Оқыту үшінбағалау және оқытуды бағалауды қолдану

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері. Осы сабақ жүйесінің соңында оқушылардың қандай білімін, ұғымын, түсінігін қалыптастыру

Белсенді жұмыс түрлері.

(ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)

Оқытуды жақсартуда АКТ -ны қолдану

Оқыту үшінбағалау және оқытуды бағалауды қолдану

Сыныптағы барлық оқушыларды қатыстыру

(талантты, дарынды)

Білім берудегі басқару жіне көшбасшылық
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылар дың жеткенін анықтау
№: 1-сабақ.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері. Осы сабақ жүйесінің соңында оқушылардың қандай білімін, ұғымын, түсінігін қалыптастыру:

Тақырыбы: Шара Жиенқұлова

Мақсаты және күтілетін нәтиже:

Оқушылардың Шара Жиенқұлова туралы білімдерін кеңейту, бұрынғы біліммен жаңа білімді ұштастыру, Ш. Жиенқұлованың қазақ мәдениетіне сіңірген еңбегі туралы мәлімет беру, оқушылардың алған білімін тиянақтау.

Белсенді жұмыс түрлері.(ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ -ны қолдану:

Қызығушылықты ояту:

оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау.

Топпен жұмыс: оқушылар ой талқысына түсе отырып, өзара пікір алмасады, іс-әрекеттерін талдайды.

Интерактивті тақта, дидактикалық материалдар, плакат.

Оқыту үшінбағалау және оқытуды бағалауды қолдану: Сабақ соңында оқушыларға бағалау карточкалары таратылып, берілген критерийлер бойынша бағалап, содан қорытынды баға шығарылады.
Сыныптағы барлық оқушыларды қатыстыру(талантты, дарынды): Жаңа сабақты түсіндіріп, сұрақ-жауап кезінде, жаттығумен жұмыс кезінде, кластер құрған уақытта, интерактивті тақтамен жұмыс барысында, шығармашылық жұмыспен жұмыс кезінде балалардың түгелдей дерлік қатыстыруға тырысамын, дарынды балаларды топ мүшелеріне бағыт беруге ұмтылдыру, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы білім алуға ықпал жасау.
Білім берудегі басқару жіне көшбасшылық: Мұғалімдер дамыту жұмыстарын жүргізу барысында рефлексияны, жоспар құруды, кеңес беруді біртіндеп жүзеге асыру әдісі арқылы қолдау табады.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылар дың жеткенін анықтау:

Топтық бағалау кезінде;

Әр тапсырманы орындау кезінде.

Оқушылардың жаңа сабаққа сіңісуі, кіруі, ену .

Шара

Жиенқұлова туралы ұғым, біліміні қалыптастыру.


Ұқсас жұмыстар
Шеберліктің белгісі- түрлі әдісті болу
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Оқушылармен бірге критерийлерді талдау
Өзара бағалау
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? (рефлексивті есеп)
Басты мақсат ақпараттық - коммуникациялық технологияларды жетік меңгеру және оқушыларға меңгерту
Оқытудағы критериалды бағалау тақырыбы бойынша коучинг сабағы туралы есеп
Химиялық реакция теңдеулері
Критериалды бағалаудың қағидаттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz