Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жамбыл шығармашылығының ерекшелігі

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі - Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы

Мерзімі

Сыныбы
9 А
Пәні
Қазақ әдебиеті
Тақырыбы
Жамбыл Жабаев
Мақсаты- СМАРТ тәсілі
Жамбыл Жабаевтың өмірімен, ақын ретінде қалыптасу жолдарымен, шығармашылығымен таныстырып, өлеңдеріне талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын дереккөздер, ресурстар, құрал-жабдықтар
Ноутбук, қима қағаздар, суреттер.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. Бұзаубақова К.Ж., Жаңа педагогикалық технология, Алматы, 2004
3.Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.
4. <<Қазақ әдебиеті>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы,

Күтілетін нәтиже
Оқушылар Жамбыл Жабаевтың өмірімен, ақындық қалыптасу жолдарымен, шығармашылығымен танысады, өлеңдерінің тақырыбы мен идеясына талдау жасауды үйренеді.

Сабақ кезеңдері
Мазмұны
уақыты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
І.
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Топ ережесін қайталау.
Топ ережесі
1. Ынтымақтастық.
2. Қолдау көрсету.
3. Мәдениеттілік.
4. Әділдік.
5. Тапқырлық.
6. Уақытты тиімді пайдалану.
7. Сыйластық.
8. Тәртіп.
9. Белсенділік.
10. Ойын еркін, ашық жеткізу.
Сергіту сәті. <<Ұшақтар>>. Ұшақ түстері арқылы 3 топқа бөліну.
3 минут
Ұжымдық жұмыс.
ІІ.
Өткен материалды қайталау. Бағалау критерийлерін оқушылармен бірлесе отырып құру.
Бағалау критерийлері
1. Материалды толық білемін.
2. Дұрыс жауап бердім.
Әдебиеттегі халық болашағын жақсартуды іздестіру бағыттары.
Жоғары деңгейлі сұрақтар:
1. ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің дамуын қай ақын-жазушылардың шығармалары көрсете алады?
2. Бұл ақын-жазушылар шығармаларында қандай мәселелерді көтерді?
3. Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармашылығы туралы не айтуға болады?
4. Мәшһүр Жүсіп Көпеев шығармашылығы.
5. Нұржан Наушабаев шығармашылығының ерекшелігі қандай?
6. Тұрмағамбет Ізтілеуовтің қазақ әдебиетінің дамуына қосқан үлесі туралы не айтуға болады?
7. <<Айқап>> журналы туралы не білдік?
8. Бернияз Күлеев қандай ақын?
9. Бұл кезеңде әдебиеттің қай жанрлары дамыды?
10. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс қай шығармаларда көрініс тапты?
10 минут
<<Миға шабуыл>> тәсілі
ІІІ.
Негізгі кезең.

Білу
1.Табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе отырып құру.
Табыс критерийлері:
1. Мәтінді түсіну.
2. Постер дайындау.
3. Тақырыпты қорғау ..

2.Жамбылдың өмірі, ақын ретінде қалыптасуы, шығармашылығы.
1-топ - <<Өлеңі не күлдірмесе, не жылатпаса - өлең емес>>.
2-топ - Сатиралық өлеңдері.
3-топ - Айтыс ақыны.
5 минут
<<Джигсо>> тәсілі
Түсіну
Тақырып бойынша топта талқылау, жеке постер дайындау.
5 минут
<<Джигсо>> тәсілі
Қолдану
3 оқушыдан шағын топтарға бөліну, әр оқушы өз тақырыбын қорғайды.

5 минут
<<Джигсо>> тәсілі
Талдау
Тақырып бойынша шағын топтарды талдау жүргізу.
5 минут
<<Джигсо>> тәсілі

Жинақтау
Жамбыл шығармашылығының ерекшелігі.
4 минут
<<Миға шабуыл>> тәсілі
Бағалау
Жамбыл шығармаларының көркемдік ерекшелігіне баға беру.
3 минут
СТО
ҮІІ.
Қорытынды. Бағалау - өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, жиынтық бағалау.
Үй тапсырмасы: Отаншыл өлеңдері.
Рефлексия - кері байланыс . <<Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз қандай? Не ұнады? Не ұнамады?>>
5 минут
СТО
Рефлексия.

Ұқсас жұмыстар
Хіх ғасырдың і-жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениеті
Жамбыл жырлары асыл қазынам
Архитектурадағы симметрия
Дина Нұрпейісова өмірімен және оның Тойбастар күйімен таныстыру
Ғабит мүсірепов. «қазақ солдаты» романы
Ыбырай Алтынсарин Қазақ хрестоматиясы
Сейфуллин Жер қазғандар повесі
Ж.Жабаев
Физика пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту арқылы танымдық белсенділігін арттыру физика пәнінің мұғалімі
М.мақатаев «райымбек, райымбек» поэмасы, тақырыбы, идеясы
Пәндер