Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Миға шабуыл
Тақырыбы:
Критериалды бағалау.
Мақсат:
Критериалды бағалау-сапалы білім берудің негізі екенін түсіндіру. Шығармашылық тапсырма арқылы ұстаздарға тиімділігі мен бағалаудың нақты екендігін және білім сапасының артуына негіз болатынын ұғынады.
Күтілетін нәтиже:
1.Критерий құрап үйренеді.
2. <<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы топта жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады. Өзара бағалау жүреді.
3.Тәлім алушылардың кәсіби шеберліктері артады.
4.Критериалды бағалаудың қалай жүргізілетінін түсінеді. Түрлі стратегияларын біледі. Өз тәжірибелерінде қолдана алады.
Қолданылған әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс, <<Миға шабуыл>>, <<Сен маған, мен саған>> стратегиясы , <<Бутерброд>> әдісі, <<Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер>>, әдісі <> әдісі
Пайдаланылған әдебиеттер:
Мұғалімге арналған нұсқаулық . Жаңартылған білім беру бағдарламасы.
Кезеңдер:
Уақыт
Тәлім алушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3 мин
Қатысушыларды <> әдісі арқылы топтастырамын.
Психологиялық жағымды ахуал орнату
6 мин
Мұғалімдер <<Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер>> әдісі арқылы бір-біріне жағымды сөздер айтады.
<<Миға шабуыл>>
10 мин
Төрт топқа үйдің суретін салуды ұсынамын. Салған суреттері бойынша топтар бірін-бірі бағалайды. Не себепті? Осы бағаны қойғандарын түсіндіреді. Топтар арасында түсінбеушілік туындайды. Осы жағдайда менен қандай қателік кетті? деп сұраймын. (Бағалау критерийін ұсынбадым) Енді қатысушыларға үйдің суретін салуға байланысты критерийлер ұсынамын. Сол критерийлер бойынша қайта бағалатамын.
№
Критерий
Балл
1.
Үйдің қағаз бетіне орналасуы
2
2.
Үйдің мұржасының болуы
1
3
Терезенің саны еуеден көп болуы
1
4.
Есіктің тұтқасының болуы
3
5.
Аулада шарбақтың болуы
2
6.
Гүлзардың болуы
2
Жалпы ұпай 11 ұпай
Ұпай саны
11-10
9-7
6-2
Баға
<<5>>
<<4>>
<<3>>
Сергіту сәті
2 мин
Топтық жұмыс
8 мин
1 топ. Үйдің суретін салуда критерийді бергенге дейін және бергенен кейінгісін салыстырыңыздар. Өзгешелік бар ма?
2 топ Критерий бойынша қойылған бағамен келісесіз бе? Қателік жіберілді деп ойлайсыз ба?
3 топ Бір суретті салуда қолданылған бағалау түрлері туралы не айта аласыз?
4 топ Егер мен критерийлерді бірден ұсынсам жоғарыдағы қақтығыс туындар ма еді?
АКТ
Оқу үдерісіне критериалды бағалауды енгізу
8 мин
Слайд арқылы бағалауда өзгеріс енгізудің тиімділігі туралы талдау.
Рефлексия
3 мин
Әрбір тыңдаушыға өзін-өзі бағалау парақшалары ұсынылады. Алған білімдерін критерий арқылы бағалайды.
Кері байланыс
3 мин
<<Бутерброд>> әдісі арқылы жүргізіледі
Қорытынды
2 мин
Оқу үдерісінің ең маңызды бөлігі бағалау. Оқушы өзін-өзі бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көреді. Түзетуге ынталанады. Оқушы нені білетіндігін, нені істей алатындығынайқындау керек.
Критериалды бағалау.
Мақсат:
Критериалды бағалау-сапалы білім берудің негізі екенін түсіндіру. Шығармашылық тапсырма арқылы ұстаздарға тиімділігі мен бағалаудың нақты екендігін және білім сапасының артуына негіз болатынын ұғынады.
Күтілетін нәтиже:
1.Критерий құрап үйренеді.
2. <<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы топта жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады. Өзара бағалау жүреді.
3.Тәлім алушылардың кәсіби шеберліктері артады.
4.Критериалды бағалаудың қалай жүргізілетінін түсінеді. Түрлі стратегияларын біледі. Өз тәжірибелерінде қолдана алады.
Қолданылған әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс, <<Миға шабуыл>>, <<Сен маған, мен саған>> стратегиясы , <<Бутерброд>> әдісі, <<Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер>>, әдісі <
Пайдаланылған әдебиеттер:
Мұғалімге арналған нұсқаулық . Жаңартылған білім беру бағдарламасы.
Кезеңдер:
Уақыт
Тәлім алушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3 мин
Қатысушыларды <
Психологиялық жағымды ахуал орнату
6 мин
Мұғалімдер <<Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер>> әдісі арқылы бір-біріне жағымды сөздер айтады.
<<Миға шабуыл>>
10 мин
Төрт топқа үйдің суретін салуды ұсынамын. Салған суреттері бойынша топтар бірін-бірі бағалайды. Не себепті? Осы бағаны қойғандарын түсіндіреді. Топтар арасында түсінбеушілік туындайды. Осы жағдайда менен қандай қателік кетті? деп сұраймын. (Бағалау критерийін ұсынбадым) Енді қатысушыларға үйдің суретін салуға байланысты критерийлер ұсынамын. Сол критерийлер бойынша қайта бағалатамын.
№
Критерий
Балл
1.
Үйдің қағаз бетіне орналасуы
2
2.
Үйдің мұржасының болуы
1
3
Терезенің саны еуеден көп болуы
1
4.
Есіктің тұтқасының болуы
3
5.
Аулада шарбақтың болуы
2
6.
Гүлзардың болуы
2
Жалпы ұпай 11 ұпай
Ұпай саны
11-10
9-7
6-2
Баға
<<5>>
<<4>>
<<3>>
Сергіту сәті
2 мин
Топтық жұмыс
8 мин
1 топ. Үйдің суретін салуда критерийді бергенге дейін және бергенен кейінгісін салыстырыңыздар. Өзгешелік бар ма?
2 топ Критерий бойынша қойылған бағамен келісесіз бе? Қателік жіберілді деп ойлайсыз ба?
3 топ Бір суретті салуда қолданылған бағалау түрлері туралы не айта аласыз?
4 топ Егер мен критерийлерді бірден ұсынсам жоғарыдағы қақтығыс туындар ма еді?
АКТ
Оқу үдерісіне критериалды бағалауды енгізу
8 мин
Слайд арқылы бағалауда өзгеріс енгізудің тиімділігі туралы талдау.
Рефлексия
3 мин
Әрбір тыңдаушыға өзін-өзі бағалау парақшалары ұсынылады. Алған білімдерін критерий арқылы бағалайды.
Кері байланыс
3 мин
<<Бутерброд>> әдісі арқылы жүргізіледі
Қорытынды
2 мин
Оқу үдерісінің ең маңызды бөлігі бағалау. Оқушы өзін-өзі бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өз білімінің артықшылығы мен кемшілігін көреді. Түзетуге ынталанады. Оқушы нені білетіндігін, нені істей алатындығынайқындау керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz