Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу

Тарау: Оңтүстік Америка

Мақсаттары: 1. Оңтүстік Америка материгі туралы жалпы білімдерін қалыптастыру

2. Өз беттерімен білім алуды, өз-өздерін реттеу дағдыларын дамыту

3. Бір-бірін тыңдай білуге, уақытты тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу

Сабақтың тақырыбы
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс
Білім көзі Көрнекілік.
№: 1
Сабақтың тақырыбы: § 37 Оңтүстік Американың физикалық-географиялық орны
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Материктің географиялық «ең, ең» обьектілерін жатқа білу

Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу

Зерттеушілерін және олардың зерттеулерін айтып беру

Мұхит ағысы мен материк табиғатын байланысына мысал келтіре алу, және ерекшелігін түсіндіру

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалог
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ең, ең обьектілерін жатқа айтып береді.

Материктін физикалық-географиялық орнын сипаттай алады

Перуан суық ағысының материк жағалауына әсерін мысал келтіре отырып түсіндіре алады.

Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау: Өзін-өзі бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс:
Білім көзі Көрнекілік.: Оқулық интернет материалдары
№: 2
Сабақтың тақырыбы: § 38 Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Материктің ең биік нүктесін, ойпаттарын, қыраттарын

, үстірттерін картадан атап көрсете алу

Кездесетін пайдалы қазбаларын атап беру.

Қалайы белдеуінің қай елде екенін атап, көрсете алу

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог

Топтық

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Картадан Аконкагуа тауын, Амазонка

Ла-Плата

Ориноко

Гран-Чако

Маморе

Пантанал

Гвиана

Бразилия

Патагонияны көрсете алады.

Кездесетін пайдалы қазбаларын атайды.

Қалайы белдеуінің Боливияда екендігін біледі, елді картадан көрсете алады.

Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау: Топтық бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс: Материк табиғаты жайлы қосымша білетіндерін айтып береді.
Білім көзі Көрнекілік.: Оқулық интернет материалдары
№: 3
Сабақтың тақырыбы: § 39 Климаты
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Материктің климатын қалыптастырушы факторлардың әсерін түсіндіре алу

Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білу және басты белгілерін анықтай алу

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Зерттеушілік әңгіме

кумулят. әңгіме

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Материк климатына әсер ететін факторларды(географиялық орын, жер бедері, ауа массаларын) атай алады.

Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білеу және басты белгілерін айта алады.

Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау: Топтық бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс: Материк климатына әсер ететін факторлардың:географиялық орын, жер бедері, ауа массаларының қалай әсер ететіндігін ашып айта алады.
Білім көзі Көрнекілік.: Оқулық интернет материалдары
№: 4
Сабақтың тақырыбы: § 40 Ішкі сулары
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Басты өзендері мен көлдерін, сарқырамаларын атап, көрсету, қандай алаптарға жататындығын айтып беру

Олардың өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог

Топтық

Оқып-үйренудің нәтижесі: Басты ішкі суларын атап, көрсете алады. Амазонка өзеніне тән ерекшеліктерді түсіндіре алады.
Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау: Топтық бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс:
Білім көзі Көрнекілік.: Оқулық интернет материалдары
№: 5
Сабақтың тақырыбы: § 41-42 Табиғат зоналары
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіре алу

Басты ұғымдарды («Сельвас», »кампос», »льянос», »пампа», ) жатқа білу.

Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелді екендігін дәлелдеу

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалог

Топтық

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіреді

Басты ұғымдардың анықтамасын біледі. («Сельвас», »кампос», »льянос», »пампа», )

Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелділігін Анд тауының мысалында айта алады.

Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау: Топтық бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс:
Білім көзі Көрнекілік.: Оқулық интернет материалдары
№: 6
Сабақтың тақырыбы:

§ 43 Оңтүстік Американың халқы және саяси картасы

Анд елдері және Шығыстағы жазық елдері

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Материк халқының нәсілдік, ұлттық құрамын білу, олардың қалай қалыптасқанын түсіндіру

Елдерін қандай аймақтарға топтастырылатынын білу, оларды картадан табу, көлемі жағынан ондыққа кіретін ірі елдерін көрсете алу(Бразилия, Аргентина)

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО

Топтық

Оқып-үйренудің нәтижесі:

материкте қандай негізгі халықтар тұратындығын біледі.

Елдерді топталуы бойынша көрсете алады. Ірі елдерді атап, көрсете алады.

Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау: Топтық бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс: Халқы туралы қосымша айтады.
Білім көзі Көрнекілік.: Оқулық интернет материалдары

Ұқсас жұмыстар
Топ саяхатшылар
Солтүстік жарты шар материктері
Австралияның географиялық орны
Карта ерекшелігін білу
Аустралияның физикалық-географиялық орны 7 сынып
Солтүстік жартышар материктері
Еуразияның географиялық орны
Африка. Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Ежелгі солтүстік материк
Аустралия физикалық- географиялық орны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz