7-сынып: Желілілер класының жалпы сипаттамасы - қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы
7
Сыныбы: Сабақтың тақырыбы
7: Желілілер класына жалпы сипаттама
Сыныбы: Мақсаты
7: Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктері, белгілері, түрлері, даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру
Сыныбы: Күтілетін нәтиже
7:

1. Омыртқалы жануарлардың кластарын біледі.

2. Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстырады.

3. Қосымша алынған мәліметтер арқылы білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың маңызын ұғынады.

Сыныбы: Керекті жабдықтар
7: Кестелер, флипчарт, постер, оқулық, жұмыс дәптері, стикер, маркерлер, ноутбук, интернет желісі, уикипедия
Сыныбы: Сабақ барысы:
Сыныбы: Сабақ кезеңдері
7: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы: Кіріспе
7:

Ынтымақтастық атмосферасы «Сәлемдесу » ойыны

Сыныпты топқа бөлу.

Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен тез амандасады. Көзбен, қолмен, иықпен, тіземен, өкшемен, құлақпен, арқамен.

Оқушылар 3 топқа туған айлары бойынша бөлініп отырады.

Сыныбы: Тұсаукесер
7:

Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл»

Дұрыс жауаптарын беріледі.

Жарайсыңдар!

Желілілер типі

Бүгінгі сабағымыз омыртқалылар тип тармағына жалпы сипаттама.

Сабақтың мақсатын айтып, «Біз нені меңгеруіміз керек?» сабақ критерийі беріледі.

Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарға оқушылар жауап береді.

Бірін-бірі бағалайды.

Көрсетілген презентациядағы класс тармақтарын, өкілдерін айтады.

Сабақ критерийлері

1. Омыртқалы жануарлардың кластарын білу.

2. Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстыру.

3. Қосымша алынған мәліметтер арқылы білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың маңызын ұғыну.

Сыныбы:
Сыныбы: Негізгі бөлім
7:

3 топқа тақырыптарды бөлу.

Интернеттен қосымша мәлімет

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Постер қорғау

Сурет арқылы сұрақ.

Жаңа сабақты меңгеру үшін оқушылар оқулықтан және интернеттен википедия бетінен қосымша мәлімет алып топта талқылайды.

Оқушылар ортаға шығып постер қорғайды. «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бірін-бірі бағалау.

Презентация суреттер берілген, ұқсастығы неде екенін табады.

Сыныбы: Қорытынды
7:

«Конверт-сұрақ» әдісі

Бағалау

Үйге «Маршруттық карта» электронды почталарына жіберемін, кейбіріне қағаз түрінде.

Рефлексия: Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

1. Неліктен бассүйектілер деп аталды?

2. Жақсүйексіздердің өкілдері.

3. Қандай белгілерге қарап салқын және жылықандылар деп бөлінеді?

4. Қағанақсыздардың ұрығы қайда дамиды?

5. Қағанақты жануарлар.

Үй тапсырмасы бойынша бірін - бірі бағалайды, 2 жұлдыз, 1 ұсыныс айту арқылы бірін-бірі формативті бағалау, критерий бойынша өзін-өзі бағалайды.

Тапсырманы орындап, кері эл. почта арқылы жібереді.

Оқушылар бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болғанын, сабақ соңында қандай сезімде болғанын парақта білдіреді.

Постерді бағалау парағы

Топ

Критерий
Дескриптор
Жетістік деңгейі
Критерий: А Мазмұны
Дескриптор: Тақырып мазмұны ашылмады
Жетістік деңгейі: 0
Критерий: Тақырып мазмұны ашылды, бірақ толық мәлімет қамтылмады
Дескриптор: 1
Критерий: Тақырып мазмұны толық ашылды, қосымша мәліметтер көп болды
Дескриптор: 2
Критерий: В Безендірілуі
Дескриптор: Бояуы қанық емес, сурет салмаған т. с. с
Жетістік деңгейі: 1
Критерий: Әсемделген, бірақ бояу түстеріне мән берілмеген
Дескриптор: 2
Критерий: Жақсы әсемделген, сурет, символ, белгілелер қолданылған т. с. с
Дескриптор: 3
Критерий: С Баяндау шеберлігі
Дескриптор: Ойды жеткізу тілі түсініксіз болды
Жетістік деңгейі: 1
Критерий: Ойды жеткізе білді, бірақ шешендік жетпеді немесе ой қайталана берді, қыстырма сөздер көп қолданылды т. с. с
Дескриптор: 2
Критерий: Тіл байлығы жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады т. с. с
Дескриптор: 3
Критерий: D Шығармашылық
Дескриптор: Тақырыпты өзге қырынан аша білді
Жетістік деңгейі: 3

Өзін -өзі бағалау парағы

Аты-жөні:

Р/с
Мен білдім
Мен көп білген жоқпын
Мен аз білдім
Жиынтық баға
Р/с: 1
: Өздік жұмыс «Миға шабуыл»
Мен білдім: 3
Мен көп білген жоқпын: 2
Мен аз білдім: 1
Жиынтық баға:
Р/с: 2
: Қосымша мәліметпен жұмыстану
Мен білдім: 3
Мен көп білген жоқпын: 2
Мен аз білдім: 1
Жиынтық баға:
Р/с: 3
: Топтық жұмыстағы белсенділік
Мен білдім: 3
Мен көп білген жоқпын: 2
Мен аз білдім: 1
Жиынтық баға:

«8-9 балл » - «5»

«6-7 балл» - «4»

«5-тен төмен» - «3»


Ұқсас жұмыстар
7-сынып биологиясы: Құстар класының жалпы сипаттамасы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сынып биологиясы: Сүтқоректілер класының жалпы сипаттамасы және құрылыс ерекшеліктері
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы және №7 зертханалық жұмыс
Сүтқоректілер класының жалпы сипаттамасы, құрылысы және тіршілік әрекеті
7-сынып биология пәні: Желілілер типі тарауының орта мерзімді жоспары
7-сынып биологиясы: Қосжарнақтылар класының жалпы шолуы
Құстар класының жалпы сипаттамасы: құрылысы, ұшуға бейімделуі және шығу тегі
7 сынып: Жұмыр құрттар типінің жалпы сипаттамасы - сабақ жоспары
7-сынып физикасы: Қысымның берілуі және Паскаль заңы - қысқа мерзімді жоспар
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz