Формативтік бағалау

Химия пәнінен 9 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар

Күні: 06. 03. 2015 жыл Пән мұғалімі: Асанова А.

1
Сабақтың тақырыбы:
Металдар тақырыбын пысықтау
1: 2
Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме:
Металдар тақырыбын пысықтау: 9-сынып химия оқулығы Н. Н. Нұрахметов, Қ. Б. Бекішев т. б., интернет
1: 3
Сабақтың тақырыбы:: Жалпы мақсаттар:
Металдар тақырыбын пысықтау: Металдар және оның маңызды қосылыстарын меңгерту, химиялық реакцияларды құра білуге үйрету.
1: 4
Сабақтың тақырыбы:: Оқытудың нәтижесі:
Металдар тақырыбын пысықтау: Металдар және оның маңызды қосылыстарын меңгереді, химиялық реакция теңдеулерін құрастырып, теңестіре алады.
1: 5
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың әдісі
Металдар тақырыбын пысықтау: Топтық жұмыс, Миға шабуыл,, СТО жаттығулары, жеке тапсырма, кері байланыс
1: 6
Сабақтың тақырыбы:: Негізгі дерек көздері:
Металдар тақырыбын пысықтау: АКТ, постер, маркер мен стикерлер, оқулық, А-4, А-1
Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқытуды бағалау
Уақыты
Кіріспе:

Кезеңдері

Топқа бөлу

Миға шабуыл

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу

« Миға шабуыл»видеролик көрсету

Оқушының іс-әрекеті: Сабаққа дайындық жасайды, зейіндерін аударып сабаққа ден қояды.
Оқытуды бағалау: Басбармақ
Уақыты: 5 мин.
Кіріспе:

1-кезең.

Лездеме сұрақтар.

http://www.nlpinfluence.com/wp-content/uploads/2012/01/Mindset.jpg

Мұғалімнің іс-әрекеті:

І-топ

  1. Д. И. Менделеев жасаған периодтық жүйеде металдар қалай орналасқан.
  2. Металдардың физикалық қасиеттерін ата
  3. Металдардың кернеу қатарын жасаған ғалым
  4. Мырыштың биологиялық рөлі.
  5. Кендер деп нені атайды
  6. Макро, микро, ультраорганизмдер дегеніміз не
  7. Шымкенте қандай зауыттар бар?.

ІІ-топ1 . Біздің заманымызға дейін қанша ж/е қандай металдар белгілі болған

2. 16ғасырда металдарды кім зерттеді

3. Жемірілу деген не?

4. Болатты легирлеу дегеніміз не

5. Не себептен кейбір металдарды өнеркәсіптің дәрумендері деп атайды.

6. Полиметалл кендері қалай түсінесің

. ІІІ-топ 1 . Алғашқыда металдарды аспан денелеріне байланыстырылған, қай элемент аспан денелерінде бейнеленген?(Au-Күн, Ag-Айға, Cu-Шолпан, Fe-Марс, Pb-Сатурн, Sn-Юпитер, Hg-Меркурий)

2. Жемірілуден қалай қорғайды?

3. Металлургия қандай сала?

4. Магнийдің биологиялық рөлі қандай?

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Оқушылар бірін-бірі тыңдайды.

Оқушылар бірін-бірі тыңдайды

Оқушылар бірін-бірі тыңдайды

Оқытуды бағалау:

Топ басшысы топтағы оқушыларға бағасын қойып отырады

Топ басшысы бағалайды

.

Уақыты: 12 мин.
Кіріспе:

2-кезең:Еске түсір C:\Users\Асем Акмырзаевна\Desktop\загруженное.jpg 3-кезең «Ойлан, бірік, бөліс»

4-кезең:Тәжірибе алаңы.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

5. Магнийдың биологиялық ролі.

6. Не себептен таза металдарды пайдаланбайды.

7. Қандай металдар Гиннес кітабына енген.

Оқушыларға жеке формативті тапсырма беріледі, берілген тапсырмаларды жеке жеке орындайды, орындап болған соң жұп болып бір-бірін тексереді.

. Оқушылар өздері жасап келген ұй тапсырмасын (ұй тапсырмасына Гиннес кітабына енген химиялық элементтерді жарнамалау) топпен қөрғайды. :

1-топ:бериллий

2-топ:сынап

3-топ:алтын

Тәжірибе көрсету

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар орындайды.

Оқушылар қөрғайды

Топтар тәжірибені көріп реакция теңдеулерін жазады

Оқытуды бағалау:

Формативтік бағалау

Топ басшысы бағалап отырады.

Уақыты:

4-мин

10мин.

3мин

Кіріспе:

5-кезең: Қазақстанның кен орындарын шарлау

6-кезең:Химиялық элементтер қонақта

7-кезең: Кері байланыс. Бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қазақстан кен орындарын шартты белгілер арқылы көрсетеді

1-топ:алюминий, көрғасын

2-топ:мыс, алтын

3-топ:темір, полиметалл

Химиялық элементтер қонаққа келеді. Сыныпқа 3бала аспазшы киімін киып

1-топ:кальций(ірімшік, күнжіт, орамжапырақ)

2-топ:магний(балық, күріш, фундук)

3-топ:мырыш(балық-устрица, өнген бидай, қойдың еті)

Оқушыларды бағалау

Сабаққа рефлексия жасату

Оқушылар, бүгінгі сабағымыз туралы не ойлайсыңдар?

оқушыларға стикерлер таратылады)

Оқушының іс-әрекеті:

Топтар тапсырманы орындайды

Топтар қай тағамда Ca, Mg, Zn көп мөлшерде кездесетінін табады.

Топ басшысы бағалау шәкілі бойынша бағалайды

Оқушылар стикерге өз ойларын жазады

Оқытуды бағалау:

Формативті бағалау

Топ басшысы бағалап отырады

Оқушылардың қорытынды бағасы

Уақыты:

3мин

5мин

3мин.

Бағалау парағы

. Оқушылардың

Ата-жөні

Лездеме

сұрақтар

2балл

Еске

түсіру

5балл

4балл

3балл

Ойлан, бірік,

Бөліс

Қорғаса-3балл

Пікір -2балл

Қатысқан-1балл

Тәжірибе алаңы

1балл

Кен орындарын шарлау

1-балл

Элементтер қонақта

1-балл

бағал
. ОқушылардыңАта-жөні: Лаура Құрманғазы
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Аида
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Нурилла
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Мұхамеджан
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Қанат
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Айгерім
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Сапархан
Лездемесұрақтар2балл:
Ескетүсіру5балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚорғаса-3баллПікір -2баллҚатысқан-1балл:
Тәжірибе алаңы1балл:
Кен орындарын шарлау1-балл:
Элементтер қонақта1-балл:
бағал:
:

Бағалау парағы

. Оқушылардың

Ата-жөні

Лездеме

сұрақтар

2балл

Еске түсіру

5-балл

4балл

3балл

Ойлан, бірік,

Бөліс

Қөрғаса -3балл

Пікір білдірсе-2балл

Қатысты-1балл

Тәжірибе

Алаңы

Топпен бағаланады-1баллмен

Кен орындарын

Шарлау

1-балл

Элементтер

Қонақта

1-балл

Бағал
. ОқушылардыңАта-жөні: Айнура
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Аделина
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Мадина
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Нұрасыл
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Жаңғырбай
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні: Феруза
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:
. ОқушылардыңАта-жөні:
Лездемесұрақтар2балл:
Еске түсіру5-балл4балл3балл:
Ойлан, бірік,БөлісҚөрғаса -3баллПікір білдірсе-2баллҚатысты-1балл:
ТәжірибеАлаңыТоппен бағаланады-1баллмен:
Кен орындарынШарлау1-балл:
ЭлементтерҚонақта1-балл:
Бағал:
:

Бағалау шәкілі:


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Бұқар жырау Бірінші тілек тілеңіз
Акробатикалық жаттығулар. 7-сынып
Оқытудың нәтижесі
Primary, secondary school. 9 сынып
Ынталарыңыз қалай
Формативті бағалау әдістері
Омж
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Қазақ әдебиетін оқытуда кембридж бағдарламасының тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz