Смайликпен бағалау

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс. Аралас құжаттарды құру

Сабақтың мақсаты: Құжатқа сурет қою тәсілдерін үйрете отырып, оқушылардың сыни ойлау арқылы ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

Міндеттері :

  • Тақырып бойынша мағлұмат бере отырып, практикалық жұмысқа баулу;
  • топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру;
  • Оқушыларға еңбекқорлық туралы түсінік қалыптастыру;

тақырыпты АКТ-ның көмегімен аша отырып, сыни ойлауға жетелеу.

Күтілетін нәтиже;

  • Топпен жұмыс істеуге дағдыланды.
  • Тақырып бойынша мағлұмат бере отырып, практикалық жұмысқа баулу
  • Еңбекқорлық түсініктері қалыптасты.
  • АКТ- ны тиімді қолдана алады.

сыни ойлаулары қалыптасты

Қолданылатын модульдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

Кедергі болатын қандай негізгі қиындықтар бар?

Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл , , «БББ», жұптық, топтық жұмыс, рефлексия, сергіту сәті, «Жұбыңды тексер, бағала» .

Сабақ уақыты
Кезең, оның мазмұны

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау
Ресурстар
Сабақ уақыты: 5 мин
Кезең, оның мазмұны:

Кіріспе

Ұйымдастыру сәті

Психологиялық дайындау «Ақтілек»

Топқа бөліну

Гүлдер арқылы оқушыларды топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлау.

Алтын ережені еске түсіру

Мұғалімніңіс-әрекеті:

- Көңіл - күйлеріңіз қалай ?

- Сабаққа дайынсыңдар ма ?

- Ендеше бастайық.

Біз бүгін екі топқа бөлініп, жарысамыз.

Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады.

Алтын ережені еске алу

Оқушыныңіс-әрекеті:

Керемет (қолдарын көтеру)

Тамаша (шапалақ)

О - о - о (бас бармақтарын көрсету)

Топқа ат қойып, топ басшыларын сайлайды.

Алтын ережені еске түсіру, қорытынды жасау. Бірлесе жұмыс атқару.

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

Жарайсыңдар!

Тамаша!

Ресурстар:

Әр түрлі гүлдер

«Алтын ереже»

Сабақ уақыты: 10 мин
Кезең, оның мазмұны:

Тұсаукесер

Миға шабуыл.

«Теңге алу» ойыны

(Үй тапсырмасы)

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Таныстырылым арқылы әр түрлі теңге суреттерінің астында сұрақтар жасырылады.

1. Мәтінді пішімдеу дегенді қалай түсінесің?

2. Мәтінді редакциялау деген не?

3. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

4 . Shift пернесінің қызметі.

5. Delete пернесі қандай қызмет атқарады?

6. WordPad қандай редактор?

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар өздерінің таңдаған теңгелердің артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау: Смайликпен бағалау
Ресурстар:

Интербелсенді тақта

Смайликтер

Слайд №2

Сабақ уақыты: 20 мин
Кезең, оның мазмұны:

Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Практикалық жұмыс

Сергіту сәті

Жаттығуды орындарында отырып орындау

«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі

Мақсаты: Бағалау өлшемдерін негізге ала отырып, бірін-бірі бағалау іс әрекетін жүзеге асыру. .

Бекіту тапсырмасы

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Мағынаны тану

1 және 2 топтарға «Мәтіндік редактор» тарауын оқып, постерде қорғау тапсырылады.

Оқулықпен жұмыс

190 бет

Тапсырма: графикалық және мәтіндік редактордың көмегімен «Менің отбасым» тақырыбында сурет дайындап, әңгіме құрастыру.

Көз жаттығуын орындайық. (презентация көрсетіледі)

Таныстырылымда тест сұрақтарын жазып, интербелсенді тақтадан көрсете отырып, дұрыс жауаптарын табу.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазып алады

Екі топ бір-біріне циклді түрде постерлерін түсіндіреді.

- әр топ жеке-жеке суретті графикалық редакторда қалай қырқу керектігі жөнінде ортаға салып талқылайды.

-компьютерде практикалық жұмыс орындайды, сурет кірістіріп, әңгіме құрайды.

Орындарында отырып көз жаттығуын орындайды

Жұптасып бір -бірінің жауаптарын өзара бағалау

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

Формативті бағалау

«2жұлдыз, 1 тілек»

Бірін-бірі бағалау

Смайлик арқылы

«Епті екенсіңдер!»

Тақтадан дұрыс жауап көрсетілгенде, бағалау өлшемдерін негізге ала отырып, жұптар бірін- бірі бағалау әрекетін жүзеге асырады.

«5»-қатесіз орындалған жұмысқа

«4»-1 қатеге

«3»-2, 3 қатеге

«2»-4 қатеге

Ресурстар:

Интербелсенді тақта, маркер, постер.

Стикерлер

АКТ,

Информатика оқулығы

Таныстырылым көрсету

Слайд №3

Сабақ уақыты: 10 мин
Кезең, оның мазмұны:

Қорытынды

«Білемін, білдім, білгім келеді . . . » стратегиясы

Мақсаты; игерген білім жайында кері байланыс жасау.

Бағалау

Рефлексия

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Рефлексия

:
:
:

Бағалау парағы бойынша бағалау

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерінді стикерлерге жазу.

Оқушыныңіс-әрекеті: Білемін
Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау: Білдім
Ресурстар: Білгім келеді

Бүгінгі сабақта нені білдіңдер?

Тағы не туралы білгілерің келеді?

Осы тақырып бойынша не ой түйдіңдер? Сауалдарына жауапты кестеге түсіреді

Топ басшысы сабақ барысында топ мүшесі қаншалықты жауап бергенін бағалау парағына белгілеу арқылы бағалайды.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерге стикерлерді жапсыру арқылы білдіреді.

«Өте тамаша»

Бағалау парағы

Әр түрлі стикерлер

Слайд №4

Таратпа қағаздар

Бағалау парағы

Стикерлер, смайлик жапсырылған плакаттар.

Слайд №5

Сабақ уақыты:
Кезең, оның мазмұны:
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Сабақ уақыты:
Кезең, оның мазмұны:
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Сабақ уақыты:
Кезең, оның мазмұны: Үйге тапсырма
Мұғалімніңіс-әрекеті: Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында «Менің сыныбым» тақырыбында шағын шығарма жазу.
Оқушыныңіс-әрекеті: Күнделікпен жұмыс
Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау: Күнделік
Ресурстар: Слайд №6

Ұқсас жұмыстар
Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
Мысық пен тышқандар (ертегі). 2 сынып
Суреттерді топқа бөл
Ахмет байтұрсынов екі шыбын
Ақтөбе қаласы. 4 сынып
Формула бойынша есептеу
Өзендер ( Физикалық география )
Радио және теледидар
Ізетті бала 6 сынып
Аңыз- әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздегені
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz