Төлдердің суреттері

Орта мерзімді жоспар

Сабақ-тың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Міндеттері
Модульдер
Стратегиялық іс-әрекет.
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
№:

1/

65

Сабақ-тың тақырыбы: Қой
Сабақтың мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы қой туралы жаңа түсінік қалыптасады.
Міндеттері:

Диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.

қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;

топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа

әдіс-тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлау;

АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін бағалау;

Оқыту үшін бағалау;

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет.:

Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төлдердің суреттері бойынша)

Топ ұстанымын құру.

«Миға шабуыл»

«Қосу, алу, қызықты»

« Галлерияда

ой шарлау»

Сергіту сәті;

«Қошақаным әні»

Смайликтермен бағалау;

Күтілетін нәтиже:

-Оқушылардың қой туралы жалпы түсініктері қалыптасады;

-қой өнімдерін толық зерттеуден өткізіп өзіндік пікірлері қалыптасқан;

-сөздік қорлары дамиды;

Ресурстар:

Оқулық, АКТ,

қима суреттер,

смайликтер,

стикерлер, маркер,

формат А3.

№:

2/

66

Сабақ-тың тақырыбы: Жылқы
Сабақтың мақсаты:

Жылқы малының пайдасын ескеру арқылы, сыни тұрғыдан

ойлай білу.

Міндеттері:

-Жылқы малының пайдасын айту;

-өлеңді мәнерлеп оқи отырып, өз ойларын еркін жеткізе білу;

-топта еркін жұмыс жасап, өз бетімен ізденуге әрекет жасау.

.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Оқыту мен оқудағы бағалау:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуды басқару және көшбасшылық

АКТ-ны пайдалану.

Стратегиялық іс-әрекет.:

Шаттық шеңбері. Топтарға бөлу. (әр түрлі геометриялық пішіндер арқылы)

«жұлдыздар»стратегия-

сы арқылы бағалау

«Ой қозғау»

«ЖИГСО»«Бағдаршам»Сергіту сәті.

Рефлексия.

-мен білдім . . .

-мен үйрендім . . .

-маған ұнады . . .

-менің көңіл-күйім .

Күтілетін нәтиже:

-Жылқы малын пайдасын біледі.

-өз ойларын еркін жеткізеді

-топта еркін жұмыс жасап, өз бетімен ізденуге әрекет жасайды.

Ресурстар:

Оқулық, А3

форматы,

маркерлер,

геометриялық

пішіндер, стикер-

лер, бағдаршам

(қызыл, жасыл,

сары түстер)

№: 69
Сабақ-тың тақырыбы: Түйе
Сабақтың мақсаты: Жаңа әдіс-тәсілдерді қолданып, түйе малы жайлы мәтін бойынша оқушылардың ойлау дағдысын дамыту.
Міндеттері:

-түйенің адам өміріне тигізетін пайдасын айту.

-түйені танудағы жаңа ізденістерге бағыт беру.

-балалардың ой қиялдарын дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Сыни тұрғыдан ойлау.

АКТ-ны қолдану. Оқыту мен оқудағы бағалау. Оқушылардың

жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Дарынды және талантты балалармен жұмыс.

Стратегиялық іс-әрекет.:

Топқа бөлу.

«Фишка»арқылы

Фишкаларда тағам аттары, киімдер, оқу-құралдар, жануарлар.

жұмбақ жасыру.

«Қар үйіндісі»

стратегиясы

« Пікір алмасу»

1сурет бес сөз. Эссе жазу

Сергіту сәті.

Екі жұлдыз бір тілек.

Күтілетін нәтиже:

-түйенің пайдасы туралы білімі қалыптасады.

-жаңа ізденістерге бағытталады.

-қиялдары дамып, есте сақтау қабілеті артады.

Ресурстар:

Оқулық,

интерактивті

тақта, суреттер,

стикер, фишкалар,

№: 70/7
Сабақ-тың тақырыбы: Малдың пайдасы
Сабақтың мақсаты: Қой, жылқы, түйе малдарының пайдасын анықтау арқылы төрт түлік малдың адам өміріндегі атқаратын рөлін сыни тұрғыдан саралау.
Міндеттері:

-мәтін мазмұны жайлы толық мағлұмат алуын қамтамасыз ету.

-топта жүйелі, ынтымақтастықта жұмыс жргізу

-төрт түліктің пайдасы жайлы танымдық қабілеттерін арттыру

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа

әдіс-тәсілдер

АКТ-ны қолдану.

Сыни тұрғыдан ойлау.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Оқыту мен оқудағы бағалау.

Дарынды және талантты балалармен жұмыс.

Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялық іс-әрекет.:

Топтарға бөлу(төрт түлік суреттері бойынша) төрт

түлік малдың бес аспектісін табу (тамақ, киім, сусын,

көлік, сыйлық)

Сергіту сәті.

Тұсаукесер.

ЖИКСО

Рефлексия.

-білемін

-білдім

-білгім келеді.

Күтілетін нәтиже:

-мәтін мазмұны жайлы толық мағлұмат алады

-топпен ынтымақтастықта жұмыс жүргізуге дағдыланады.

-танымдық қабілеттері артады.

Ресурстар:

А3 форматы,

оқулық,

маркер, алма

ағашының суреті,

алмалар, тест.

№:
Сабақ-тың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Міндеттері:
Модульдер:
Стратегиялық іс-әрекет.:
Күтілетін нәтиже:
Ресурстар:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Пәні: Әдебиеттік оқу.

Мерзімі: 02. 04. 13ж.

Уақыты: 3 сабақ. Дәрісхана:207 Сыныбы: 1В

Тақырыбы: Қой.

Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушыларда қой туралы жаңа түсінік қалыптастыру

Міндеттері:

диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.

қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;

топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлау; АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін бағалау; Оқыту үшін бағалау; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төрт -түлік төлдері суреттері бойынша) ; Смайликтермен бағалау. «Миға шабуыл» стратегиясы; «Қосу, алу, қызықты» стратегиясы арқылы бағалау; «Галлерияда ой шарлау» Сергіту сәті; «Қошақаным әні» «Білемін, үйрендім, білгім келеді» «Инсерт»


Ұқсас жұмыстар
Топқа бөліну. Сабақтың мақсаты
Үй жануарлары туралы түсінік беру
Қоян сүйек
Төлдер қалай дыбыстайды
Мәтін туралы
Үй жануарлары туралы
Төлдерді өріске айда
Инетербелсенді тақтадан оқып берем
Кассадағы сөздерді оқыту
Төлдердің айтысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz