Миға шабуыл

1. Критерий құрап үйренеді.
2. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы топта жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады. Өзара бағалау жүреді.
3. Тәлім алушылардың кәсіби шеберліктері артады.
4. Критериалды бағалаудың қалай жүргізілетінін түсінеді. Түрлі стратегияларын біледі. Өз тәжірибелерінде қолдана алады.
1 топ. Үйдің суретін салуда критерийді бергенге дейін және бергенен кейінгісін салыстырыңыздар. Өзгешелік бар ма?
2 топ Критерий бойынша қойылған бағамен келісесіз бе? Қателік жіберілді деп ойлайсыз ба?
3 топ Бір суретті салуда қолданылған бағалау түрлері туралы не айта аласыз?
4 топ Егер мен критерийлерді бірден ұсынсам жоғарыдағы қақтығыс туындар ма еді?
АКТ
Оқу үдерісіне критериалды бағалауды енгізу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz