Топтарға тапсырма ұсыну

Информатика
Тренер Тойымбекова Ж. Б.
Саран қаласы, Ақтас кенті орта жалпы білім беретін №16 мектебі, мұғалім Бейсембина А. А.
Орта мерзімді жоспар, 8 сынып
С/с
мерзімі
1сағ.
10. 04
-еxcel кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;
-диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға дағдыланады; -АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.
“Шаттық шеңбер”,
“Миға шабуыл”, ” “Қосу, алу, қызықты”,
-еxcel кестелік процессоры- мен танысып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренді;
-диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдап, практикада қолдануға дағдыланды;
-АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмыла жұмыс істей білді
1сағ.
3. 04
-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;
-кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;
-ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді
“Шаттық шеңбер”,
“Миға шабуыл”,
“Сыр сандық” ”Өзін-өзі бағалау”
-оқушылар кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсете алады;
-кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытты;
-ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленді
1сағ.
15. 04
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындата отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады ;
-уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиеленеді
“Шаттық шеңбер”,
“Миға шабуыл”, “Еркін талқылау”,
“Критериалды бағалау”
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындай отырып, шығармашылық қабілеттерін дамиды;
-уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа бейімделді.
1сағ.
20. 04
Microsoft Excel ұяшықтарын, жолдарын, бағандарын пішімдеу әдістерін таныстырады.
Автопішім әдісін қарастырады
-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеуге үйренеді;
-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамытады;
-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа баулайды.
“Миға шабуыл”, “Insert”,
“Венн диаграммасы”,
“Формативті тест”
-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеудей алады;
-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;
-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа бейімделді
1/27-сабақ жоспары
Мерзімі 03. 04. 2013 ж.
Сыныбы: 8”Ә”
Пән атауы:Информатика
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel кестелік процессоры. Microsoft Excel - мен танысу
Сабақтың мақсаты: Excel кестелік процессорымен таныстырады
- еxcel кестелік процессорымен таныстыра отырып, кестелік редакторды ашуды және жабуды үйренеді;
- диалогті оқыту пайдалан отырып оқушылардың осы сабақта алған білімдерін шыңдау, практикада қолдануға дағдыланады;
Сабақтың міндеттері
- АКТ қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын және оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, жұптық, топтық жұмысқа жұмылады.
Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, ”Оқытуды басқару және көшбасшылы”
Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Шаттық шеңбер”, “Миға шабуыл”, “Insert”
Кіріспе
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру
“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.
Орындарынан тұрғызып, шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.
Оқушылардың назарын сабаққа аударады.
Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді
Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.
Үй тапсырмасын сұрау
“Шаттық шеңбер" стартегиясы бойынша 3-ші тоқсанда өткен тақырыптарын еске түсіру
Топқа бөлу Мозаикаға байланысты оқушыларды шағын топтарға бөлу
1-топ:Баған
2-топ:Ұяшық
3-топ:Қатар
Оқушылар берілген қағаздар арқылы топқа бөлінеді.
А, В, С, D бір топ, 1, 2, 3, 4 екінші топ, төртбұрышты фигуралар үшінші топ болып топтасады.
Формативті бағалау (1-3бал)
Бірінші топтасқан оқушыларға 3 арқылы бағалау.
Білу:
“Миға шабуыл” стартегиясы
Бүгін біз бұл топтасу жүйесін не үшін пайдаландық?
Түсіну:
Жаңа сабақ
1-топ:
Microsoft Excel-ге кіріспе (даму тарихы)
2-топ:
Ехсеl-мен таныстыру(терезені ашу, терезе құрылымы)
3-топ: Excel-дегі жұмыс кітабымен таныстыру (жұмыс кітабын құру, ашу, сақтау) .
Сергіту сәті
“Информатика сабағына арналған физкультминутка”
Қолдану:
Тапсырма1:
"ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС"
Тапсырма 2:
Таратпа тапсырмалар
Тапсырмаларды таратады
Тапсырмаларды таратады
Оқушылар жұптаса отырып, тапсырманы компьютерде орындайды.
Оқушылар жұптасып, таратылған қағаздағы тапсырманы компьютерде орындайды.
“Бағдаршам” әдісі (жасыл, қызыл, сары, ақ)
Мақсаты: оқушылардың тапсырманы қаншалықты менгергенін анықтау.
Формативті бағалау (өзін-өзі бағалау 1-3 бал)
Талдау: Қорытынды
Диалог (оқушы мен оқушы арасындағы диалог)
2/28-сабақ жоспары
Мерзімі 10. 04. 2013 ж.
Сыныбы: 8”Ә”
Пән атауы:Информатика
Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу
Сабақтың мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді
Сабақтың міндеттері:
-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;
- кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;
- ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді
Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест” “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”
“Қосу, алу, қызықты”
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz