Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сталиндік казармалық социализм туралы білу
Сабақ
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ"
Барлық оқушы саны:29
Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы
1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір
Жалпы мақсаттар
Сталиндік казармалық социализм туралы білу;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алу;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысу;
Қуғындауға қарсылық туралы білу;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысу;
Түйінді идеялар
Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Сталиндік казармалық социализм туралы біледі;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алады;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысады;
Қуғындауға қарсылық туралы біледі;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысады;
Көрнекіліктер
Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ
Дереккөздер
дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып (83-90 бб.) "1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір "
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады
- ойлау жұмысына ынталандырылады
3 минут
5 минут
"Өз орныңды тап" ойыны
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
І. Ұйымдастыру:
"Өз орныңды тап"
Шарттары:
1. Әр оқушы стол үстінен кезекпен стикер алып топ аттары бойынша орындарын тауып отырады.
2. Әр оқушы 1,2,3,4,5 топ құрып орындарына жайғасады.
<<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы қызығушылығын ояту
І топ: Репрессия
ІІ топ: Тоталитаризм
ІІІ топ: АЛЖИР, Карлаг
ІҮ топ: Үштіктер, ІІХК (НКВД)
Ү топ: ЛББ (ГУЛАГ), БМСБ
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға стикер беремін.
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. бір-бірімен пікір алмасады. іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
Формативті
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
20 мин
Мәнмәтінде айқындау.
Топ тапсырмалары: <<Галереяға саяхат>>
І топ: И.В.Сталин, Ф.И.Голощекин, Л.Мирзоян
ІІ топ: Г.Пятаков, Л.Троцкий, П.Серебряков
ІІІ топ: С.Сейфуллин, С.Меңдешов, С.Қожанов
ІҮ топ: А.Байтұрстынов, Ә.Бөкейханов, М.Дулатов
Ү топ: Э.Циолковский, А.Л.Чижевский, В.С.Пустовойт
Топтық және жұптық жұмыс.
Интернет желісін пайдаланып төменде берілген тұлғалардың сіңірген еңбектері мен өмірі туралы мәлімет жинау
Топтық
3-кезең: Ой-толғаныс:
Анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
Синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
10 мин
<<Эссе>>
әдісі
Бекіту: <<Эссе>> әдісі
Саяси қуғындаудың зардаптары қандай болды деп ойлайсың?
тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді.
Жеке
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин.
§.Келесі тақырыпты қарау.
30 жылдардағы қудалауға ұшыраған қазақ зиялылары ақталдыма? қосымша мәліметтер жинап келу (баспа құралдарынан және ғаламтор).
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды
Рефлексия
Ұнады, ұнамады
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Жаңаөзен қалалық
№18 орта мектеп мемлекеттік мекемесі.
Тарих пәні мұғалімі Малбасова Лаззат Молдабаевна
Сабақтың тақырыбы: 1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір
Жалпы мақсаттар: Сталиндік казармалық социализм туралы білу;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алу;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысу;
Қуғындауға қарсылық туралы білу;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысу;
Түйінді идеялар: Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері: Сталиндік казармалық социализм туралы біледі;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алады;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысады;
Қуғындауға қарсылық туралы біледі;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысады;
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Көрнекіліктер: Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ
Дереккөздер: Дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып (83-90 бб.) "1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір "
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады
- ойлау жұмысына ынталандырылады
І. Ұйымдастыру:
"Өз орныңды тап"
Шарттары:
1. Әр оқушы стол үстінен кезекпен стикер алып топ аттары бойынша орындарын тауып отырады.
2. Әр оқушы 1,2,3,4,5 топ құрып орындарына жайғасады.
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. бір-бірімен пікір алмасады. іштерінен көшбасшы шығарады.
Топ аттары
1. Орта Азиядағы ежелгі тайпалар
2. Орта ғасырлардағы қағанаттар
3. Қазақ хандары
4. Ұлт-азаттық көтерілістің басшылары
5. Қазіргі замандағы қазақ зиялылары
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
<<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы қызығушылығын ояту
І топ: Репрессия
ІІ топ: Тоталитаризм
ІІІ топ: АЛЖИР, Карлаг
ІҮ топ: Үштіктер, ІІХК (НКВД)
Ү топ: ЛББ (ГУЛАГ), БМСБ
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға стикер беремін.
Термин сөздердің дұрыс жауаптары:
oo Репрессия - мемлекеттің өз азаматтарына қолданатын қатаң жазалау шаралары.
oo Тоталитаризм - әрбір азаматтың, қоғам өмірінің барлық саласымемлекет тарапынан, толық бақылауға алынған мемлекеттің саяси құрлыс түрі.
oo АЛЖИР - Ақмоладағы Отанына опасыздық жасағандар әйелдеріне арналған лагерь
oo Үштіктер - үш адамнан құрылған комиссия
oo БМСБ - Біріккен мемлекеттік саяси басқарма
oo ЛББ - Лагарьлер бас басқармасы
oo Карлаг - ерекше режімді Қарағанды еңбекпен түзету лагері
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
Топ тапсырмалары: <<Галереяға саяхат>> (тұлғалардың суреттері беріледі)
І топ: И.В.Сталин, Ф.И.Голощекин, Л.Мирзоян
ІІ топ: Г.Пятаков, Л.Троцкий, П.Серебряков
ІІІ топ: С.Сейфуллин, С.Меңдешов, С.Қожанов
ІҮ топ: А.Байтұрстынов, Ә.Бөкейханов, М.Дулатов
Ү топ: Э.Циолковский, А.Л.Чижевский, В.С.Пустовойт
Топтық және жұптық жұмыс.
Интернет желісін пайдаланып төменде берілген тұлғалардың сіңірген еңбектері мен өмірі туралы мәлімет жинау
3-кезең: Ой-толғаныс:
Анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
Синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
<<Эссе>> әдісі
Бекіту: <<Эссе>> әдісі
Саяси қуғындаудың зардаптары қандай болды деп ойлайсың?
Тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді.
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
§.Келесі тақырыпты қарау.
30 жылдардағы қудалауға ұшыраған қазақ зиялылары ақталдыма? қосымша мәліметтер жинап келу (баспа құралдарынан және ғаламтор).
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды
Рефлексия: Ұнады, Ұнамады. Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ"
Барлық оқушы саны:29
Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы
1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір
Жалпы мақсаттар
Сталиндік казармалық социализм туралы білу;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алу;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысу;
Қуғындауға қарсылық туралы білу;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысу;
Түйінді идеялар
Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Сталиндік казармалық социализм туралы біледі;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алады;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысады;
Қуғындауға қарсылық туралы біледі;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысады;
Көрнекіліктер
Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ
Дереккөздер
дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып (83-90 бб.) "1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір "
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады
- ойлау жұмысына ынталандырылады
3 минут
5 минут
"Өз орныңды тап" ойыны
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
І. Ұйымдастыру:
"Өз орныңды тап"
Шарттары:
1. Әр оқушы стол үстінен кезекпен стикер алып топ аттары бойынша орындарын тауып отырады.
2. Әр оқушы 1,2,3,4,5 топ құрып орындарына жайғасады.
<<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы қызығушылығын ояту
І топ: Репрессия
ІІ топ: Тоталитаризм
ІІІ топ: АЛЖИР, Карлаг
ІҮ топ: Үштіктер, ІІХК (НКВД)
Ү топ: ЛББ (ГУЛАГ), БМСБ
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға стикер беремін.
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. бір-бірімен пікір алмасады. іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
Формативті
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
20 мин
Мәнмәтінде айқындау.
Топ тапсырмалары: <<Галереяға саяхат>>
І топ: И.В.Сталин, Ф.И.Голощекин, Л.Мирзоян
ІІ топ: Г.Пятаков, Л.Троцкий, П.Серебряков
ІІІ топ: С.Сейфуллин, С.Меңдешов, С.Қожанов
ІҮ топ: А.Байтұрстынов, Ә.Бөкейханов, М.Дулатов
Ү топ: Э.Циолковский, А.Л.Чижевский, В.С.Пустовойт
Топтық және жұптық жұмыс.
Интернет желісін пайдаланып төменде берілген тұлғалардың сіңірген еңбектері мен өмірі туралы мәлімет жинау
Топтық
3-кезең: Ой-толғаныс:
Анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
Синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
10 мин
<<Эссе>>
әдісі
Бекіту: <<Эссе>> әдісі
Саяси қуғындаудың зардаптары қандай болды деп ойлайсың?
тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді.
Жеке
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин.
§.Келесі тақырыпты қарау.
30 жылдардағы қудалауға ұшыраған қазақ зиялылары ақталдыма? қосымша мәліметтер жинап келу (баспа құралдарынан және ғаламтор).
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды
Рефлексия
Ұнады, ұнамады
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Жаңаөзен қалалық
№18 орта мектеп мемлекеттік мекемесі.
Тарих пәні мұғалімі Малбасова Лаззат Молдабаевна
Сабақтың тақырыбы: 1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір
Жалпы мақсаттар: Сталиндік казармалық социализм туралы білу;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алу;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысу;
Қуғындауға қарсылық туралы білу;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысу;
Түйінді идеялар: Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері: Сталиндік казармалық социализм туралы біледі;
Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алады;
"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысады;
Қуғындауға қарсылық туралы біледі;
Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысады;
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Көрнекіліктер: Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ
Дереккөздер: Дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып (83-90 бб.) "1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір "
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады
- ойлау жұмысына ынталандырылады
І. Ұйымдастыру:
"Өз орныңды тап"
Шарттары:
1. Әр оқушы стол үстінен кезекпен стикер алып топ аттары бойынша орындарын тауып отырады.
2. Әр оқушы 1,2,3,4,5 топ құрып орындарына жайғасады.
Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. бір-бірімен пікір алмасады. іштерінен көшбасшы шығарады.
Топ аттары
1. Орта Азиядағы ежелгі тайпалар
2. Орта ғасырлардағы қағанаттар
3. Қазақ хандары
4. Ұлт-азаттық көтерілістің басшылары
5. Қазіргі замандағы қазақ зиялылары
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
<<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы қызығушылығын ояту
І топ: Репрессия
ІІ топ: Тоталитаризм
ІІІ топ: АЛЖИР, Карлаг
ІҮ топ: Үштіктер, ІІХК (НКВД)
Ү топ: ЛББ (ГУЛАГ), БМСБ
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға стикер беремін.
Термин сөздердің дұрыс жауаптары:
oo Репрессия - мемлекеттің өз азаматтарына қолданатын қатаң жазалау шаралары.
oo Тоталитаризм - әрбір азаматтың, қоғам өмірінің барлық саласымемлекет тарапынан, толық бақылауға алынған мемлекеттің саяси құрлыс түрі.
oo АЛЖИР - Ақмоладағы Отанына опасыздық жасағандар әйелдеріне арналған лагерь
oo Үштіктер - үш адамнан құрылған комиссия
oo БМСБ - Біріккен мемлекеттік саяси басқарма
oo ЛББ - Лагарьлер бас басқармасы
oo Карлаг - ерекше режімді Қарағанды еңбекпен түзету лагері
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
Топ тапсырмалары: <<Галереяға саяхат>> (тұлғалардың суреттері беріледі)
І топ: И.В.Сталин, Ф.И.Голощекин, Л.Мирзоян
ІІ топ: Г.Пятаков, Л.Троцкий, П.Серебряков
ІІІ топ: С.Сейфуллин, С.Меңдешов, С.Қожанов
ІҮ топ: А.Байтұрстынов, Ә.Бөкейханов, М.Дулатов
Ү топ: Э.Циолковский, А.Л.Чижевский, В.С.Пустовойт
Топтық және жұптық жұмыс.
Интернет желісін пайдаланып төменде берілген тұлғалардың сіңірген еңбектері мен өмірі туралы мәлімет жинау
3-кезең: Ой-толғаныс:
Анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
Синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
<<Эссе>> әдісі
Бекіту: <<Эссе>> әдісі
Саяси қуғындаудың зардаптары қандай болды деп ойлайсың?
Тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді.
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
§.Келесі тақырыпты қарау.
30 жылдардағы қудалауға ұшыраған қазақ зиялылары ақталдыма? қосымша мәліметтер жинап келу (баспа құралдарынан және ғаламтор).
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды
Рефлексия: Ұнады, Ұнамады. Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz