1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір: Сталиндік репрессиялар және Қазақстандағы еңбекпен түзету лагерьлері

Сабақ
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ"
Барлық оқушы саны:29

Қатысқаны:

Сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": 1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір
Сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ":

Сталиндік казармалық социализм туралы білу;

Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алу;

"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысу;

Қуғындауға қарсылық туралы білу;

Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысу;

Сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ":

Сталиндік казармалық социализм туралы біледі;

Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алады;

"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысады;

Қуғындауға қарсылық туралы біледі;

Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысады;

Сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ
Сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып (83-90 бб. ) "1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір "
Сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": Уақыты
Барлық оқушы саны:29: Әдіс-тәсілдері
Қатысқаны:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ:

Сабақ кезеңдері

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ":

3 минут

5 минут

Барлық оқушы саны:29:

“Өз орныңды тап” ойыны

«Сұрақ қою» стратегиясы

Қатысқаны::

І. Ұйымдастыру:

"Өз орныңды тап"

Шарттары:

1. Әр оқушы стол үстінен кезекпен стикер алып топ аттары бойынша орындарын тауып отырады.

2. Әр оқушы 1, 2, 3, 4, 5 топ құрып орындарына жайғасады.

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы қызығушылығын ояту

І топ: Репрессия

ІІ топ: Тоталитаризм

ІІІ топ: АЛЖИР, Карлаг

ІҮ топ: Үштіктер, ІІХК (НКВД)

Ү топ: ЛББ (ГУЛАГ), БМСБ

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға стикер беремін.

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. бір-бірімен пікір алмасады. іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

Формативті
Сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": 20 мин
Барлық оқушы саны:29: Мәнмәтінде айқындау.
Қатысқаны::

Топ тапсырмалары: «Галереяға саяхат»

І топ: И. В. Сталин, Ф. И. Голощекин, Л. Мирзоян

ІІ топ: Г. Пятаков, Л. Троцкий, П. Серебряков

ІІІ топ: С. Сейфуллин, С. Меңдешов, С. Қожанов

ІҮ топ: А. Байтұрстынов, Ә. Бөкейханов, М. Дулатов

Ү топ: Э. Циолковский, А. Л. Чижевский, В. С. Пустовойт

Топтық және жұптық жұмыс.

Интернет желісін пайдаланып төменде берілген тұлғалардың сіңірген еңбектері мен өмірі туралы мәлімет жинау

Топтық
Сабақ:

3-кезең: Ой-толғаныс:

Анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

Синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": 10 мин
Барлық оқушы саны:29:

«Эссе»

әдісі

Қатысқаны::

Бекіту: «Эссе» әдісі

Саяси қуғындаудың зардаптары қандай болды деп ойлайсың?

тақырыпқа сай оқушы өз ойын қорыта және жинақтай отырып, ой-толғанысын жазады. Оқушы өз бетімен жеке жұмыс жүргізеді.
Жеке
Сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ": 2 мин.
Барлық оқушы саны:29: §. Келесі тақырыпты қарау.
Қатысқаны:: 30 жылдардағы қудалауға ұшыраған қазақ зиялылары ақталдыма? қосымша мәліметтер жинап келу (баспа құралдарынан және ғаламтор) .
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды
Сабақ: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9 "Ғ":
Барлық оқушы саны:29: Ұнады, ұнамады
Қатысқаны:: Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

Жаңаөзен қалалық

№18 орта мектеп мемлекеттік мекемесі.

Тарих пәні мұғалімі Малбасова Лаззат Молдабаевна

Сабақтың тақырыбы: 1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір

Жалпы мақсаттар: Сталиндік казармалық социализм туралы білу;

Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алу;

"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысу;

Қуғындауға қарсылық туралы білу;

Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысу;

Түйінді идеялар: Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.

Оқыту нәтижелері: Сталиндік казармалық социализм туралы біледі;

Зиялы қауымды жаппай қудалау туралы мәлімет алады;

"Халық жауларын" жазалау әрекеттерімен танысады;

Қуғындауға қарсылық туралы біледі;

Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялы лагерьлермен танысады;

Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық

Көрнекіліктер: Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ

Дереккөздер: Дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып (83-90 бб. ) "1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір "

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады

- ойлау жұмысына ынталандырылады

І. Ұйымдастыру:

"Өз орныңды тап"

Шарттары:

1. Әр оқушы стол үстінен кезекпен стикер алып топ аттары бойынша орындарын тауып отырады.

2. Әр оқушы 1, 2, 3, 4, 5 топ құрып орындарына жайғасады.

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. бір-бірімен пікір алмасады. іштерінен көшбасшы шығарады.

Топ аттары

  1. Орта Азиядағы ежелгі тайпалар
  2. Орта ғасырлардағы қағанаттар
  3. Қазақ хандары
  4. Ұлт-азаттық көтерілістің басшылары
  5. Қазіргі замандағы қазақ зиялылары

«Сұрақ қою» стратегиясы

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы қызығушылығын ояту

І топ: Репрессия

ІІ топ: Тоталитаризм

ІІІ топ: АЛЖИР, Карлаг

ІҮ топ: Үштіктер, ІІХК (НКВД)

Ү топ: ЛББ (ГУЛАГ), БМСБ

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға стикер беремін.

Термин сөздердің дұрыс жауаптары:


Ұқсас жұмыстар
1930-жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі және сталиндік репрессиялар
1920-1930 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі: индустрияландыру және сталиндік репрессиялар
1930 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі: тоталитаризм, репрессиялар және мәдени-ағартушылық өзгерістер
XX ғасырдағы саяси қуғын-сүргін: Қазақстандағы сталиндік репрессиялар мен еңбекпен түзеу лагерьлерінің тарихы
Қазақстанның 1920-1940 жылдарындағы қоғамдық-саяси жағдайы және сталиндік репрессиялар
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы: ұжымдастыру, аштық және сталиндік қуғын-сүргін
1930 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі: 1931-1933 жылдардағы ашаршылықтың себептері мен зардаптары
1930-жылдардағы Қазақстан: күштеп ұжымдастыру мен 1931-1933 жылғы ашаршылықтың қоғамдық-саяси аспектілері
1930-жылдардағы Қазақстан: саяси қуғын-сүргін, ұжымдастыру және Ұлы жұт
Қазақстандағы тоталитарлық кезең (1920-1930 жж.): индустрияландыру, ұжымдастыру және саяси қуғын-сүргінге арналған жиынтық бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz