Сабақтас құрмалас сөйлем

Тақырыптық күнтізбе жоспары
Сынып : 8
Пәні: Қазақ тілі
Оқулықтың авторы:
Жоспар бойынша сабақ саны: 102
Апталық сағат саны: 3
Пән мұғалімі: Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: І тоқсан, 27 сағат
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра
Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: Әдеби тілдің грамматикалық нормалары−4 сағат
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қазақ әдеби тілі
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Әдеби тілдің грамматикалық нормалары
Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Әдеби тіл нормалары және нормадан ауытқу

Нормадан жөнімен ауытқу. Әдеби тілдің грамматикалық нормаларына сөйлем мүшелерінің дұрыс орналасуы жататындығы. Сөздердің тіркесу қабілеті, олардың мағыналық үйлесімі мен грамматикалық сипатының өзара сәйкестігіне сүйенетіндігі.

Күтілетін нәтиже: Мәтіндерге тілдік талдау жасай біледі;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Диктант№1
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: Синтаксис − 89 сағат
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Синтаксис. Сөйлем туралы түсінік

Сөйлем туралы түсінік. Сөйлемге тән белгілер. Сөйлемнің сөз тіркесінен құралатындығы. ;

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөйлем түрлері. Хабарлы сөйлем

Сөйлем болудың шарттары. Сөйлемдердің мазмұнына, айтылу мақсаты мен интонациясына қарай бөлінетіндігі

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сұраулы сөйлем

Оның жасалу жолдары, мағыналары. Негізгі сұрақ, жетек сұрақ, анықтауыш сұрақ.

Күтілетін нәтиже:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Лепті сөйлем

Лепті сөйлемдердің жасалу жолдары. Лепті сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері.

Күтілетін нәтиже:

-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;

-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;

- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Бұйрықты сөйлем

Бұйрықты сөйлем, оның мағыналары. Бұйрықты сөйлемдердің жасалу жолдары. Бұйрықты сөйлемнің интонациялық ерекшеліктері;

Күтілетін нәтиже:

-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.

-Топпен жұмыстана алады;

-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сөйлем құрамы. Сөйлем мүшелері туралы түсінік Сөйлем мүшелерінің құрамына қарай дара, күрделі және үйірлі мүше болып бөлінетіндігі;
Күтілетін нәтиже:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мазмұндама№1
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 15
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш

«Бастауыш пен баяндауыштың тұрлаулы мүше болатын себептері. Бастауыш, бастауыш болатын сөз таптары». Дара бастауыш. Күрделі және үйірлі бастауыш. Бастауыштың сұрақтары, сөйлемдегі орны;

Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 16
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 17
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Баяндауыш

«Баяндауыш, баяндауыш болатын сөз таптары». Дара баяндауыш. Күрделі баяндауыш. Үйірлі баяндауыш. Бар, жоқ сөздерінің баяндауыштық қызметте жұмсалатындығы. Баяндауышқа сұрақ қою ерекшеліктері. Баяндауыштың сөйлемдегі орны;

Күтілетін нәтиже:

-Мәтінді түсінеді,

-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 19
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Күтілетін нәтиже:
  • Тақырыпқа сай ереже шығарады.
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.
  • Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 20
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 21
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Тіл ұстарту
Күтілетін нәтиже:

-Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 22
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш

«Толықтауыш, анықтауыш, пысықтауыштардың тұрлаусыз мүше аталу себептері»;

Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ереже шығара алады.

-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.

-сұрақтар қоя алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 23
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 24
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Бақылау диктант №2
Күтілетін нәтиже: Жазба тілдері дамиды, сауаттылықтары артады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 25
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

Мәтінді түсінеді, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушының сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 26
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмыстары
Күтілетін нәтиже:

Мәтінді түсінеді, мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушының сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме; - топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 27
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Тоқсандық қайталау
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):

Ұқсас жұмыстар
Шартты бағыныңқы сабақтастың жасалуы
Сабақтас құрмалас
Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдары
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Компьютер сөзіне морфологиялық талдау жасау
Сабақтас құрмалас сөйлем. 11-сынып
Ұлыстың ұлы күні. Қазақтың ұлттық тағамдары
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Ұялы телефонның пайдасы мен зияны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz