Программалау тілінің синтаксисі

Сабақ

2- сабақ

Сабақ өтілетін күн:

Орны: информатика кабинеті

Барлық оқушы саны: 13

Қатысқаны: 13

Сабақ2- сабақ: Сынып
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: 7- сынып
Барлық оқушы саны: 13Қатысқаны: 13:
Сабақ2- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.
Сабақ2- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Программалау - алгоритмді формальды жазу тәсілі. Алфавит. Программалау тілінің синтаксисі. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.
Сабақ2- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Паскаль тілінің алфавитімен танысады. Программаның құрылымымен танысып, арифметикалық өрнектерді программалау тілінде жазып үйренеді. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады.
Сабақ2- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Программалау, Паскаль программалау тілі, программалау тілінің әліпбиі, Паскаль тілінің элементтері, арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.
Сабақ2- сабақ: Әдіс-тәсілдер
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Топпен, жекелей, жұппен, АКТ, миға шабуыл, кубизм әдісі, сұрақты қағып ал, деңгейлік тапсырмалар, ойлан жауап бер, өзін-өзі бағалау, кері байланыс.
Сабақ2- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Үлестірмелі тапсырма мен конверттер, стикер, проектілі тақта, қима қағаздар
Сабақ2- сабақ:

Дереккөз

дер

Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Оқулық, дидактикалық материалдар, интернет ресурстары
Сабақ2- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті:
  • Паскаль программалау тілінің алфавиті, программалау тілінің синтаксисімен танысады.
  • Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
  • Өз ойын қорғай алады
  • Шығармашылықпен жұмыс істей алады
Сабақ2- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті: Уақыты
Барлық оқушы саны: 13Қатысқаны: 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ2- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең .

Қызығушылықты ояту:

Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті:

3 мин

7 мин

5 мин

Барлық оқушы саны: 13Қатысқаны: 13:

Түрлі түсті әріптер бойынша топқа бөлу.

Топ ережесін еске түсіру. Сабақ барысынды бағынуға шақыру.

Әр топқа бағалау парақшаларын тарату.

1- тапсырма.

Кубизм әдісі. Әр топқа кубикте шыққан түс бойынша конверттегі тапсырманы беру.

  1. Алгоритм және оның қасиеттері туралы айтып бер.
  2. Алгоритмді атқарушылар, жазу формалары және блок- схема.
  3. Алгоритм типтері туралы айтып беріңдер және мысалдар келтіріңдер.

2. «Теңбіл доп» ойыны миға шабуыл әдісі. Мұғалім сұрақ қояды. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.

  1. Алгоритм дегеніміз не?
  2. Алгоритмнің атқарушыларын ата.
  3. Алгоритмді жазу формаларын ата.
  4. Графикалық түрде жазу дегеніміз не?
  5. Алгоритмнің қасиеттерін ата.
  6. Алгоритмнің қандай типтері бар.
  7. Тармақталу алгоритмі дегеніміз не?
  8. Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
  9. Циклдік алгоритм дегеніміз не?

3. Информатикалық диктант. Кестеде әрбір оқушыға блок- схема таратылады.

Оқушылар әріптерді ала отырып, сол әріптен басталатын информатикалық терминді атап, анықтама береді.

Әріптің түсі бойынша топқа бөлінеді.

Ережені бір оқушы тақтадан оқиды, естеріне түсіреді

Сабақ барысында топ басшысы өзін және топ мүшелерін сабақтың әр этапы бойынша бағалап отырады.

Кубикті лақтырады, қай түс келеді, сол түсті конверттегі тапсырманы орындайды. Топпен ақылдасып жауап береді.

Мұғалім жасырын белгі салып кеткен оқушы жауап беруді бастайды.

Оқушылар сұраққа шапшаң жауап береді. Жауап беруге қиналса, басқа топ мүшелері көмектесе алады.

Әрбір оқушы, жеке тапсырманы орындап, блок- схемалардың қызметін жазады.

Сабақ2- сабақ: 2-кезең. Мағынаны ажырату:
Сабақ өтілетін күн:Орны: информатика кабинеті:

20 мин

2 мин

Барлық оқушы саны: 13Қатысқаны: 13:

4 . Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Балалар, алгоритмді компьютерде орындау үшін не істеу керек?» деген сұрақтар қояды.

5. Сөзжұмбақ. Шешімін тапқанда «Паскаль» деген сөз пайда болады.

6. Жаңа тақырып. Әр топқа оқып меңгеруге арналған материалдар үлестіріледі. Тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі.

7. Сұқсаусақ әдісі.

Мұғалім атаған реттегі оқушы тақырыпты айтуды бастайды.

5. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.

Сөзжұмбақты орындарында отырып шешеді.

Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Топ ішінде пікір алмасады.

Оқушылар сұқсаусақтарын бірінің


Ұқсас жұмыстар
Паскаль программалау тілінің құрылымы
Паскаль-программалау тілі, жоспар, 9-класс
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау
Паскаль тілінің алфавиті
Тармақталған алгоритмді программалау
Python программалау тілінде
Паскаль - программалау тілі. Паскаль тілінің негізгі элементтері. Тілдің алфавиті.
Тілдің алфавиті
Шығару операторы
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz