Бағалау парақшасы

Рысқұлова Р. Р.

Алматы қаласы,

Халықаралық үздіксіз

Білім беру колледжінің қазақ тілі мен

әдебиеті пәнінің мұғалімі

Отбасындағы қарым-қатынас. Тәуелдік жалғау

Сабақтың мақсаты : отбасы мүшелері атауларын қайталау. Отбасы туралы әңгімелей алуға үйрету. Оқушылардың сөздік қорларын молайтып, ауызекі сөйлей дағдысын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Пәндік: отбасы мүшелерінің атын, жасын, мінезін айта алу. Отбасы мүшелері туралы алған білімдерін кеңейту.

Тұллғалық: отбасы мүшелерін құрметтеу, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор болу.

Жүелік-әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана алу.

Бөлімі
Бөлімнің мазмұны
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Ресурстар
Бөлімі:

Кіріспе

Бөлімнің мазмұны:

Психологиялық

ахуал.

Ұйымдастыру кезені.

Тұлғалық байланысты орнату.

Мұғалімнің іс -әрекеті:

*Балалармен жылы шыраймен сәлемдесу, жылы орта қалыптастыруға тырысу.

*Оқушыларды жұп және тақ сан бойынша екі топқа бөлемін.

*Бағалау туралы түсіндіремін. Әр топқа бағалау критерийлері жазылған бағалау парақтары таратылады.

Әр топптың спикері өз топтарындағы оқушыларды бағалайды.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, стикерлер тарату, сәттілік тілеу.

Оқушының іс -әрекеті:

Балалар ретпен санап шығады. Жұп сандар бір топқа, тақ садар екінші топқа бөлінеді.

Топ ұстанымын еске түсіреді.

1. Бірімізді біріміз тыңдау.

2. Тыңдағаннан ауытқымау.

3. Әр ой құнды.

4. Уақытты тиімді падалану.

5. Өзгенің ойын сыйлау.

6. Топта бәсең сөйлеу.

Әр топ өз спикерлерін сайлайды. Оқушылар стикерлерге «Бүгін менің көңіл күйім қандай?» деген сұраққа жауап жазады және бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бірінің артына бірі тұрып, шеңбер жасайды. Әр оқушы алдыңғы оқушының арқасына стикерді жапсырады.

Ресурстар:

Қима қағаздар,

стикерлер,

смайликтер

Бөлімі:

Үй тапсырмасын

тексеру

Бөлімнің мазмұны:

Сөздікпен жұмыс

«Адасқан әріптер әдісі»

Берілген әріптерден сөз құрастыр.

Мұғалімнің іс -әрекеті: «Адасқан әріптер әдісі»Берілген әріптерден сөз құрастыр.
Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар әріптерден өткен тақырып бойынша сөздерді жазады.
Ресурстар: Дәптер, тақта
Бөлімі:

Тұсау кесер

Бөлімнің мазмұны:

Қызығушылықты ояту,

ой шақыру .

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Сабақтың тақырыбымен, мақсатыме таныстыру. Тәуелдік жалғауды қайталау.

Ассоциация.

«Отбасы» дегенде қандай сөздер естеріне түседі? Парақшаларға жазыңдар. Әр топтан бір бір оқушы тақтаға шығып жазады.

А) еске түсіру

Б) топтау

Адам қандай, не істейді? Әр топ айтады.

1. Елдің, отбасының ең сыйлы адамын ата. (Ата )

2. Әкенің, шешенің анасын ата. (Әже)

3. Үйдің басшысы, асыраушысы кім? ( Әке)

4. Өмірдегі ең жақын адам кім? (Ана)

5. Қазақ отбасында шаңырақ иесі, әке өмірінің жалғасы кім? (Ұл бала)

6. Елдің сәні, көркі, өмірдің гүлі, отбасының мақтанышы кім?

(Қыз бала) .

Оқушының іс -әрекеті:

Сабақты тақырыбымен, мақсатымен танысады. Тәуелдік жалғауын, отбасы мүшелерінің атауларын еске түсіреді.

Әр топтан бір бір оқушы тақтаға шығып жазады.

Миға шабуыл.

Сұрақтарға жауап беру.

Ресурстар: Интербелсенді тақта
Бөлімі: Негізгі бөлім
Бөлімнің мазмұны:

Мағнаны тану

Топтық, жеке, жұптық жұмыс

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Жаңа сөздермен жұмыс

Аудармасын дауыстап қайталау, есте сақтау, фонетикалық талдау жасау. Сөздік дәптерге жазу.

2-тапсырманы орындау.

1-тапсырма:

Суретке қарап, сан есім, тәуелдік жалғауды еске түсіреді. Сұрақтарға жауап береді.

2-тапсырма:Мәтінді оқып, тәуелдік жалғауларды теріп жазу, өздерінше аяқтау. «Автор орындығы» стратегиясын қолдану.

Оқушының іс -әрекеті:

Оқушылар кезекпен жаңа сөздерді оқиды, қайталайды, аударады.

Фонетикалық талдау жасайды, сөздік дәтерге жазады.

Ережені еске түсіреді, сұрақтарға жауап береді. Мәтінді оқып, тәуелдік жалғауларды теріп жазады, мәтінді өздерінше аяқтайды.

Ресурстар: Сөздік дәптер, қалам.
Бөлімі:
Бөлімнің мазмұны: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс -әрекеті:

«Мені түсін ойыны»

Мен жасырған сөзді оқушы барша балаларға мимикамен, сол сөздің ассоциациясымен айтады, ал отырңандар сол сөзді табу керек. Кім табады, сол ойынды жалғастырады.

Оқушының іс -әрекеті: Екі топ кезекпен бір оқушыдан шығып мұғалімнің жасырған сөзді қимылмен, ассоциациясын айтады, ал отырғандар, сол сөзді табу керек.
Ресурстар:
Бөлімі:

Қорытынды

Бөлімнің мазмұны: «Синквейн»әдісін қолдану
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Тапсырма: «Синквейн» немесе 5 жолды өлең құру.

1. Зат есім(1 сөз)

2. 2 сын есім (2сөз)

3. 3 етістік (3сөз)

4. Сөз тіркесі (4 сөз)

5. зат есімге алынып отырған синоним (1сөз)

Оқушының іс -әрекеті:

Әр топ 5 жолды өлеңді құрады, дауыстап оқиды. Дәптерлеріне жазады.

1. Ана

2. Қасиетті, көреген.

3. Болжайды, тәрбиелейді, мәпелейді.

4. Неткен ақылды адам еді.

5. Әйел.

Ресурстар:
Бөлімі:
Бөлімнің мазмұны: Сұрақ-жауап әдісі
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Миға шабуыл.

Сабақта бүгін не өттік?

Мақсатымызға жеттік пе?

Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар пікірлерін

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Топ мүшелері
Блум түймедағын жасату
Топтық бағалау
Суретке қарап құралдарды атын тақырыбын табу
Сабақ бойынша рефлексия
Смайликтермен формативті бағалау
Достық. дружба. friendship
Жақсылық ұмытылмас
Теріден бұйымдар жасау. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz