Ондық разряд

Алматы облысы, Іле ауданы,

Өтеген батыр кенті, №24 лицей

екінші санатты математика пәні мұғалімі

Ширкитбаева Айымторы Абдухалыковна

Күні 16. 02. 2017
Математика, 5-сынып
131 -сабақ
Күні 16. 02. 2017: Сабақтың тақырыбы
Математика, 5-сынып: Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектердің оқылуы және жазылуы.
Күні 16. 02. 2017: Сілтеме
Математика, 5-сынып: Блум, СТО Мерсеитова, 5-сынып оқулығы, kahoot бағдарламасы
Күні 16. 02. 2017: Сабақтың типі
Математика, 5-сынып: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Күні 16. 02. 2017: Сабақтың негізгі мақсаты
Математика, 5-сынып:

Білімділік: Ондық бөлшек туралы түсінікпен таныстыру, ондық бөлшекті жазып, оқи білуге үйрету, бөлімінде 2 немесе 5 сандарынан басқа жай көбейткіштер болмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрістерін, білім-білік дағдыларын, өз бетімен жұмыс жасау белсенділіктерін дамыту;

Тәрбиелік : Оқушыларды ұқыптылыққа, өзара сыйластыққа, бір-бірінің ойын тыңдауға, жинақылыққа, тиянақтылыққа, уақытты тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу.

Күні 16. 02. 2017: Оқыту нәтижелері
Математика, 5-сынып:

- Ондық бөлшектерді оқып, жаза біледі;

- Бөлімінде 2 немесе 5 сандарынан басқа жай көбейткіштер болмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазу тәсілдерін меңгереді.

Күні 16. 02. 2017:

Ұйымдастыру

(3мин)

Математика, 5-сынып: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу (түрлі түсті стикерге тілек жазып, жазылған тілектерін бір-біріне ұсынады, стикердің түсіне қарай топқа бөлінеді) .
Күні 16. 02. 2017: Әдіс-тәсілдер
Математика, 5-сынып: СТО, жас ерекшелігіне сай оқыту, көшбасшы, топтық, жұптық, жеке жұмыс, бағалау
Күні 16. 02. 2017:

Білу, тану

(2мин)

Математика, 5-сынып:

Көпірше. «Қайталау - оқу айнасы» («ойыншық лақтыру» әдісі арқылы әр топқа бір сұрақтан беріледі, топ мүшесі сұраққа жауап береді)

  1. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай салыстырылады?
  2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай қосылады, азайтылады?
  3. Бөлшекті бөлшекке көбейту ережесі
  4. Бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі
  5. Санның бөлігі, бөлігі бойынша сан қалай табылады?
Күні 16. 02. 2017:

Түсіну

(5 мин)

Математика, 5-сынып:

(Алдын-ала оқушыларға жаңа тақырыпты оқып келу берілген, өз түсініктері бойынша сабақ түсіндіріледі, мұғалім толықтырып отырады)

Күрделі есептеулерді жай бөлшекпен есептеу қиындық туғызады. Сондықтан бөлімдері 10, 100, 1000 т. с. с жай бөлшектерді бөлімсіз жазу қабылданды.

Мысалы : 4 7 10 = 4 , 7 ; \ 4\ \ \frac{7}{10} = 4, 7; 5 11 100 = 5 , 11 5\frac{11}{100} = 5, 11 ; 316 1000 = 0 , 316 ; \frac{316}{1000} = 0, 316;

  • Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары ондық таңбалар деп аталады.
  • Бірліктен де кіші разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сан ондық бөлшек деп аталады.
  • Бөлімдері 10, 100, 1000 т. с. с . разряд бірліктері болатын сандарды ондық бөлшек түрінде жазу үшін :

1. санның бүтін бөлігін (ол нөлге тең болуы мүмкін) жазып, одан кейін үтір қою керек;

2. үтірдің оң жағына берілген бөлшектің алымын жазу керек;

3. бөлшектің бөлімінде қанша нөл болса, үтірден кейін сонша ондық таңба жазылады. Алымдағы таңбалар аз болған жағдайда үтірден кейінгі (алымдағы ) цифрлардың алдына қажетінше нөлдерді (нөлді) жазу керек.

  • Бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 ме 5 сандары ғана болатын қысқартылмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға болады.

Мысалы: 3 5 = 3 2 5 2 = 6 10 = 0 , 6 ; \frac{3}{5} = \frac{3 \bullet 2}{5 \bullet 2} = \frac{6}{10} = 0, 6; 2 25 = 2 4 25 4 = 8 100 = 0 , 08 ; \frac{2}{25} = \frac{2 \bullet 4}{25 \bullet 4} = \frac{8}{100} = 0, 08; 9 20 = 5 9 5 20 = 45 100 = 0 , 45 ; \frac{9}{20} = \frac{5 \bullet 9}{5 \bullet 20} = \frac{45}{100} = 0, 45;

3 1 5 = 3 + 1 5 = 3 + 1 2 5 2 = 3 + 2 10 = 3 2 10 = 3 , 2 ; 3\frac{1}{5} = 3 + \frac{1}{5} = 3 + \frac{1 \bullet 2}{5 \bullet 2} = 3 + \frac{2}{10} = 3\frac{2}{10} = 3, 2;

  • Демек, жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін, жай бөлшектің бөлімі 10, 100, 100 және т. с. с. болатындай натурал санға оның алымын да, бөлімін де көбейту керек.
  • Егер бөлшектің бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 ме 5 тен басқа да жай көбейткіштер бар болса, онда оны жай бөлшек түрінде есептеу керек.

Кез келген ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазуға болады.

Күні 16. 02. 2017:

Қолдану

(15 мин)

Математика, 5-сынып:

Оқулықпен жұмыс. «Кім жылдам?» ойыны (әр балаға гүлдердің әр күлтешелерінен тапсырма беріледі, жеке жұмыс жасап, тақтаға орындайды)

№1212

1) 0, 9 2) 0, 17 3) 0, 03 4) 2, 315 5) 3, 05 6) 9, 207

№1216

№1220

1 ) 6 100 = 0 , 06 ; 1) \ \frac{6}{100} = 0, 06; 17 1000 = 0 , 017 ; \frac{17}{1000} = 0, 017; 303 1000 = 0 , 303 ; \frac{303}{1000} = 0, 303; 7 1000 = 0 , 007 ; \frac{7}{1000} = 0, 007;

99 1000 = 0 , 099 ; \frac{99}{1000} = 0, 099; \ \ \ \ 8 1000 = 0 , 008 ; 705 1 = 0 , 0705 . \ \frac{8}{1000} = 0, 008; \ \ \ \ \ \ \ \frac{705}{1} = 0, 0705.

2) 404 10 = 40 4 10 = 40 , 4 ; 505 100 = 5 , 05 ; \frac{404}{10} = 40\frac{4}{10} = 40, 4; \ \ \ \ \ \ \frac{505}{100} = 5, 05; 9806 1000 = 9 , 806 ; \frac{9806}{1000} = 9, 806;

6006 1000 = 6 , 006 ; \frac{6006}{1000} = 6, 006; 23709 1 = 2 , 3709 ; \frac{23709}{1} = 2, 3709; 80001 1000 = 8 , 0001 ; \frac{80001}{1000} = 8, 0001;

3) 3 7 100 = 3 , 07 ; \frac{7}{100} = 3, 07; 9 1 100 = 9 , 01 ; \frac{1}{100} = 9, 01; 16 302 1000 = 16 , 302 ; \frac{302}{1000} = 16, 302;

27 18 1000 = 27 , 018 ; \frac{18}{1000} = 27, 018; 42 6 1000 = 42 , 006 ; \frac{6}{1000} = 42, 006; 77 315 1 = 77 , 0315 . \frac{315}{1} = 77, 0315.

№1221

1) 0, 07= 7 100 \frac{7}{100} ; 2) 3, 11=3+0, 1+0, 01;

0, 421=0, 4+0, 02+0, 001; 2, 021=2+0, 02+0, 001;

0, 083=0, 08+0, 003; 5, 307=5+0, 3+0, 007;

0, 609=0, 6+0, 009; 31, 0429=31+0, 04+0, 002+0, 0009;

0, 0907=0, 09+0, 0007; 12, 0303=12+0, 03+0, 0003.

№1222

1) 3 10 + 1 100 + 4 1000 = 0 , 314 ; \frac{3}{10} + \frac{1}{100} + \frac{4}{1000} = 0, 314; 2) 5+ 7 10 + 9 100 = 5 , 79 ; \frac{7}{10} + \frac{9}{100} = 5, 79;

3) 6+ 9 10 + 7 1000 = 6 , 907 ; \frac{9}{10} + \frac{7}{1000} = 6, 907; 4 ) 20 + 8 + 5 100 + 6 1000 = 28 , 05 4) \ 20 + 8 + \frac{5}{100} + \frac{6}{1000} = 28, 05

5 ) 30 + 2 + 3 100 + 1 1 = 32 , 0301 \ 5) \ 30 + 2 + \frac{3}{100} + \frac{1}{1} = 32, 0301 ; 6) 90+ 5 10 + 7 100 + 3 1000 = 90 , 5703 \frac{5}{10} + \frac{7}{100} + \frac{3}{1000} = 90, 5703 ; ;

Күні 16. 02. 2017:

Талдау

(5 мин)

Математика, 5-сынып:

«Ойлан тап» ойыны (логикалық тапсырмалар беріледі, жұптасып бірлесіп орындайды, шығарылу жолын түсіндіреді)

1-жұп

0_d8e7e_3950df15_orig.png Ж:68

2-жұп

00223.jpg Ж:16

  1. Дарынды оқушы

domik2-300x150.png

Ж:2

Күні 16. 02. 2017:

Сергіту сәті

(1 мин)

Математика, 5-сынып:

(Бұрыштардың түрлеріне қарай екі қолмен көрсету, жай сандар болса оң қолын, құрама сандар болса сол қолын көтеру, жай санға да, теріс санға да жатпаса отыру)

36 36{^\circ} -сүйір бұрыш, 125 125{^\circ} -доғал бұрыш, 180 180{^\circ} -жазыңқы бұрыш, 90 90{^\circ} -тік бұрыш,

360 360{^\circ} -толық бұрыш.

Күні 16. 02. 2017:

Жинақтау

(3 мин)

Математика, 5-сынып:
:
131 -сабақ:

Семантикалық карта (топтық жұмыс)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
0, 9
𝟎 , 𝟐𝟓 \mathbf{0, 25}
0, 1
𝟎 , 𝟎𝟏𝟏 \mathbf{0, 011}
𝟕 , 𝟔𝟐𝟓𝟏 \mathbf{7, 6251}
𝟓 , 𝟎𝟑 \mathbf{5, 03}
6, 52
9, 0126
3, 451
1, 62
6, 1
Ондық разряд
Жүздік разряд

Мыңдық

Разряд

Онмыңдық разряд
Күні 16. 02. 2017:
Күні 16. 02. 2017:
Күні 16. 02. 2017:
Математика, 5-сынып:
131 -сабақ:
Күні 16. 02. 2017:
Математика, 5-сынып:
131 -сабақ:
Күні 16. 02. 2017:
Математика, 5-сынып:
131 -сабақ:
Күні 16. 02. 2017:
Математика, 5-сынып:
131 -сабақ:
Күні 16. 02. 2017:
Математика, 5-сынып:
131 -сабақ:
Күні 16. 02. 2017:

Рефлексия

(2 мин)

Математика, 5-сынып:

Өзіне қажет деп санаған есептерін «тазалайды». Стикерге жазып, суреттерге жабыстырады

image12.png

Күні 16. 02. 2017: Бағалау
Математика, 5-сынып: Жетондарына қарай, Kahoot бағдарламасымен бағалау
Күні 16. 02. 2017: Келесі тапсырма
Математика, 5-сынып: №1211, 1213, 1214, 1215 78-бет

Ұқсас жұмыстар
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Екілік жүйе Сегіздік жүйе
Тақырыпты оқыту міндеттері
Балалардың есімдері
Санды цифрлармен жаз
Сандарды позициялық санау жүйелерінде көшіру
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту
Екі таңбалы сандар
Екілік сандармен орындалатын арфметикалық амалдар. Қосу, азайту, көбейту,
Ондық бөлшек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz