Құстар класы

Сыныбы : 7 Тексерілді :

Пәні : Биология Оқу ісінің меңгерушісі

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы : Құстар класы

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып,

Құстар класының типіне мағлұматтар беру. Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып, жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетіл-діріп, шығармашылық ізденісін дамыту

Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану

Күтілетін нәтиже : 1. Ойларын жетік жеткізе біледі ;

2 . Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды ;

3. Түйінді ой қорытынды жасайды ;

Мұғалім іс- әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
Ресурс
№:
Мұғалім іс- әрекеті:

І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Бүгін балалар көңіл күйіміз қандай?

Топқа бөлу

Түрлі - түсті фигуралар тарату

Үй тапсырмасын пысықтау :

«Миға шабуыл»

Сұрақтар беру

  1. Жорғалаушыларды зерттейтін ғылым саласы?
  2. Жыланның түр саны ?
  3. Қосмекенділердің түр саны ?
  4. Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер?
  5. Жорғалаушылар неше отрядқа бөлінеді?
Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар өздері смайлктер арқылы көңіл- күйлерін білдіреді

Өздеріне берілген фигуралар арқылы өз топтарына жайғасады

Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.

Ресурс:

Смайлктер

Фигуралар

АКТ, суреттер

№: 25-30
Мұғалім іс- әрекеті:

ІІ. Тұсау кесер

Жаңа сабақ

Құстар туралы суреттер көрсету

Топтық жұмыс

http://all-nature.ru/uploads/posts/2008-11/1227882680_2.jpg http://www.ua.all.biz/img/ua/info_block/71173.jpeg http://www.innature.kz/images/photoalbum/album_40/neophron-percnopterus_01.jpg http://img36.imageshack.us/img36/2226/81048502.jpg http://img824.imageshack.us/img824/894/009nt.jpg

Құстар туралы не білеміз ?

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/1/57/794/57794876_1271314902_154396foxixol.jpg

C:\Users\Юзер\Documents\загруженное (90).jpg

Сандар сөйлейді

2-3

110-120

21

1980ж

70-90

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар жаңа сабақ бойынша көрсетілген суреттерге қарап өз ойларын білдіреді

Құстар туралы білетіндерін ортаға салып

топта ақылдасып, тапсырманы орындайды

Оқушылар ойлана отырып жауап береді

Ресурс:

АКТ, суреттер

Суреттер, АКТ

№:
Мұғалім іс- әрекеті:

ІІІ. Негізгі бөлім

C:\Users\Юзер\Documents\загруженное (94).jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg

C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg C:\Users\Юзер\Documents\images.jpg

Сергіту сәті

C:\Users\Acer\Desktop\фоны\disney.jpg

Бейнелі сұрақ

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар топта біргелесіп берілген тапсырманы орындайды

Видеороликте көрсетілген құсты бейнелеу

Жасырынған құсты табу

Ресурс:

АКТ, Суреттер

Муляж

Видеоролик

№:
Мұғалім іс- әрекеті:

Қорытынды бөлім

Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Қазақстанның қызыл

кітабына тіркелген құстар

туралы реферат дайындау, интернеттен мәліметтер жинау

Бағалау

Рефлексия

Оқушы іс - әрекеті:

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексереді .

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алады

Бағалау парақшалары арқылы бағалау

Сабақтан алған әсерлерін жазу

Ресурс:

Тест

Күнделік

Журнал

Бағалау парақшалары

стикерлер


Ұқсас жұмыстар
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Медициналық протозология
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Ұшатын сүтқоректілер
Құстардың ішкі және сыртқы құрылысы
Педогогикалық іс- тәжірибемнен
Балықтардың кәсіптік маңызы. кәсіптік балықтардың негізгі топтары
Бунақденелілердің көптүрлілігі және маңызы
Сүтқоректілер класы. тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылыс ерекшеліктері
Дәрілік өсімдіктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz