Күміс қақпа

Тексерілді:

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары: Г. Абдалимова

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту

Сабақтың мақсаты:

1. Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайтуды үйрету және есептеу әдістерін қалыптастыру.

2. Математикалық ұғымдарды меңгерту, оқушылардың ережені ұғынуын, шығармашылық ойын дамыту.

3. Өз бетінше жұмыс жасай білуге, есептеу әдістерін күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: «Ассосация», «Бестармақ», «Венн» диаграммасы, «Зымыран».

Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың көрнекілігі : «Алтын қақпа» ойыны, сөзжұмбақ, смайликтер

Пәнаралық байланыс : әдебиеттік оқу, дүниетану

Күтілетін нәтиже: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады, пәнге қызығушылығы оянады. Өз ойын ашық айта алады.

Сыныбы: 2 «Ә»

Күні: 09. 01. 2015 ж

Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері:

І. Ұйымдастыру

Оқушыларды түгелдеу.

«Ынтымақтастық»

атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу.

Шаттық шеңберін құрып, жақсы тілектер айтқызу.

Жұлдызша, шаршы, үшбұрыш геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

Топ ережесін құру

Оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдеседі.

Шеңбер құрып, есімдерінен басталатын әріпке өздерінің бойындағы жақсы қасиеттерін айтады.

І топ

ІІ топ

ІІ топ

І. Білікті бірді жығар

Білімді мыңды жығар

ІІ. Оқусыз білім жоқ,

Білімсіз күнің жоқ.

ІІІ. Білімдіге дүние жарық,

Білімсіздің күні ғаріп.

Бағалау:
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Зымыран» сұрақтар әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Оқушының іс-әрекеті: Әр топтан үй тапсырмасын айтады.
Бағалау: Саусақ арқылы бағалау
Уақыты: 2 минут
Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қызығушылығын ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Балалар, бүгін біз «Алтын қақпа» танымдық ойынын ойнаймыз. Ойын шарты: әр қақпаның тапсырмасы дұрыс орындалса қақпа есігі ашылып, математикалық нақыл сөздер оқитын боламыз. Ендеше «Алтын қақпа» ойынына қош келдіңіздер.
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Уақыты: 15 минут
Сабақ кезеңдері: ІV. Жаңа сабақ
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мысал: 1 «Мыс қақпа»

Жүз. Онд. Бірл.

7 8

2 2

78 78+22=100

+

22

100

Жүз. Онд. Бірл.

1 0 0

2 2

78 100-22=78

-

22

78

Мысал:3 «Темір қақпа»

47+53 100-47 24+71 100-71

54+46 100-54 38+62 100-38

Оқушының іс-әрекеті:

Мысалды орындап, «Мыс қақпаны» ашады.

Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын,

Танысаң жалықтыра қоймайтұғын.

Ғылымдар патшасы боп дараланып,

Математика қызықты тоймайтұғын.

«Темір қақпа» ашылады.

1) Ғылымдар сырын ұғына,

Шыңыңдар білім шыңына.

2) Ұқыптылық пен зеректік

Жеткізеді сендерді

Математика сырына.

Бағалау: Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.
Уақыты: 3 минут
Сабақ кезеңдері: V. Ойын
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Сөзжұмбақ » шешу
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Уақыты:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мысал: 4 «Күміс қақпа»

7+2=9 8+2=10

78+22=100

5+3=8 4+1=5

54+32=85

10-2=8 8+2=10

108-22=86

10-3=7 5+3=8

105-38=67

Оқушының іс-әрекеті:

«Күміс қақпа» ашылады.

1) Есепке жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын бергін басыңнан.

2) Барлық ғылым саған үйір болады,

Досың болар табылатын қасыңнан.

Бағалау:

http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg

-«5»

http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg

-«4»

http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg

-«3»

Уақыты: 10 минут
Сабақ кезеңдері: VІ. Жаңа сабақты қорытындылау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Алтын қақпа»

І топ «Венн» диаграммасын құру

Қосу Азайту

+ = - =

100

+ = - =

ІІ топ: «Ассосация» әдісі

+

+ 100 -

=

ІІІ. Топ «Бестармақ» әдісі

Оқушының іс-әрекеті:

«Алтын қақпа» ашылады.

1) «Білім-байлық»

2) «Жалынды жастық шақ желкені,

Егеменді елдің ертеңі».

3) Мына-біз боламыз!

Бағалау:

Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау.

http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg

5 5 ұпай

http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg

4 ұпай

http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg

3 ұпай

Уақыты: 2 минут
Сабақ кезеңдері: VІІ. Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Аспанға қарап ай көрдік,

Жерге қарап жер көрдік.

Оңға, солға бұрылып,

Егеменді ел көрдік.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар қимыл-әрекет арқылы сергіту сәтін орындайды.
Бағалау:
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері:

VІІІ. Қорытынды

бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге тапсырма беру: мысал :3 соңғы 2 тобы

Оқушылардың ұпайын есептеп, топтық бағалау.

Оқушының іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

Стикерге өз ойларын жазу

Бағалау: Стикерлер

http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg http://ummama.ru/wp-content/uploads/2010/11/Smilie_happy.jpg http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg http://hit-run-seoul.org/wp-content/uploads/2011/06/sad_smiley_face_sticker-p217774899544360571qjcl_400-290x290.jpg

http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg http://service-on.com.ua/st/img/smile.jpg

http://ldia.ru/image/data/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B0/1313661775_240356796_1----.jpg

Темір қақпа

http://1.bp.blogspot.com/-zy8hNuh7pyo/T5kb-soS8wI/AAAAAAAAALI/064L7YHuigc/s1600/10+042.jpg

Күміс қақпа

C:\Users\Администратор\Downloads\1385864791_0.jpg Алтын қақпа

http://img-fotki.yandex.ru/get/9172/209040611.4a/0_abbc4_64af0217_L.png Мыс қақпа

VІ. Жаңа сабақты қорытындылау

«Алтын қақпа»

І топ «Венн» диаграммасын құру

Қосу Азайту

+ = - =

100

+ = - =

ІІ топ: «Ассосация» әдісі

+

+ 100 -

=

ІІІ. Топ «Бестармақ» әдісі

«Венн» диаграммасын құру

Қосу Азайту

+ = - = =

+ = - = -


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың ана тілі пәнінен білетін сөздіктерін есте сақтату
Тас қақпа
Алтын қақпаның тапсырмалары
Күміс қақпаның сұрақтары
Зат есімнің септелуі
Математика патшалығына ену үшін алдымен Тас қақпаны ашу
Word бағдарламасында, кестелерді құру және безендендіру
Алтын қақпа
Тік төртбұрыштың қасиеті
Алтын қақпа ойыны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz