Қалқанша бездің массасы

Cабақ жоспары
Ақмола облысы
Бурабай ауданы
Зеленобор мектеп-гимназиясы
1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;
3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
4. Қалқанша безі жайлы түсініктердің пайда болуы.
1. эндемиялық зоб, микседема, кретинизм, аурулары қандай аурулар?
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
- Қалқанша без құрылысы мен қызметін мазмұндап келу. Тироксин, микседема, эндемиялық зоб, кртетинизм, базедов ауруы тақырыбтарына хабарлама жазып келу.
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу / 1-2 мин/
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады?
-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
-өмірден алған тәжірибесінің әсері?
-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?
Оқушылар өтілетін тақырыпты келтіріп шығарады
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға түрлі - түсті қағаздар таратылады, осы қағаздар арқылы оқушылар топқа бөлінеді.
/2 мин/
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?
І. Қызығушылығын ояту Слайд1, 2
Мұғалім: Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «ыстық орындық» ойыны орындалады.
Интербелсенді тақтада төмендегі сөздер тұрады: гормон, гипофиз, эпифиз, өсу гормоны, ергежейлілік, акромегалия, аралас бездер, мүше, өкпе, ұлпа. (8 минут)
Қызығушылығын ояту мақсатында миға шабуыл стратегиясын қолданамын. Тақтада қалқанша бездің суреті көрсетіледі, оқушылар осы суреттің не екенін анықтауы қажет. (3 минут)
Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
-оқушыларды белсене қатыстыру
-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
- оқушыларды белсенділігін арттыру
-
ІІ. Мағынаны тану
Мағынаны тану мақсатында «Кластер» стратегиясын қолданамын.
Мұнда оқушылар плакатқа «қалқанша безін» ұғынуда болатын ой үрдісін көрнекті етіп, материалды графикалық ұйымдастыру керек .
Топтар дайын болғанда өздерінің қорғаған тақырыптарымен ортаға шығып өз ойларын қорғайды. 9 минут
Сергіту сәті: Биологиялық эстафета (2 минут) .
Деңгейлік тапсырмалар: үш топқа үш түрлі тапсырма.
1 - топ жазбаша . 1. Қалқанша бездің массасы . . . грамм.
2 . . . құрамына иод кіреді. 3. Адам тәулігіне - . . . миллиграмм иод алуы керек. 4. Оқушылар мен балабақша балалары . . . ішуі керек.
2 - топ. Ауызша: 1) қалқанша безі қай бездер қатарына кіреді? А) ішкі секреция, В) сыртқы секреция С) аралас бездер. 2. Ересек адамда қалқанша бездің гормондары жеткіліксіз бөлінсе қандай ауру пайда болады? А) СПИД; В) кретинизм; С) акормегалия; Д) микседема. 3. Кретинизм ауруы жас шамасы қандай адамдарда болады? А) шалдарда; В) балаларда; С) ересектерде. 4. Төмендегі аурулардың қайсысында көзі бадырайып тұрады? А) микседема; В) базедов ауруы; С) кртеинизм;
3 - топ. Сәйкестік сынақ.
Толғаныс (рефлексия)
-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру
ІІІ. Ой қорытынды
Бүгінгі сабаққа сараптама
- Бүгінгі сабақта қандай жаңа заттарды үйрендіңдер?
- Қай жерінде қандай қиындықтарға тап болдыңдар?
- Сіз қиындықтарды қалай жеңе білдіңдер?
- Топпенен жұмыс жасағанда қандай заттарды толықтыруға болады немесе алып тастауға болады?
Экспресс - тест
- Қалқанша без бөлетін негізгі гормон? (тироксин)
- Тироксин құрамына қандай химиялық элемент кіреді? (иод)
- Балаларда қалқанша бездің қызметі жеткіліксіз болғанда пайда болатын ауру? (кретинизм)
- Көз қарасы бейжай болсада көзі бадырайып тұрады. Бұл ауру
- Ересек адамдарда қалқанша бездің қызметі жеткіліксіз болса онда ол не деп аталады? (микседема)
Бағалау түрлері
- оқушының өзін-өзі бағалауы;
- топтық өзін-өзі бағалауы;
- мұғалімнің бағалауы;
- жалпы бағалау;
- критерийлер арқылы бағалау
Бағалау: /4мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz