Сабақтас құрмалас сөйлем

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(7модульді ықпалдастыру)
- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Әдеби тіл нормалары және нормадан ауытқу
Нормадан жөнімен ауытқу. Әдеби тілдің грамматикалық нормаларына сөйлем мүшелерінің дұрыс орналасуы жататындығы. Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігі.
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Синтаксис. Сөйлем туралы түсінік
Сөйлем туралы түсінік. Сөйлемге тән белгілер. Сөйлемнің сөз тіркесінен құралатындығы. ;
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Сөйлем түрлері. Хабарлы сөйлем
Сөйлем болудың шарттары. Сөйлемдердің мазмұнына, айтылу мақсаты мен интонациясына қарай бөлінетіндігі
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Сұраулы сөйлем
Оның жасалу жолдары, мағыналары. Негізгі сұрақ, жетек сұрақ, анықтауыш сұрақ.
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
Лепті сөйлем
Лепті сөйлемдердің жасалу жолдары. Лепті сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері.
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;
-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.
Бұйрықты сөйлем
Бұйрықты сөйлем, оның мағыналары. Бұйрықты сөйлемдердің жасалу жолдары. Бұйрықты сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері;
-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
-Топпен жұмыстана алады;
-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.
-АКТ-мен жұмыстана алады.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.
-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш
«Бастауыш пен баяндауыштың тұрлаулы мүше болатын себептері. Бастауыш, бастауыш болатын сөз таптары». Дара бастауыш. Күрделі және үйірлі бастауыш. Бастауыштың сұрақтары, сөйлемдегі орны;
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Баяндауыш
«Баяндауыш, баяндауыш болатын сөз таптары». Дара баяндауыш. Күрделі баяндауыш. Үйірлі баяндауыш. Бар, жоқ сөздерінің баяндауыштық қызметте жұмсалатындығы. Баяндауышқа сұрақ қою ерекшеліктері. Баяндауыштың сөйлемдегі орны;
-Мәтінді түсінеді,
-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-Оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады.
-көшбасшы айқындалады
-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
- Тақырыпқа сай ереже шығарады.
- Сұрақтарға нақты жауап береді.
- Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.
-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
-Сұрақтарға нақты жауап береді,
-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш
«Толықтауыш, анықтауыш, пысықтауыштардың тұрлаусыз мүше аталу себептері»;
-Тақырып бойынша ереже шығара алады.
-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.
-сұрақтар қоя алады.
Диалогтық оқытудағы сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады.
-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
Мәтінді түсінеді, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушының сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Мәтінді түсінеді, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушының сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме; - топтық әңгіме;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz