Формулаларды көшіру

3/29-сабақ жоспары
Мерзімі 15. 04. 2013 ж.
Сыныбы: 8”Ә”
Пән атауы: Информатика
Сабақтың тақырыбы: Ехсеl-дегі деректермен жұмыс және формуланы енгізу және көшіру
Сабақтың мақсаты: Еxcel-дегі деректермен жұмыс және формуланы енгізу және көшіру жолымен таныстырады
Сабақтың міндеттері:
- оқушыларға ұяшыққа формуланы енгізу және көшіруді үйретеді;
- оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды, қарапайымнан күрделіге қарай орындата отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады ;
- уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиеленеді.
Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”, “Талантты және дарынды балаларды оқыту”, “Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”.
Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Бағдаршам ”, “Сыр сандық”, “Формативті тест”, “Екі жұлдыз, бір тілек”.
Кіріспе
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру
“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Қайырлы таң достым,
Қайырлы күн болсын.
Сәрсенбінің әр кезі,
Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алар бағамыз,
Кілең «бестік» болсын!
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.
Орындарынан тұрғызып, щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.
Оқушылардың назарын сабаққа аударады.
Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді
Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.
Білу
Үй тапсырмасын сұрау
“Сыр сандық”
Топқа бөлу
1-топ Сандар
2-топ Ұяшықтар
3-топ:Амалдар
Түсіну
Негізгі бөлім
Жаңа сабақ
1-топ Формуланы енгізу.
2-топ Формулаларды көшіру.
3-топ Салыстырмалы және абсолют сілтемелер.
Қолдану
Деңгейлік тапсырма:
1-тапсырма. Автоқосынды көмегімен бос ұяшықтарға тігінен, көлденеңнен қосындыларын есептеу керек. Көшіру командасын пайдалану.
2-тапсырма: Сандардың арифметикалық ортасын табу
3-тапсырма: Формула көмегімен сандарды дәрежеле
4-тапсырма: V=S/t формуласы бойынша жылдамдықты есепте.
Талдау
Қорытынды
“Формативті тест” MS Excel бағдарламасында жасалған автотест әдісі арқылы.
Берілген тест тапсырмасы
бойынша
жұптық әрекет жасайды.
Жинақтау
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Мақсаты: алған білімді қорытындылау, жинақтау.
Бағалау
Дамыту
Үйге тапсырма: §8. 3 тақырыпты оқу, кестеде формуланың тиімді жолдарын қарастырып келу.
Кері байланыс әрекетін жүзеге асыру үшін стикер ұсынды.
Жиынтық бағалау
Үйге тапсырма ұсыну
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазды және өз ойларын өлең түрінде ұсынды.
Ұпайларын есептеу
(1-3 ұпай)
15-12 ұпай- «5» баға
11-9 ұпай-«4» баға
8-5 ұпай-«3» баға
Күнделікті алып, тапсырманы жазу
“Екі жұлдыз, бір тілек”
Жиынтық баға
Стикер, қалам
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz