды.

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады

Нәтижесі:

Төмен деңгейдегі - негіздердің алыну жолдары мен аттарын жазды .

Орта деңгейдегі -химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.

Жоғарғы деңгейдегі - берілген негіздердегі металдың массасын анықтады.

Оқушылар өз-өзін реттеп алды.

Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сұрақ- жауап:

Оқушыларға «Домино» ойынын ойнаттым.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сыни тұрғыда ойлай отырып формулалар құрастырады.

Оқушылар белсенділік танытуға ұмтылып екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалады

Нәтижесі: Оқушыларда сыни тұрғыда ойлау қалыптасты.
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау

2. Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.

3. Кері байланыс.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады.
Нәтижесі: Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бағдаршам арқылы бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды.

Критерий жасау арқылы бағалайды; Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Өзіне сын көзбен қарй отырып,

ыталанды

Нәтижесі: Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді
Уақыты: 1-мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге тапсырма:

Негіздердің жіктелуі физикалық және химиялық қасиеттері.

Оқушының іс-әрекеті: Іздену
Нәтижесі: Қосымша әдебиеттер. АКТ

Мерзімі: 14. 04. 2014 ж

Мектеп атауы: «Қаржан» ЖОМ

Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г

Сыныбы: 8 а

Пәні: Химия

Қысқа мерзімді жоспары. №3

Сабақтың тақырыбы : Қышқылдар, олардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері.

Сабақтың мақсаты: Қышқылдардың алыну жолдарын ұғыну.

Күтілетін нәтиже: Жоғары - Қышқылдардың қасиеттерін түсінеді, тұрмыста қолданылатын қышқылдарды ажырата алады.

Орта - Қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін ажырата біледі.

Төмен - Қышқылдардың жіктелуін түсінді.

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар, олардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері.Сабақтың мақсаты:Қышқылдардың алыну жолдарын ұғыну.Күтілетін нәтиже:Жоғары - Қышқылдардың қасиеттерін түсінеді, тұрмыста қолданылатын қышқылдарды ажырата алады.Орта - Қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін ажырата біледі.Төмен - Қышқылдардың жіктелуін түсінді.:

Негізгі идея:

Дереккөздер:

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Қышқылдардың түрлері мен қасиеттері жайлы түсіну

Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

Миға шабуыл; зертханалық жұмыс; Джиксо әдісі; Адасқан формулалар; Венн диаграммасы; Инсерт кестесі. Шынжыр әдісі, жұмбақ, Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма, топтық жұмыс.


Ұқсас жұмыстар
Оқушылар мин
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері
"Негіздердің жіктелуі. алынуы. қасиеттері."
Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Қышқылдардың жіктелуі , алынуы химиялық қасиеттері
Негіздердің химиялық қасиеттері
"су. ерітінділер. негіздер" тарауы бойынша білім сайысы
Тұнба түзе жүретін реакция
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері жайлы ақпарат
Натрий және калий қосылыстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz