Постерді бағалау парағы

Қысқа мерзімді жоспар
1. Омыртқалы жануарлардың кластарын біледі.
2. Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстырады.
3. Қосымша алынған мәліметтер арқылы білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың маңызын ұғынады.
Ынтымақтастық атмосферасы «Сәлемдесу » ойыны
Сыныпты топқа бөлу.
Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен тез амандасады. Көзбен, қолмен, иықпен, тіземен, өкшемен, құлақпен, арқамен.
Оқушылар 3 топқа туған айлары бойынша бөлініп отырады.
Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл»
Дұрыс жауаптарын беріледі.
Жарайсыңдар!
Желілілер типі
Бүгінгі сабағымыз омыртқалылар тип тармағына жалпы сипаттама.
Сабақтың мақсатын айтып, «Біз нені меңгеруіміз керек?» сабақ критерийі беріледі.
Төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарға оқушылар жауап береді.
Бірін-бірі бағалайды.
Көрсетілген презентациядағы класс тармақтарын, өкілдерін айтады.
Сабақ критерийлері
1. Омыртқалы жануарлардың кластарын білу.
2. Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстыру.
3. Қосымша алынған мәліметтер арқылы білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың маңызын ұғыну.
3 топқа тақырыптарды бөлу.
Интернеттен қосымша мәлімет
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Постер қорғау
Сурет арқылы сұрақ.
Жаңа сабақты меңгеру үшін оқушылар оқулықтан және интернеттен википедия бетінен қосымша мәлімет алып топта талқылайды.
Оқушылар ортаға шығып постер қорғайды. «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бірін-бірі бағалау.
Презентация суреттер берілген, ұқсастығы неде екенін табады.
«Конверт-сұрақ» әдісі
Бағалау
Үйге «Маршруттық карта» электронды почталарына жіберемін, кейбіріне қағаз түрінде.
Рефлексия: Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
1. Неліктен бассүйектілер деп аталды?
2. Жақсүйексіздердің өкілдері.
3. Қандай белгілерге қарап салқын және жылықандылар деп бөлінеді?
4. Қағанақсыздардың ұрығы қайда дамиды?
5. Қағанақты жануарлар.
Үй тапсырмасы бойынша бірін - бірі бағалайды, 2 жұлдыз, 1 ұсыныс айту арқылы бірін-бірі формативті бағалау, критерий бойынша өзін-өзі бағалайды.
Тапсырманы орындап, кері эл. почта арқылы жібереді.
Оқушылар бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болғанын, сабақ соңында қандай сезімде болғанын парақта білдіреді.
Постерді бағалау парағы
Топ
Өзін -өзі бағалау парағы
Аты-жөні:
«8-9 балл » - «5»
«6-7 балл» - «4»
«5-тен төмен» - «3»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz