Қалқанша бездің массасы

Cабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Баймаханов Мейрамбек
8 «А» сыныбы Оқушының саны - 14

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Зеленобор мектеп-гимназиясы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 4 апта
Баймаханов Мейрамбек: 12. 10. 2012
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14: 2 сабақ 09:50-10:35 №18 кабинет
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
Баймаханов Мейрамбек: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Баймаханов Мейрамбек: Биология Адам. 8 сынып оқулығы. Алматы. «Мектеп»2008. Е. Очкур. Л. Аманжолова . Р. Жұмабаева
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Баймаханов Мейрамбек: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі жайлы түсініктерді қалыптастыру. Қалқанша безі функциональдық қызметі бұзылуы нәтижесінде пайда болатын аурулар жайлы білімін толықтыру және алдын алу шаралары.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Баймаханов Мейрамбек: Қалқанша безі қызметінің бұзылу себептерін талдау. Қалқанша безінің ағзада орналасуын түсіндіру.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Баймаханов Мейрамбек:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

4. Қалқанша безі жайлы түсініктердің пайда болуы.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Баймаханов Мейрамбек:

1. эндемиялық зоб, микседема, кретинизм, аурулары қандай аурулар?

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Баймаханов Мейрамбек:
  • Қалқанша без құрылысы мен қызметін мазмұндап келу. Тироксин, микседема, эндемиялық зоб, кртетинизм, базедов ауруы тақырыбтарына хабарлама жазып келу.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 1 сабақ. тақырыбы: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бездердің бөлінуімен танысу
Баймаханов Мейрамбек:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу / 1-2 мин/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: СТО сұрақтары
Баймаханов Мейрамбек: Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

Баймаханов Мейрамбек:

Оқушылар өтілетін тақырыпты келтіріп шығарады

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға түрлі - түсті қағаздар таратылады, осы қағаздар арқылы оқушылар топқа бөлінеді.

/2 мин/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Баймаханов Мейрамбек:

І. Қызығушылығын ояту Слайд1, 2

Мұғалім: Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «ыстық орындық» ойыны орындалады.

Интербелсенді тақтада төмендегі сөздер тұрады: гормон, гипофиз, эпифиз, өсу гормоны, ергежейлілік, акромегалия, аралас бездер, мүше, өкпе, ұлпа. (8 минут)

Қызығушылығын ояту мақсатында миға шабуыл стратегиясын қолданамын. Тақтада қалқанша бездің суреті көрсетіледі, оқушылар осы суреттің не екенін анықтауы қажет. (3 минут)

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Баймаханов Мейрамбек:

- оқушыларды белсенділігін арттыру

-

ІІ. Мағынаны тану

Мағынаны тану мақсатында «Кластер» стратегиясын қолданамын.

Мұнда оқушылар плакатқа «қалқанша безін» ұғынуда болатын ой үрдісін көрнекті етіп, материалды графикалық ұйымдастыру керек .

Топтар дайын болғанда өздерінің қорғаған тақырыптарымен ортаға шығып өз ойларын қорғайды. 9 минут

Сергіту сәті: Биологиялық эстафета (2 минут) .

Деңгейлік тапсырмалар: үш топқа үш түрлі тапсырма.

1 - топ жазбаша . 1. Қалқанша бездің массасы . . . грамм.

2 . . . құрамына иод кіреді. 3. Адам тәулігіне - . . . миллиграмм иод алуы керек. 4. Оқушылар мен балабақша балалары . . . ішуі керек.

2 - топ. Ауызша: 1) қалқанша безі қай бездер қатарына кіреді? А) ішкі секреция, В) сыртқы секреция С) аралас бездер. 2. Ересек адамда қалқанша бездің гормондары жеткіліксіз бөлінсе қандай ауру пайда болады? А) СПИД; В) кретинизм; С) акормегалия; Д) микседема. 3. Кретинизм ауруы жас шамасы қандай адамдарда болады? А) шалдарда; В) балаларда; С) ересектерде. 4. Төмендегі аурулардың қайсысында көзі бадырайып тұрады? А) микседема; В) базедов ауруы; С) кртеинизм;

3 - топ. Сәйкестік сынақ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы: Сұрақтары
Жауаптары
1
Иодтың жетіспеуінен сол бездің жұмысы бұзылады
Кретинизм
2
Егер тамақта йод жетіспесе қандай ауру пайда болады
Қалқанша безі
3
Дене бітімі мен үлкен ми сыңарлары қыртысының қызметі бұзылады
Эндемиялық зоб
4
Қалқанша без қызметі шамадан тыс жоғарыласа, өте ашуланшақ, қатты терлегіш
Базедов ауруы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

Баймаханов Мейрамбек:

ІІІ. Ой қорытынды

Бүгінгі сабаққа сараптама

  1. Бүгінгі сабақта қандай жаңа заттарды үйрендіңдер?
  2. Қай жерінде қандай қиындықтарға тап болдыңдар?
  3. Сіз қиындықтарды қалай жеңе білдіңдер?
  4. Топпенен жұмыс жасағанда қандай заттарды толықтыруға болады немесе алып тастауға болады?

Экспресс - тест

  1. Қалқанша без бөлетін негізгі гормон? (тироксин)
  2. Тироксин құрамына қандай химиялық элемент кіреді? (иод)
  3. Балаларда қалқанша бездің қызметі жеткіліксіз болғанда пайда болатын ауру? (кретинизм)
  4. Көз қарасы бейжай болсада көзі бадырайып тұрады. Бұл ауру
  5. Ересек адамдарда қалқанша бездің қызметі жеткіліксіз болса онда ол не деп аталады? (микседема)
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау түрлері

  • оқушының өзін-өзі бағалауы;
  • топтық өзін-өзі бағалауы;
  • мұғалімнің бағалауы;
  • жалпы бағалау;
  • критерийлер арқылы бағалау
Баймаханов Мейрамбек:

Бағалау: /4мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы: Оқушының аты-жөні
Сыныптасыңды бағалау
Мұғалімнің бағалауы
1
2
3
4
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: -сабақты қалай аяқтауды жоспарлау
Баймаханов Мейрамбек: Тапсырмалар

Ұқсас жұмыстар
Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Қалқанша безі
Қалқанша бездің құрылысы,қызметі
Бұлшықет және жүйке ұлпасы. қалқанша безі. 8-сынып
Білімді мыңды жығар сайыс сабағы
Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Жүректің құрылысы
Қозғалмалы сүйектер
Аралас бездер
Көмей. Кеңірдек. Бронхтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz