Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау
Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім
Мақсаты: Негізгі зат есім сөздерден туынды зат есім сөздер жасауға дағдыландыру, туынды сөздерді сөз құрамына талдауды меңгерту.
Өтілетін пән аты: Қазақ тілі
Сыныбы: 3 <<А>>
Пән мұғалімі: Қасымбаева Бибиігүл
№
Сабақтың кезеңдері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер мен көрнекіліктер
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыты
Ескерт-пе
1.
Ұйымдастыру кезеңі
Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау
Оқыту мен оқуда АҚТ-ны пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сұрақ-жауап, Дамыта оқыту,
1.Сәлемдесемін <<Куаныш>> олеңімен
2.Сөз таптарының түрлеріне қарай
топқа бөлемін.
3. Түгелдеймін
1.Сәлемдесу: <<Куаныш>> олеңімен Құрал-жабдықтарды реттеу
2. Төрт топқа бөліну
Топ басшыларын сайлау
3 мин
2.
Психологиялық дайындық кезеңі:
АҚТ-ны пайдалану, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу,
Оқушының сабаққа деген ынтасын аудару үшін 1 шумақ өлеңді хормен айтқызамын
<<Біз қазақтың баласы>> өлеңін хормен айту.
2 мин
2.
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі:
АҚТ-ны пайдалану, Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.
Дәптермен жұмыс: 17- жаттығу
Үй тапсырмасын пысықтаймын: <<Алтын сандық>> ойыны
Құрап келген сөйлемдерін оқу. Ойыннын мақсатына жету үшін Интнрбелсенді тақтамен жұмыс жасап берілген тапсырмаларды 4 топта орындау
5 мин
3.
Жаңа сабақтың барысы:
Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Талантты және дарынды балаларды оқыту.
1.<<Қазақ тілі>> елінде ертегісі арқылы жаңа сабақты талқылатамын.
2. Электронды оқулық бойынша жаңа сабақты меңгертемін.
3. 19-жаттығу. Слайдта <<Сыңарыңды тап>> ойынының мақсатымен таныстырамын
4. Тақтамен жұмыс жүргіземін:
5. Сергіту сәтін ұйымдастырамын
<<Аяқпенен топ-топ>> желісімен.
6.Оқулықпен жұмыс:
7.Тіл дамыту: 21-жаттығу
8.Тақтамен жұмыс: Негізгі зат есім сөздерді бір бағанға көшіріп жазамын.
9.<<Бала тілі бал>> өлеңінің дыбыстық көрсетілімі.
1.Көрсетілім бойынша сұрақ-жауаптарға жауап береді және бүгінгі тақырып не туралы болатынын өздері ойланып табу.
2.Оқулықпен ұштастырып отыру
4.Қосымшалы сөздерді тақтаға жазу.
5.Көрсетілімге қосылып сергіту сәтін орындау.
6.Топпен жұмыс: 20-жаттығудың мақсатын оқып, тапсырманы орындау.
7.Жаңылтпашты жатқа жазу.
8. 22-жаттығу. Жаттығуды оқушылар жалғастыру.
9.Сергіту сәтін сынып бойынша жасау.
5 мин
1 мин
3 мин
3 мин
2 мин
3 мин
3 мин
5 мин
1 мин
4.
Қорытындылау кезеңі
СТО
Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.
Топтық жұмыс
Жаңа сабақты пысықтау:Тапсырма
негізгі және туынды зат есімдерге мысал келтіру
Бағалау: Әр топтың бағалау кестесіне сабақ барысында стикер жапсырып бағалаймын.
Үйге тапсырма: 23-жаттығу
Топпен жұмыс: А3 форматқа мысал келтіріп сөз құрамына талдау.
Топтық баға топ мүшелеріне бірдей бағамен бағалау.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып, алған бағаларын қойдыру.
5 мин
2 мин
1 мин
45 мин
Мақсаты: Негізгі зат есім сөздерден туынды зат есім сөздер жасауға дағдыландыру, туынды сөздерді сөз құрамына талдауды меңгерту.
Өтілетін пән аты: Қазақ тілі
Сыныбы: 3 <<А>>
Пән мұғалімі: Қасымбаева Бибиігүл
№
Сабақтың кезеңдері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер мен көрнекіліктер
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыты
Ескерт-пе
1.
Ұйымдастыру кезеңі
Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау
Оқыту мен оқуда АҚТ-ны пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сұрақ-жауап, Дамыта оқыту,
1.Сәлемдесемін <<Куаныш>> олеңімен
2.Сөз таптарының түрлеріне қарай
топқа бөлемін.
3. Түгелдеймін
1.Сәлемдесу: <<Куаныш>> олеңімен Құрал-жабдықтарды реттеу
2. Төрт топқа бөліну
Топ басшыларын сайлау
3 мин
2.
Психологиялық дайындық кезеңі:
АҚТ-ны пайдалану, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу,
Оқушының сабаққа деген ынтасын аудару үшін 1 шумақ өлеңді хормен айтқызамын
<<Біз қазақтың баласы>> өлеңін хормен айту.
2 мин
2.
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі:
АҚТ-ны пайдалану, Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.
Дәптермен жұмыс: 17- жаттығу
Үй тапсырмасын пысықтаймын: <<Алтын сандық>> ойыны
Құрап келген сөйлемдерін оқу. Ойыннын мақсатына жету үшін Интнрбелсенді тақтамен жұмыс жасап берілген тапсырмаларды 4 топта орындау
5 мин
3.
Жаңа сабақтың барысы:
Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Талантты және дарынды балаларды оқыту.
1.<<Қазақ тілі>> елінде ертегісі арқылы жаңа сабақты талқылатамын.
2. Электронды оқулық бойынша жаңа сабақты меңгертемін.
3. 19-жаттығу. Слайдта <<Сыңарыңды тап>> ойынының мақсатымен таныстырамын
4. Тақтамен жұмыс жүргіземін:
5. Сергіту сәтін ұйымдастырамын
<<Аяқпенен топ-топ>> желісімен.
6.Оқулықпен жұмыс:
7.Тіл дамыту: 21-жаттығу
8.Тақтамен жұмыс: Негізгі зат есім сөздерді бір бағанға көшіріп жазамын.
9.<<Бала тілі бал>> өлеңінің дыбыстық көрсетілімі.
1.Көрсетілім бойынша сұрақ-жауаптарға жауап береді және бүгінгі тақырып не туралы болатынын өздері ойланып табу.
2.Оқулықпен ұштастырып отыру
4.Қосымшалы сөздерді тақтаға жазу.
5.Көрсетілімге қосылып сергіту сәтін орындау.
6.Топпен жұмыс: 20-жаттығудың мақсатын оқып, тапсырманы орындау.
7.Жаңылтпашты жатқа жазу.
8. 22-жаттығу. Жаттығуды оқушылар жалғастыру.
9.Сергіту сәтін сынып бойынша жасау.
5 мин
1 мин
3 мин
3 мин
2 мин
3 мин
3 мин
5 мин
1 мин
4.
Қорытындылау кезеңі
СТО
Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.
Топтық жұмыс
Жаңа сабақты пысықтау:Тапсырма
негізгі және туынды зат есімдерге мысал келтіру
Бағалау: Әр топтың бағалау кестесіне сабақ барысында стикер жапсырып бағалаймын.
Үйге тапсырма: 23-жаттығу
Топпен жұмыс: А3 форматқа мысал келтіріп сөз құрамына талдау.
Топтық баға топ мүшелеріне бірдей бағамен бағалау.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып, алған бағаларын қойдыру.
5 мин
2 мин
1 мин
45 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz