Калькулятор туралы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Сандық ақпаратты өңдеу. Калькулятор.

Сабақтың мақсаты: Блокнот программасының қызметі мен мүмкіндігін, калькулятор программасының қызметі мен мүмкіндіктерімен таныстыру және сыни ойлауын дамыту

Міндеттері :

  • калькуляторда жұмыс істеу тәсілдерін үйрету;
  • өз ойын нақты жеткізе білу, ақпараттарды салыстырып, дұрыс шешім қабылдауға үйрету;
  • - Өздігімен тақырыпты ашуға бағыттау;
  • Өзін-өзі және бір-бірін бағалау дағдысын дамыту.

Күтілетін нәтиже;

  • Блокнотты іске қосуды, калькуляторда қарапайым есептеулерді шығаруды үйренеді.
  • Өз пікірлерін жеткізе алады.
  • Компьютерді еркін меңгере алады.
  • Ортақ шешім қабылдай алады.
  • Оқушылар ой пайымдарын жеткізе алады.
  • Өзін-өзі және бір-бірін бағалау дағдысы дамиды

Қолданылатын модульдер;

  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
  • Оқыту мен оқуда АКт пайдалану

Әдіс-тәсілдер: «Ыстық жүрек», «Жұбыңды тексер, бағала», «Жұптас, ойлан, бөліс», топтық жұмыс, «Сергіту сәті», «Венн диаграммасы», «практикалық жұмыс», Рефлексия

Сабақ уақыты
Кезең, оның мазмұны

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау
Ресурстар
Сабақ уақыты: 5 мин
Кезең, оның мазмұны:

Кіріспе

«Ыстық жүрек»

Мақсаты:

Топқа бөліну

«Кішкентай доптар» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.

Алтын ережені еске түсіру

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Шаттық шеңберге тұрып, оқушылар бір- біріне жылы лебіз айтып жүректерін жанындағы оқушыға беруді ұсынамын.

Жасыл және сары кішкентай доп таңдағандар бір топқа, қызғылт және көк кішкене доп таңдағандардың бір топқа бөлінуін ұсынамын.

Алтын ережені еске түсіремін

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіріп, жүрегін береді. . Екінші оқушы үшіншісіне т. с. с.

Жасыл және сары доп кішкетай доп таңдағандар бір топқа, ал көк және қызғылт кішкене доп таңдағандар бір топқа отырады.

Кезекпен кезек алтын ереженің бөлімдерін айтып шығады.

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

Ауызша мадақтау

MSOfficePNG(8) «Басбармақ»

Ресурстар:

Жүрекшелер

Алтын ереже

Таныстырылым

Түрлі түсті кішкентай доптар

Сабақ уақыты: 10 мин
Кезең, оның мазмұны:

Тұсаукесер

«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі

Мақсаты: Бағалау өлшемдерін негізге ала отырып, бірін-бірі бағалау іс әрекетін жүзеге асыру.

Мұғалімніңіс-әрекеті: Жұптар бір- біріне «Менің сыныбым» тақырыбында жазылған шығармаларын беруін сұраймын.
Оқушыныңіс-әрекеті: Жұптасып бір -бірінің шығармаларын бағалайды.
Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау: Әр түрлі фигуралар арқылы
Ресурстар: Әр түрлі фигуралар
Сабақ уақыты: 20 мин
Кезең, оның мазмұны:

Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

«Жұптық әңгіме» стратегиясы

Мақсаты: . Идеяларды құрастырып, белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға шоғырландыруға мүмкіндік береді. Жұптарды қолдану оқушыларға сөйлеуге және үлкен топтарда өзін сенімсіз сезінетін оқушыларға көмектесуге мүмкіндік береді.

Топтық жұмыс

Мақсаты:

Практикалық жұмыс:

Сергіту сәті

Мақсаты: Жаттығуды орындарында отырып орындау

Мұғалімніңіс-әрекеті:

«Мағынаны тану»

Жаңа тақырыпты ашу үшін слайдтан сурет көрсетіледі.

Түрткі сұрақтар қою.

1. Мынау не?

2. Қандай?

3. Қалай қолданамыз?

4. Қандай амалдар орындай аласың?

5. Тағы не айтуға болады?

Топтарға тапсырма беру.

«Блакнот» тобы:

  • Блакнот не үшін қолданылады?

«Калькулятор» тобы:

  • Есептеулерге арналған қандай құрылғыларды білесіңдер? Олардың қайсысы калькуляторға дейін пайда болды?

Тапсырма беру.

  1. «Принтер» тобы:

Блакнот туралы

  1. «Компьютер» тобы:

Калькулятор туралы

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.

Карточка арқылы деңгейлік тапсырмалар беру

А деңгейі тапсырмалары

Санның квадрат түбірін тап. 400; (20) 441; (21) 484; (22) 529; (23)

Санның % - ын тап. 150-дің 10 %-ын; (15) 80-нің 20%-ын; (16) 200-дің 25%-ын; (50)

60-тың 50 %-ын; (30)

В деңгейі

Мына есепті орында

5632, 2+896, 321= 6528, 521 331*17= 5627

4561, 789+3691, 654= 8252, 654 154*632=97328

96321, 785-5632, 147=4000, 638 963/3= 321

159753, 2879-6879, 249= 152874, 0389 252525/25=10101

С деңгейі

Санды квадратта. 44 2 ; (576) 45 2 ; (625) 46 2 ; (676) 47 2 ; (729)

Көз жаттығуын орындайық. (презентация көрсетіледі)

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар блокнот пен калькулятордың суреті екенін айтады.

Оқушылар блокнот пен калькулятор туралы білетіндерін постер арқылы қорғайды.

Оқушылар берілген тапсырмаларды калькулятор программасының көмегімен орындайды.

Таныстырылымда көрсетілген жаттығуларды орындарында қайталап отырып орындайды.

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

«Тамаша»

«Жарайсыңдар»

Өте жақсы

Топтар бір- бірін

«2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы бағалайды

C:\Users\Dinara\Downloads\42415e0674ce.jpg Смайлик арқылы бағалау

Мадақтау

Ресурстар:

Таныстырылым

Оқулық

Постер,

маркер, стикер,

смайлик,

таратпа


Ұқсас жұмыстар
Блокнот және калькулятор бағдарламалары
Сандық ақпаратты өңдеу. калькулятор. 5 сынып
Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Калькулятор жады
Windows операциялық жүйесі
Блокнот және калькулятор
Конференция сабақ
Калькулятор программасы
Инженерлік калькулятор. 8 сынып
Калькулятордың көмегімен қарапайым және күрделі есептеулерді жүргізу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz