Тілдік норманың анықтамасы

Тақырыптық күнтізбе жоспары
Сынып : 10

Пәні:

Қазақ тілі

Бағыты:

Қоғамдық - гуманитарлық

Оқулықтың авторы:
Жоспар бойынша сабақ саны: 68
Апталық сағат саны: 2

Пән мұғалімі:

Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы

Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: І тоқсан, 18 сағат
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Кіріспе. Тіл-рухани қазына

Тіл - рухани қазына. Сөз мәдениеті. Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі. Сөз- адам болмысының айнасы, өмірлік әрекетінің негізгі құралы. Сөз мәдениеті пәніне қатысты ұғымдар

Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тіл-жалпыадамзаттық құндылық

Тіл - этностың рухани мәдениетін жасаудың, дүниені тануының, өзін-өзі сақтауының құралы.

Күтілетін нәтиже: Тілдегі эстетикалық, логикалық таным іздері. Лингвоэкология ұғымының пайда болуының шарттарымен, этномәдени лексика ұғымымен танысады. Тілдердің әлемдік қарым- қатынастағы орнына қарай жіктелуі мен тіл - ұлттық қауіпсіздіктің кепілі жайында пікірталас ұйымдастырып, ойларын ортаға салады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы
Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы і сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қазақ тілі-түпкі түрін сақтаған байырғы тіл

Қазақ тілі түркі тілдер семьясының батыс ғұн бұтағына, оның ішінде қыпшақ тобына енетіні.

Күтілетін нәтиже: Түркітану ғылымында түркі тілдерінің дамуын (Н. Баскаков) алты кезеңге бөліп қарастырғанымен танысады. Жазба мұралардағы әріп таңбаларының қолданылуын оқып, танысады. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы
Күтілетін нәтиже:

Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қазақ тілі-жазба мәдениеті бар тіл

Ескі қазақ жазба тілінің қалыптасуы. Араб әліпбиі негізіндегі ескі жазба тіл

Күтілетін нәтиже: Ескі қазақ жазба тілінің қазақ қоғамы үшін маңызын ұғынады. -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ескі жазба қазақ тілі. Қазақ хандығынан бастап XX ғасырдың басына дейінгі аралықтағы ескі жазба тілдің қолданылуы
Күтілетін нәтиже:

Жазба тілінің үш элементі мен ескі жазба тілдің әлеуметтік мәнін туралы түсінік қалыптасады.

Танымдық, қызығушылық қабілеттері артады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Төте жазу Жазу-сызуды демократияландыру-дағы А. Байтұрсынұлының реформасы. Тұңғыш қазақ әліпбиі. Жаңа жазу - халықтық тілді қолданудың жүйесі. Тілдің заңдастырылған жазу нормалары
Күтілетін нәтиже: Төте жазудың халықтық, әлемдік деңгейде бағаланғаны жөнінде түсінік қалыптасады. Төте жазудың кеңестік кезеңдегі тағдырын, қазақ тілінде пайдаланылған алфавиттермен танысады. -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Ойын нақты жеткізе алады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс,

диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма, кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мазмұндама
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қазақ тілі-кемел тіл.

Тіл кемелдігіне тән объективтік белгілердің қазақ тілінің құрылымдық жүйесінен табылуы. Тілдің грамматикалық дамуының көрсеткіштері

Күтілетін нәтиже: Сөз байлығы-тіл дамуының басты белгісі екендігін түсінеді. Шешендік (бейтарап, кітаби, сөйлеу тілі) жүйе - кемелденген тілдің белгісі екендігіне көз жеткізеді. Тілдің дамуындағы қазақ этносының қалыптасу тарихының рөлін ұғады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі. (ұлттық тілге тән белгілер) Қазақ тілі - ұлт тұтастығын нығайтудың кепілі. Қазақ тілінің әлеуметтік мүмкіндіктері. Әдеби тілге нәр беретін қайнар көздер.
Күтілетін нәтиже: Жалпыхалықтық тілдің ең жоғарғы формасы - әдеби тіл екендігіне көз жеткізеді. Әдеби тілдің қалыптасуы мен дамуындағы сөз зергерлерінің орны ерекше екенін ұғады. Қоғам дамуындағы тілдің қызметі, тіл мен қоғам дамуының өзара әсерін түсінеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қазақ тілі-ҚР мемлекеттік тілі . (Мемлекеттік тілдің қоғамдық қызметі) Қазақ тілінің мемлекеттік мәртебесін бекітетін құжаттар. Мемлекеттік тілдің қызмет етуінің алғышарттары, сыртқы және ішкі факторлар.
Күтілетін нәтиже: Мемлекеттік тілдің қоғамдық қызметімен танысады. Мемлекеттік тілдің өз қызметін толық атқаруының шарттарын, олардың тіл мәдениетін арттырудағы мәнін түсінеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы
Күтілетін нәтиже: Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөйлеу тілі мен кітаби тіл туралы түсінік

Қазақ әдеби тілінің белгілері. Әдеби тілдің стильдік тармақтары.

Күтілетін нәтиже: Кітаби тілдің ерекшеліктері, ауызша және жазбаша түр-лерімен танысады. Кітаби тіл мен сөйлеу тілінің ортақ белгілерін ажыратады. Диалогтік оқытудағы сұрақтарды қойып үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 15
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөйлеу тілі және оның айырым белгілері

Сөйлеу тілінің қолданылатын орындары. Сөйлеу тілінің мақсаты.

Күтілетін нәтиже: Сөйлеу тілінің лексикалық ерекшеліктері мен сөйлеу тілінің фонетикалық-морфологиялық ерекшеліктері, синтаксистік ерекшеліктерін оқып түсінеді. Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 16
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы
Күтілетін нәтиже: Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 17
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Бақылау диктанты
Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Кітаби тіл және оның айырым белгілері Кітаби тілдің өзіндік белгілері. Кітаби тілдің стильдік тармақтары. Монологтың түрлері: сипаттау, баяндау, пайымдау, олардағы кітаби тілдің қолданылу сипаты) ;
Күтілетін нәтиже: кітаби тілдің жазбаша және ауызша нормаларымен танысады: ( Орфографиялық нормалар. Морфологиялық қағидат. Фонетикалық қағидат. Тарихи-дәстүрлік қағидат. Айырым қағидаты. Орфоэпиялық нормалар: сөз үндестігі, сөз екпіні, интонациялық құрылымдар мен орфоэпиялық нормалардың орнығуының алғышарттарымен танысады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс,

диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма, кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: ІІ тоқсан, 14 сағат
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Жаттығу жұмысы Ресми іс-қағаздар стилі

Күнделікті қолданыстағы сөздердің ресми іс қағаздар құралына айналу жолдары. Ісқағаздарындағы дайын сөз үлгілері мен тілдік стандарттар. Ұғым түрлері

Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту;

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ғылыми стиль

Тұрмыстық және ғылыми ұғымдар. Ғылыми әдебиеттегі атаулардың ерекшелігі. Ғылыми әдебиет тілінің сөз бедері

Күтілетін нәтиже: - Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Публицистикалық стиль

Көпшілікке арналған мерзімді басылымдар тілінің ерекшелігі. Күнделікті қолданыстағы сөздердің қоғамдық пікір қалыптастырудың құралына айналу жолдары. Жағымды және жағымсыз мағынадағы сөздер

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Көркем әдебиет стилі

Көркем әдебиеттегі сөз қолданысының ерекшелігі. Суреткердің сөз жұмсау шеберлігі. Өмір шындығы мен көркем қиял. Сөзбен «көркем сурет» салу өнері. Денотат және образ. Көркем әдебиет тілінің сөз бедері

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мазмұндама
Күтілетін нәтиже: Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімде-рін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы
Күтілетін нәтиже: -Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту; -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Кітаби тілдің жазбаша және ауызша нормалары

Орфографиялық нормалар. Морфологиялық қағидат. Фонетикалық қағидат. Тарихи-дәстүрлік қағидат. Айырым қағидаты. Орфоэпиялық нормалар: сөз үндестігі, сөз екпіні, интонациялық құрылымдар. Орфоэпиялық нормалардың орнығуының алғышарттары

Күтілетін нәтиже:

Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жаттығу жұмысы
Күтілетін нәтиже: -Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тілдік жүйе және норма.

Тілдік норманың анықтамасы. Әдеби тілдің «заңдастырылған» нормасы. Тілдік норма-әдеби тілдің ең маңызды элементі. Тілдік норма мен тілдік жүйенің өзара байланысы

Күтілетін нәтиже:

Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту;

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тілдік норма және дағды

Тілдік жүйе мен тілдік дағдының өзара үйлесімі мен қайшылықтары. Тілдік жүйе мен тілдік дағдының тілдік нормаға айналуы

Күтілетін нәтиже: Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Ойын нақты жеткізе алады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қатаң норма

Қатаң норманың тіл жүйесімен бұлжымас бірлігі. Қатаң норманың қалыптасуы. Фонетикалық, лексикалық қатаң нормалар

Күтілетін нәтиже: Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады. Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Босаң норма

Босаң нормалардың қолданылуының себептері. Босаң норма -тілдің түрленуінің көрінісі. Босаң нормалардың тіл мәдениетіне қатысы

Күтілетін нәтиже:

Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Бақылау диктанты
Күтілетін нәтиже: Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тілдік норма және стиль

Вариант сөздердің тіл нормасымен қатысы. Жарыспалы қолданыстардың стильдік реңктері. Терминдер мен терминдік ыңғайдағы сөздердің экспрессиялық баламалары, олардың тілдегі рөлі

Күтілетін нәтиже: Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Ойын нақты жеткізе алады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):

Ұқсас жұмыстар
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Қазақ тілі Кітаби тілдің стильдік тармақтары 10 сағат
Кейіпкерге хат
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
Жедел жад құрылғысы
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияның анықтамасы
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Шарын шатқалы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz