Қалыптастырушы бағалау

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі
Оқып-үйренудің нәтижесі
Ресурстар
Бағалау
№:

1. Тақырып:

Абай Құнанбайұлы

«Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ»

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

*Абайдың өмірбаяны мен өскен ортасын танып білу.

*Абайдың ата-тегі туралы мағлұмат беру. Абай шығармаларының жас ұрпақ тәрбиесіндегі орны туралы түсінік беру.

*Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанда жан болуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

. Диалог әдісі

Абай қандай ортада өсіп, тәрбие алды?

3. Ақын өлеңінің (метафора, метонимия, теңеу ) көркемдік ерекше-

ліктеріне талдау.

1. ББҮ стратегиясы арқылы білімдерін бақылау(Тақырып бойынша не білетіндерін жазады.

Модульдердің кіріктірілуі: Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
Оқып-үйренудің нәтижесі:

1. Абайдың

толық өмірбаянын біледі.

2. Ақынның ата тегі туралы тарихи мағұлмат алады.

3. Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанды азамат болуға ұмтылады.

Ресурстар: Ақын портреті, аттың суреті, шығармалар жинағы, кеспе қағаздар.
Бағалау: Формативті бағалау
№: 2. Абайдың «Құлақтан кіріп бойды алар»
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

*Абай өлеңдерінің негізгі тақырыбын білу (табитғат, махаббат, заман, гуманизм)

*Ақын өлеңдерінің көркемдік ерекшеліктерін тану

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Оқушыларға Абай әндері туралы ролик ұсынылады

Постер құру(топпен)

ББҮ толтырып аяқтау

Бес жолды өлең.

Топпен жұмыс . Миға шабуыл. «Джигсо» әдісі.

Модульдердің кіріктірілуі: Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
Оқып-үйренудің нәтижесі:

1. Оқушылар ақынның ән өнеріне арнаған өлеңін біледі.

2. Өлеңнің тақырыбын анықтай алады.

3. Поэзиялық шығармадағы көркемдік тәсілдерді таба алады

Ресурстар: Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау. (смайлик арқылы бағалау, үш шапалақ, топтық бағалау, ауызша бағалау)
№: 4. Абайдың 31-қарасөзі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ақын қара сөзінің мазмұнын ұғындыру. Қара сөздің философиялық ой-түйінін ашып түсіндіру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

2. Слайд көрсетіледі.

Бес жолды өлең.

Топпен жұмыс . Миға шабуыл. «Джигсо» әдісі.

Кубизм әдісі

Модульдердің кіріктірілуі: Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету.
Оқып-үйренудің нәтижесі:

*Оқушылар ақынның не мақсатпен қарасөз жазғандыған біледі.

*Қарасөздердің тақырыбын анықтайды.

*Қарасөздерге байланысты өзіндік ойтолғаныс жасайды.

Ресурстар: Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар, үлестірмелі қағаздар.
Бағалау: «Алты ойшыл қалпақ арқылы» оқушылар сабақты бағалайды.

Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Әріптестерді бағалау
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Жалпы қалыптастырушы бағалау сабақ жүйесінде жеке қарастырылмайтын, сабақпен қатар жүретін үрдіс
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Ауызекі сөйлеу стилі
Урбандалу үдерісі
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz