Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығын оқыту модулі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі
Оқып-үйренудің нәтижесі
Ресурстар
Бағалау
№:

1. Тақырып:

Абай Құнанбайұлы

«Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ»

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

*Абайдың өмірбаяны мен өскен ортасын танып білу.

*Абайдың ата-тегі туралы мағлұмат беру. Абай шығармаларының жас ұрпақ тәрбиесіндегі орны туралы түсінік беру.

*Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанда жан болуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

. Диалог әдісі

Абай қандай ортада өсіп, тәрбие алды?

3. Ақын өлеңінің (метафора, метонимия, теңеу ) көркемдік ерекше-

ліктеріне талдау.

1. ББҮ стратегиясы арқылы білімдерін бақылау(Тақырып бойынша не білетіндерін жазады.

Модульдердің кіріктірілуі: Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
Оқып-үйренудің нәтижесі:

1. Абайдың

толық өмірбаянын біледі.

2. Ақынның ата тегі туралы тарихи мағұлмат алады.

3. Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанды азамат болуға ұмтылады.

Ресурстар: Ақын портреті, аттың суреті, шығармалар жинағы, кеспе қағаздар.
Бағалау: Формативті бағалау
№: 2. Абайдың «Құлақтан кіріп бойды алар»
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

*Абай өлеңдерінің негізгі тақырыбын білу (табитғат, махаббат, заман, гуманизм)

*Ақын өлеңдерінің көркемдік ерекшеліктерін тану

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Оқушыларға Абай әндері туралы ролик ұсынылады

Постер құру(топпен)

ББҮ толтырып аяқтау

Бес жолды өлең.

Топпен жұмыс . Миға шабуыл. «Джигсо» әдісі.

Модульдердің кіріктірілуі: Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
Оқып-үйренудің нәтижесі:

1. Оқушылар ақынның ән өнеріне арнаған өлеңін біледі.

2. Өлеңнің тақырыбын анықтай алады.

3. Поэзиялық шығармадағы көркемдік тәсілдерді таба алады

Ресурстар: Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау. (смайлик арқылы бағалау, үш шапалақ, топтық бағалау, ауызша бағалау)
№: 4. Абайдың 31-қарасөзі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ақын қара сөзінің мазмұнын ұғындыру. Қара сөздің философиялық ой-түйінін ашып түсіндіру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

2. Слайд көрсетіледі.

Бес жолды өлең.

Топпен жұмыс . Миға шабуыл. «Джигсо» әдісі.

Кубизм әдісі

Модульдердің кіріктірілуі: Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
Оқып-үйренудің нәтижесі:

*Оқушылар ақынның не мақсатпен қарасөз жазғандыған біледі.

*Қарасөздердің тақырыбын анықтайды.

*Қарасөздерге байланысты өзіндік ойтолғаныс жасайды.

Ресурстар: Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар, үлестірмелі қағаздар.
Бағалау: «Алты ойшыл қалпақ арқылы» оқушылар сабақты бағалайды.

Ұқсас жұмыстар
Абай әлеміне саяхат: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығын таныстыру
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығына арналған әдеби-музыкалық кеш
Оқу-әдістемелік сабақ жоспары: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
Абай Құнанбайұлының өмірі, шығармашылығы және педагогикалық-тәрбиелік мәні
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы: Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы өлеңіне арналған сабақ жоспары
Абай Құнанбайұлының Қыс өлеңін сатылай кешенді талдау арқылы оқыту
Сабақ жоспары: Абай Құнанбайұлының өмірі, шығармашылығы және поэзиясы (9-в сынып, 23.01.2015)
Ыбырай Алтынсариннің дүниетанымы: өмірі мен шығармашылығын оқыту
Отыз бірінші сөз негізінде Абай Құнанбайұлының қара сөздерін оқыту: оқу-әдістемелік бағдарлама
Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығын оқыту: поэзия, табиғат және тәрбие мәні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz