Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау стакандар
Жезқазған қаласы №3 орта мектебінің қазақ тілі мұғалімі Жунусбекова Ботакоз Хабитовна.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Сыныбы: 5 >>А>> Мерзім: Уақыты:
Сабақтың тақырыбы: Е таіl - достық мекені
Мақсаты: Сөз мағналары туралы білімін тереңдетіп, Е таіl - достық мекені тақырыбын өз бетінше оқып үйренуге жағдай жасау.
Міндеті:1 Сөз мағналарын, яғни антоним,синоним,омонимдерді тапсырмалардан анықтай отырып, жаңа сөздерді сөйлемде пайдалана білу.
2 Синоним,антоним сөздерді қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.
3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Дарынды балалармен жұмыс,Оқытудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау.
Стратегиялық іс-әрекеттер: .<<Миға шабуыл>>, .<<топтық жұмыс>> өкіл стратегиясы, <<жеке жұмыс,жұптық жұмыс >> <<Қар үйіндісі>> стратегиясы, Рефлексия- <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Күтілетін нәтижелер: -1Сөз мағналарын сөйлемдерде анықтай алады. 2Жаңа сөздерді қолдана алады. 3Өз ойын жеткізе алады.4 Сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Бөлім.
Мерзім.
Уақыты
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кедергілер
Кіріспе
10 мин
2Тұсаукесер
10 мин
Сергіту сәті
2 мин
3 Негізгі бөлім
15 мин
Қортындылау
4 мин
Бағалау
3мин
Үй жұмысы
1Ұйымдастыру кезеңі
2 Психологиялық атмосфера құру
3 Топқа бөлу.
4 Грамматикалық тақырыпты қайталау.
Түсіну.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Жаңа сөздермен танысу
Қолдану.
Талдау.
Жинақтау.
Жаңа сабақты бекіту
1 Сәлемдесу.
2 Шаттық шеңбер құру: Мен сендерді көргеніме қуаныштымын . Кәне, барлығың бір-бірлеріңнің көздеріне қараңдаршы. Мен сендердің көздеріңнен мейірімділікпен,достықтың, сүйіспеншіліктің ,әдеміліктің белгісін көріп тұрмын . Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық! Мысалы : Сен бүгін ақылдысың,әдемісің, күштісің т.б.
3 Топқа бөлу. Енді қазір біз топқа бөлінеміз. Ол үшін мына жемістердің суреттері бар суреттерді алып топтарға бөлінеміз. Топтарыңызға отырыңыздар.
<<Алтын ереже>> еске түсіру.
Үй тапсырмасын тексеру
Кезекші>> өлеңін жатқа айту
Оқушылар бір-бірін бағалайды./түрлі-түсті стакандар арқылы
Жеке жұмыс. /маркер.плакат/ беру арқылы осы жаңа сөздерді пайдалана отыра
сын есімдерді қолдана <<Менің досым>> тақырыбында постер арқылы бейнелеп оны
қорғау керек.
Сергіту сәті<<Күн бейнесі>>
сергіту сәтін жүргіземін./оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/
Жұптық жұмыс <<Қар үйіндісі>> әдіс тәсілі бойынша берілген тапсырманы әр оқушы жеке қарастырады,сосын жұптық талқы болады кейін ол жұмысты топта талқылайды.. Тапсырманы рефлексивті бағалау арқылы/ бармақтар көрсету арқылы бағалау
Ал енді бүгінгі сабақты қортындылау үшін рефлексия жасайық
2 . <<Екі жұлдыз бір тілек>>арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерінді ,көңіл күйлеріңізді ойларыңды жазу арқылы жабыстыру арқылы аяқтаймыз.
<<мен досым қандай адам? >> тақырыбына шағын әңгімелеу
Досына ғаламтор арқылы сәлемдеме жазу.
1 Амандасады
2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады. Мысалы:>> Мен бүгін ақылдымын ал сен мененде ақылдысың>>- деп шеңбер бойы айтып шығады.
3Топ>>Алтын ережені>> еске түсіру<<Алтын ереже>>ге қарайық.
1 Басқаның пікірін сыйлау.
2Уақытқа бағыну,регламен сақтау.
3 тапсырмаларды тиянақты орындау.
4 Шынайы түрде формативті бағалау.
5 Сыныпта ,топта тәртіп сақтау.
Сұраққа жауап береді.
Жаңа сөздермен танысады.
оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді
Тапсырма: 1 топ<<демалыс>>.2топ<<пошта>>, 3 топ >> хат>> сөзін септеу
Смайликтертерді жапсыру арқылы сабақты өздері бағалайды.
Табыс критерий
: Плакат,
маркер,
смайликтер,
қима қағаздар
.белсенді тақта. Бағалау стакандар
Танымдық саласы- тақырып бойынша сөз мағнасын
ажырата алмауы, сөздік қорының аздығы.
Әлеуметтік саласы- ынтымақтастық атмосфераның қалыптаспауы;
Аффективтік саласы- сыныптастар алдында өз ойын жеткізуге қысылу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Сыныбы: 5 >>А>> Мерзім: Уақыты:
Сабақтың тақырыбы: Е таіl - достық мекені
Мақсаты: Сөз мағналары туралы білімін тереңдетіп, Е таіl - достық мекені тақырыбын өз бетінше оқып үйренуге жағдай жасау.
Міндеті:1 Сөз мағналарын, яғни антоним,синоним,омонимдерді тапсырмалардан анықтай отырып, жаңа сөздерді сөйлемде пайдалана білу.
2 Синоним,антоним сөздерді қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.
3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Дарынды балалармен жұмыс,Оқытудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау.
Стратегиялық іс-әрекеттер: .<<Миға шабуыл>>, .<<топтық жұмыс>> өкіл стратегиясы, <<жеке жұмыс,жұптық жұмыс >> <<Қар үйіндісі>> стратегиясы, Рефлексия- <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Күтілетін нәтижелер: -1Сөз мағналарын сөйлемдерде анықтай алады. 2Жаңа сөздерді қолдана алады. 3Өз ойын жеткізе алады.4 Сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Бөлім.
Мерзім.
Уақыты
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кедергілер
Кіріспе
10 мин
2Тұсаукесер
10 мин
Сергіту сәті
2 мин
3 Негізгі бөлім
15 мин
Қортындылау
4 мин
Бағалау
3мин
Үй жұмысы
1Ұйымдастыру кезеңі
2 Психологиялық атмосфера құру
3 Топқа бөлу.
4 Грамматикалық тақырыпты қайталау.
Түсіну.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Жаңа сөздермен танысу
Қолдану.
Талдау.
Жинақтау.
Жаңа сабақты бекіту
1 Сәлемдесу.
2 Шаттық шеңбер құру: Мен сендерді көргеніме қуаныштымын . Кәне, барлығың бір-бірлеріңнің көздеріне қараңдаршы. Мен сендердің көздеріңнен мейірімділікпен,достықтың, сүйіспеншіліктің ,әдеміліктің белгісін көріп тұрмын . Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық! Мысалы : Сен бүгін ақылдысың,әдемісің, күштісің т.б.
3 Топқа бөлу. Енді қазір біз топқа бөлінеміз. Ол үшін мына жемістердің суреттері бар суреттерді алып топтарға бөлінеміз. Топтарыңызға отырыңыздар.
<<Алтын ереже>> еске түсіру.
Үй тапсырмасын тексеру
Кезекші>> өлеңін жатқа айту
Оқушылар бір-бірін бағалайды./түрлі-түсті стакандар арқылы
Жеке жұмыс. /маркер.плакат/ беру арқылы осы жаңа сөздерді пайдалана отыра
сын есімдерді қолдана <<Менің досым>> тақырыбында постер арқылы бейнелеп оны
қорғау керек.
Сергіту сәті<<Күн бейнесі>>
сергіту сәтін жүргіземін./оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/
Жұптық жұмыс <<Қар үйіндісі>> әдіс тәсілі бойынша берілген тапсырманы әр оқушы жеке қарастырады,сосын жұптық талқы болады кейін ол жұмысты топта талқылайды.. Тапсырманы рефлексивті бағалау арқылы/ бармақтар көрсету арқылы бағалау
Ал енді бүгінгі сабақты қортындылау үшін рефлексия жасайық
2 . <<Екі жұлдыз бір тілек>>арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерінді ,көңіл күйлеріңізді ойларыңды жазу арқылы жабыстыру арқылы аяқтаймыз.
<<мен досым қандай адам? >> тақырыбына шағын әңгімелеу
Досына ғаламтор арқылы сәлемдеме жазу.
1 Амандасады
2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады. Мысалы:>> Мен бүгін ақылдымын ал сен мененде ақылдысың>>- деп шеңбер бойы айтып шығады.
3Топ>>Алтын ережені>> еске түсіру<<Алтын ереже>>ге қарайық.
1 Басқаның пікірін сыйлау.
2Уақытқа бағыну,регламен сақтау.
3 тапсырмаларды тиянақты орындау.
4 Шынайы түрде формативті бағалау.
5 Сыныпта ,топта тәртіп сақтау.
Сұраққа жауап береді.
Жаңа сөздермен танысады.
оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді
Тапсырма: 1 топ<<демалыс>>.2топ<<пошта>>, 3 топ >> хат>> сөзін септеу
Смайликтертерді жапсыру арқылы сабақты өздері бағалайды.
Табыс критерий
: Плакат,
маркер,
смайликтер,
қима қағаздар
.белсенді тақта. Бағалау стакандар
Танымдық саласы- тақырып бойынша сөз мағнасын
ажырата алмауы, сөздік қорының аздығы.
Әлеуметтік саласы- ынтымақтастық атмосфераның қалыптаспауы;
Аффективтік саласы- сыныптастар алдында өз ойын жеткізуге қысылу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz