Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Суммативті бағалау

Бекітемін:
№39 <<Қызылөзек>>орта мектебінің директоры
------------------ Ф.Джунельбаева

<<----- >> ------2014 ж.

Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері
педагогтарының біліктілігін арттыру курсындағы Бағдарламаның үшінші деңгейі бойынша
мектептегі тәжірибесін іске асыру барысындағы
Қызылорда қаласындағы №39 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі А. Жаппасбаеваның
орта мерзімді жоспары

Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау
5 сынып

Р/с
Сабақтың тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу

Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау
Барлығын қоса алғанда, бағалау
Негізгі дерек көздер

1
What is this?
1.What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру.
2 Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену.
3.Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
* 1.<<Ой қозғау>> (сұрақ - жауап).
* 2.Топтық жұмыс (концептуалдық кесте,сызба)
* 3.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман)
* 4.АКТ (слайд)
* 5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
Аудио, видео таспаларын тыңдату.Сөздік беру,сөйлемді немесе сөзді аударып беру.
1.What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады.
2. Жаңа сөздерді оқып,белгілі артикльді (а/аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана отырып сөйлем құрастыруды,түстердің ағылшын тілінде атауын үйренеді.
3.Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз, бір ұсыныс
3.Пилот штурман арқылы бағалау
4.Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

Ашық сұрақтар

Ағылшын тілі 5 сынып,
Алматы <<Атамұра>> 2010 оқулығы,
сөздіктер, интернет

2
Have you got a camera?
1.Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру.
2.Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, <<Сan>> модальді етістігін үйрену.
3. Топта бір-бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.

* 1.Миға шабуыл(сұрақ жауап)
* 2. Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте,сызба)
* 3.АКТ слайд
* 4. Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
* 5. Жеке жұмыс
* (эссе жазу)
* Кері байланыс
Сөздік пен жұмыс,аудио, видео тыңдату.
1.Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады.
2. 2.Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven't болымды, болымсыз жауаптарды,және жаңа сөздерді,
Саn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді.
3.Топта
ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау
2 Екі жұлдыз бір ұсыныс
3.Дайын үлгі жауап бойынша бағалау
4.Бармақпен бағалау
Кеңейтілген тапсырма,
Блум таксономиясы
Оқулық, интерактивті тақта, маркер, түрлі түсті бояу компьютер.

3
What is your mother like?
1.What is your mother like? Тақырыбы туралы мағұлмат беру.
2.Жаңа сөздерді және арнайы сұрақ қоюды,сын есімді үйрену.
3.Топтық қарым - қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
* 1.Ой қозғау(ыстық орындық)
* 2. Топтық жұмыс(диалогті талқылау)
* 3. АКТ (слайд,видео роликтер көрсету)
* 4.Жұптық жұмыс (Пилот,штурман)
* 5.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
* Кері байланыс
Аудио, видео таспаларын тыңдату.Сөздік пен жұмыс.
1.Оқушылар what is your mother like? тақырыбы туралы білетін болады.
2. Сын есім сөздерін қолданып, What is...? сұрағы арқылы ата-анасы,туған - туыстары туралы сұрақ қоюды үйренеді.
3.Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды,ынтымақтаса жұмыс жасайаалатын болады.
1.Мадақтау,
2.Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағлау.
3.Бағдаршам арқылы бағалау
Бірлескен топтық жұмыс
Оқулық,интерактивті тақта,интернет,грамматикалық кесте.
4
What time is it?
1.Оқушыларға What time is it? тақырыбы аясында ақпарат беру.
2.Ағылшын тілінде уақыттың айтылуын,жазылуын және тақырыпқа сай жаңа сөздерді үйрену.
3.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1.Миға шабуыл (сұрақ жауап)
* 2 Топтық жұмыс
* ( кесте,сызба)
* 3. АКТ (слайд,
видео ролик көрсету)
* 4.Жұптық жұмыс
* (кеңейтілген тапсырма)
* 5. Жеке жұмыс(ашық сұрақтар)
* Рефлексия
Аудио жазбалар тыңдату, суреттерді бейнелеу, сөйлемді немесе сөзді аударып беру.
1.Оқушылар What time is it? тақырыбы туралы білетін болады.
2. Ағылшын тілінде уақыттың айтылуын,жазылуын at,to.past,about, quarter предлогтарын қолдану арқылы үйренеді.
3.Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.
1.Мадақтау,
2.Екі жұлдыз,бір ұсыныс
3Дайын үлгі жауап бойынша бағалау
4 .Смайликтер
5.Суммативті бағалау
Ашық сұрақтар,
Құзырлық тапсырма

Оқулық,интерактивті тақта,интернет,грамматикалық кесте

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Формативті және суммативті бағалау
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы
Оқытуды бағалау, оқыту үшін бағалау -- заман талабы
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
В1 есебі
Генеотиптік өзгергіштік
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже
Пәндер