Өмірі мен шығармашылығы

Тақырыптық күнтізбе жоспары
Сынып : 8
Пәні: Қазақ әдебиеті
Оқулықтың авторы:
Жоспар бойынша сабақ саны: 68
Апталық сағат саны: 2
Пән мұғалімі: Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық

оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: І тоқсан, 18 сағат
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Кіріспе.

Қазақ əдебиеті туралы жалпы түсінік. Əдебиеттің адам өмірінде атқаратын қызметі туралы.

Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- топтық әңгіме;

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: Ежелгі дәуір әдебиеті
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Түркі халықтарына ортақ әдебиет.

Түркі халықтарына ортақ əдеби құндылықтар жөнінде

Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

«Алып Ер Тоңа» дастаны

Көне замандарда өмір сүрген түркілер көсемі Алып Ер Тоңа туралы бізге жеткен деректер. Туған жерін сыртқы жаудан қорғауы, түркі жұртын бірлікке үндеуі. «Алып Ер Тоңа» - ХІ ғасырда бізге Махмұд Қашғари жазып алып жеткізген, атадан балаға мирас болып қалған жоқтау жыр.

Бұл жоқтаудың ежелгі түркі əдебиетінің алғашқы нұсқасы ретінде «Түркі сөздерінің жинағы» деп аталатын кітапқа енгендігі.

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Алып Ер Тоңа ХІ ғасырдағы Иранның ұлы шайыры Фирдоусидің «Шаһнама» дастанының кейіпкері екендігінен хабардар болады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Орхон ескеркіштері. Күлтегін жазуы

Жазба ескерткіштердің тарихи оқиғалар мен тұлғаларға арнап, тасқа қашалып жазылған жырлар екендігі.

Əдебиет теориясы: жырдың композициясы туралы

Күтілетін нәтиже: Орхон-Енисей жазба ескерткіштерінің зерттелу тарихымен танысады. Орхон жазуларының мазмұны, композициялық құрылымы екендігін біледі. Батырлар жырына ұқсастығын ажыратады. Жанрлық сипаты, жыр мазмұнынан түркі тайпалардың сол кездегі өмірі, тұрмыс-тіршілігінің көрініс беретінін оқып танысады. Жырдың танымдық, тəрбиелік мəнін ұғынады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО: эссе, Кубизм, топтастыру, БББ кестесі

АКТ: флипчарт, бейнеролик, презентация

ББЖӘТ: диалогтік әдіс

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қорқыт ата кітабы

Аңызға айналған Қорқыт ата бейнесі. Қорқыт айтқан нақыл сөздердің тəрбиелік мəні. Қорқыттан қалған нақыл сөздердің қазіргі қолданыстағы қазақ мақал-мəтелдерімен ұқсастығы. Əдебиет теориясы: аңыз жəне əпсана.

Пəнаралық байланыс: музыка (Қорқыт күйлері) ;

Күтілетін нәтиже: Қорқыт ата кітабының зерттелуімен танысады. Жырдың сюжеті, композициялық құрылымымен танысады. «Қорқыт ата» кітабындағы кейіпкерлердің Алпамыс батыр жырымен ұқсастығын, «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жырдағы» кейбір мотивтердің Айман-Шолпан жырында қайталануын оқып, салыстырады. .
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, сұрақ-жауап

АКТ: бейнеролик

СТО: Венн диаграммасы, БББ кестесі, рефлексия

ДБЖ: реферат

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Оғыз қаған жыры

Жырдың бізге жету тарихы, зерттелуі. «Оғыз қаған» жырының құрылысы, қазақ эпостарымен ұқсастығы. Əдебиет теориясы: тақырып пен идея.

Күтілетін нәтиже: Оғыздардың Көк Тəңірге табынып, көк бөріден тарайтындығы туралы деректермен танысады. Көкбөрі туралы аңыздың түркі тайпаларының барлығында кездесуіне көз жеткізеді. Жырда ел қорғау, қаһармандық рухтың көрінуіне байланысты мысалдарды таба біледі.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: суретті болжау, топтық жұмыс, постермен жұмыс

АКТ: электрондық оқулық

СТО: эссе, БББ кестесі

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығармашылық жұмыс№1
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: Ислам дәуіріндегі әдебиет
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ислам дәуіріндегі әдебиет

Ислам дəуірі əдебиетінің өкілдері, шығармаларын-дағы ізгілік идеялары жəне эстетикалық ой-пікірлер.

Күтілетін нәтиже: Ислам дəуіріндегі əдебиет - күллі түркі халқына ортақ рухани мұра екендігін ұғады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

диалогтік әдіс

СТО: салыстыру, ТИ кестесі

ОҮБ: критер. бағалау

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Әл-Фараби. » Қашықтасың туған жер», «Бауырым, қанша сүйгенмен»,

Əбунасыр əл-Фарабидің өмірі, туған жері, өлеңдері мен ғылыми еңбектері Əдебиет теориясы: лирика туралы түсінікті тереңдету;

Күтілетін нәтиже:

«Қашықтасың туған жер» өлеңіндегі ақынның туған жерге деген махаббаты, сезімін ұғынып, талдау жасай алады. .

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Өзін-өзі реттейді; -Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

«Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері

«Қағаздың түсіп бетіне» жəне «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдеріндегі лирикалық кейіпкердің Отан алдындағы парызы, достық, адалдық туралы ойлары.

Күтілетін нәтиже:

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Ахмет Йүгінеки. «Ақиқат сыйы» дастаны

Өмірі мен шығармашылығы. Ақын өмір сүрген тұстағы тарихи-əлеуметтік жағдай. Йүгінекидің «Ақиқат сыйы» («Хибатул-хақайық») шығармасы. Қолжазбаның біздің дəуірімізге жету тарихы. Əдебиет теориясы: тақырып пен идея, архаизмдер;

Күтілетін нәтиже: Жырдың композициялық құрылымы, сюжеттік желісі, идеялық мазмұнын игереді. «Ақиқат сыйы» дастанында көтерілген тақырыптар: адамгершілік, оқу-білім, т. б. Дастанның көркемдік сипатын анықтай алады. Ақынның сөз қолдану ерекшелігін тауып, талдау жасай біледі.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру Жұптық, жеке жұмыс

Диалогтық оқыту зерттеушілік әнгіме

АКТны пайдалану, интерактивті тақта,

СТО технология блум сұрақтары

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ахмет Иасауи. Хикметтері
Күтілетін нәтиже:

Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық,

Диалогтық оқыту

АКТны пайдалану

СТО технология

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығармашылық жұмыс№2
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Жүсіп Баласағұн. «Құтты білік» трактаты (үзінді)

Ж. Баласағұнидың өмірі. «Құтты біліктің» əлем əдебиетінің асыл мұраларының бірі екендігі, түркі тілдес халықтарға ортақ өлеңмен жазылған трактат екендігі. Əдебиет теориясы: қисса, дастан;

Күтілетін нәтиже: Дастанда адамға білім мен ғылымның не үшін қажет екендігі, жалпы адам баласын ғасырлар бойы толғандырып келген ізгі мұраттар, ел басқару, моральдық-этикалық, т. б. тұрмыстық мəселелердің арқау болғанын оқып, түсінеді. Поэманың бүгінгі таңдағы өміршеңдігі, тəрбиелік мəнін ұғады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 15
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Махмұт Қашқари. «Қордайдың аққу-қазы қаңқылдайды» өлеңі

Махмұт Қашғаридың өмірі мен шығармашылығы. Оның түркі тілдерінің дамуына қосқан үлесі. Əдебиет теориясы: мақал-мəтелдер туралы;

Күтілетін нәтиже: «Қордайдың аққу-қазы қаңқылдайды» өлеңіндегі туған жерге, табиғатқа деген ақын сезімінің шынайылығымен танысады. Тіл бейнелілігін мәтіннен тауып, ажырата біледі.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 16
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Рабғузи. «Лұқпан хакім» әңгімесі

Рабғузидің өмірі мен еңбектері.

Əдебиет теориясы: миф туралы;

Күтілетін нәтиже:

Туындыдағы табиғат, жаратылыстың пайда

болуы жəне əулие-əнбиелер, пайғамбарлар туралы түсінік қалыптасады. «Лұқман хакім» əңгімесіндегі адамгершілік идеясын түсінеді.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 17
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сәйф Сараи. «Түрікше Гүлстан» кітабы

С. Сараидың өмірі мен шығармашылығы. Бұл еңбек парсы ақыны Сағдидың «Гүлстан» кітабының түркі тіліндегі аударма нұсқасы екендігі. Аударма туындының өзіндік ерекшеліктері. С. Сараидың төл туындысы - «Суһаил мен Күлдірсін» шығармасы туралы. Əдебиет теориясы: нəзирашылдық дəстүр.

Күтілетін нәтиже:

Шығарманың өсиет-өнегесі, адамгершілікке (жомарттық, қанағатшылдық) баулитын тəрбиелік мəнін түсінеді.

Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 18
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сыныптан тыс оқу
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлықоқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 7
№:
Өтілу мерзімі: ІІ тоқсан, 14 сағат
№: ХІХ ғасыр әдебиеті
№: 1
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Махамбет Өтемісұлы. «Ереулі атқа ер салмай», «Мұнар күн»,

М. Өтемісұлының өмірі, оның өмір сүрген дəуірі. Өлеңдерінің тарихи мəні, халықтың арман-тілегін жырлауы. Махамбет жырларының жауынгерлік, асқақтық, күрескерлік сипаты. Өлең-жырларының жанрлық ерекшеліктері, бейнелеу тəсілдері, ішкі ырғақтары мен теңеулері.

Күтілетін нәтиже:

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

«Ереулі атқа ер салмай» өлеңінің тақырыбы. Өлеңнен көрінетін көтерілістің мақсаты мен міндеті. Өршіл, прогресшіл романтизм. «Мұнар күн» өлеңіндегі ақынның сыры, қайғысы, эллегиялық сарын.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 2
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

«Мен құстан туған құмаймын», «Жалғыздық» өлеңдері

«Мен құстан туған құмаймын». Ақын поэзиясындағы асқақ арман, жігер. «Жалғыздық» өлеңінің философиялық лирикаға жататындығы.

Əдебиет теориясы: əдебиеттің қоғамдық мəні. Пəнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, музыка (Құрманғазының «Кішкентай», «Сарыарқа» күйлері), кино («Кісен ашқан» фильмі) ;

Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 3
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығармашылық жұмыс№3
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 4
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шортанбай Қанайұлы. «Зар заман» өлеңі.

Шортанбай Қанайұлының өмірі мен шығармашылығы.

Ақынның отаршылдыққа, ол əкелген жаңалыққа қарсылығы. Бейнелі тіл нақыштары.

Əдебиет теориясы: өлең құрылысы туралы түсінікті кеңейту;

Күтілетін нәтиже: -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; Ақынның толғау өлеңдеріндегі заман зары, отарлық езгіден азып-тозып бара жатқан қазақ елінің тағдыры туралы түсінік қалыптасады. «Зар заман» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ұғады. Өлеңде көрінетін Ресейдің отарлау саясаты, оның қазақ халқына əкелген зобалаңын оқып танысады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; - сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 5
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Майлықожа Сұлтанқожаұлы. «Ілімге толса көкірек» толғауы.

Майлықожаның өмірі мен шығармашылығы.

Əдебиет теориясы: толғау туралы түсінік;

Күтілетін нәтиже: -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; Толғау өлеңдеріндегі ғибратты ойлары қалыптасады. Ақын жырларындағы шығыстық сарындар түсінеді. Жақсылық пен жамандық қасиеттерді салыстыра сипаттайтын тұстарын анықтайды. Толғаудың тілі, тəрбиелік мəні ұғады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 6
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Абай Құнанбайұлы. «Адамның кейбір кездері», «Әбіш туралы»

А. Байтұрсынұлының «Қазақтың бас ақыны» атты мақаласы негізінде ақын шығармашылығы туралы мəлімет беру. «Адамның кейбір кездері».

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады. -Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Абай шығармаларының өлшем- өрімдері, бейнелілігін тауып, талдайды

«Кешегі өткен ер Əбіш», «Тұла бойың ұят, ар

едің», «Талаптың мініп тұлпарын» өлеңдеріндегі ақынның жан күйзелісін, гуманизм мен философиялық ойын түсінеді. Əбдірахман бейнесін талдап, түсінеді

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 7
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

«Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңдері.

«Абайдың поэзияға қоятын биік талабы мен міндеті. Ақынның өлеңді «өнер» деп түсінуі.

Өлең құдіреті, оның дүниеге келу сыры, ақынның шығармашылық психологиясы

Күтілетін нәтиже:

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Он жетінші қарасөзі

Абайдың қарасөздері туралы қысқаша мəлімет.

Пəнаралық байланыс: Қазақстан тарихы (ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстанның саяси-əлеуметтік жағдайы) ;

Əдебиет теориясы: өлең мен қарасөз туралы түсінік.

Күтілетін нәтиже:

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Қарасөздің мазмұны жəне ой түйінін түсінеді. Ақынның өлеңдері мен қарасөздерінің сабақтастығы жөнінде түсінік алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 9
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Шығармашылық жұмыс№4
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):
№: 10
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шәкәрім Құдайбердіұлы. «Қалқаман-Мамыр» поэмасы.

Шəкəрімнің өмірі мен шығармашылығы туралы.

Күтілетін нәтиже: -Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады. Хронологиялық кесте құрып, ғылыми-зерттеу мақалаларымен танысады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 11
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Шығарманың композициялық құрылымы

Əдебиет теориясы: образ туралы.

Күтілетін нәтиже: Қалқаман-Мамыр» дастанына өзек болған тарихи шындық, шығарманың композициялық құрылысы, кейіпкер бейнесін даралап берудегі шеберлігін оқып, талдайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 12
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жырдағы әдет-ғұрыптың көрінісі
Күтілетін нәтиже: Жырдағы халықтық əдет-ғұрыптың, ұғым- түсініктің көрінісін тауып талдайды. Жырдың көркемдікм ерекшелігін ұғады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 13
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Т. Ізтілеуұлы. «Адамдық іс», «Арқаңның ауруы не қозбайтұғын» өлеңдері.

Т. Ізтілеуовтің өмірі мен шығармашылығы. Əдебиет теориясы: өлеңдегі ырғақ;

Күтілетін нәтиже: «Адамдық іс», «Арқаңның ауруы не, қозбайтұғын» өлеңдерінде білім мен ғылымды, адамдық ізгі қасиеттерді насихаттауы, жастарды имандылыққа шақыруы, сондай-ақ оқу-білім ізденіс нəтижесінде табылатынын айтқан сөздерін өлеңдерінен оқып түсінеді. Өлеңдерінің көркемдік ерекшелігін тауып, талдайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
№: 14
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сыныптан тыс оқу
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы(7модульді ықпалдастыру):

Ұқсас жұмыстар
Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. Үш қиян толғауы
Сабақтың ортасы. Сабақтың тақырыбы
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын
Шәкәрімнің поэзиядағы еңбектері
Қасым аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
Әбдіжәміл Нүрпейісов өмірі мен шығармашылығы
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Төлеген Айбергенов Ана өлеңі
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz