Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Төлдердің суреттері

Орта мерзімді жоспар

Сабақ-тың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Міндеттері
Модульдер
Стратегиялық іс-әрекет.
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
1/
65
Қой


Сыни тұрғыдан ойлау арқылы қой туралы жаңа түсінік қалыптасады.
Диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.
қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;
топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқыту мен оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау;
АКТ-ны қолдану;
Оқу үшін бағалау;
Оқыту үшін бағалау;
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық

Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төлдердің суреттері бойынша)
Топ ұстанымын құру.
<<Миға шабуыл>>
<<Қосу, алу, қызықты>>
<< Галлерияда
ой шарлау>>
Сергіту сәті;
<<Қошақаным әні>>
Смайликтермен бағалау;
-Оқушылардың қой туралы жалпы түсініктері қалыптасады;
-қой өнімдерін толық зерттеуден өткізіп өзіндік пікірлері қалыптасқан;
-сөздік қорлары дамиды;
Оқулық, АКТ,
қима суреттер,
смайликтер,
стикерлер, маркер,
формат А3.

2/
66
Жылқы
Жылқы малының пайдасын ескеру арқылы, сыни тұрғыдан
ойлай білу.
-Жылқы малының пайдасын айту;
-өлеңді мәнерлеп оқи отырып,өз ойларын еркін жеткізе білу;
-топта еркін жұмыс жасап,өз бетімен ізденуге әрекет жасау.
.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы бағалау:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлау.Оқытуды басқару және көшбасшылық
АКТ-ны пайдалану.
Шаттық шеңбері.Топтарға бөлу.(әр түрлі геометриялық пішіндер арқылы)
<<жұлдыздар>>стратегия-
сы арқылы бағалау
<<Ой қозғау>>
<<ЖИГСО>><<Бағдаршам>>Сергіту сәті.
Рефлексия.
-мен білдім...
-мен үйрендім ...
-маған ұнады....
-менің көңіл-күйім .

-Жылқы малын пайдасын біледі.
-өз ойларын еркін жеткізеді
-топта еркін жұмыс жасап,өз бетімен ізденуге әрекет жасайды.

Оқулық,А3
форматы,
маркерлер,
геометриялық
пішіндер ,стикер-
лер, бағдаршам
(қызыл,жасыл,
сары түстер)
69
Түйе
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолданып,түйе малы жайлы мәтін бойынша оқушылардың ойлау дағдысын дамыту.
-түйенің адам өміріне тигізетін пайдасын айту.
-түйені танудағы жаңа ізденістерге бағыт беру.
-балалардың ой қиялдарын дамыту,есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сыни тұрғыдан ойлау.
АКТ-ны қолдану.Оқыту мен оқудағы бағалау.Оқушылардың
жас ерекшеліктеріне сай оқыту.Дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Топқа бөлу.
<<Фишка>>арқылы
Фишкаларда тағам аттары,киімдер,оқу-құралдар,жануарлар.
жұмбақ жасыру.
<<Қар үйіндісі>>
стратегиясы
<< Пікір алмасу>>
1сурет бес сөз.Эссе жазу
Сергіту сәті.
Екі жұлдыз бір тілек.
-түйенің пайдасы туралы білімі қалыптасады.
-жаңа ізденістерге бағытталады.
-қиялдары дамып,есте сақтау қабілеті артады.
Оқулық,
интерактивті
тақта,суреттер,
стикер,фишкалар,

70/7
Малдың пайдасы
Қой,жылқы, түйе малдарының пайдасын анықтау арқылы төрт түлік малдың адам өміріндегі атқаратын рөлін сыни тұрғыдан саралау.
-мәтін мазмұны жайлы толық мағлұмат алуын қамтамасыз ету.
-топта жүйелі,ынтымақтастықта жұмыс жргізу
-төрт түліктің пайдасы жайлы танымдық қабілеттерін арттыру

Оқыту мен оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
АКТ-ны қолдану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Оқыту мен оқудағы бағалау.
Дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Топтарға бөлу(төрт түлік суреттері бойынша)төрт
түлік малдың бес аспектісін табу (тамақ,киім,сусын ,
көлік,сыйлық)
Сергіту сәті.
Тұсаукесер.
ЖИКСО
Рефлексия.
-білемін
-білдім
-білгім келеді.
-мәтін мазмұны жайлы толық мағлұмат алады
-топпен ынтымақтастықта жұмыс жүргізуге дағдыланады.
-танымдық қабілеттері артады.
А3 форматы,
оқулық,
маркер,алма
ағашының суреті,
алмалар,тест.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Мерзімі: 02.04.13ж.
Уақыты: 3 сабақ. Дәрісхана:207 Сыныбы: 1В
Тақырыбы: Қой.
Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушыларда қой туралы жаңа түсінік қалыптастыру
Міндеттері:
диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.
қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;
топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;Сыни тұрғыдан ойлау;АКТ-ны қолдану;
Оқу үшін бағалау;Оқыту үшін бағалау;Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төрт -түлік төлдері суреттері бойынша);Смайликтермен бағалау.<<Миға шабуыл>> стратегиясы;<<Қосу, алу, қызықты>> стратегиясы арқылы бағалау;<<Галлерияда ой шарлау>> Сергіту сәті;<<Қошақаным әні>> <<Білемін,үйрендім,білгім келеді>> <<Инсерт>>

Сабақ кезеңі.
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І Кіріспе
5минут
Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері.

Топқа бөлу:
<<Төлдер>>
төлдердің суреттері арқылы т
топтарға бөлу.

Топ ұстанымын құру.

Оқушылармен амандасады..Түгендейді.
Бүгінгі сабаққа қандай дайындықпен келгендерін сұрау.
Шаттық шеңберін құрып бір-бірі-не сәттілік тілейді.

Балаларға әртүрлі төл суреттерін таратып беріп,(қозы,бота, құлын,бұзау) топтарға бөлемін.Алған төл атаулары бойынша топқа ат қояды.Топпен бірігіп, топ ұстанымын құрады.
Сұрақтар:
-Ұстанымды құру үшін қандай ережені сақтау керек деп ойлайсыңдар?
Амандасады.Сабаққа дайындалады.
Шаттық шеңберін құрып бір-біріне сәттілік тілеу.Төлдерді суреттерін
таңдап алып, топтарға бөліну.Топтарға төл аттарын қояды. Әр топ өз тобының басшысын сайлау.Топ ұстанымын
құру.

Ереже құрастырып, оны орындауға келісімдерін береді

Формативті бағалау.
(жарайсың -дар!)

Мадақтау
Төлдердің суреттері.

Ватман,
маркерлер
ІІ
Тұсау-кесер

10минут
Өткен сабақты
бекіту.
Үй жұмысын сұрау.

Диалогтік оқыту.
- сұрақ-жауап
-түрткі сұрақтар
-сынақтан өткізу сұрақтары
Үй жұмысын оқушылардан сұрақтар қою арқылы сұрау.
Мұғалім диалогтік оқыту әдісі бойынша сұрақтар қою

сұрақ-жауап
-Үйге қандай тапсырма берілді?
-Өлең тақырыбы қалай аталады?
Түрткі сұрақтар
-Өлең не жайлы айтылған?
-Малдар баласын қалай сүйеді?
сынақ сұрақтары
-тағы кім толықтырады?
-төлдер жайлы қосымша кім не айтады?
Өлеңді жатқа, мәнерлеп айту.
Оқушылар мұғалім сұрағына жауап қайтара отырып, өз ойын еркін жеткізеді.
жауап
Үйге:>> мал баласын сүйеді>>жаттауға берілді.
Түрткі сұрақ
-өлең төрт түлік жайлы айтылған.
-малдардың баласын сүюі жайлы айтылған
сынақтан өткізу сұрақтары арқылы үй жұмысын пысықтайды.

Смайликтер
мен бағалау.

Смайлик-тер
ІІІ Негізгі бөлім.

5минут

3минут

1минут

5минут

5минут

5минут

ІV Қорытынды бөлім
3минут

Жаңа сабақ

Миға шабуыл.
Қойдың суретін көрсету.

Галлерияда ой шарлау

Төрт-түлікті
төлдерімен байланыстыру.

Сергіту сәті.

Оқулықпен жұмыс
Жұппен жұмыс

топпен жұмыс.

Рефлексия

<<Инсерт>>әдісі

Үйге тапсырма

Формативті бағалау.

Интерактивті тақта арқылы қойдың суретін көрсетеді.
Балалар сурет бойынша топта қой жайлы білетіндерін А3 форматына жазу.

Оқушыларға слайд арқылы үй жануарларының төлдерін табуға тапсырма беру.Талдау.

<<Қошақаным әнімен>> билеу.
Интерактивті тақтадан көре отырып, қошақанның қимылын көрсету.

Оқулықтың 110 бетін ашқызып,
<<Қой>> өлеңін оқыту.
жұппен қой өлеңің оқи
отырып түсіндіру,
топпен талдау.

<<Білемін,үйрендім,білгім келеді>>
Оқушылардың сабаққа қаншалықты меңгергені жөнінде пікірлерін тыңдау.

<<Қой>>өлеңін жаттау.175-жаттығу жазу.
Мұғалім оқушылардың бүгінгі тапсырмалары бойынша қорытынды баға шығарады.
Балалар топпен ақылдаса отырып, қойдың суретін салып,оны талдау, қорғау. Бір-бірімен пікір алмасу.

Оқушылар слайд көре отырып,оң жақтағы үй жануарларын, сол жақтағы төлдерімен сызбамен байланыстыру.

Балалар тақтаға қарай отырып,биді қайталап, билейді.

Оқушылар іштей өздері оқып танысу.
Оқығандарын бір-біріне жұппен түсіндіреді,содан топпен талқылайды.

Оқушылар өз пікірлерін, стикерлерге жазып тақтаға жапсырады.Әр топтан екі оқушының пікірін тыңдау

Оқушылар өзін-өзі реттейді.Бағалау.
<<Қосу, алу, қызықты>> бір-бірін бағалайды.
Стикерлер.
А3 форматы, маркерлер.

Интерактивті тақта.

Интерактивті тақта


Оқулық

Стикерлер

Оқулық

Ұқсас жұмыстар
Топқа бөліну. Сабақтың мақсаты
Үй жануарлары туралы түсінік беру
Қоян сүйек
Төлдер қалай дыбыстайды
Мәтін туралы
Үй жануарлары туралы
Төлдерді өріске айда
Инетербелсенді тақтадан оқып берем
Кассадағы сөздерді оқыту
Төрт түлігім - ырысым
Пәндер