Мемлекеттік қаржы мен бюджет: INSERT әдісі арқылы мәтінді талдау және сәйкестендіру тапсырмасы

1. Тапсырма: Алдарыңа берілген мәтіннің әр сөйлемін оқи отырып,

INSERT әдісін қолданамыз, және әр сөйлемнің соңына мына белгілерді қойып шығамыз

“V” “білемін”,

“―” “мен үшін түсініксіз”,

“+” “мен үшін жаңа ақпарат”,

“?” “мені таң қалдырады”

Мемлекет қоғамдық игіліктерді құру, ғылыми зерттеулерді жүргізу, әлеуметтік бағдарламалар мен тағы басқа қандай көп ақша қаражаттарын жұмсайды және ол ақша қаражаттарын қайдан алады? Мемлекеттің ақша ресурстарының көзі - ең алдымен азаматтармен фирмалардың табысы мен мүліктеріне салынатын салық. Мемлекеттің өз ақшасы жоқ. Нарықтық экономика кезінде ол салық төлеушілердің ақша қаражаттарын пайдаланады. Мемлекет игілігіндегі барлық ақша қаражаттарының жиынтығы қаржы деп аталады. Егер ата аналарың сендерге күніне 100 теңгеден ақша беріп отырса, онда ол ақша сендердің қаржыларың деп аталады. Әр апта сайын сендерге қанша ақша және неге жұмсау керектігін сендер жоспарлап отырасыңдар. Дәл сол сияқты мемелекет те өз ақша қаражаттарын жоспарлап отырады. Мемлекеттік бюджет - бұл табыстарды қайта бөлудің негізгі аспабы. Экономикада тегін ештеңе болмайды, бәрінің де құны бар. Мысалы, сендер мектепте тегін оқисыңдар. Ал білімнің құны бар екенін сендер жақсы білесіңдер. Сонымен сендер алған білімнің құнымен қалай есептесесіңдер? Ата аналарың сендердің білімдерің үшін табыстарынан төлейтін салықпен есептеседі. Салық дегеніміз азаматтардың жалақысы немесе фирмалардың пайдасынан мемлекет пайдасына түсетін ақша қаражаттары. Мектеп жасындағы балалары жоқ ата аналар да салық төлейді, себебі ол міндетті төлем. Ал осы ақша қаражаттардың табысы мен шығынын жоспарлауды мемлекеттік бюджет дейді.

1. Тапсырма: Алдарыңа берілген мәтіннің әр сөйлемін оқи отырып,

INSERT әдісін қолданамыз, және әр сөйлемнің соңына мына белгілерді қойып шығамыз

“V” “білемін”,

“―” “мен үшін түсініксіз”,

“+” “мен үшін жаңа ақпарат”,

“?” “мені таң қалдырады”

Мемлекет қоғамдық игіліктерді құру, ғылыми зерттеулерді жүргізу, әлеуметтік бағдарламалар мен тағы басқа қандай көп ақша қаражаттарын жұмсайды және ол ақша қаражаттарын қайдан алады? Мемлекеттің ақша ресурстарының көзі - ең алдымен азаматтармен фирмалардың табысы мен мүліктеріне салынатын салық. Мемлекеттің өз ақшасы жоқ. Нарықтық экономика кезінде ол салық төлеушілердің ақша қаражаттарын пайдаланады. Мемлекет игілігіндегі барлық ақша қаражаттарының жиынтығы қаржы деп аталады. Егер ата аналарың сендерге күніне 100 теңгеден ақша беріп отырса, онда ол ақша сендердің қаржыларың деп аталады. Әр апта сайын сендерге қанша ақша және неге жұмсау керектігін сендер жоспарлап отырасыңдар. Дәл сол сияқты мемелекет те өз ақша қаражаттарын жоспарлап отырады. Мемлекеттік бюджет - бұл табыстарды қайта бөлудің негізгі аспабы. Экономикада тегін ештеңе болмайды, бәрінің де құны бар. Мысалы, сендер мектепте тегін оқисыңдар. Ал білімнің құны бар екенін сендер жақсы білесіңдер. Сонымен сендер алған білімнің құнымен қалай есептесесіңдер? Ата аналарың сендердің білімдерің үшін табыстарынан төлейтін салықпен есептеседі. Салық дегеніміз азаматтардың жалақысы немесе фирмалардың пайдасынан мемлекет пайдасына түсетін ақша қаражаттары. Мектеп жасындағы балалары жоқ ата аналар да салық төлейді, себебі ол міндетті төлем. Ал осы ақша қаражаттардың табысы мен шығынын жоспарлауды мемлекеттік бюджет дейді.

II тапсырма Сәйкестендіру тесті

II тапсырма Сәйкестендіру тесті


Ұқсас жұмыстар
Мемлекеттік бюджет және қаржы жүйесі: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған экономика негіздері және қаржылық сауаттылық пәні: Мемлекеттік бюджет сабақ жоспары
Көркем мәтінді оқу және талдау әдістемесі
Бастауыш сыныптарға арналған Елтаңба және мемлекеттік рәміздерді талдау сабағы
Қаржы пәні: Қаржыны басқару тақырыбы бойынша ашық сабақтың әдістемелік құралы
8-сынып: интервалдар әдісі арқылы квадрат және бөлшек рационал теңсіздіктерді шешу
9-сынып қазақ тілі: Аңызға айналған билерді тану және мәтінді талдау
WordPad бағдарламасында мәтінді өңдеу: мәтінді ерекшелеу, қаріп және абзац пішімдеу
Кейс-стади әдісі арқылы мектеп оқушыларының коммуникативтік құзыреттілігі мен ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту
№70 мектеп-лицейіндегі CLIL әдісі арқылы математика пәнін ағылшын тілінде оқыту тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz