Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау

Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім
Мақсаты: Негізгі зат есім сөздерден туынды зат есім сөздер жасауға дағдыландыру, туынды сөздерді сөз құрамына талдауды меңгерту.
Өтілетін пән аты: Қазақ тілі
Сыныбы: 3 <<А>>
Пән мұғалімі: Қасымбаева Бибиігүл

Сабақтың кезеңдері
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер мен көрнекіліктер
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыты
Ескерт-пе
1.
Ұйымдастыру кезеңі

Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау
Оқыту мен оқуда АҚТ-ны пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық

Сұрақ-жауап, Дамыта оқыту,
1.Сәлемдесемін <<Куаныш>> олеңімен
2.Сөз таптарының түрлеріне қарай
топқа бөлемін.
3. Түгелдеймін
1.Сәлемдесу: <<Куаныш>> олеңімен Құрал-жабдықтарды реттеу
2. Төрт топқа бөліну
Топ басшыларын сайлау
3 мин

2.
Психологиялық дайындық кезеңі:
АҚТ-ны пайдалану, Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу,

Оқушының сабаққа деген ынтасын аудару үшін 1 шумақ өлеңді хормен айтқызамын
<<Біз қазақтың баласы>> өлеңін хормен айту.
2 мин

2.
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі:
АҚТ-ны пайдалану, Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.

Дәптермен жұмыс: 17- жаттығу
Үй тапсырмасын пысықтаймын: <<Алтын сандық>> ойыны
Құрап келген сөйлемдерін оқу. Ойыннын мақсатына жету үшін Интнрбелсенді тақтамен жұмыс жасап берілген тапсырмаларды 4 топта орындау
5 мин

3.
Жаңа сабақтың барысы:

Оқушылардың жас ерекшеліктері сәйкес оқыту және оқу, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Талантты және дарынды балаларды оқыту.

1.<<Қазақ тілі>> елінде ертегісі арқылы жаңа сабақты талқылатамын.

2. Электронды оқулық бойынша жаңа сабақты меңгертемін.
3. 19-жаттығу. Слайдта <<Сыңарыңды тап>> ойынының мақсатымен таныстырамын
4. Тақтамен жұмыс жүргіземін:
5. Сергіту сәтін ұйымдастырамын
<<Аяқпенен топ-топ>> желісімен.
6.Оқулықпен жұмыс:

7.Тіл дамыту: 21-жаттығу
8.Тақтамен жұмыс: Негізгі зат есім сөздерді бір бағанға көшіріп жазамын.
9.<<Бала тілі бал>> өлеңінің дыбыстық көрсетілімі.
1.Көрсетілім бойынша сұрақ-жауаптарға жауап береді және бүгінгі тақырып не туралы болатынын өздері ойланып табу.
2.Оқулықпен ұштастырып отыру

4.Қосымшалы сөздерді тақтаға жазу.
5.Көрсетілімге қосылып сергіту сәтін орындау.
6.Топпен жұмыс: 20-жаттығудың мақсатын оқып, тапсырманы орындау.
7.Жаңылтпашты жатқа жазу.
8. 22-жаттығу. Жаттығуды оқушылар жалғастыру.
9.Сергіту сәтін сынып бойынша жасау.

5 мин

1 мин

3 мин

3 мин
2 мин

3 мин

3 мин
5 мин

1 мин

4.
Қорытындылау кезеңі

СТО

Оқыту үшін бағалау оқуды бағалау.
Топтық жұмыс
Жаңа сабақты пысықтау:Тапсырма
негізгі және туынды зат есімдерге мысал келтіру

Бағалау: Әр топтың бағалау кестесіне сабақ барысында стикер жапсырып бағалаймын.
Үйге тапсырма: 23-жаттығу

Топпен жұмыс: А3 форматқа мысал келтіріп сөз құрамына талдау.

Топтық баға топ мүшелеріне бірдей бағамен бағалау.

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып, алған бағаларын қойдыру.
5 мин

2 мин

1 мин

45 мин

Ұқсас жұмыстар
Мектептің жоспарына жазу
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Жай бөлшектерге есептер
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Сыни тұрғыдан ойлау
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Топтастыру СТО
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Квадрат түбірлер
Пәндер