Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтас құрмалас сөйлем

Тақырыптық күнтізбе жоспары

Сынып : 8

Пәні: Қазақ тілі

Оқулықтың авторы:
Жоспар бойынша сабақ саны: 102

Апталық сағат саны: 3

Пән мұғалімі: Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы


Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(7модульді ықпалдастыру)
1
2
3
4
5
6
7

І тоқсан, 27 сағат
1

1
Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра
- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
1,2,3,4,5,6,7
Әдеби тілдің грамматикалық нормалары−4 сағат
2

1
Қазақ әдеби тілі
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;
1,2,3,4,5,6,7
3

1
Әдеби тілдің грамматикалық нормалары
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
1,2,3,4,5,6,7
4

1
Әдеби тіл нормалары және нормадан ауытқу
Нормадан жөнімен ауытқу. Әдеби тілдің грамматикалық нормаларына сөйлем мүшелерінің дұрыс орналасуы жататындығы. Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігі.
Мәтіндерге тілдік талдау жасай біледі;
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

5

1
Диктант№1

Синтаксис − 89 сағат
6

1
Синтаксис. Сөйлем туралы түсінік
Сөйлем туралы түсінік. Сөйлемге тән белгілер. Сөйлемнің сөз тіркесінен құралатындығы.;
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

7

1
Сөйлем түрлері. Хабарлы сөйлем
Сөйлем болудың шарттары. Сөйлемдердің мазмұнына, айтылу мақсаты мен интонациясына қарай бөлінетіндігі
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

8

1
Сұраулы сөйлем
Оның жасалу жолдары, мағыналары. Негізгі сұрақ, жетек сұрақ, анықтауыш сұрақ.

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,-Өзара бағалау;-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

9

1
Лепті сөйлем
Лепті сөйлемдердің жасалу жолдары. Лепті сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері.
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;
-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

10

1
Бұйрықты сөйлем
Бұйрықты сөйлем, оның мағыналары. Бұйрықты сөйлемдердің жасалу жолдары. Бұйрықты сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері;
-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
-Топпен жұмыстана алады;
-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.
-АКТ-мен жұмыстана алады.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

11

1
Жаттығу жұмыстары

-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.
-өзара оқыту;-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

12

1
Сөйлем құрамы. Сөйлем мүшелері туралы түсінік Сөйлем мүшелерінің құрамына қарай дара, күрделі және үйірлі мүше болып бөлінетіндігі;
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

13

1
Жаттығу жұмыстары

-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

14

1
Мазмұндама№1

15

1
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш
<<Бастауыш пен баяндауыштың тұрлаулы мүше болатын себептері. Бастауыш, бастауыш болатын сөз таптары>>. Дара бастауыш. Күрделі және үйірлі бастауыш. Бастауыштың сұрақтары, сөйлемдегі орны;
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-Постермен жұмыстанады,бірін бірі бағалайды.
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

16

1
Жаттығу жұмыстары

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-Постермен жұмыстанады,бірін бірі бағалайды.
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

17

1
Баяндауыш
<<Баяндауыш, баяндауыш болатын сөз таптары>>. Дара баяндауыш. Күрделі баяндауыш. Үйірлі баяндауыш. Бар, жоқ сөздерінің баяндауыштық қызметте жұмсалатындығы. Баяндауышқа сұрақ қою ерекшеліктері. Баяндауыштың сөйлемдегі орны;
-Мәтінді түсінеді,
-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-Оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады.
-көшбасшы айқындалады
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

18

1
Жаттығу жұмыстары

-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

19

1
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

Тақырыпқа сай ереже шығарады.
Сұрақтарға нақты жауап береді.
Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

20

1
Жаттығу жұмыстары

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.
-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
-өзара оқыту; -ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

21

1
Тіл ұстарту

-Сұрақтарға нақты жауап береді,
-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

22

1
Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш
<<Толықтауыш,анықтауыш,пысықтауыштардың тұрлаусыз мүше аталу себептері>>;
-Тақырып бойынша ереже шығара алады.
-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.
-сұрақтар қоя алады.
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

23

1
Жаттығу жұмыстары

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады.
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

24

1
Бақылау диктант №2

Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді

25

1
Жаттығу жұмыстары

Мәтінді түсінеді, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушының сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

26

1
Жаттығу жұмыстары

Мәтінді түсінеді, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушының сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;- топтық әңгіме;

27

1
Тоқсандық қайталау


Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(7модульді ықпалдастыру)
1
2
3
4
5
6
7

ІІ тоқсан, 21 сағат
1

1
Анықтауыш
Анықтауыш болатын сөз таптары. Дара, күрделі және үйірлі анықтауыштар. Анықтауыштың бастауыш және толықтауышпен байланысты екендігі. Анықтауыштың сұрақтары, мағыналары;
- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
- -Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
1,2,3,4,5,6,7
2

1
Жаттығу жұмыстары
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;
1,2,3,4,5,6,7
3

1
Пысықтауыш
<<Пысықтауыштың мағыналық түрлері>>. Мезгіл пысықтауыш, мақсат пысықтауыш, мекен пысықтауыш, амал пысықтауыш, себеп пысықтауыш, мөлшер пысықтауыш. Пысықтауыштың баяндауышпен байланысты екендігі;
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
1,2,3,4,5,6,7
4

1
Жаттығу жұмыстары
-Өткен тақырыппен байланыстырады;-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

5

1
Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау
-АКТ-мен жұмыстана алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

6

1
Тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

7

1
Мазмұндама№2
Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді

8

1
Сөйлемнің айқындауыш мүшелері
Оның анықтауыштан айырмашылығы. Айқындауыштың түрлері, қызметі, тыныс белгілері. Оңашаланған, қосарлы айқындауыштар;
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін бағамдайды, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

9

1
Жаттығу жұмыстары
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, сабақта қолдана алады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

10

1
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. Көне түркі жазбалар-ғы сөйлем мүшелері
Бірыңғай мүше болудың шарттары. Бір сөз табынан болатындығы, бірдей сұраққа жауап беретіндігі, бір сөйлем мүшесінің қызметін атқаратындығы. Бірыңғайлана байланысатын сөйлем мүшелері. Бірыңғай мүшелі сөйлемдегі жалпылауыш сөздер.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

11

1
Оқшау сөздер, түрлері
Оқшау сөздердің синтаксистік ерекшеліктері. Оқшау сөздерге тән ортақ белгілер. Оқшау сөздердің түрлері;

-Есептік, реттік сан есімді бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

12

1
Жаттығу жұмыстары
Жинақтық және болжалдық сан есім бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

13

1
Диктант№
-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді

14

1
Жай сөйлем туралы түсінік. Жақты, жақсыз сөйлемдер
Жай сөйлемдер құрамына қарай, сөйлем мүшелерінің қатысына қарай жақты, жақсыз, жалаң, жайылма, толымды, толымсыз, атаулы болып бөлінетіндігі;
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Тірек сызбаларды түсіндіреді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

15

1
Жаттығу жұмыстары
-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.

16

1
Жалаң және жайылма сөйлемдер
Олардың анықтамасы, стильдік қызметі;

Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, сабақта қолдана алады;
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;- топтық әңгіме;

17

1
Жаттығу жұмыстары
Сілтеу және сұрау есімдігін бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

18

1
Толымды және толымсыз сөйлемдер
Сөйлемнің толымсыз болып, құралу себептері;

Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

19

1
Жаттығу жұмыстары
*өз ойларын еркін айтады
*. Сұрақтарға жауап береді,
* ізденеді
*пәнаралық байланыс жасайды
*тапсырмалар орындау кезінде көшбасшы бала байқалады
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

20

1
Бақылау диктант№3
-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді

21

1
Атаулы сөйлем
Оның стильдік мәні;

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;


Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(7модульді ықпалдастыру)
1
2
3
4
5
6
7

ІІІ тоқсан, 30 сағат
1

1
Жаттығу жұмыстары
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
1,2,3,4,5,6,7
2

1
Құрмалас сөйлем
Құрмалас сөйлемге тән белгілер. Оның жай сөйлемнен өзгешелігі. Құрмаластағы жай сөйлемдердің байланысуы тәсілдері: салаласа, сабақтаса аралас байланысуы;
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;
1,2,3,4,5,6,7
3

1
Құрмалас сөйлемнің түрлері
Құрмалас сөйлем құрамындағы жай сөйлемдердің салаласа, сабақтаса және араласа құрмаласуы арқылы берілетіндігі;
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
1,2,3,4,5,6,7
4

1
Салалас құрм-с сөйл-ң жасалу жолы
Оның жасалу жолдары туралы түсінік. Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері;

Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

5

1
Ыңғайлас салалас
Мағынасы, сұрақтары. Құрамындағы жай сөйлемдердің бір-бірімен мезгілдес, бағыттас ыңғайлас мәнде қарым-қатынаста болуы. Ыңғайлас салалас құрмаластың құрамындағы жай сөйлемдердің жалғаулық шылаулар арқылы, шылаусыз іргелес тұрып байланысуы. Тыныс белгілері;
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

6

1
Себеп-салдар салалас
Мағынасы, сұрақтары. Себеп-салдарлық қатынастың салалас құрмалас арқылы берілуі. Салаласа құрмаласудың тәсілдері: жалғаулықты шылаусыз, іргелесе құрмаласу. Жалғаулықты шылаулар арқылы құрмаласуы. Тыныс белгілері;
Ереже шығара алады;
-Дара сан есім мен күрделі сан есімді бір-бірінен ажырата алады;
Сөйлем талдай алады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

7

1
Қарсылықты салалас
<<Қарсы мағынаның салалас құрмалас арқылы берілуі>>. Салаласа құрмаласудың тәсілдері: жалғаулықсыз құрмаласу; жалғаулықты шылаулар арқылы құрмаласу;
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындаладыТірек сызбаларды түсіндіреді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

8

1
Түсіндірмелі салалас
Мағыналық қарым-қатынасы.Түсіндірмелі салалас. Мағыналық қарым-қатынасы. Түсіндірмелі салалас құрмаластың жасалу жолдары, тыныс белгілері;
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
- топтық әңгіме;

9

1
Диктант№4

10

1
Жаттығу жұмыстары
Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз - өздерін бағалауға үйренеді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

11

1
Талғаулы салалас
Мағыналық қарым-қатынасы.Түсіндірмелі салалас. Мағыналық қарым-қатынасы. Түсіндірмелі салалас құрмаластың жасалу жолдары, тыныс белгілері;
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

12

1
Кезектес салалас
Мағыналық қарым-қатынасы.Түсіндірмелі салалас. Мағыналық қарым-қатынасы. Түсіндірмелі салалас құрмаластың жасалу жолдары, тыныс белгілері;
1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
2.Шығармашылық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне . сұрақтар қояды
4. Ізденеді5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

13

1
Сабақтас құрмалас сөйлем
Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары туралы түсінік;

-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

14

1
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлері

Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Тірек сызбаларды түсіндіреді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

15

1
Шартты бағыныңқы сабақтас
Құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналық қарым қатынасы. Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары;
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

16

1
Жаттығу жұмыстары
Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

17

1
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас
Құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналық қарым-қатынасы. Қарсылықты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдары;
-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

18

1
Жаттығу жұмыстары
1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
2.Шығармашылық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне . сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

19

1
Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналы қарым-қатынасы. Мезгіл бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары;
Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз - өздерін бағалауға үйренеді
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

20

1
Жаттығу жұмыстары
Топтау және бөлшектік сан есім бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сөйлем талдауға үйренеді;
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

21

Себеп бағыныңқы сабақтас
Себеп бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары. Құрамында жай сөйлемдердің мағыналық қарым-қатынасы;
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

22

Мазмұндама№3

23

Жаттығу жұмыстары
Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушының сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

24

Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас
Құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналық қарым-қатынасы. Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтасты жасалу жолдары;
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,-Өзара бағалау;-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

25

Жаттығу жұмыстары
1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
2.Шығармашылық тапсырмалармен жұмыстанады.
3.бір-біріне . сұрақтар қояды4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

26

Мақсат бағыныңқы сабақтас
Құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналық қарым-қатынасы. Мақсат бағыныңқы сабақтың жасалу жолдары;
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін бағамдайды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

27

Жаттығу жұмыстары
Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

28

Аралас құрмалас сөйлем
Құрамындағы жай сөйлемдердің әрі салаласып, әрі сабақтасып байланысатындығы. Құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналық қарым-қатынасы. Аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары;
1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне . сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

29

Бақылау диктанты№5

30

Аралас құрмалас сөйлемнің жасалуы

1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
2.Шығармашылық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне . сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады


Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(7модульді ықпалдастыру)
1
2
3
4
5
6
7

ІҮ тоқсан, 24 сағат
1

1
Аралас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері
Салалас құрмаластардың тыныс белгілері. Сабақтас құрмаластардың тыныс белгілері. Аралас құрмаластың тыныс белгілері;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
1,2,3,4,5,6,7
2

1
Жаттығу жұмыстары
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;
1,2,3,4,5,6,7
3

1
Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
1,2,3,4,5,6,7
4

1
Жаттығу жұмыстары
Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме; топтық әңгіме;

5

1
Жаттығу жұмыстары
Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз - өздерін бағалауға үйренеді
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

6

1
Төл сөз бен төлеу сөз жайында түсінік.
Төл сөз бен төлеу сөздің айырмашылығы. Төл сөз бен автор сөзінің байланысы. Төл сөздің орналасу тәртібі. Төл сөздің тыныс белгілері. Төлеу сөз. Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдары. ескерткіштер тіліндегі төл сөздің берілуі жайында қосымша мәлімет.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Тірек сызбаларды түсіндіреді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

7

1
Төл сөз бен автор сөзі.
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

8

1
Мазмұндама№3

9

1
Төл сөздің тыныс белгілері.
1.Оқулықтағы жаттығуларды орындайды
2.Шығармашылық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне . сұрақтар қояды4. Ізденеді5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді6. Өмірмен байланыстырады
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

10

1
Жаттығу жұмыстары
Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз - өздерін бағалауға үйренеді
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

11

1
Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдары.
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

12

1
Жаттығу жұмыстары
-Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.

13

1
Тіл ұстарту
Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды, сабақта қолдана алады;
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.

14

1
Диктант№4

Тіл мәдениеті −8 сағат
15

1
Дұрыс сөйлей, дұрыс жаза білудің шарттары.

Оқушылар тақырыпты толық меңгереді,жоғары деңгейде ойлай алады,топта бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады,өз пікірін қорғай алады,сыни ойлай білуге үйренеді,ақпаратты тиімді қолдана біледі.
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

16

1
Сөз қолданудың негізгі принциптері.
Сөз әдебі сөз иесінің сөзді сыпайы қолдану мәдениетімен байланысты екенін, сөйлеушінің, жазушының әр сөзі мәдениетті, сыпайы да ізетті болуын талап ету керектігін мысалдармен түсіндіру
Дәптермен жұмыстанады;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;Көшбасшылығы айқындалады
Тірек сызбаларды түсіндіреді
<<Жақсы сөз - жарым ырыс>> деген мақалдың мәнін ашу. Бір ауыз жақсы сөз адамды жадыратып, көңілін көтеретіндігін: қуат беріп, шабыттандыратынын мәтін арқылы дәлелдеу;
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

17

1
Білімді кеңейтетін қосымша мәліметтер
сөз құдіретін танытатын мақал-мәтелдер мен даналық сөздерді талдату. Тілдегі сөйлеу этикетіне жататын сөздер тізбегін жасату.
Топтау талдаудың ерекшеліктерін анықтай алады,өз ойларын сараптай алады,ойлау логикасы дамиды,сұрақ қоя білу дағдылары дамиды,сыни тұрғыда ойлауға үйренеді,қалай нені оқу керектігін үйренеді,АКТ тиімді пайдалана алады.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

18

1
Ауызша, жазбаша тіл дамыту
халықтың салт-дәстүріне байланысты айтылатын табу сөздер мен дөрекі сөзді жұмсартып жеткізу мақсатындағы эвфемизмдердің тіл мәдениетіндегі орнын түсіндіру, олардың сөз әдебімен байланысын ашқызу, көркем мәтіндерден осындай тілдік құбылыстарды теріп жаздырту;
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;

19

1
Жаттығу жұмыстары
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

20

1
Көркем мәтіндерге тілдік талдау
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.

21

1
Жаттығу жұмыстары
Дәптермен жұмыстанады;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;Тірек сызбаларды түсіндіреді
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

22

1
Бақылау диктанты№6

23

1
Тіл ұстарту(хат түрлері)
өркениетті елдер мен Қазақстанда болып жатқан оқиғаларға баға бергізіп, ауызша және жазбаша сөйлеу тілін жетілдіру, сауаттылықты меңгерту.
Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

24

1
Қорытынды

БАРЛЫҒЫ
102

8-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

1. Пәндік нәтижелер бойынша 8-сыныптың соңында оқушылар:
1) синтаксистің тіл біліміндегі орны мен маңыздылығын;
2) сөз тіркесінің өзіне тән белгілерін, тіркесу тәсілдерін ажыратуды;
3) сөздердің байланысу тәсілдерін;
4) сөздердің байланысу түрлерінің ерекшеліктерін;
5) сөйлемнің мағынасына және құрылымына қарай бөлінуінің жолдарын;
6) сөйлем мүшелерінің түрлерін;
7) сөйлемнің бірыңғай мүшелеріне тән белгілерді;
8) төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің ерекшеліктері мен тыныс белгілерін;
9) сөйлемге синтаксистік талдау жасай алуы;
1) жай сөйлемдердің құрмаласу тәсілдерін ажыратуы;
2) құрмалас сөйлем сыңарларын байланыстыратын жалғаулық шылауларды айырып, оларды сөйлеу тілінде еркін қолдана білуі;
3) салаласа, сабақтаса байланысатын құрмаластың түрлерін меңгеріп, оларды қатыстырып мәтін құрай білуі;
4) аралас құрмаластың жасалу жолдарын түсіндіре білуі;
5) құрмалас сөйлемдерге байланысты қойылатын сызықшаны білуі;
6) әртүрлі жанрдағы мәтіндерге мазмұндық-құрылымдық талдау жасай білуі;
16) мәтіндерге кешенді тілдік талдау жасай білуі;
17) мәтіндегі сөздердің байланысын анықтай алуы;
18) мәтіндегі сөздердің стильдік бояуын мәтін ерекшелігімен байланыстырып түсіндіре алуы;
19) мәтіндегі авторлық көзқарасты білдіретін синтаксистік тілдік құралдарды дәйектей білуі;
20) тарихи, ғылыми-көпшілік сипаттағы ауызша және жазбаша мәтін құруда жай сөйлемнің түрлерін шығармашылықпен қолдана
білуі тиіс.

Бекітемін>> <<Келісемін>> <<Қаралды>>
Мектеп директоры: Б.Рахимжанов Оқу ісі жөніндегі орынбасар: Т.Мұхамбетжанов Бірлестік жетекшісі: Ж.Досымбекова

<< 31>> тамыз 2013ж. << 31>> тамыз 2013ж. Хаттама №1 << 31>> тамыз 2013ж.

Қызылсая орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Бегалина Райхан Тоқсанбайқызының
орта мерзімді жұмыс жоспары

2014 - 2015 оқу жылы

Түсінік хат
Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.
Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.
Жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған <<Тіл жəне əдебиет>> білім саласы пəндерінің оқу бағдарламалары - Астана, 2013. - 177 б.
Пəнді оқыту мақсаты:
оқушылардың ұлттық дүниетанымын кеңейтетін, шығармашылық ойлауға төселдіретін, айналадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауды үйрететін, оны тұлға ретінде əлеуметтендіруге мүмкіндік беретін қазақ тілінің танымдық, қатысымдық жəне кумулятивтік қызметтерін меңгерту.
Пəнді оқыту міндеттері:
1) тілдің қоғамдық-əлеуметтік мəнін түсіндіру;
2) тілдің танымдық, қатысымдық, кумулятивтік қызметтерін таныту;
3) тілдік бірліктердің түрлі деңгейлердегі сипатын меңгерту;
4) тілдің мəтін ішіндегі қолданысын игерту;
5) мəтіннің тілдік жəне танымдық қызметтерін меңгерту;
6) тілдік бірліктердің қолданыстағы мағыналық реңктерін ажырату;
7) тілдік бірліктердің ақпараттық мəнін ұғындыру;
8) дыбыстың, сөздің, сөйлемнің, мəтіннің қолдану барысындағы табиғатын түсіндіру;
9) оқушылардың логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру;
10) оқушылардың тілдік сауаттылығын арттыру;
11) əдеби тіл нормаларын меңгерту;
12) тілдік жағдаяттарда қарым-қатынас жасаудың амал-тəсілдерін үйрету;
13) оқушылардың тілдік бірліктерді жұмсаудағы эстетикалық талғамдарын қалыптастыру; 14) шығармашылық ізденіс бағытындағы жұмыс түрлеріне төселдіру;
15) мəтін табиғатына талдау жасай білу.
Оқу жүктемесінің көлемі:
8-сынып - аптасына 3 сағат,
оқу жылында - 102 сағат;

Ұқсас жұмыстар
Шартты бағыныңқы сабақтастың жасалуы
Сабақтас құрмалас
Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Компьютер сөзіне морфологиялық талдау жасау
Сабақтас құрмалас сөйлем. 11-сынып
Ұлыстың ұлы күні. Қазақтың ұлттық тағамдары
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Ұялы телефонның пайдасы мен зияны
Пәндер