Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
математика.5 класс.
Сабақтың тақырыбы:Әріпті өрнектер. Мақсаты:оқушыларға әріпті өрнектер туралы түсінік беру,әріпті өрнектерді ықшамдай білуге үйрету. Білімділік мәні:әріпті өрнектердің мәндерін тауып,коэффициенттерін анықтай білу. Тәрбиелік мәні:өз беттерінше және топпен жұмыс жасауға,бір-біріне жолдастық көмек көрсетуге,ұқыптылыққа баулу. Дамытушылық мәні:оқушылардың әріпті өрнектер,коэффициент ұғымы бойынша алған білімдерін есептер шығарумен ұштастыруға бағыттап,математикалық тілде сөйлеу мәде-ниетін қалыптастыру және логикалық ойлау қабілетін,танымдық белсенділігін арттыру. Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта,деңгейлік тапсырмалар,Франсуа Виет өмірі мен еңбегі туралы тарихи мәлімет (оқушылардың өздері әзірлеген),мақал-мәтелдер. Түрі:жаңа тақырыпты таныстыру.
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі:оқушылармен өзара амандасу,класс тазалығына көңіл бөлу, оқушыларды сабаққа психологиялық тұрғыдан әзірлеу. Сабақты Шәкәрім бабамыздың өлеңімен бастаймыз: Жемісті, жақсы иісті бәйшешек, Аралайық пайдасын көрем десек. Ұғымды,милы жастың ойын қозғап, Үйретер талай тәлім,талай есеп. 2.Үй тапсырмасын тексеру.Санды өрнектер ұғымын жалпылау: а)санды өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? Мысал келтіру. ә) санды өрнектің мәнін қалай табамыз? 3.Жаңа тақырыпты санды өрнекпен байланыстыра отырып түсіндіру,<<коэффициент>> ұғымына,француз математигі Франсуа Виет өміріне тарихи шолу жасау: <<Коэффициент>>-латын сөзі, <<көбейткіш>> деген мағынаны білдіреді.Бұл терминді Ф.Виет енгізген,алайда осы күнгі мағынасында XVII ғасырда ғана үнемі қолданып отырған ға-лымдар ағылшын математиктері Оутред және Валлис,француз математигі Дешаль,т.б.
Математикалық өрнектер
санды өрнектер әріпті өрнектер мысалы:хук; 6(а+в)-әріпті өрнектер. 4.Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару. №3-А. 1)45+а; 2)12в; 3) х:9; 4)18-у. №5-А. 1) 146+а═146+14═160; 2)в-18═ 21-18═3; 3)51:с+12═51:3+12═17+12═29 4)125:а+8═125:5+8═25+8═33; 5)9в-36═9*13-36═81; 6)14с+75═14*4+75═81. №14-В(1,2)-тақтада талдау, (3,4)-өз беттерінше орындау. 1)(29а-35):27═(29*4-35):27═ 81:27═3; 2)в:9*15-96═72:9*15-96═120-96═24; (есептің шығарылу жолын түсіндіру және 3)(346-25с):19═(346-25*7):19═171:19═9; нәтижесін талдау). 4)75+114:(27-в)═75+114:(27-8)═75+6═81.
<<Коэффициент>> ұғымын қазақ тілі пәні бойынша <<Сан есім>> тақырыбымен байланыстыру,яғни құрамында сан есімдері бар мақал-мәтелдер айту. Сергіту сәтінде оқушыларға <<коэффициент>> сөзінің әрбір әрпінен математикалық терминдер құрастыру жөнінде тапсырмалар беріледі.(Мұндай тапсырмалар оқушылар-дың математикалық тілде сөйлеу мәдениетін қалыптастырады).
№18-(жеке жұмыс ретінде орындау үшін).Бұл есепті шығару барысында оқушылардың қозғалысты сипаттайтын шамалар жөніндегі білімдерін еске түсіру қажет.
Тақырыпты пысықтау мақсатында <<Жаңғалақтың қатесін тап>> ойыны арқылы есептегі Жаңғалақтың жіберген қателерін тауып,есептің дұрыс шығарылу жолы көрсетіледі. Сабақты қорытындылау:-әріпті өрнек дегеніміз не? Мысал келтіру. - коэффициент дегеніміз не? Математиктер еңбегі туралы бірер сөз. Сабақты Шәкәрім бабамыздың өлең жолдарымен аяқтаймыз: ...Жақсы білім іздеуге жалықпалық! Табылмаса,тарығып,талықпалық! Салақтықты қоялық,сақ болалық, Білгенді,білмегенді анықталық!
Оқушыларды бағалау.
Үйге №20. 11-бет.Әріпті өрнектерді қайталау.
Сабақтың тақырыбы:Әріпті өрнектер. Мақсаты:оқушыларға әріпті өрнектер туралы түсінік беру,әріпті өрнектерді ықшамдай білуге үйрету. Білімділік мәні:әріпті өрнектердің мәндерін тауып,коэффициенттерін анықтай білу. Тәрбиелік мәні:өз беттерінше және топпен жұмыс жасауға,бір-біріне жолдастық көмек көрсетуге,ұқыптылыққа баулу. Дамытушылық мәні:оқушылардың әріпті өрнектер,коэффициент ұғымы бойынша алған білімдерін есептер шығарумен ұштастыруға бағыттап,математикалық тілде сөйлеу мәде-ниетін қалыптастыру және логикалық ойлау қабілетін,танымдық белсенділігін арттыру. Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта,деңгейлік тапсырмалар,Франсуа Виет өмірі мен еңбегі туралы тарихи мәлімет (оқушылардың өздері әзірлеген),мақал-мәтелдер. Түрі:жаңа тақырыпты таныстыру.
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі:оқушылармен өзара амандасу,класс тазалығына көңіл бөлу, оқушыларды сабаққа психологиялық тұрғыдан әзірлеу. Сабақты Шәкәрім бабамыздың өлеңімен бастаймыз: Жемісті, жақсы иісті бәйшешек, Аралайық пайдасын көрем десек. Ұғымды,милы жастың ойын қозғап, Үйретер талай тәлім,талай есеп. 2.Үй тапсырмасын тексеру.Санды өрнектер ұғымын жалпылау: а)санды өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? Мысал келтіру. ә) санды өрнектің мәнін қалай табамыз? 3.Жаңа тақырыпты санды өрнекпен байланыстыра отырып түсіндіру,<<коэффициент>> ұғымына,француз математигі Франсуа Виет өміріне тарихи шолу жасау: <<Коэффициент>>-латын сөзі, <<көбейткіш>> деген мағынаны білдіреді.Бұл терминді Ф.Виет енгізген,алайда осы күнгі мағынасында XVII ғасырда ғана үнемі қолданып отырған ға-лымдар ағылшын математиктері Оутред және Валлис,француз математигі Дешаль,т.б.
Математикалық өрнектер
санды өрнектер әріпті өрнектер мысалы:хук; 6(а+в)-әріпті өрнектер. 4.Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару. №3-А. 1)45+а; 2)12в; 3) х:9; 4)18-у. №5-А. 1) 146+а═146+14═160; 2)в-18═ 21-18═3; 3)51:с+12═51:3+12═17+12═29 4)125:а+8═125:5+8═25+8═33; 5)9в-36═9*13-36═81; 6)14с+75═14*4+75═81. №14-В(1,2)-тақтада талдау, (3,4)-өз беттерінше орындау. 1)(29а-35):27═(29*4-35):27═ 81:27═3; 2)в:9*15-96═72:9*15-96═120-96═24; (есептің шығарылу жолын түсіндіру және 3)(346-25с):19═(346-25*7):19═171:19═9; нәтижесін талдау). 4)75+114:(27-в)═75+114:(27-8)═75+6═81.
<<Коэффициент>> ұғымын қазақ тілі пәні бойынша <<Сан есім>> тақырыбымен байланыстыру,яғни құрамында сан есімдері бар мақал-мәтелдер айту. Сергіту сәтінде оқушыларға <<коэффициент>> сөзінің әрбір әрпінен математикалық терминдер құрастыру жөнінде тапсырмалар беріледі.(Мұндай тапсырмалар оқушылар-дың математикалық тілде сөйлеу мәдениетін қалыптастырады).
№18-(жеке жұмыс ретінде орындау үшін).Бұл есепті шығару барысында оқушылардың қозғалысты сипаттайтын шамалар жөніндегі білімдерін еске түсіру қажет.
Тақырыпты пысықтау мақсатында <<Жаңғалақтың қатесін тап>> ойыны арқылы есептегі Жаңғалақтың жіберген қателерін тауып,есептің дұрыс шығарылу жолы көрсетіледі. Сабақты қорытындылау:-әріпті өрнек дегеніміз не? Мысал келтіру. - коэффициент дегеніміз не? Математиктер еңбегі туралы бірер сөз. Сабақты Шәкәрім бабамыздың өлең жолдарымен аяқтаймыз: ...Жақсы білім іздеуге жалықпалық! Табылмаса,тарығып,талықпалық! Салақтықты қоялық,сақ болалық, Білгенді,білмегенді анықталық!
Оқушыларды бағалау.
Үйге №20. 11-бет.Әріпті өрнектерді қайталау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz