Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сәтті сауда
МЫРЗАҒҰЛОВА АЙНҰР ЖҰМАҒАЛИҚЫЗЫ
Шалқар ауданы,
Бершүгір орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар Сыныбы: 3-сынып Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы:
Пропорциялы тең бөліктерді табу. Есептер шығару
Мақсаты:
Шамалар: 1 бұйым (зат) шығыны, заттың мөлшері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды табуға арналған есептерді шығару дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін пәндік нәтиже
Оқушылар 1 бұйым (зат) шығыны, заттардың мөлщері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды табуға арналған есептерді шығаруға үйренеді
Өз ойларын жеткізе алады
Сыныптастарымен жағымды қарым-қатынас орнатады
Өзін-өзі бағалай біледі.
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдер:
топтық жұмыс, жеке жұмыс.Топтастыру, ойландыру, іздену, салыстыру.
Тапсырмалар:
Тұжырымдама шығару, мысалдар келтіру, өмірмен байланыстыру.
Керекті жабдықтар:
Интербелсенді тақта, бағалау парақшасы,кестелер
Уақыты
Ресурсы
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Диффирен цация
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
+ Психологиялық дайындық <<Сәлем>>
+ Топқа бөлу. <<Маған жақын фигура>>
Қане, бері қарайық!
Ойымызды жинайық,
Босқа қарап тұрмайық,
5-тік баға алуға
Болайықшы лайық!
Топ ережесін қайталау
Топ лидерін тағайындау
+ Мұғаліммен амандасады.
+ Бір-біріне жылы лебіздерін айтып, сәлемдеседі.
+ Өздеріне ұнаған фигураны таңдап, топқа бөлінеді
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
________________
<<5>>
<<4>>
<<3>>
<<Қай топ жылдам?>>
Оқулықпен жұмыс
<<Жұбыңды тап>>
<<Үндемес>>
<<Сәтті сауда>>
Қызығушылықты ояту
<<Қай топ жылдам?>> ойыны.
Есептеу дағдыларын жетілдіру мақсатында әр топқа тапсырмалар беріледі.
1 топ- 7*3,6*7,14/7,4*3,9*8,50/5
2 топ- 8*2, 6*3,10/5,15/5,21/7,6*9
3 топ-5*4,9*4,12/4,9*9,45/5,5*7
+ Әр топ берілген тапсырманы орындайды
Дұрыс жауаптарымен салыстырып, бірін-бірі тексереді
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс №1
Кесте бойынша ауызша есеп құрастыру және шығару.
1 бұйым шығыны
Саны
Жалпы шығын
4 м
6 дана
? м
? м
9 дана
18 м
3 м
? дана
27 м
Бұл есептер несімен ұқсас ?
Жалпы салмақ, жалпы шығын,жалпы құнды есептеу үшін нені білу керек ?
Есептер құрастырады.
<<Жұбыңды тап>> ойыны
Оқушыларға берілген кеспе қағаздар бойынша өз жұбын табу
Белгілі ереже шығатындай өз жұптарын іздейді
Тұсаукесер
Топпен жұмыс Оқулықтағы №4 есеп
Берілген кесте бойынша әр топ есептер құрастырады.
1 топ - №4 а
2топ - №4 ә
3 топ - №4 б
Өзіндік білім алу
Топтық тексеру
Бейнетаспа арқылы сергіту сәтін жасау
<<Үндемес>> ойыны
Гүл күлтелеріне жасырынған есепті шығару.
Топпен орындап, бірінші болған топ гүл тәрізді қолдарын жаяды
<<Сәтті сауда>>
ойыны.
№6 , 127 бет
Мұғалім әр топқа кредиттік карта береді.
Оқушылар, кредиттік карталарыңда қанша теңге бер екенін білгілерің келе ме?
Ол үшін өрнекті жазып, мәнін табу керек. Өрнектің мәні нешеге тең болса, сендерде сонша ақша болады. Сол арқылы сауда жасаймыз. Сауда сәтті болсын!
Өрнектің мәнін табады. Кредиттік картада берілген сумма бойынша супермаркеттен сауда жасайды.
Жекелеген оқушыларға көмек
Өз бетімен шығ.жұмыс
Үйге тапсырма
№5, 127- бет
Бағалау
24-25 балл - Жарайсың! 20-23 балл- Жақсы! 20 төмен - Дайындал!
Бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау.
Шалқар ауданы,
Бершүгір орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар Сыныбы: 3-сынып Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы:
Пропорциялы тең бөліктерді табу. Есептер шығару
Мақсаты:
Шамалар: 1 бұйым (зат) шығыны, заттың мөлшері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды табуға арналған есептерді шығару дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін пәндік нәтиже
Оқушылар 1 бұйым (зат) шығыны, заттардың мөлщері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды табуға арналған есептерді шығаруға үйренеді
Өз ойларын жеткізе алады
Сыныптастарымен жағымды қарым-қатынас орнатады
Өзін-өзі бағалай біледі.
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдер:
топтық жұмыс, жеке жұмыс.Топтастыру, ойландыру, іздену, салыстыру.
Тапсырмалар:
Тұжырымдама шығару, мысалдар келтіру, өмірмен байланыстыру.
Керекті жабдықтар:
Интербелсенді тақта, бағалау парақшасы,кестелер
Уақыты
Ресурсы
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Диффирен цация
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
+ Психологиялық дайындық <<Сәлем>>
+ Топқа бөлу. <<Маған жақын фигура>>
Қане, бері қарайық!
Ойымызды жинайық,
Босқа қарап тұрмайық,
5-тік баға алуға
Болайықшы лайық!
Топ ережесін қайталау
Топ лидерін тағайындау
+ Мұғаліммен амандасады.
+ Бір-біріне жылы лебіздерін айтып, сәлемдеседі.
+ Өздеріне ұнаған фигураны таңдап, топқа бөлінеді
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
________________
<<5>>
<<4>>
<<3>>
<<Қай топ жылдам?>>
Оқулықпен жұмыс
<<Жұбыңды тап>>
<<Үндемес>>
<<Сәтті сауда>>
Қызығушылықты ояту
<<Қай топ жылдам?>> ойыны.
Есептеу дағдыларын жетілдіру мақсатында әр топқа тапсырмалар беріледі.
1 топ- 7*3,6*7,14/7,4*3,9*8,50/5
2 топ- 8*2, 6*3,10/5,15/5,21/7,6*9
3 топ-5*4,9*4,12/4,9*9,45/5,5*7
+ Әр топ берілген тапсырманы орындайды
Дұрыс жауаптарымен салыстырып, бірін-бірі тексереді
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс №1
Кесте бойынша ауызша есеп құрастыру және шығару.
1 бұйым шығыны
Саны
Жалпы шығын
4 м
6 дана
? м
? м
9 дана
18 м
3 м
? дана
27 м
Бұл есептер несімен ұқсас ?
Жалпы салмақ, жалпы шығын,жалпы құнды есептеу үшін нені білу керек ?
Есептер құрастырады.
<<Жұбыңды тап>> ойыны
Оқушыларға берілген кеспе қағаздар бойынша өз жұбын табу
Белгілі ереже шығатындай өз жұптарын іздейді
Тұсаукесер
Топпен жұмыс Оқулықтағы №4 есеп
Берілген кесте бойынша әр топ есептер құрастырады.
1 топ - №4 а
2топ - №4 ә
3 топ - №4 б
Өзіндік білім алу
Топтық тексеру
Бейнетаспа арқылы сергіту сәтін жасау
<<Үндемес>> ойыны
Гүл күлтелеріне жасырынған есепті шығару.
Топпен орындап, бірінші болған топ гүл тәрізді қолдарын жаяды
<<Сәтті сауда>>
ойыны.
№6 , 127 бет
Мұғалім әр топқа кредиттік карта береді.
Оқушылар, кредиттік карталарыңда қанша теңге бер екенін білгілерің келе ме?
Ол үшін өрнекті жазып, мәнін табу керек. Өрнектің мәні нешеге тең болса, сендерде сонша ақша болады. Сол арқылы сауда жасаймыз. Сауда сәтті болсын!
Өрнектің мәнін табады. Кредиттік картада берілген сумма бойынша супермаркеттен сауда жасайды.
Жекелеген оқушыларға көмек
Өз бетімен шығ.жұмыс
Үйге тапсырма
№5, 127- бет
Бағалау
24-25 балл - Жарайсың! 20-23 балл- Жақсы! 20 төмен - Дайындал!
Бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz