Критериалды бағалау: мұғалімдерге арналған практикалық-әдістемелік семинар

Тақырыбы:
Критериалды бағалау.
Тақырыбы:: Мақсат:
Критериалды бағалау.: Критериалды бағалау-сапалы білім берудің негізі екенін түсіндіру. Шығармашылық тапсырма арқылы ұстаздарға тиімділігі мен бағалаудың нақты екендігін және білім сапасының артуына негіз болатынын ұғынады.
Тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Критериалды бағалау.:

1. Критерий құрап үйренеді.

2. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы топта жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады. Өзара бағалау жүреді.

3. Тәлім алушылардың кәсіби шеберліктері артады.

4. Критериалды бағалаудың қалай жүргізілетінін түсінеді. Түрлі стратегияларын біледі. Өз тәжірибелерінде қолдана алады.

Тақырыбы:: Қолданылған әдіс-тәсілдер:
Критериалды бағалау.: Топтық жұмыс, «Миға шабуыл», «Сен маған, мен саған» стратегиясы, «Бутерброд » әдісі, «Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер», әдісі «Coffe Break» әдісі
Тақырыбы:: Пайдаланылған әдебиеттер:
Критериалды бағалау.: Мұғалімге арналған нұсқаулық . Жаңартылған білім беру бағдарламасы.
Тақырыбы:: Кезеңдер:
Критериалды бағалау.: Уақыт
Тәлім алушылардың іс-әрекеті
Тақырыбы:: Ұйымдастыру
Критериалды бағалау.: 3 мин
Қатысушыларды «Coffe Break» әдісі арқылы топтастырамын.
Тақырыбы:: Психологиялық жағымды ахуал орнату
Критериалды бағалау.: 6 мин
Мұғалімдер «Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер» әдісі арқылы бір-біріне жағымды сөздер айтады.
Тақырыбы:: «Миға шабуыл»
Критериалды бағалау.: 10 мин
Төрт топқа үйдің суретін салуды ұсынамын. Салған суреттері бойынша топтар бірін-бірі бағалайды. Не себепті? Осы бағаны қойғандарын түсіндіреді. Топтар арасында түсінбеушілік туындайды. Осы жағдайда менен қандай қателік кетті? деп сұраймын. (Бағалау критерийін ұсынбадым) Енді қатысушыларға үйдің суретін салуға байланысты критерийлер ұсынамын. Сол критерийлер бойынша қайта бағалатамын.
Тақырыбы::
Критериалды бағалау.:
Критерий
Балл
Тақырыбы:: 1.
Критериалды бағалау.: Үйдің қағаз бетіне орналасуы
2
Тақырыбы:: 2.
Критериалды бағалау.: Үйдің мұржасының болуы
1
Тақырыбы:: 3
Критериалды бағалау.: Терезенің саны еуеден көп болуы
1
Тақырыбы:: 4.
Критериалды бағалау.: Есіктің тұтқасының болуы
3
Тақырыбы::
Критериалды бағалау.:
5.
Аулада шарбақтың болуы
2
Тақырыбы:: 6.
Критериалды бағалау.: Гүлзардың болуы
2
Тақырыбы::
Критериалды бағалау.: Жалпы ұпай 11 ұпай
Тақырыбы:: Ұпай саны
Критериалды бағалау.: 11-10
9-7
6-2
Тақырыбы::
Критериалды бағалау.: Баға
«5»
«4»
«3»
Тақырыбы:: Сергіту сәті
Критериалды бағалау.: 2 мин
Тақырыбы:: Топтық жұмыс
Критериалды бағалау.: 8 мин

1 топ. Үйдің суретін салуда критерийді бергенге дейін және бергенен кейінгісін салыстырыңыздар. Өзгешелік бар ма?

2 топ Критерий бойынша қойылған бағамен келісесіз бе? Қателік жіберілді деп ойлайсыз ба?

3 топ Бір суретті салуда қолданылған бағалау түрлері туралы не айта аласыз?

4 топ Егер мен критерийлерді бірден ұсынсам жоғарыдағы қақтығыс туындар ма еді?

Тақырыбы::

АКТ

Оқу үдерісіне критериалды бағалауды енгізу

Критериалды бағалау.: 8 мин
Слайд арқылы бағалауда өзгеріс енгізудің тиімділігі туралы талдау.
Тақырыбы:: Рефлексия
Критериалды бағалау.: 3 мин
Әрбір тыңдаушыға өзін-өзі бағалау парақшалары ұсынылады. Алған білімдерін критерий арқылы бағалайды.
Тақырыбы:: Кері байланыс
Критериалды бағалау.: 3 мин
«Бутерброд» ә дісі арқылы жүргізіледі
Тақырыбы:: Қорытынды
Критериалды бағалау.: 2 мин
Оқу үдерісінің ең маңызды бөлігі бағалау. Оқушы өзін-өзі бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көреді. Түзетуге ынталанады. Оқушы нені білетіндігін, нені істей алатындығынайқындау керек.
Тақырыбы::
Критериалды бағалау.:

Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау бойынша мұғалімдерге арналған семинар-тренинг жоспары
Мұғалімдерге арналған оқытудағы критериалды бағалау жүйесін енгізу және қолдану
Мұғалімдерге арналған критериалды бағалау: оқушыларды әділ және нақты бағалау бойынша коучинг жоспары
Жас мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқау: педагогикалық қағидалар, кәсіби даму және бақылау-бағалау
Негізгі буындағы информатика пәнінің оқу-әдістемелік кешені: құрылымы, түрлері және критериалды бағалау қағидаттары
Діни экстремизмнің таралу қаупін алдын алу: Ақтау қалалық мұғалімдерге арналған семинар
Бағалау және оның түрлері: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі мен оқыту үдерісіндегі рөлі
Оқытудағы критериалды бағалау: коучинг сабағын ұйымдастыру, әдістемесі және нәтижелері
Критериалды бағалау: сапалы оқу мен оқушы құзыреттілігін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz