Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ тақырыбы. Сабақтың құрылымы

Ақмола облысы Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды балаларға арналған
№ 3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
Жаксыбергенова Багдат Кайратовна,
математика пәнінің мұғалімі

Пән: математика
Сынып: 5
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаттары:
А)білімділік:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбынан алған білімдерін жалпылап тиянақтау, жай бөлшектер туралы оқушылардың білімдерін байқау;
Б)тәрбиелік:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту;
В)дамытушылық:
ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару, іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, есептер шығару, ойын, интерактивті, деңгейлеп оқыту
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар , карточкалар, кесте
Сабақтың құрылымы:
І.Ұйымдастыру.
/Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабақтың мақсатымен, жоспарымен,баға қою критерийлерімен таныстыру/
ІІ. Абылайхан алаңы . /Үйге берілген тапсырманы тексеру/
ІІІ. Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар /Қайталау/
ІV. 1.Тәуелсіздік мәртебесі
2. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/
V. Білімді бекіту
1. Білімді ұрпақ ұлт болашағы/Цифрлық диктант/
VІ.Тәуелсіздік - бейбітшілік шыңы / Жабық тест/
VІІ. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау;
VIIІ.Үйге тапсырма беру.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
1.Қазақтың киелі сандарын ата? /3, 7 ,13 , ... /
2.3 санына байланысты сөз тіркесін ата? /3 би, 3 жұрт, 3жүз, ... /
3.Үш жүздің басын біріктірген кім? /Абылайхан/
4.Көкшетау жеріндегі Абылайхан ордасы қай тау маңында? /Бурабай/

Биыл - Абылай Ханның туғанына 300 жыл толады. Қазақ тарихында өшпес орны бар Абылай Ханның мерейін асқақтатуымыз керек. Егеменді ел болып, тәуелсіздігіміздің көк байрағын желбіреткен шақта біз тамыры тереңде жатқан тарихымызды өзімізге де, өзгелерге де танытуға тиіспіз.
ІІ. Абылайхан алаңы / Үй тапсырмасын тексеру/
Үйге қандай тапсырма берілді? Қанекей осы тапсырмаларды ауызша тексеріп жіберейік.
№465

1)912 және 212 ; 2) 2024 және2124; 3) 1820 және520; 4) 430 және530;

5) 2224 және924; 6) 348 және2048; 7) 6590 және990; 8) 1048 және4548;

III. Қазақ халқының басынан кешкен зобалаң жылдар /Қайталау/
1.Жай бөлшектің бөлімі мен алымы нені білдіреді?
2.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.
3 . Бөлшекті қысқарту деген не?
4. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
6. Бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.
7. Қандай санды аралас сан дейді?
ІV. 1.Тәуелсіздік мәртебесі / Ауызша есептеу/. Осы сұрақтардың жауаптары белгілі тарихи фактілерге байланысты болады.
1. бөлшегінің мәні неге тең?/1/

2. санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең?/30/

3. бөлщегінің мәні неге тең? /4/

4. 1900 1 3 және 92 34 аралас сандарының бүтін бөліктерінің қосындысы нешеге тең? /1992/

5. ЕКОЕ (3,5)=? /15/

6. ЕҮОБ(20,80)=? /20/

7. 1000*2-1700= өрнегінің мәнін есептеңдер /300/

8. 19 97100 санын бұрыс бөлшекке айналдырғандағы алымы нешеге тең? /1997/

V. 1. Өнегелі елдің өрісі биік /Оқулықпен жұмыс/. Деңгейлік есептер.
"А"№467 (1-3) Жауабы:

"В"№466 (1-3) Жауабы: 1) 119300 және 115300; 2) 48400 және 125400 ; 3) 87120және68120;

"С" №469 (1-3) Жауабы:

Сергіту сәті.
2. Білімді ұрпақ- ұлт болашағы /Цифрлық диктант, дұрыс -1, қате-0/
Жауабы: 1011001

VІ.Тәуелсіздік - бейбітшілік шыңы /Жабық тест/

1. бұрыс бөлшектерін аралас санға айналдыр. Жауаптары:

2. дұрыс бөлшектерін қысқартыңдар.

3. аралас сандарын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.

4. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімдерге келтіріңдер.

5. бөлшектерді натурал санға айналдырыңдар.

VІІ. Қорытындылау: Не білеміз? Не білдік?Не білгіміз келеді?
Оқушыларды бағалау
VIIІ.Үйге тапсырма беру. № 466 (4-6) , № 467 (4), №469 (4) , §24.

Ұқсас жұмыстар
Сабаққа дайын оқушылардан сабақ сұрау
Қорытынды сабақ. Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихынан алған білімдерді қайталай отырып, өмірлік азық ету
Шығыс Қазақстан күйлерінің мектебі
Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып
Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын қайталау
Конустің бүйір бетінің ауданын табыңдар
Қазақстанның өсімдік шаруашылығы
Қазақ хандығының басқару жүйесі мен әлеуметтік құрылымы
АКК басқаруды ұйымдастырудың құрылымдық схемасы
Мақсат үстеулері
Пәндер