Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Сан аралықтары>>
Мақсаты: Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету;
Тәрбиелік: Шапшаңдылыққа, нақтылыққа, әсемдікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Алдыңғы сабақтарда алған білімдерін әрі қарай жетілдіру.
Көрнекіліктер: карточкалар, таблицалар, тест тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезені
2. Жаңа сабаққа қажетті ұғымдарды еске түсіру, үйге берілген тапсырманы пысықтау.
3. Жаңа сабақ /негізгі ұғымдар/
4. Негізгі ұғымдарды бекіту
5. Ауызша жаттығулар
6. Есептер шығару
7. Кестемен жұмыс
8. Сергіту сәті
9. Үйге тапсырма беру, сабақ қортындысы.
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер-деп бүгін білімнің биік шыңының асуларын ала біліңдер.
Жұмбақ жасыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын тудыру
Үлкен кіші сандарды сен,
Ажыратқың келсе, егер
Қандай таңба қояр ең? /теңсіздік/
II. Осыған дейін теңсіздік жайлы не білеміз, еске түсірейік, ол үшін алдарыңда 5 фигура бар , <<Еркің білсін!>> ,фигура таңдау арқылы оқушылар сыртындағы сұрақтарға жауап береді
Қандай теңсіздік белгілері бар?
Қандай теңсіздік белгілері бар?
Санды теңсіздік деген не?
е
деген не
Санды теңсіздік деген не?
е
деген не
Теңсіздік белгілерін енгізген кім?
Теңсіздік белгілерін енгізген кім?
Қос теңсіздікке мысал келтір
Қос теңсіздікке мысал келтір
1< x 5 теңсіздікті оқы , шешімін тап
1< x 5 теңсіздікті оқы , шешімін тап
III. Дәптерді ашып бүгінгі күнді жазамыз.
Тапсырма: теңсіздіктің шешімдерін таптық қой ,
шешімдерін координаталық түзуде кескіндейік
А. 1< х5
2,3,4,5. Шешімі болмайтын шеткі нүктені шеңбермен, шешімі болатын нүктені дөңгелекпен кескіндейміз.
(1;5] оқылуы :1-ден 5-ке дейінгі аралық 5-тің өзін қоса,/жартылай интервал/
Ә. Келесі теңсіздікке назар салайық : 1 х<5
Алдыңғы теңсіздікпен салыстырайық , айырмашылығын айтып қорытынды жасауға тырысайық :
Сонымен айырмашылығы неде? Оң жақ шеткі нүкте 4 саны, 5 саны енбейді,
шешімдері 1,2,3,4 [1;5) оқылуы: 1-ден 5-ке дейінгі аралық 1-дің өзін қоса/ жартылай интервал/
Б. 1< х<5 шешімдері : 2,3,4 (1;5) 1-ден 5-ке дейінгі аралық / интервал/
В. 1 х5 шешімдері: 1,2,3,4,5 оқылуы: 1 ден 5-ке дейінгі аралық 1 мен 5 тің өзін қоса; /кесінді/
Г. х3 /сәуле/
Д. х<3/ ашық сәуле/
IV. Сан аралығының түрлері: жартылай интервал, интервал,кесінді, сәуле, ашық сәуле, сандық түзу
V. Есептер шығару (ауызша) №986 (7;15);
2. [-5;5];3.(6;+ ); 4. (-; 9); 5. (2; + ); 6. [0; + );
IV. 987,988,997,1002
IVI, 990 /өздік жұмысы, таблица/
IVI Сергіту сәті
1./Теңсіздік таңбасы өзгереді, теңсіздіктің оң жақ және сол жақ бөліктерінің орынын ауыстырса; /ие/
2. а3. Санды теңсіздік дегеніміз құрамында сандар бар теңсіздік; /ие/
4. Нөл теріс сан /жоқ/
IX Үйге тапсырма: 996/1002 есеп сияқты, 1004, сұрақтар 1-4, 224 бет
Ойын <<Жұбын тап >> ойын шарты берілген теңсіздіктердің белгіленуі дұрыс емес, дұрыстарын тауып қатарына жазу қажет
реті
теңсіздік
белгіленуі
дұрысы
1
-2< х<2,5
(-2;2,5]
2
-2 х2,5
(-2;2,5)
3
-2 х2,5
(-2;2,5]
4
х-2
(-; -2)
5
х>2
(2; +)
6
х2,5
[2,5; +)
7
х<2,5
(-; 2,5]
Сабақтың тақырыбы: <<Сан аралықтары>>
Мақсаты: Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету;
Тәрбиелік: Шапшаңдылыққа, нақтылыққа, әсемдікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Алдыңғы сабақтарда алған білімдерін әрі қарай жетілдіру.
Көрнекіліктер: карточкалар, таблицалар, тест тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезені
2. Жаңа сабаққа қажетті ұғымдарды еске түсіру, үйге берілген тапсырманы пысықтау.
3. Жаңа сабақ /негізгі ұғымдар/
4. Негізгі ұғымдарды бекіту
5. Ауызша жаттығулар
6. Есептер шығару
7. Кестемен жұмыс
8. Сергіту сәті
9. Үйге тапсырма беру, сабақ қортындысы.
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер-деп бүгін білімнің биік шыңының асуларын ала біліңдер.
Жұмбақ жасыру арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын тудыру
Үлкен кіші сандарды сен,
Ажыратқың келсе, егер
Қандай таңба қояр ең? /теңсіздік/
II. Осыған дейін теңсіздік жайлы не білеміз, еске түсірейік, ол үшін алдарыңда 5 фигура бар , <<Еркің білсін!>> ,фигура таңдау арқылы оқушылар сыртындағы сұрақтарға жауап береді
Қандай теңсіздік белгілері бар?
Қандай теңсіздік белгілері бар?
Санды теңсіздік деген не?
е
деген не
Санды теңсіздік деген не?
е
деген не
Теңсіздік белгілерін енгізген кім?
Теңсіздік белгілерін енгізген кім?
Қос теңсіздікке мысал келтір
Қос теңсіздікке мысал келтір
1< x 5 теңсіздікті оқы , шешімін тап
1< x 5 теңсіздікті оқы , шешімін тап
III. Дәптерді ашып бүгінгі күнді жазамыз.
Тапсырма: теңсіздіктің шешімдерін таптық қой ,
шешімдерін координаталық түзуде кескіндейік
А. 1< х5
2,3,4,5. Шешімі болмайтын шеткі нүктені шеңбермен, шешімі болатын нүктені дөңгелекпен кескіндейміз.
(1;5] оқылуы :1-ден 5-ке дейінгі аралық 5-тің өзін қоса,/жартылай интервал/
Ә. Келесі теңсіздікке назар салайық : 1 х<5
Алдыңғы теңсіздікпен салыстырайық , айырмашылығын айтып қорытынды жасауға тырысайық :
Сонымен айырмашылығы неде? Оң жақ шеткі нүкте 4 саны, 5 саны енбейді,
шешімдері 1,2,3,4 [1;5) оқылуы: 1-ден 5-ке дейінгі аралық 1-дің өзін қоса/ жартылай интервал/
Б. 1< х<5 шешімдері : 2,3,4 (1;5) 1-ден 5-ке дейінгі аралық / интервал/
В. 1 х5 шешімдері: 1,2,3,4,5 оқылуы: 1 ден 5-ке дейінгі аралық 1 мен 5 тің өзін қоса; /кесінді/
Г. х3 /сәуле/
Д. х<3/ ашық сәуле/
IV. Сан аралығының түрлері: жартылай интервал, интервал,кесінді, сәуле, ашық сәуле, сандық түзу
V. Есептер шығару (ауызша) №986 (7;15);
2. [-5;5];3.(6;+ ); 4. (-; 9); 5. (2; + ); 6. [0; + );
IV. 987,988,997,1002
IVI, 990 /өздік жұмысы, таблица/
IVI Сергіту сәті
1./Теңсіздік таңбасы өзгереді, теңсіздіктің оң жақ және сол жақ бөліктерінің орынын ауыстырса; /ие/
2. а
4. Нөл теріс сан /жоқ/
IX Үйге тапсырма: 996/1002 есеп сияқты, 1004, сұрақтар 1-4, 224 бет
Ойын <<Жұбын тап >> ойын шарты берілген теңсіздіктердің белгіленуі дұрыс емес, дұрыстарын тауып қатарына жазу қажет
реті
теңсіздік
белгіленуі
дұрысы
1
-2< х<2,5
(-2;2,5]
2
-2 х2,5
(-2;2,5)
3
-2 х2,5
(-2;2,5]
4
х-2
(-; -2)
5
х>2
(2; +)
6
х2,5
[2,5; +)
7
х<2,5
(-; 2,5]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz