Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қалыптастырушы бағалау


Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі
Оқып-үйренудің нәтижесі
Ресурстар
Бағалау
1.Тақырып:
Абай Құнанбайұлы
<<Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ>>
*Абайдың өмірбаяны мен өскен ортасын танып білу.
*Абайдың ата-тегі туралы мағлұмат беру. Абай шығармаларының жас ұрпақ тәрбиесіндегі орны туралы түсінік беру.
*Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанда жан болуға тәрбиелеу.

. Диалог әдісі
Абай қандай ортада өсіп, тәрбие алды?
3. Ақын өлеңінің (метафора, метонимия, теңеу ) көркемдік ерекше-
ліктеріне талдау.

1. ББҮ стратегиясы арқылы білімдерін бақылау(Тақырып бойынша не білетіндерін жазады.

Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
1.Абайдың
толық өмірбаянын біледі.
2.Ақынның ата тегі туралы тарихи мағұлмат алады.
3.Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанды азамат болуға ұмтылады.

Ақын портреті, аттың суреті, шығармалар жинағы, кеспе қағаздар.
Формативті бағалау
2. Абайдың <<Құлақтан кіріп бойды алар>>
*Абай өлеңдерінің негізгі тақырыбын білу (табитғат, махаббат, заман, гуманизм)
*Ақын өлеңдерінің көркемдік ерекшеліктерін тану
1.Оқушыларға Абай әндері туралы ролик ұсынылады
Постер құру(топпен)
ББҮ толтырып аяқтау
Бес жолды өлең.
Топпен жұмыс . Миға шабуыл. <<Джигсо>> әдісі.

Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
1.Оқушылар ақынның ән өнеріне арнаған өлеңін біледі.
2.Өлеңнің тақырыбын анықтай алады.
3. Поэзиялық шығармадағы көркемдік тәсілдерді таба алады
Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар.
Қалыптастырушы бағалау. (смайлик арқылы бағалау, үш шапалақ, топтық бағалау, ауызша бағалау)
4.Абайдың 31-қарасөзі
Ақын қара сөзінің мазмұнын ұғындыру. Қара сөздің философиялық ой-түйінін ашып түсіндіру.

2.Слайд көрсетіледі.
Бес жолды өлең.
Топпен жұмыс . Миға шабуыл. <<Джигсо>> әдісі.
Кубизм әдісі
Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
*Оқушылар ақынның не мақсатпен қарасөз жазғандыған біледі.
*Қарасөздердің тақырыбын анықтайды.
*Қарасөздерге байланысты өзіндік ойтолғаныс жасайды.
Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар, үлестірмелі қағаздар.
<<Алты ойшыл қалпақ арқылы>> оқушылар сабақты бағалайды.

Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Әріптестерді бағалау
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Жалпы қалыптастырушы бағалау сабақ жүйесінде жеке қарастырылмайтын, сабақпен қатар жүретін үрдіс
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Ауызекі сөйлеу стилі
Урбандалу үдерісі
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Глобусты қалай қолданады
Пәндер