Топтарға тапсырма ұсыну

Информатика

Тренер Тойымбекова Ж. Б.

Саран қаласы, Ақтас кенті орта жалпы білім беретін №16 мектебі, мұғалім Бейсембина А. А.

Орта мерзімді жоспар, 8 сынып

С/р
Сабақтың тақырыбы

С/с

мерзімі

Мақсаты
Міндеттер
Қолданылатын модульдер
Стратегиялық іс-әрекеттер
Ресурстар
Күтілетін нәтиже
С/р: 1/27
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel кестелік процессоры. Microsoft Excel - мен танысу
С/смерзімі:

1сағ.

10. 04

Мақсаты: Excel кестелік процессорымен таныстырады
Міндеттер:

-еxcel кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;

-диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға дағдыланады; -АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.

Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылы, Оқушыларды жас ерекешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Шаттық шеңбер”,

“Миға шабуыл”, ” “Қосу, алу, қызықты”,

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар, кітап
Күтілетін нәтиже:

-еxcel кестелік процессоры- мен танысып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренді;

-диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдап, практикада қолдануға дағдыланды;

-АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмыла жұмыс істей білді

С/р: 2/28
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel-ге берілгендерді енгізу және редакциялау
С/смерзімі:

1сағ.

3. 04

Мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізеді және редакциялау жолын үйренеді
Міндеттер:

-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;

-кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;

-ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді

Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Шаттық шеңбер”,

“Миға шабуыл”,

“Сыр сандық” ”Өзін-өзі бағалау”

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар, кітап
Күтілетін нәтиже:

-оқушылар кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсете алады;

-кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытты;

-ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленді

С/р: 3/29
Сабақтың тақырыбы: Excel-де формуланы енгізу және көшіру
С/смерзімі:

1сағ.

15. 04

Мақсаты: Еxcel-де формуланы енгізу және көшіру жолымен таныстырады
Міндеттер: -оқушыларға ұяшыққа формуланы енгізу және көшіруді үйренеді;
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындата отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады ;
-уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиеленеді
Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Талантты және дарынды балаларды оқыту
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Шаттық шеңбер”,

“Миға шабуыл”, “Еркін талқылау”,

“Критериалды бағалау”

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар, ленталар
Күтілетін нәтиже: -оқушыларға ұяшыққа формуланы енгізу және көшіруді үйренді;
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындай отырып, шығармашылық қабілеттерін дамиды;
-уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа бейімделді.
С/р: 4/30
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel мәліметтерін пішімдеу
С/смерзімі:

1сағ.

20. 04

Мақсаты:

Microsoft Excel ұяшықтарын, жолдарын, бағандарын пішімдеу әдістерін таныстырады.

Автопішім әдісін қарастырады

Міндеттер:

-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеуге үйренеді;

-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамытады;

-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа баулайды.

Қолданылатын модульдер: АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Стратегиялық іс-әрекеттер:

“Миға шабуыл”, “Insert”,

“Венн диаграммасы”,

“Формативті тест”

Ресурстар: Презентация, флипчарт, таратпа материалдар, кесте, стикерлер, бағалау парақтар
Күтілетін нәтиже:

-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеудей алады;

-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;

-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа бейімделді

1/27-сабақ жоспары

Мерзімі 03. 04. 2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel кестелік процессоры. Microsoft Excel - мен танысу

Сабақтың мақсаты: Excel кестелік процессорымен таныстырады

- еxcel кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;

- диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға дағдыланады;

Сабақтың міндеттері

- АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, ”Оқытуды басқару және көшбасшылы”

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Шаттық шеңбер”, “Миға шабуыл”, “Insert”

Уақыт өлшемі
Жоспар мазмұны
Мұғалімдер іс-әрекеті
Оқушы іс -әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып, шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Бағалау: Формативті бағалау (жарайсың)
Ресурстар: Тұсаукесер
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Үй тапсырмасын сұрау

“Шаттық шеңбер" стартегиясы бойынша 3-ші тоқсанда өткен тақырыптарын еске түсіру

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға өткен тақырып бойынша шолу жасау.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар бір-бірлеріне допты лактыру арқылы сұрақ қояды, допты қағып алған оқушы жауап береді.
Бағалау: Формативті бағалау (смайлинг)
Ресурстар: Доп
Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Топқа бөлу Мозаикаға байланысты оқушыларды шағын топтарға бөлу

1-топ:Баған

2-топ:Ұяшық

3-топ:Қатар

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушылардың алдына қағаздар ұсыну.
Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар берілген қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

А, В, С, D бір топ, 1, 2, 3, 4 екінші топ, төртбұрышты фигуралар үшінші топ болып топтасады.

Бағалау:

Формативті бағалау (1-3бал)

Бірінші топтасқан оқушыларға 3 арқылы бағалау.

Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Білу:

“Миға шабуыл” стартегиясы

Бүгін біз бұл топтасу жүйесін не үшін пайдаландық?

Мұғалімдер іс-әрекеті: Тақырып мазмұнын анықтайтын сұрақ қояды.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар сұраққа жауап беріп, сұрақтар кестелік тақырыбына қатысты екендігін анықтайды.
Бағалау: Формативті бағалау (өзін-өзі бағалау 1-3бал)
Ресурстар: Флипчарт, маркер, қарындаш, стакан
Уақыт өлшемі: 15 мин.
Жоспар мазмұны:

Түсіну:

Жаңа сабақ

1-топ:

Microsoft Excel-ге кіріспе (даму тарихы)

2-топ:

Ехсеl-мен таныстыру(терезені ашу, терезе құрылымы)

3-топ: Excel-дегі жұмыс кітабымен таныстыру (жұмыс кітабын құру, ашу, сақтау) .

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушы пікір мен танымын анықтай отырып, жаңа сабақ мақсатымен таныстырады. Тапсырманы бөліп беру.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар жаңа тақырып бойынша, оқулық, электрондық оқулық, интернет желісін пайдаланып, топ бойынша жасаған жұмыстарын флипчартқа түсіріп, топ ішінен біреуі шығып қорғау.
Бағалау: Формативті бағалау (1-3бал)
Ресурстар: Оқулық, компьютер (электрондық оқулық), презентация, флипчарт, маркер, бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Сергіту сәті

“Информатика сабағына арналған физкультминутка”

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға сергіту сәтін орындатады.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар видео роликтен қарап, барлығы бірдей қайталап отырып жасайды.
Бағалау: Формативті бағалау (жарайсың)
Ресурстар: презентация
Уақыт өлшемі: 8 мин.
Жоспар мазмұны:

Қолдану:

Тапсырма1:

"ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС"

Тапсырма 2:

Таратпа тапсырмалар

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Тапсырмаларды таратады

Тапсырмаларды таратады

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар жұптаса отырып, тапсырманы компьютерде орындайды.

Оқушылар жұптасып, таратылған қағаздағы тапсырманы компьютерде орындайды.

Бағалау:

“Бағдаршам” әдісі (жасыл, қызыл, сары, ақ)

Мақсаты: оқушылардың тапсырманы қаншалықты менгергенін анықтау.

Формативті бағалау (өзін-өзі бағалау 1-3 бал)

Ресурстар: Компьютер, оқулық, түрлі-түсті қағаздар, бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Талдау: Қорытынды

Диалог (оқушы мен оқушы арасындағы диалог)

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларды бақылау
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар бір-біріне қойған сұраққа жауап береді
Бағалау: Формативті бағалау (Өзін-өзі бағалау 1-3 бал)
Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны: Жинақтау:
Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларды бақылап, бағалау
Оқушы іс -әрекеті: Оқушы бүгінгі сабақта “не өттік”, “қандай сұрақ бар”, “менің сабақ туралы ойым” шығу парағына жазып, тақтаға жабыстырады.
Бағалау: “Insert” әдісі
Ресурстар: Шығу парағы, қалам

2/28-сабақ жоспары

Мерзімі 10. 04. 2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу

Сабақтың мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді

Сабақтың міндеттері:

-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;

- кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;

- ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест” “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”

“Қосу, алу, қызықты”


Ұқсас жұмыстар
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну
7.1.Процент
«өкініш» м.қуанышбеков
Қанықпаған көмірсутектер. омж. 11 сынып
Формулаларды көшіру
Санды пішімдеу жолымен таныстыру
Сын тұрғысынан ойлау сабақта қолдану
Ол ақын болар ма еді
Интернеттің пайдасы мен зияны тақырыбында пікірталастыруды ұсыну
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz