1-сыныптың әдебиеттік оқу пәні: Қой, Жылқы, Түйе және төрт түліктің пайдасы - орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспар

Орта мерзімді жоспар

Сабақ-тың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Міндеттері
Модульдер
Стратегиялық іс-әрекет.
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
№:

1/

65

Сабақ-тың тақырыбы: Қой
Сабақтың мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы қой туралы жаңа түсінік қалыптасады.
Міндеттері:

Диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.

қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;

топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа

әдіс-тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлау;

АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін бағалау;

Оқыту үшін бағалау;

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет.:

Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төлдердің суреттері бойынша)

Топ ұстанымын құру.

«Миға шабуыл»

«Қосу, алу, қызықты»

« Галлерияда

ой шарлау»

Сергіту сәті;

«Қошақаным әні»

Смайликтермен бағалау;

Күтілетін нәтиже:

-Оқушылардың қой туралы жалпы түсініктері қалыптасады;

-қой өнімдерін толық зерттеуден өткізіп өзіндік пікірлері қалыптасқан;

-сөздік қорлары дамиды;

Ресурстар:

Оқулық, АКТ,

қима суреттер,

смайликтер,

стикерлер, маркер,

формат А3.

№:

2/

66

Сабақ-тың тақырыбы: Жылқы
Сабақтың мақсаты:

Жылқы малының пайдасын ескеру арқылы, сыни тұрғыдан

ойлай білу.

Міндеттері:

-Жылқы малының пайдасын айту;

-өлеңді мәнерлеп оқи отырып, өз ойларын еркін жеткізе білу;

-топта еркін жұмыс жасап, өз бетімен ізденуге әрекет жасау.

.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Оқыту мен оқудағы бағалау:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуды басқару және көшбасшылық

АКТ-ны пайдалану.

Стратегиялық іс-әрекет.:

Шаттық шеңбері. Топтарға бөлу. (әр түрлі геометриялық пішіндер арқылы)

«жұлдыздар»стратегия-

сы арқылы бағалау

«Ой қозғау»

«ЖИГСО»«Бағдаршам»Сергіту сәті.

Рефлексия.

-мен білдім . . .

-мен үйрендім . . .

-маған ұнады . . .

-менің көңіл-күйім .

Күтілетін нәтиже:

-Жылқы малын пайдасын біледі.

-өз ойларын еркін жеткізеді

-топта еркін жұмыс жасап, өз бетімен ізденуге әрекет жасайды.

Ресурстар:

Оқулық, А3

форматы,

маркерлер,

геометриялық

пішіндер, стикер-

лер, бағдаршам

(қызыл, жасыл,

сары түстер)

№: 69
Сабақ-тың тақырыбы: Түйе
Сабақтың мақсаты: Жаңа әдіс-тәсілдерді қолданып, түйе малы жайлы мәтін бойынша оқушылардың ойлау дағдысын дамыту.
Міндеттері:

-түйенің адам өміріне тигізетін пайдасын айту.

-түйені танудағы жаңа ізденістерге бағыт беру.

-балалардың ой қиялдарын дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Сыни тұрғыдан ойлау.

АКТ-ны қолдану. Оқыту мен оқудағы бағалау. Оқушылардың

жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Дарынды және талантты балалармен жұмыс.

Стратегиялық іс-әрекет.:

Топқа бөлу.

«Фишка»арқылы

Фишкаларда тағам аттары, киімдер, оқу-құралдар, жануарлар.

жұмбақ жасыру.

«Қар үйіндісі»

стратегиясы

« Пікір алмасу»

1сурет бес сөз. Эссе жазу

Сергіту сәті.

Екі жұлдыз бір тілек.

Күтілетін нәтиже:

-түйенің пайдасы туралы білімі қалыптасады.

-жаңа ізденістерге бағытталады.

-қиялдары дамып, есте сақтау қабілеті артады.

Ресурстар:

Оқулық,

интерактивті

тақта, суреттер,

стикер, фишкалар,

№: 70/7
Сабақ-тың тақырыбы: Малдың пайдасы
Сабақтың мақсаты: Қой, жылқы, түйе малдарының пайдасын анықтау арқылы төрт түлік малдың адам өміріндегі атқаратын рөлін сыни тұрғыдан саралау.
Міндеттері:

-мәтін мазмұны жайлы толық мағлұмат алуын қамтамасыз ету.

-топта жүйелі, ынтымақтастықта жұмыс жргізу

-төрт түліктің пайдасы жайлы танымдық қабілеттерін арттыру

Модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа

әдіс-тәсілдер

АКТ-ны қолдану.

Сыни тұрғыдан ойлау.

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Оқыту мен оқудағы бағалау.

Дарынды және талантты балалармен жұмыс.

Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялық іс-әрекет.:

Топтарға бөлу(төрт түлік суреттері бойынша) төрт

түлік малдың бес аспектісін табу (тамақ, киім, сусын,

көлік, сыйлық)

Сергіту сәті.

Тұсаукесер.

ЖИКСО

Рефлексия.

-білемін

-білдім

-білгім келеді.

Күтілетін нәтиже:

-мәтін мазмұны жайлы толық мағлұмат алады

-топпен ынтымақтастықта жұмыс жүргізуге дағдыланады.

-танымдық қабілеттері артады.

Ресурстар:

А3 форматы,

оқулық,

маркер, алма

ағашының суреті,

алмалар, тест.

№:
Сабақ-тың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Міндеттері:
Модульдер:
Стратегиялық іс-әрекет.:
Күтілетін нәтиже:
Ресурстар:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Пәні: Әдебиеттік оқу.

Мерзімі: 02. 04. 13ж.

Уақыты: 3 сабақ. Дәрісхана:207 Сыныбы: 1В

Тақырыбы: Қой.

Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушыларда қой туралы жаңа түсінік қалыптастыру

Міндеттері:

диалогтік тәсіл арқылы қой туралы жаңа түсінік беру.

қойдан алынатын өнімдерді зерттеу;

топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлау; АКТ-ны қолдану;

Оқу үшін бағалау; Оқыту үшін бағалау; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқытуды басқару және көшбасшылық

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері; Топқа бөлу(төрт -түлік төлдері суреттері бойынша) ; Смайликтермен бағалау. «Миға шабуыл» стратегиясы; «Қосу, алу, қызықты» стратегиясы арқылы бағалау; «Галлерияда ой шарлау» Сергіту сәті; «Қошақаным әні» «Білемін, үйрендім, білгім келеді» «Инсерт»


Ұқсас жұмыстар
Әдебиеттік оқу: Төрт түліктің кеңесі - сабақ жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған әдебиеттік оқу: Төрт түліктің кеңесі
2 А сынып әдебиеттік оқу сабағының жоспары - Төрт түліктің кеңесі
7-сыныпқа арналған биология сабағы: Түйе - төрт түліктің төресі
Түйе - төрт түліктің төресі: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
2-сынып Әдебиеттік оқу Түйе мен тышқан ертегісі негізінде мүшел мен қазақша жыл атауларын оқытуға арналған қысқа мерзімді жоспар
2-сыныпқа арналған тәрбие сағаты: Төрт түліктің төресі - жылқы
Әдебиеттік оқу 1-сабақ: Қой тақырыбы
2-сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Қой мен төрт түлік туралы жырлар
Төрт түліктің кеңесі тақырыбы бойынша 2 А сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz