Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Абай поэзиясы

Пән: қазақ әдебиеті
Күні: 23.01.2015-9 <<В>>
Сабақтың тақырыбы
Абай Құнанбайұлы. Абайдың өмірі мен шығармашылығы. Абай поэзиясы.
Мақсаты

Ұлы ақын Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық жолы туралы білімдерін кеңейтіп, орыстың ұлы ақынымен салыстыра оқып үйрену.
Күтілетін нәтижелер

А) Ақынның өмірі және шығармашылық жолымен танысады.
В) Ақын туралы білімдерін кеңейтеді.
С) Қазақтың ұлы ақыны мен орыстың ұлы ақынын салыстырады.
Керекті жабдықтар
Оқулық, жұмыс дәптері, флипчарт, маркерлер, АКТ.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе

1.Амандасу, түгелдеу. Психологиялық тренинг. <<Комплименттер бұрқасыны>>
2. Махамбет, Шоқан, Ыбырай, Абай шығармашылығы бойынша топқа бөлу.
3. Әр топтан бір оқушыдан үй тапсырмасын сұрау.
Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Бір-біріне комплимент айтады.
3 (4) топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасына жауап береді.
Тұсаукесер

Ақ киімді денелі ақ сақалды,
Соқыр, мылқау танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап келіп қалды.-қай жыл мезгілі суреттеліп тұр?
Кімнің өлеңі?
Абайды біз 5 сыныптан бері оқып келеміз. Қазір топпен Абай туралы не білетіндеріңізді БББ кестесінің білемін бөлігіне жазыңыз.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Оқушылар топпен БББ кестесінің білемін бөлігін толтырады. Әр топ жазғандарын оқиды. Қолпаштайды.
Негізгі бөлім

Топтық жұмыс.
<<Қар үйіндісі>> әдісі арқылы тақырыпты 3 (4) бөлікке бөліп оқып, келесі топтарға түсіндіру.
Абай туралы презентация көрсету.
1-топ. Жалқы есімдер не дейді?
Жалқы е. Ол не? Бұл кім?
Ибраһим Шын есімі
Ескендір поэма аты . . .
2-топ. <<Топтастыру>> әдісі
3-топ. Сандар сөйлейді.
1904 поэмасы бар
3 қайтыс болды.
. . .
4-топ. Венн диаграммасы. Абай мен Пушкинді салыстыру.

<<Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы>>
<<Әуелде бір суық мұз-ақыл зерек>> өлеңдерін мәнерлеп оқып, не туралы екенін айту.
Оқушылар тақырыпты оқып, топта талқылап, бір-біріне түсіндіреді.

Топпен тапсырмаларды орындайды.

Бір оқушы оқып, қалғандары тыңдап, не жөнінде екенін айтады.
Қортынды

БББ кестесінің 2,3-ші бөлігін толтыру. Яғни, білдім және білгім келеді бөліктерін толтыру.
БББ кестесінің екінші бөлігін толтырады.
Үйге тапсырма

176-190 б оқу, түсінгенін айту.
Өлеңінің біреуін жаттау.
Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
Бағалау

Бағдаршам арқылы бағалау.
Кері байланыс.
Сабақты түсінген түсінбегендіктерін бағалайды.
Кері байланыс парағын толтырады.

Ұқсас жұмыстар
Махаббат лирикасы
М.мақатаев шығармашылығын таныту
Жүрегін шырақ етіп жандырған кім
КӨНЕ ТҮРКІ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ДӘСТҮР ЖАЛҒАСТЫҒЫ
7-ші сыныптың қазақ әдебиеті пәнініе арналған жұмыс дәптері
Күз өлеңі
Мұқағалиды аңсау
Аққулар ұйықтағанда. 8 сынып
«абай дәстүрі және шәкәрім»
Абайтану курсы
Пәндер