Жалаң сөйлемдер Жайылма сөйлемдер

Қазақ тілі Күні:
Мұғалім:Ашуханова А. Қ
С. тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем. Қайталау сабағы
Білімділік мақсаты : Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктерін бекіту, жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыра білуге үйрету, сөйлемдегі сөздерді сөйлем мүшелеріне дұрыс талдай білуге дағдыландыру.
Дамытушылық мақсаты : Жай сөйлем туралы түсініктерін одан әрі дамыту, оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын кеңейту.
Тәрбиелік мақсаты : Оқушыларды ұқыптылыққа, сауатты, таза жазуға, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Түрі : қайталау
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сатылай кешенді талдау.
Көрнекілік : интерактивті тақта, слайдтар
Жүрісі:
І Ұйымдастыру
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру
ІҮ Жаңа сабақты бекіту
Ү Қорытынды
ҮІ Үйге тапсырма беру
ҮІІ Бағалау
І Ұйымдастыру кезеңі. 1) Оқушылармен амандасу
2) Сынып оқушыларын түгелдеу
3) Оқушылардың сабаққа назарын аудару
4) Сабақ бастауға жағдай жасау
ІІ Үй тапсырмасын сұрау кезеңі .
Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында мынадай сұрақтар қойылады:
1) Сөйлем құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
2) Жай сөйлем дегеніміз не?
3) Жай сөйлемнің түрлері қандай?
4 Жалаң сөйлем?
5 Жайылма сөйлем дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі .
1. Көркем жазу
2. Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу Слеусін Мәтінді түсініп оқу. 3жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жазу.
3. Слеусін суретімен жұмыс. Мәлімет беру.
Сілеусін (лат. Lynx lynx ) - мысық тұқымдасына жататын жыртқыш. Тұрқының ұзындығы 87 - 104, құйрығы 20 - 31 см, салмағы 13 - 23 кг. Қазақстанда 3 түр тармағы бар, соның ішінде Түркістан сілеусіні Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген.
-Сілеусін қандай аң? Ол неліктен қызыл кітапқа енген?
-Тағы қандай жыртқыш аңдарды білесіңдер? (қасқыр, жолбарыс, арыстан) Слайдпен көрсету.
4. . Сергіту сәті: Ормандарға аю, қонжық
Ұялардан бал іздейді.
Мойындарын оңға бұрды
Мойындарын солға бұрды.
Ағаштарды шайқап көрді
Қуанғаннан билей берді.
Сергіту сәтінен қимылды білдіретін сөздерді тап
5. Терме диктанты
І топ ІІ топ
Жалаң сөйлемдер Жайылма сөйлемдер
Оқушы оқыды. Балалар жаттығу орындады. Ара ұшты. Әже шай құйды. Қоян-жануар. Сілеусін-жыртқыш аң.
Күн сәулесі бөлмеге жарық беріп тұр. Айгүл биледі. Балалар коньки тепті. Қар жауды.
Оқулықпен жұмыс 3-жаттығу . Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып оқы.
-Құмырсқа қандай жәндік?
-Еңбек туралы қандаймақал білеміз?
5-жаттығу Ара өленің оқу
-Араның пайдасы. Балы немен пайдалы?
ІІІ Қорытынды
-Жайылма сөйлеммен жалаң сөйлем айырмашылығы?
ІҮ Үй жұмысы 4-жаттығу 89 бет
Ү Бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz