Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Менің педагогикалық тұжырымдамам



Солтүстік
Қазақстан облысы
Уалиханов ауданы

Кішкенекөл мектеп-гимназиясының
тарих пәні мұғалімі

Манаргүл Тоханқызы

Ақырын жүріп анық бас,

Еңбегі кетпес далаға.

Ұстаздық еткен жалықпас
Үйретуден балаға..

(А.Құнанбаев)

Менің педагогикалық тұжырымдамам.
Менің жұмысымның негізгі түйіні

Мен кім?
Мен Манаргүл Тоханқызы 1977 жылы 21-мамырда Монғолияда
Баян-Өлгий аймағы Дэлүүн селосында дүниеге келдім. Ұлтым қазақ. Толық
жанұяда өстім. 1985 жылы алғаш мектеп табалдырығын аттап 1993 жылы орта
мектепті бітірдім. Сол жылы тамыз айында тарихи Отаным Қазақстанға оралдым.
1997 жылы Көкшетау Жанайдар Мусин атындағы педагогикалық колледжін оқып
бастауыш сынып мұғалімі бойынша диплом алып шықтым.
Еңбек жолымда 1997 жылы қыркүйекте Ақмола облысы Зеренді ауданы Шағалалы
ауылында бастадым.
Жанұя құруыма байланысты жұмыс орнымды ауыстырып 2001 жыллдан бері
Солтүстік Қазақстан облысы Уәлихан ауданы Кішкенекөл селосында
жалғастырдым.
2005 жылы Көкшетаудағы Ш.Уәлиханов атындағы университетті тәмәмдап, тарих
және география пәндері мұғалімі дипломын алдым.
Не үшін?
Мен педагогикалық мамандық бойынша 8 жыл білім алдым. Бұл уақыт мені
мұғалімдіктің қыр-сырына баули білді. Педагог – білім беруші тұлға ғана
емес, ол тәрбиеші. Сондықтан мен өз шәкірттеріме білім ғана емес, тәрбиеде
беретін, шәкірт үлгі ететін, тұлға болуым керек.
Не үшін мен оқытамын, тәрбие беремін?
Әрбір баланың жеке тұлға болып қалыптастыруы үшін.
Әрбір шәкірт сауатты болу үшін.
Әрбір оқушы терең білімді болу үшін.
Әрбір оқушыны ертеңіміз, еліміздің болашағы үшін оқытамын.

Кімді үйретемін?

Менің мақсатым алдымдағы әрбір шәкіртті үйрету. Табиғи заңдылық
бойынша олардың толық үйреніп алуы әр деңгейде болуы мүмкін. Дегенмен әрбір
оқушы белгілі бір деңгейде білімді болуы шарт. Мұндай жолға мен бар күшімді
салып, қолайлы әдістерді пайдалана отырып жетуім керек. Себебі білімсіз,
тәрбиесіз адам қашанда ел дамуына, адамзаттың өркендеуіне кедергісін
келтіретіні тарихтан да бүгінгі күннің көріністерінде айқын көрініп отыр.
Сол себепті де алдыма келген әрбір шәкіртке сапалы білім мен тәрбие беру
менің міндетім.
Бүгінгі біз тәрбиелеген рухани азығы мол, терең білімді шәкірттеріміз
еліміздің ентеңін биіктен көрсетін азаматтар мен азаматшалар болатынына
кәміл сенемін.

Қалай?
Әрбір ұстаз оқушыны жан-жақты зерттеген ерекше тұлға. Білім беретін
оқушыларын ұстаз – психолог ретінде, дәрігер ретінде, педагог ретінде,
тәрбиеші ретінде, ата-ана ретінде, дос ретінде жан-жақты зерттеп білуге
тиісті. Мұндай зерттеулер мұғалімнің тәрбие мен білім беру әрекетінің
әдісін айқындап береді. Менің мақсатым қандай әдісті қолдансамда оқушының
есінде қалатын білім мен санасына жетер тәрбие беру.
Нәтижесі?
Ұстаздық мамандықтың ерекшелігі оның нәтижесінің ұзақ жылдардан соң
көрінуінде.
Сол үшінде ұстаздық еңбек төзімділік пен табандылықты талап етеді. 15-
20 жылдан кейін өзім тәрбиелеген, оқытқан, білім берген оқушым – парасатты,
білімді, белгілі қызметкер, үлгілі шаңырақ иесі, елге елеулі, жанашыр,
ұйымдастырушылығымен әулетке ақылшы, адамзат болып шықса бұл ретте менің де
үлесім бар деп білемін.

Белгілі бір маман иесі Еліне елеулі

Парасатты

Білімді

Жанашыр, қамқоршы Бір әулетке
ақылшы

Үлгілі шаңырақ иесі

Оқушы тарих пәні бойынша бағдарламаны толық меңгерген, жас
ерекшелігіне қарай саяси білімі болуы шарт.
Оқушыны пән бойынша бағыттар туған жерінің тарихын, туған өлкесінің
өткенін меңгерту тарих және география пәнінің мұғалімінің құзырында деп
білемін.
Кез-келген ақпараттың тарихын талқылай білуге, бұл ақпараттың бүгінгі
күнгі қоғамдық өмірдегі орны жайлы өзіндік қорытынды жасай білуге
тірбиелеу.
Бұл жөніндегі 7-сыныпта өткен “Тәуелсіздік тұғырым” атты сынып
сағатты атауға болады. Мұндағы парламент палаталары олардың қызметі
партиялар солардың ішіндегі “Нұр Отан” партиясының мақсат міндеттерімен
таныстырылып “Қазақстан - 2030” стратегиялық бағдарламасының онжылдығына
сәйкес бүгінгі жеткен жетістіктеріміз сараланды. Осы тақырыпта оқушыларға
еліміздің болашағы зор екендігін ұғындыру. Экономикасы дамыған ұлы елдің
ұрпақтары екендігін түсіндіріп болашаққа деген жігерлерін жандандыра түсу.
Ұстаз ретінде менің бойымнан адами құндылықтардың көптеген қасиеттері
табыла білу керек. Солардың бірі деп шығармашылық талпыныста атар едім.
Мұғалім іздене отырып, әдіс-тәсілдердің жиынтығын жүйелей келе
шығармашылықтың шыңын оқушы бойындағы нәтижесінен бағалай білу керек. Бұл
жөнінде биылғы оқу жылындағы өткізген модульдік сабағымды атар едім.
Аталмыш сабағым 6 “а” сыныбында ІІ тоқсанда “Сақтар” тақырыбына арналды.
Бұл әдіс ұстазды шығармашылыққа жетелеп оқушының білімін жетілдіру
ізденуіне өзін еркін сезінуіне, ұжыммен жұмыс жасауға, жеке дара өз
қабілеттерін көрсетуге оқушы қабілетінің жан-жақты көрінуіне мүмкіндік
туындайды. Осы жұмыстың нәтижесінде шығармашылық талпыныста бейім оқушылар
дараланып көріне білді.
Мұғалімнің бойынан қажарлы еңбекті талап ететін сала – ғылыми
білгірлік деп білемін.
Ғылыми білгерлік дегенді - әр ұстаз өз пәнінен шебер болу керек деп
топшалаймын. Оқушыға берілетін білімнің ғылыми негізінің дұрыс болуы
педагогтың міндеті. Осы орайда жаратылыстану пәнінен 5-ші сыныптарда
шығармашылыққа талпыныс бағытында, әрі ғылыми білгірлікті жетілдіру
мақсатында “Материктер мен мұхиттар” тақырыбындағы қарастырылған қосымша
мәліметтерді атап өтер едім.
- жер шарының су басуы;
платформалардың қалыптасуы, және қақтығу суы;
алғашқы материктік ашулар;
Х.Колумб саяхаттары т.б. аталған қосымша мәліметтер арқылы тақырыптың түп
негізін дұрыс ұғындыруға мүмкіншілік туады.
Ұстаздың алдындағы міндеттерінің бірі оқушының өзіндік қабілетін
дамыту, оқушы артықшылығын есепке ала отырып, оның тоқталмауына
белгілі бір бағытта жұмыс жасауына мұрындық болуы керек.
Бұл бағыттағы менің жұмысым 7 “а” сыныбымен өткізілуде. Оқушының
шығармашылығы мен қабілетін дамыту жұмысының жоспары.
1. Қазақстан тарих пәні
Папка жасау
Тақырыпқа байланысты материалдар жинау.
Рефераттар жазу
Тақырыптар бойынша суретті баян жинау.
Тарихшылар өмірінен және олардың еңбегі жөнінде мәліметтер жинау.
Өзіндік шығармашылық жұмыстар.
Осы жұмыстар нәтижелі болуы – оқу процестерінің ұйымдастыру түрлері.
Бұл процестің негізі - әрбір оқушыны диагностикалық толық зерттеуінде.
Күнделікті сабақ жоспарлауда әр бір оқушының қабылдау ерекшелігін ескеру
нәтижелі биіктікті бағындырады. Бұл принциптің негізінде менің атқарған
жұмыстарым. Қазақстан тарих пәнінен 7 сыныпта әр бір тараудан кейін
ұйымдастырылатын ойын сабақтары, тәрбие жұмысы бойынша сыныбымыздағы оқушы
Хасенов Азаматпен жеке дара жұмыстар, әңгімелер өткізу, сырласу сәттерімен
қатар әр күн сайын аз болса да назар аударып отыру.
Оқушылардың оқу процессі кезінде қажетті материалдар жинауға, кітапханамен
жұмыс жасауға, тарихи және әдеби шығармаларды оқушы өтілген тақырыптар
бойынша өзіндік ой қорытып шығармашылық жұмыспен айналысуына, мазмұнды
рефераттар жазуға, баяндамалар жасауға бағыт-бағдарлар ұсынып үлгілерімен
таныстырамын. Мұндай жұмыстар 6а, 7а сыныптарында жүргізілуде.
Қорыта келгенде мен өзіме мұғалім ретінде білім беруші, тәрбиелеуші, екінші
ата-ана, сырлас-дос, қатал талапкер, адал сыншы, адами деңгейі жоғары
адамзаттың қалыптасуына ықпал етуші тұлға болуға тиіспін,- деп талап
қоямын.

Ұстаздық тұжырымдамам.

Мен кіммін? Қатардағы ұстаздардың бірімін,
Көргім келеді шәкірттердің биігін.
Не үшін? Үйретемін баланы,
Бала деген ертеңгі қазақ жалғасы.
Жалғас деген Отанымның жастары.

Кімді мен үйретемін және қалай?
Құқылы әрбір шәкірт білімге сай.
Сондықтан да зерделеп зерттеймін де,
Мақсат үшін қолданамын әдіс талай.

Қазақтың еселенсе несібесі
Гүлдене берсе игі киелі елі.
Сол ұрпақтың бәрі де мектеп көрген,
Міне бұл ұстаздықтың нәтижесі.

-----------------------
Нәтижесінде


Ұқсас жұмыстар
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДАҒЫ МЕНІҢ ПЕЛАГОГИКАЛЫҚ ТҰЖЫРЫМДАМАМ
Бағалау өлшемдері
Менің педагогикалық ұстанымым
Өз қолың жетсе өзіңе,тіліңді қорға қазағым!
Физмка математика журналдары
Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға деген қасиетті қағидасы менің әрдайым жүрегімнің түкпірінде ұстайтын ұстанымым
Мұғалім - өмірге, болашаққа бейімделген ұрпақтың ұстасы
Технология пәні мұғалімі
Педагогикалық технологиялар
Тәжірибенің мақсаты
Пәндер