Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды формативті бағалау

Мұғалімнің аты-жөні
Нигметова Самал Әділбайқызы
Индер ауданы
Б. Нысанбаев орта мектебі
5. 04. 2014 жыл
6-сынып
1-сабақ
Қазақ әдебиеті
Сабақ атауы
Мұхтар Мағауин <<Бір атаның балалары>>
Сілтеме
Әдебиет теориясы,ғаламтор, <<Бір атаның балалары>> повесі
Жалпы мақсаты
А
В
С

Мұхтар Мағауиннің өмірі мен шығармашылығын түсіндіру. Шығарманың мазмұнын меңгерту, шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу
Шығарманың мазмұнымен таныстра отырып, өз бетімен жұмыс жасауға, көркем шығарманы қызыға оқуға деген ынтасын дамыту
Оқушыларды топ болып жұмыс жасауға, өз ойын жеткізе білуге баулу
Күтілетін нәтиже
А
В
С

Мұхтар Мағауиннің <<Бір атаның балалары>> повесінің тақырыбы мен идеясынан жан-жақты түсінігі бар, балалардың қиын өмірін сезіне алады
Көркем әдеби шығармаға деген қызығушылықтары артады. Шығарма мазмұнын біледі,тапсырмаларды түсініп қабылдайды
Топта жұмыс жасауға үйренеді, табысқа жетуге ұмтылады. Әңгіменің мазмұнын біледі
Негізгі идеялар
-оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқытуын қалыптастыру -тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену -өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру
Оқыту әдістері

1. Блум таксономиясы
2. Сыни тұрғыдан ойлау ( Болжау
стратегиясы)
3. Кубизм әдісі
4. Жұптық жұмыс (Екі жақты түсіндірме
күнделігі)
5. Түсініктеме күнделігі
7. Оқушыларды формативті бағалау
Жиынтық бағалау

Модульдер: АКТ
Бағалау
Сыни тұрғыдан ойлауга уйрету
Көшбасшылык
Оқытудың жаңа әдістері
Жас ерекшелік
Тапсырмалар
Мұхтар Мағауин туралы материалдар, пікірлер, шығарманы талдау
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Уақыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті

1 минут

1минут

3минут

10минут

10минут

8минут

1минут

5минут

3минут

3минут
I Ұйымдастыру
1) Сыныппен амандасу
2) Сенімге негізделген мықты қатынасты дамытуға көмектесу.
3) Топқа бөлу.

II Өткенді пысықтау
-Ұлы Отан соғысы тақырыбында жазған ақын-жазушылардан кімдерді білесіндер?
-Олардың шығармаларын ата.

III Жаңа сабақты меңгерту.
Блум токсономиясы
1.Білу: "Болжау" стратегиясы
1. Ұлы Отан соғысы туралы ролик көру.
2. <<Жетімдер>> кинофильмінен үзінді көру
Проблемалық сұрақ. Екі бейнежазба туралы сұрақтар қою. Осы сұрақтың жауабы негізінде сабақтың тақырыбын шығару.
3. Жазушының өмірбаяны, шығармашылығы туралы мәлімет
2.Түсіну:
Оқулықпен жұмыс
1-топ. 244-247- беттер
2-топ. 247-250-беттер
3-топ. 250-254-беттер
4-топ. 254-258-беттер
Түсініктеме күнделігі
3. Қолдану:
<<Кубизм>> стратегиясы
1.Зертте. Ауыл адамдарының тұрмыс - тіршілігі, өмірге көзқарасы
2.Суретте. Ауылға келген алты бала
3.Салыстыр. Ауыл адамдары мен алты жетім бала
4.Қолдан. Шығарманың мазмұнына жоспар құр

4. Талдау: Жұппен жұмыс
<<Екі жақты түсініктеме күнделігі>>
І тапсырма
Үзінді
Пікір

-Сіздерден жасыратын несі бар, тегі жаман неміс.Бұл баланың орны детдом емес еді, әке-шешеден бірдей айырылып, панасыз қалған соң алынған екен.

Шал тізгінді тартып солға қарай бұрды да, қатты тебініп қап,бұрын өзінде жоқ, тіпті қазақта болмаған әдетпен ауылды қақ жарып шаба жөнелді.

ІІ тапсырма
Үзінді

Пікір
Балаларды тартқан Зекен бе, Зекеннің апасы алдарына қоятын тостаған толы май, бидай ма, әлде тұлпар даңқы бар жирен қасқа ат па, тек осы арасын ажырату қиындау еді.

Аттан жығылмаған қазақ жоқ, аттан жығылып өлген қазақ тағы жоқ. Әйткенмен айылын берік тартып, таралғыға аяқ салмауын қатты тапсыратын.

ІІІ тапсырма
Үзінді

Пікір
...Апарып қайта өткіз. Көзін құрт. Әйтпесе сен де жаусың. Халық жауысың!.. Ахаң қалшылдап кетті.

Әлдекім Ахмет шалды сыртынан көрсетіпті.Ұлттар достығына қайшы келетін сөздер айтып,тылдағы еңбекшілердің арасына іріткі салып жүр депті.

Сергіту сәті
5. Жинақтау: Шығарманың құрылысына композициялық талдау
Шығарманың композициясы
Дәлелдеме
Оқиғаның басталуы

Оқиғаның байланысы

Оқиғаның шиеленісі

Шарықтау шегі

Шешімі

6 Бағалау: 1.Шығарманы сен қалай атаған болар едің? (Өз ойыңды айтып, авторға хат жаз)
2.Шығарма мазмұнына сәйкес мақал-мәтел айт

IV Қорытындылау
Не білдім? Не білгім келеді?
V Үйге тапсырма беру
<<Біз соғысқа қарсымыз>> ... эссе жазу.
Сабақ барысында оқушының жауаптарын, атқарған жұмысын мадақтап формативті бағалау
Бағалау парақшасы
Блум

оқушы
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Ұпай
Жиынтық баға

Қорапшадан оқушылар өздеріне ұнаған заттарды алады. Заттар топтамасы бойынша <<шар, әуе шары, гүлдер, қолдан жасалған гүлдер) 4 топқа бөлінеді.

Өткенді еске түсіреді, сұраққа жауап береді

Бейне жазбаларды көріп, өз ойларын білдіріп, жаңа сабақпен байланысын анықтайды.

Әр топ бөліп берілген беттер бойынша жұптасып оқып, ойларын 4-5сөйлеммен жеткізеді.

Өз топтарына берілген тапсырма бойынша топта талқылап, ойларын постерге түсіреді, қорғайды.

Үзінділерді жұптасып, содан соң топ ішінде
талқылайды. Өз пікірлерін ортаға салады

.

Ортаға шығып әуен ырғағымен билеп, бой сергітді

Оқушылар шығарманың композициялық құрылыс бойынша тасырмаларды орындайды. Әр топ өзінше талдау жасайды

Дәптерлеріне авторға хат жазып, оқиды. Сыни тұрғыда ойланады. Өз бетімен ізденеді.

Сабақтан алған әсерлері мен келесі сабакта білгісі келетіндерін стикерге жазып іледі

Топтар бірін-бірі бағалайды
Сабақтың жабдықтары
Мультимедиялық проектор,А- 3-4қағаз,түсті маркерлер,қарындаш,
стикерлер,флипчарт,видео материалдары. смайликтер
Келесі тапсырмалар
Жеке портфолиоға Мұхтар Мағауин туралы деректерін жинақтап енгізу
Келесі оқу
"Бір атаның балалары" повестінің толық нұсқасын сыныптан тыс оқу.
Сабақты талдау
1.Шағын топтардың, жұптарда берілген тапсырмаларды уақытында орындау жауапкершілігі.
2.Не білгені,не үйренгені және не түйгені туралы.
3.Топ мүшелерінің тақырыпты түсінуге, өз бетімен оқуға қатысуы
Сабаққа өзгертулер енгізу
Материалдарды уақытқа шақтап кірістіру

Ұқсас жұмыстар
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Мәтін туралы түсінік
Әдеби тіл және мәтін
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Білім сапасын бағалау жүйесіндегі жаңа түрлері
Стикермен диалог
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек? (рефлексивті есеп)
Халық ауыз әдебиеті туралы
Пәндер