Программалау тілінің синтаксисі

Сабақ
2- сабақ
Сабақ өтілетін күн:
Орны: информатика кабинеті
Барлық оқушы саны: 13
Қатысқаны: 13
Дереккөз
дер
- Паскаль программалау тілінің алфавиті, программалау тілінің синтаксисімен танысады.
- Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
- Өз ойын қорғай алады
- Шығармашылықпен жұмыс істей алады
Сабақ кезеңдері
1-кезең .
Қызығушылықты ояту:
3 мин
7 мин
5 мин
Түрлі түсті әріптер бойынша топқа бөлу.
Топ ережесін еске түсіру. Сабақ барысынды бағынуға шақыру.
Әр топқа бағалау парақшаларын тарату.
1- тапсырма.
Кубизм әдісі. Әр топқа кубикте шыққан түс бойынша конверттегі тапсырманы беру.
- Алгоритм және оның қасиеттері туралы айтып бер.
- Алгоритмді атқарушылар, жазу формалары және блок- схема.
- Алгоритм типтері туралы айтып беріңдер және мысалдар келтіріңдер.
2. «Теңбіл доп» ойыны миға шабуыл әдісі. Мұғалім сұрақ қояды. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.
- Алгоритм дегеніміз не?
- Алгоритмнің атқарушыларын ата.
- Алгоритмді жазу формаларын ата.
- Графикалық түрде жазу дегеніміз не?
- Алгоритмнің қасиеттерін ата.
- Алгоритмнің қандай типтері бар.
- Тармақталу алгоритмі дегеніміз не?
- Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
- Циклдік алгоритм дегеніміз не?
3. Информатикалық диктант. Кестеде әрбір оқушыға блок- схема таратылады.
Оқушылар әріптерді ала отырып, сол әріптен басталатын информатикалық терминді атап, анықтама береді.
Әріптің түсі бойынша топқа бөлінеді.
Ережені бір оқушы тақтадан оқиды, естеріне түсіреді
Сабақ барысында топ басшысы өзін және топ мүшелерін сабақтың әр этапы бойынша бағалап отырады.
Кубикті лақтырады, қай түс келеді, сол түсті конверттегі тапсырманы орындайды. Топпен ақылдасып жауап береді.
Мұғалім жасырын белгі салып кеткен оқушы жауап беруді бастайды.
Оқушылар сұраққа шапшаң жауап береді. Жауап беруге қиналса, басқа топ мүшелері көмектесе алады.
Әрбір оқушы, жеке тапсырманы орындап, блок- схемалардың қызметін жазады.
20 мин
2 мин
4 . Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Балалар, алгоритмді компьютерде орындау үшін не істеу керек?» деген сұрақтар қояды.
5. Сөзжұмбақ. Шешімін тапқанда «Паскаль» деген сөз пайда болады.
6. Жаңа тақырып. Әр топқа оқып меңгеруге арналған материалдар үлестіріледі. Тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі.
7. Сұқсаусақ әдісі.
Мұғалім атаған реттегі оқушы тақырыпты айтуды бастайды.
5. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету
Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.
Сөзжұмбақты орындарында отырып шешеді.
Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Топ ішінде пікір алмасады.
Оқушылар сұқсаусақтарын бірінің
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz