Көрсеткіштік функцияның анықтамасы

АШЫҚ САБАҚ ЖОБАСЫ

Пән: «Математика»

Мамандығы: 0705000 «Пайдалы қазбалардың кен орындарын ашық түрде өңдеу»

Топ: ПКА-1-1

Тақырыбы: «Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі»

Степногорск қ. Тау-кен техникалық колледжі

Қалайдарова Ляззат Нурбаевна

Математика пәнінің оқутышысы

Л. Н. Гумилев атындағы Еуразиялық университеті, Астана - 2000 ж.

Мамандық: математика

Екінші санат

Степногорск қ. Тау-кен техникалық колледжінде 2011 ж бастап жұмыс істейді

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы:

«Математика сабағында саралап оқытуды қолдану»

Педагогикалық қызметінің міндеттері:

  • Әр оқушыны қабілеті мен деңгейіне қарай оқыту, коммуникативті мәдениетін қалыптастыру;
  • Жаңашыл -коммуникативті технологияларды қалыптастыру;
  • Шығармашылық қабілеттері мен жеке қасиеттерін дамыту: өз беттерімен жұмыс істеулерін, логикалық ойлауларын, қалыптастыру: жобалап және саралап оқыту;
  • Математика сабағында ақпаратты-коммуникативті технологияларды қолдану;

Мұғалімнің іс-тәжірибесінде қолданылып жүрген технологиялар:

  • Ақпаратты - коммуникативті технологиялары;
  • Дамыта оқыту технологиялары;
  • Жобалай оқыту технологиялары;
  • Ойын технологиялары;
  • Денсаулық сақтандыру технологиясы;

Сабақтың тақырыбы: Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік: Көрсеткіштік функция ұғымымен, оның қасиеттері және графигімен таныстыру,

2. Дамытушылық: оқушылардың біліктілігін, өзіндік білім көтеру қажеттілігін арттыру, есептер шығару дағдысын қалыптастыру;

3. Тәрбиелік: коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру; өз күшіне сену жеке тұлғалық қарым-қатынастық қабілеттерін қалыптастыру:

Сабақтың типі: аралас сабақ

Сабақтың түрі: практикум

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап арқылы әңгімелесу, тестілеу.

Жабдығы: интерактивті тақта, оқулық, жеке тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс: алгебра 7, 8 сынып, информатика.

Қолданылған әдебиет:

негізгі - «Алгебра және анализ бастамалары», 2007 ж. А. Е. Әбілқасымова, 92 - бет.

қосымша - Б. Кордемский, В. В. Зайцев. «Математикадан есептер жинағы» 12 - бет

Сабақ кезеңдері:

  1. Ұйымдастыру (2 мин. )
  2. Қайталау (20 мин. ) (танымдылық құзырлығын қалыптастыру)
  3. Жаңа сабақты түсіндіру (25 мин. ) (ақпараттық құзырлығын қалыптастыру)
  4. Сергіту сәті (5 мин. ) денсаулық сақтау құзырлығын қалыптастыру)
  5. Жаңа сабақты бекіту (35 мин. ) өзін-өзі әсер ету құзырлығын қалыптастыру)
  6. Үйге тапсырма (2 мин. ) интеллектуалды құзырлығын қалыптастыру)
  7. Рефлексия 1 (мин)

Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру:

  • Сәлемдесу;
  • Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу;
  • Жаңа сабақтың тақырыбын жариялау. (1, 2 - слайдтар)

2. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың білімдерін тексеру. (танымдылық құзырлығын қалыптастыру)

  1. Дәрежелік қасиеттерді қолдану. (3, 4, 5 - слайдтар)

(1/7) -1
(9 · 25) 1/2
(7, 8) 0

2. Туындыны қайталауға арналған тапсырмалар. (6 - слайд, жеке тапсырмалар, флипчарт)

1 - жеке тапсырма

№ 1. y = 9x 2 - cos x функциясының туындысын табыңыз.

1) = 18x - sin x ;

2) = 3x 2 - sin x ;

3) = 18x + sin x ;

4) = 3x 2 + sin x .

№ 2. у = sin(4x - 7) функциясының туындысын табыңыз.

1)

2)

3) y' = 4cos (x - 7)

2 - жеке тапсырма

№ 1. y = x 3 + sin x функциясының туындысын табыңыз.

1) = x 2 + cos x ;

2) = 3x 2 + cos x ;

3) = x 2 - sin x ;

4) = 3x 2 - cos x .

№ 2. у = cos(0, 5x + 3) функциясының туындысын табыңыз. .

1) y' = - 0, 5sin(0, 5x + 3)

2) y' = - 2sin(0, 5x + 3)

3) y' = 2sin(0, 5x + 3)

Тапсырма
1
2
3
4
5
6
7
Тапсырма: Жауабы (әріп)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:

4 - жеке тапсырма Функциялардың туындысын табыңыз:

f(x)
5
f(x):
:
:
:
:
:
5:
:
:
:
:
:
f(x): Оқушының аты - жөні
:

Флипчарт: (оқушылар жауабы қате болса, келесі сұраққа көше алмайды)

4. Жаңа сабақ. (ақпараттық құзырлығын қалыптастыру) (7, 8 - слайдтар)

Анықтама. у = а х (а ≠ 1, а> 0) түрінде берілген функция көрсеткіштпік функция деп аталады.

Аныктаманың тұжырымдамасында берілген төмендегі ұйғарымдарға назар аудару кажет:

1) а негізі 1 санына тең болмауы керек (а ≠ 1), өйткені а = 1 болганда, а х дәрежесінің мәні 1 санына тең болып, х айнымалысына тәуелді болмайды;

2) а негізі он сан болуы керек (а>0), себебі а<0 болғанда,
х-тің кез келген мөні үшін а х дәрежесі накты сан болмайды. Мысалы,
а = -3 жөне х =1/2 болганда, а х дәрежесі мына түрге келеді:

(-3) 1/2 = √-3, ал бүл накты сан емес;

3) а негізі бөлшек болған жағдайда а х дөрежесі қандай да бір
дәрежедегі түбірді білдіреді, онда түбір мәндерінің ішінен тек кана
арифметикалык түбір алынады.

Көрсеткіштік функцияның касиеттері мен графигін карастырайык. (9, 10, 11 - слайдтар)

  1. у = ах, а≠1, а> 0 функциясынын аныкталу облысы барлык накты сандар жиыны;
  1. барлык у = ахкорсеткіштік функцияларының (а > 1 немесе 0 < а < 1 екеніне тәуелсіз)

графиктері (0; 1) нүктесінен өтеді;

  1. а > 1 болганда, көрсеткіштік функция барлык накты сандар жиынында өспелі және

х > 0 болса, онда а х > 1, ал х < 0 болса, онда а х < 1;

0 < а < 1 болганда, корсеткіштік функция барлык накты сандар жиынында кемімелі және

х < 0 болса, онда а х > 1, ал х > 0 болса, онда а х < 1;

  1. егер а > 1 болса, онда а-ның артуына байланысты у = ахфункциясының графигі тез өседі

егер 0 < о < 1 болса, онда а-ның кемуіне байланысты у = а х функциясының графигі тез кемиді

Мысалдар қарастыру: (12, 13, 14, 15 - слайдтар)


Ұқсас жұмыстар
Көрсеткіштік функция графигі
Курстың міндеті
Функцияның туындыларын табу
Көрсеткіштік теңдеу
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі. 11 сынып
Сабақтың тақырыбы. Сабақ мақсаты
Логарифмдік теңдеулерді шешу. жоспар. 11-сынып
Дәрежелік функция
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау
Көрсеткіштік функция
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz