Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Күміс қақпа

Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары:_________ Г. Абдалимова

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
1. Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайтуды үйрету және есептеу әдістерін қалыптастыру.
2. Математикалық ұғымдарды меңгерту, оқушылардың ережені ұғынуын, шығармашылық ойын дамыту.
3. Өз бетінше жұмыс жасай білуге, есептеу әдістерін күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: <<Ассосация>>, <<Бестармақ>>, <<Венн>> диаграммасы, <<Зымыран>>.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың көрнекілігі: <<Алтын қақпа>> ойыны, сөзжұмбақ, смайликтер
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады, пәнге қызығушылығы оянады. Өз ойын ашық айта алады.
Сыныбы: 2 <<Ә>>
Күні: 09.01.2015 ж

Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
5 минут
І. Ұйымдастыру
Оқушыларды түгелдеу.
<<Ынтымақтастық>>
атмосферасын қалыптастыру.
Топқа бөлу
Сәлемдесу.
Шаттық шеңберін құрып, жақсы тілектер айтқызу.
Жұлдызша, шаршы, үшбұрыш геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді.
Топ ережесін құру
Сәлемдеседі.
Шеңбер құрып, есімдерінен басталатын әріпке өздерінің бойындағы жақсы қасиеттерін айтады.
І топ
ІІ топ
ІІ топ
І. Білікті бірді жығар
Білімді мыңды жығар
ІІ. Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
ІІІ.Білімдіге дүние жарық,
Білімсіздің күні ғаріп.

5 минут
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
<<Зымыран>> сұрақтар әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Әр топтан үй тапсырмасын айтады.
Саусақ арқылы бағалау

2 минут
ІІІ. Қызығушылығын ояту
Балалар, бүгін біз <<Алтын қақпа>> танымдық ойынын ойнаймыз.Ойын шарты: әр қақпаның тапсырмасы дұрыс орындалса қақпа есігі ашылып, математикалық нақыл сөздер оқитын боламыз. Ендеше <<Алтын қақпа>> ойынына қош келдіңіздер.

15 минут
ІV. Жаңа сабақ
Мысал: 1 <<Мыс қақпа>>
Жүз. Онд. Бірл.
7 8
2 2

78 78+22=100
+
22
100
Жүз. Онд. Бірл.
1 0 0
2 2

78 100-22=78
-
22
78
Мысал:3 <<Темір қақпа>>
47+53 100-47 24+71 100-71
54+46 100-54 38+62 100-38

Мысалды орындап, <<Мыс қақпаны>> ашады.
Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын,
Танысаң жалықтыра қоймайтұғын.
Ғылымдар патшасы боп дараланып,
Математика қызықты тоймайтұғын.

<<Темір қақпа>> ашылады.
1)Ғылымдар сырын ұғына,
Шыңыңдар білім шыңына.
2) Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізеді сендерді
Математика сырына.
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.
3 минут
V. Ойын
<<Сөзжұмбақ >> шешу

Мысал: 4 <<Күміс қақпа>>
7+2=9 8+2=10
78+22=100
5+3=8 4+1=5
54+32=85
10-2=8 8+2=10
108-22=86
10-3=7 5+3=8
105-38=67
<<Күміс қақпа>> ашылады.
1) Есепке жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын бергін басыңнан.
2) Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың болар табылатын қасыңнан.

-<<5>>

-<<4>>

-<<3>>

10 минут
VІ. Жаңа сабақты қорытындылау
<<Алтын қақпа>>
І топ <<Венн>> диаграммасын құру
Қосу Азайту

+ = - =
100
+ = - =

ІІ топ: <<Ассосация>> әдісі
+

+ 100 -

=
ІІІ. Топ <<Бестармақ>> әдісі

100

<<Алтын қақпа>> ашылады.
1) <<Білім-байлық>>
2) <<Жалынды жастық шақ желкені,
Егеменді елдің ертеңі>>.
3) Мына-біз боламыз!
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.

5 5 ұпай

4 ұпай

3 ұпай

2 минут
VІІ.Сергіту сәті
Аспанға қарап ай көрдік,
Жерге қарап жер көрдік.
Оңға,солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
Оқушылар қимыл-әрекет арқылы сергіту сәтін орындайды.

5 минут
VІІІ. Қорытынды

бағалау
Үйге тапсырма беру: мысал :3 соңғы 2 тобы
Оқушылардың ұпайын есептеп, топтық бағалау.
Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
Стикерге өз ойларын жазу

Стикерлер



Темір қақпа

Күміс қақпа

Алтын қақпа

Мыс қақпа

VІ. Жаңа сабақты қорытындылау
<<Алтын қақпа>>
І топ <<Венн>> диаграммасын құру
Қосу Азайту

+ = - =
100
+ = - =

ІІ топ: <<Ассосация>> әдісі
+

+ 100 -

=
ІІІ. Топ <<Бестармақ>> әдісі

100

<<Венн>> диаграммасын құру
Қосу Азайту

+ = - = =

+ = - = -

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың ана тілі пәнінен білетін сөздіктерін есте сақтату
Тас қақпа
Алтын қақпаның тапсырмалары
Күміс қақпаның сұрақтары
Зат есімнің септелуі
Математика патшалығына ену үшін алдымен Тас қақпаны ашу
Word бағдарламасында, кестелерді құру және безендендіру
Алтын қақпа
Алтын қақпа ойыны
Тік төртбұрыштың қасиеті
Пәндер