Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау стакандар

Жезқазған қаласы №3 орта мектебінің қазақ тілі мұғалімі Жунусбекова Ботакоз Хабитовна.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Сыныбы: 5 >>А>> Мерзім: Уақыты:
Сабақтың тақырыбы: Е таіl - достық мекені
Мақсаты: Сөз мағналары туралы білімін тереңдетіп, Е таіl - достық мекені тақырыбын өз бетінше оқып үйренуге жағдай жасау.
Міндеті:1 Сөз мағналарын, яғни антоним,синоним,омонимдерді тапсырмалардан анықтай отырып, жаңа сөздерді сөйлемде пайдалана білу.
2 Синоним,антоним сөздерді қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.
3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Дарынды балалармен жұмыс,Оқытудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау.
Стратегиялық іс-әрекеттер: .<<Миға шабуыл>>, .<<топтық жұмыс>> өкіл стратегиясы, <<жеке жұмыс,жұптық жұмыс >> <<Қар үйіндісі>> стратегиясы, Рефлексия- <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Күтілетін нәтижелер: -1Сөз мағналарын сөйлемдерде анықтай алады. 2Жаңа сөздерді қолдана алады. 3Өз ойын жеткізе алады.4 Сөйлеу дағдылары қалыптасады.

Бөлім.
Мерзім.
Уақыты
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кедергілер
Кіріспе
10 мин

2Тұсаукесер
10 мин

Сергіту сәті
2 мин

3 Негізгі бөлім
15 мин

Қортындылау
4 мин

Бағалау
3мин

Үй жұмысы
1Ұйымдастыру кезеңі
2 Психологиялық атмосфера құру

3 Топқа бөлу.

4 Грамматикалық тақырыпты қайталау.

Түсіну.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Жаңа сөздермен танысу

Қолдану.
Талдау.

Жинақтау.
Жаңа сабақты бекіту

1 Сәлемдесу.
2 Шаттық шеңбер құру: Мен сендерді көргеніме қуаныштымын . Кәне, барлығың бір-бірлеріңнің көздеріне қараңдаршы. Мен сендердің көздеріңнен мейірімділікпен,достықтың, сүйіспеншіліктің ,әдеміліктің белгісін көріп тұрмын . Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық! Мысалы : Сен бүгін ақылдысың,әдемісің, күштісің т.б.
3 Топқа бөлу. Енді қазір біз топқа бөлінеміз. Ол үшін мына жемістердің суреттері бар суреттерді алып топтарға бөлінеміз. Топтарыңызға отырыңыздар.
<<Алтын ереже>> еске түсіру.
Үй тапсырмасын тексеру
Кезекші>> өлеңін жатқа айту
Оқушылар бір-бірін бағалайды./түрлі-түсті стакандар арқылы
Жеке жұмыс. /маркер.плакат/ беру арқылы осы жаңа сөздерді пайдалана отыра
сын есімдерді қолдана <<Менің досым>> тақырыбында постер арқылы бейнелеп оны
қорғау керек.

Сергіту сәті<<Күн бейнесі>>

сергіту сәтін жүргіземін./оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/

Жұптық жұмыс <<Қар үйіндісі>> әдіс тәсілі бойынша берілген тапсырманы әр оқушы жеке қарастырады,сосын жұптық талқы болады кейін ол жұмысты топта талқылайды.. Тапсырманы рефлексивті бағалау арқылы/ бармақтар көрсету арқылы бағалау

Ал енді бүгінгі сабақты қортындылау үшін рефлексия жасайық
2 . <<Екі жұлдыз бір тілек>>арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерінді ,көңіл күйлеріңізді ойларыңды жазу арқылы жабыстыру арқылы аяқтаймыз.
<<мен досым қандай адам? >> тақырыбына шағын әңгімелеу

Досына ғаламтор арқылы сәлемдеме жазу.

1 Амандасады
2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады. Мысалы:>> Мен бүгін ақылдымын ал сен мененде ақылдысың>>- деп шеңбер бойы айтып шығады.
3Топ>>Алтын ережені>> еске түсіру<<Алтын ереже>>ге қарайық.
1 Басқаның пікірін сыйлау.
2Уақытқа бағыну,регламен сақтау.
3 тапсырмаларды тиянақты орындау.
4 Шынайы түрде формативті бағалау.
5 Сыныпта ,топта тәртіп сақтау.

Сұраққа жауап береді.

Жаңа сөздермен танысады.

оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді

Тапсырма: 1 топ<<демалыс>>.2топ<<пошта>>, 3 топ >> хат>> сөзін септеу

Смайликтертерді жапсыру арқылы сабақты өздері бағалайды.

Табыс критерий

: Плакат,
маркер,

смайликтер,

қима қағаздар

.белсенді тақта. Бағалау стакандар

Танымдық саласы- тақырып бойынша сөз мағнасын
ажырата алмауы, сөздік қорының аздығы.

Әлеуметтік саласы- ынтымақтастық атмосфераның қалыптаспауы;

Аффективтік саласы- сыныптастар алдында өз ойын жеткізуге қысылу

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардан күтілетін нәтиже
Балықтар жиыны
Сарамандық жұмыс №3. 9 сынып
Әліппе пәні. о дыбысы мен әрпі. қмж, 1 сынып
БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ЗАТТАР
Ауа райы және оны болжау
Су
Тұзды шашпа
Суреттерді салыстыр
Кальций және оның қосылыстары
Пәндер