8-сынып информатикасы: Microsoft Excel кестелік процессоры бойынша орта мерзімді және сабақтық жоспарлар

Информатика

Тренер Тойымбекова Ж. Б.

Саран қаласы, Ақтас кенті орта жалпы білім беретін №16 мектебі, мұғалім Бейсембина А. А.

Орта мерзімді жоспар, 8 сынып

С/р
Сабақтың тақырыбы

С/с

мерзімі

Мақсаты
Міндеттер
Қолданылатын модульдер
Стратегиялық іс-әрекеттер
Ресурстар
Күтілетін нәтиже
С/р: 1/27
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel кестелік процессоры. Microsoft Excel - мен танысу
С/смерзімі:

1сағ.

10. 04

Мақсаты: Excel кестелік процессорымен таныстырады
Міндеттер:

-еxcel кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;

-диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға дағдыланады; -АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.

Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылы, Оқушыларды жас ерекешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Шаттық шеңбер”,

“Миға шабуыл”, ” “Қосу, алу, қызықты”,

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар, кітап
Күтілетін нәтиже:

-еxcel кестелік процессоры- мен танысып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренді;

-диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдап, практикада қолдануға дағдыланды;

-АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмыла жұмыс істей білді

С/р: 2/28
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel-ге берілгендерді енгізу және редакциялау
С/смерзімі:

1сағ.

3. 04

Мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізеді және редакциялау жолын үйренеді
Міндеттер:

-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;

-кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;

-ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді

Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Шаттық шеңбер”,

“Миға шабуыл”,

“Сыр сандық” ”Өзін-өзі бағалау”

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар, кітап
Күтілетін нәтиже:

-оқушылар кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсете алады;

-кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытты;

-ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленді

С/р: 3/29
Сабақтың тақырыбы: Excel-де формуланы енгізу және көшіру
С/смерзімі:

1сағ.

15. 04

Мақсаты: Еxcel-де формуланы енгізу және көшіру жолымен таныстырады
Міндеттер: -оқушыларға ұяшыққа формуланы енгізу және көшіруді үйренеді;
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындата отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады ;
-уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиеленеді
Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Талантты және дарынды балаларды оқыту
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Шаттық шеңбер”,

“Миға шабуыл”, “Еркін талқылау”,

“Критериалды бағалау”

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар, ленталар
Күтілетін нәтиже: -оқушыларға ұяшыққа формуланы енгізу және көшіруді үйренді;
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындай отырып, шығармашылық қабілеттерін дамиды;
-уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа бейімделді.
С/р: 4/30
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel мәліметтерін пішімдеу
С/смерзімі:

1сағ.

20. 04

Мақсаты:

Microsoft Excel ұяшықтарын, жолдарын, бағандарын пішімдеу әдістерін таныстырады.

Автопішім әдісін қарастырады

Міндеттер:

-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеуге үйренеді;

-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамытады;

-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа баулайды.

Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Миға шабуыл”, “Insert”,

“Венн диаграммасы”,

“Формативті тест”

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар
Күтілетін нәтиже:

-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеудей алады;

-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;

-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа бейімделді

1/27-сабақ жоспары

Мерзімі 03. 04. 2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel кестелік процессоры. Microsoft Excel - мен танысу

Сабақтың мақсаты: Excel кестелік процессорымен таныстырады

- еxcel кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;

- диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға дағдыланады;

Сабақтың міндеттері

- АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, ”Оқытуды басқару және көшбасшылы”

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Шаттық шеңбер”, “Миға шабуыл”, “Insert”

Уақыт өлшемі
Жоспар мазмұны
Мұғалімдер іс-әрекеті
Оқушы іс -әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып, шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Бағалау: Формативті бағалау (жарайсың)
Ресурстар: Тұсаукесер
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Үй тапсырмасын сұрау

“Шаттық шеңбер" стартегиясы бойынша 3-ші тоқсанда өткен тақырыптарын еске түсіру

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға өткен тақырып бойынша шолу жасау.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар бір-бірлеріне допты лактыру арқылы сұрақ қояды, допты қағып алған оқушы жауап береді.
Бағалау: Формативті бағалау (смайлинг)
Ресурстар: Доп
Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Топқа бөлу Мозаикаға байланысты оқушыларды шағын топтарға бөлу

1-топ:Баған

2-топ:Ұяшық

3-топ:Қатар

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушылардың алдына қағаздар ұсыну.
Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар берілген қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

А, В, С, D бір топ, 1, 2, 3, 4 екінші топ, төртбұрышты фигуралар үшінші топ болып топтасады.

Бағалау:

Формативті бағалау (1-3бал)

Бірінші топтасқан оқушыларға 3 арқылы бағалау.

Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Білу:

“Миға шабуыл” стартегиясы

Бүгін біз бұл топтасу жүйесін не үшін пайдаландық?

Мұғалімдер іс-әрекеті: Тақырып мазмұнын анықтайтын сұрақ қояды.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар сұраққа жауап беріп, сұрақтар кестелік тақырыбына қатысты екендігін анықтайды.
Бағалау: Формативті бағалау (өзін-өзі бағалау 1-3бал)
Ресурстар: Флипчарт, маркер, қарындаш, стакан
Уақыт өлшемі: 15 мин.
Жоспар мазмұны:

Түсіну:

Жаңа сабақ

1-топ:

Microsoft Excel-ге кіріспе (даму тарихы)

2-топ:

Ехсеl-мен таныстыру(терезені ашу, терезе құрылымы)

3-топ: Excel-дегі жұмыс кітабымен таныстыру (жұмыс кітабын құру, ашу, сақтау) .

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушы пікір мен танымын анықтай отырып, жаңа сабақ мақсатымен таныстырады. Тапсырманы бөліп беру.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар жаңа тақырып бойынша, оқулық, электрондық оқулық, интернет желісін пайдаланып, топ бойынша жасаған жұмыстарын флипчартқа түсіріп, топ ішінен біреуі шығып қорғау.
Бағалау: Формативті бағалау (1-3бал)
Ресурстар: Оқулық, компьютер (электрондық оқулық), презентация, флипчарт, маркер, бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Сергіту сәті

“Информатика сабағына арналған физкультминутка”

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға сергіту сәтін орындатады.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар видео роликтен қарап, барлығы бірдей қайталап отырып жасайды.
Бағалау: Формативті бағалау (жарайсың)
Ресурстар: презентация
Уақыт өлшемі: 8 мин.
Жоспар мазмұны:

Қолдану:

Тапсырма1:

"ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС"

Тапсырма 2:

Таратпа тапсырмалар

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Тапсырмаларды таратады

Тапсырмаларды таратады

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар жұптаса отырып, тапсырманы компьютерде орындайды.

Оқушылар жұптасып, таратылған қағаздағы тапсырманы компьютерде орындайды.

Бағалау:

“Бағдаршам” әдісі (жасыл, қызыл, сары, ақ)

Мақсаты: оқушылардың тапсырманы қаншалықты менгергенін анықтау.

Формативті бағалау (өзін-өзі бағалау 1-3 бал)

Ресурстар: Компьютер, оқулық, түрлі-түсті қағаздар, бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Талдау: Қорытынды

Диалог (оқушы мен оқушы арасындағы диалог)

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларды бақылау
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар бір-біріне қойған сұраққа жауап береді
Бағалау: Формативті бағалау (Өзін-өзі бағалау 1-3 бал)
Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны: Жинақтау:
Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларды бақылап, бағалау
Оқушы іс -әрекеті: Оқушы бүгінгі сабақта “не өттік”, “қандай сұрақ бар”, “менің сабақ туралы ойым” шығу парағына жазып, тақтаға жабыстырады.
Бағалау: “Insert” әдісі
Ресурстар: Шығу парағы, қалам

2/28-сабақ жоспары

Мерзімі 10. 04. 2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу

Сабақтың мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді

Сабақтың міндеттері:

-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;

- кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;

- ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест” “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”

“Қосу, алу, қызықты”


Ұқсас жұмыстар
8-сынып информатикасы: Microsoft Excel кестелік процессоры - сабақ жоспары
Microsoft Excel кестелік процессоры: кіріспе және негізгі операциялар
Microsoft Excel кестелік процессоры: негізгі түсініктер, мүмкіндіктер және жұмыс кестесінің элементтері
8-сынып информатика сабақ жоспары: Microsoft Excel кестелік процессорымен танысу
Excel кестелік процессоры: негізгі түсініктер мен амалдар және жұмыс кестесімен жұмыс
7-сынып информатикасы: графикалық редакторлар мен Microsoft Excel үшін қысқа және орта мерзімді сабақ жоспарлары
6-сынып информатикасы: Microsoft Word мәтіндік процессоры және интерфейсі
Сабақ жоспары: Microsoft Excel кестелік редакторы және кестедегі есептеулер
Excel кестелік процессоры мен электрондық кестеде деректерді өңдеу: деректер базасының құрылымы және өрістер типтері
8-сынып информатикасы: MS Excel бағдарламасының мүмкіндіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz