Негіздердің қасиеттерін түсіндіру

Қаржан жалпы орта мектебі
Пәні: Химия.
Сыныбы: 8 «а» сынып
Сабақтың өту мерзімі: 1) 07. 04 2) 09. 04 3) 14. 04 4) 16. 04
Тараудың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыыстардың маңызды кластары.
Мақсаты:Бейорганикалық қосылыстардың түрлерімен таныстыру арқылы білімін тереңдету.
Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау
1
07. 04
-Миға шабуыл
-Сөзжұмбақ шешу.
-Түртіп алу
-Жұбыңды тап
-Деңгейлік тапсырма
-Сұрақ-жауап
Кері байланыс
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оксидтердің қалай пайда болатынын түсінеді.
Реакция теңдеулерін жазғанда формулаларды дұрыс қолдана алады.
Негіздік оксидтер мен қышқылдық оксидтерді ажырата біледі
Бағдаршаммен бағалау.
Өзін-өзі бағалау.
Жұлдызша
Сенгвич
Кері байланыс
Деңгейлік тапсырмалар.
Жекеленген оқушы-ға арналған тапсырмалар.
А-оксидтердің қасиеттерін біледі, реакция теңдеуін жаза алады
В-оксидтердің қасиеттерін ажрата біледі
С-оксидтердің жіктелуін түсінді.
Интерактивті тақта,
Периодтық кесте, стикер, оқулық,
АКТ
2
09. 04
-«Миға шабуыл»
-Ой қозғау.
-Есеп шығару.
-Венн диаграммасы
-Инс е рт кестесі
Кері байланыс
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Негіздердің екіге жіктелетінін біледі.
Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады.
Оны өмірде қалай пайдаланатынын түсінеді.
Топтық бағалау. Бағдаршаммен
Бағалау
Стикермен
Интерактивті тақта. Периодтық кесте
Сынауық, әк тас
су, оқулық, бор
3
14. 04
-Миға шабул
-зертханалық жұмыс
-Джиксо әдісі
-Адасқан формулалар.
-Венн диаграммасы
-Инсерт кестесі
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқудағы
жаңа әдіс-тәсілдер
Қышқылдардың формуласын жаза алады.
Қышқылдардың жіктелуін түсінеді.
Тұрмыста пайдалануға болатын қышқылдарды ажырата біледі.
Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ
Сенгвич
Бағдаршам
Адасқан формулалар.
Кім тапқыр
Интерактивті тақта. Электронды оқулық.
Бейнелі суреттер.
Периодтық кесте.
Постер. Бор.
4
16. 04
Ашық сұрақ жауап.
-Топпен жұмыс.
-Түртіп алу әдісі
-Есеп шығару
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
АКТ
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Тұздарды жіктей алады.
Реакция теңдеуін жазғанда формулаларды орынды қолдана алады.
Есеп шығара біледі.
Деңгейлік тапсырмалар
«Эссе»ой-қозғау.
Венн диаграммасы.
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Р. Сәрсенов
Мерзімі: 07. 04. 2014 ж
Мектеп атауы: «Қаржан» ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8 а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №1
Сабақтың тақырыбы : Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары
Сабақтың мақсаты: Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.
Күтілетін нәтиже: Жоғары- Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін меңгерді
Орта- оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын біледі
Төмен- оксидтердің жіктелуін біледі.
Негізгі идея: Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, стикер, оқулық, АКТ
.
2 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында бір-біріне тілек айтқызу арқылы сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Үй тапсырмасын сұрау : Үй тапсырмасын қарлы кесек әдісімен қайталаймын.
Жазуға химиялық реакция теңдеулерін беремін.
Үй тапсырмасын бағдаршам арқылы бағалаймын
Топтағы оқушылар өзара пікірлесе отырып жауаптарын жазады.
Химиялық реакция теңдеуін аяқтап, теңестіреді.
Бағдаршам бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.
Үй тапсырмасын толық меңгергені көрінеді.
Өтілген сабақ бойыншабілімдерін нақтыланды.
Жаңа сабақтың тақырыбы:
1. Жаңа сабақты тақырыбын ашуда оқушыларға АКТ арқылы сөзжұмбақ бердім. Сөзжұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты
Сөзжұмбақ сұрақтарының деңгейлеріне қарай сұраққа жауап берді
Жұлдызша арқылы бағалайды
2. Оқулықпен жұмыс жасай отырып:
1-топ оксидтердің жіктелуіне мен алынуына; 2-топ Оксидтердің физикалық қасиеттеріне 3-топ Оксидтердің химиялық қасиеттеріне 4-топ оксидтердің қолданылуы тақырыптарына постер жасаттым.
Әр топ жасаған постерлерін қорғайды.
Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,
Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі басбармақ арқылы бағалайды.
Оқушылар постермен жұмыс жүргізді, қорғайды.
Оксидтердің қасиеттерімен таныс болды
Деңгейлік тапсырмалар:
Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.
Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды критерилер арқылы бағалаймын.
С. Оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазады;
В. Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;
А. Берілген окидтердегі металдың массасын анықтайды.
Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады
Төмен деңгейдегі - оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазды .
Орта деңгейдегі -химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.
Жоғарғы деңгейдегі - берілген окидтердегі металдың массасын анықтады.
Оқушылар өз-өзін реттеп алды.
Оқушылар би қимылдарын орындайды
«Қара жорға»
Сабақты қортындылау мақсатында топтарға
1. Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау
2. Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.
3. Кері байланыс.
Бағдаршам арқылы бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды;
Критерий жасау арқылы өзін-өзі бағалайды, кері байланыспен бағаланады.
Өзіне сын көзбен қарй отырып,
ыталанды
Мерзімі: 09. 04. 2014 ж
Мектеп атауы: «Қаржан» ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8 а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №2
Сабақтың тақырыбы : Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Негіздердің қасиеттерін түсіндіру.
Күтілетін нәтиже: Жоғары - Негіздерді өмірде қалай пайдаланатынын біледі.
Орта - Реакция теңдеулерін жазғанда негіздерді қолдана алады.
Төмен - Негіздердің екіге жіктелетінін біледі.
Негізгі идея: Металдар мен метал оксидтерінің әрекеттесуінен түзілетен қосылыстардың қасиеттерін тұғындыру.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Шынжыр әдісі, жұмбақ, Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма, топтық жұмыс.
Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Атом мен молекула» сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Үй тапсырмасын пысықтау : Топтағы оқушылардың білімдерін анықтау үшін оксидтердің қасиеттерін «Шынжыр» әдісі арқылы айтып шығуын тапсырамын.
Үйтапсырмасы бойынша бағдаршам арқылы бағалаймын
Топтағы оқушылар оксидтердің алынуын, физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылуын «Шынжыр» әдісі арқылы үзбей айтып шығады.
Өзара бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.
Жаңа сабақтың тақырыбы:
1. Жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатындаАКТ арқылы жұмбақ бердім. «Субетінде безектеп металл натрий жүзеді, сәлден кейін жоқ болып, қандай қосылыс түзеді»
Жұмбақтан «Натрий гидроксиді» деген сөз шығу керек. Осы жұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты
Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,
Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі жұлдызшалар арқылы бағалайды.
Оқушылар постер жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыптарын қорғайды.
Оқушылар келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.
Деңгейлік тапсырмалар:
Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.
Деңгейлік тапсырмаларды критерилер арқылы бағалаттым
Негіздердің алыну жолдары мен аттарын жазады;
Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;
Берілген негіздердегі металдың массасын анықтайды.
Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады
Төмен деңгейдегі - негіздердің алыну жолдары мен аттарын жазды .
Орта деңгейдегі -химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.
Жоғарғы деңгейдегі - берілген негіздердегі металдың массасын анықтады.
Оқушылар өз-өзін реттеп алды.
Сұрақ- жауап:
Оқушыларға «Домино» ойынын ойнаттым.
Оқушылар сыни тұрғыда ойлай отырып формулалар құрастырады.
Оқушылар белсенділік танытуға ұмтылып екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалады
1. Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау
2. Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.
3. Кері байланыс.
Бағдаршам арқылы бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды.
Критерий жасау арқылы бағалайды; Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.
Өзіне сын көзбен қарй отырып,
ыталанды
Үйге тапсырма:
Негіздердің жіктелуі физикалық және химиялық қасиеттері.
Мерзімі: 14. 04. 2014 ж
Мектеп атауы: «Қаржан» ЖОМ
Мұғалімнің атауы: Ерментаева Г
Сыныбы: 8 а
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспары. №3
Сабақтың тақырыбы : Қышқылдар, олардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Қышқылдардың алыну жолдарын ұғыну.
Күтілетін нәтиже: Жоғары - Қышқылдардың қасиеттерін түсінеді, тұрмыста қолданылатын қышқылдарды ажырата алады.
Орта - Қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін ажырата біледі.
Төмен - Қышқылдардың жіктелуін түсінді.
Негізгі идея:
Дереккөздер:
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қышқылдардың түрлері мен қасиеттері жайлы түсіну
Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ
Миға шабуыл; зертханалық жұмыс; Джиксо әдісі; Адасқан формулалар; Венн диаграммасы; Инсерт кестесі. Шынжыр әдісі, жұмбақ, Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма, топтық жұмыс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz