Топ саяхатшылар

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
«Бейнеу гимназиясы» ММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Еуразия материгінің географиялық орны, зерттелу тарихы. 7-сынып
Пән мұғалімі: Жолдыбаева Кундыз
География пәні мүғалімі
2016 жыл
«БЕКІТЕМІН»
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Азанова Г.
Білу
Теориялық материалды еске түсіру арқылы оқушының қызығушылығын ояту
Оқушылармен амандасу
Ресурстарды сабаққа әзірлеу
Оқушыларды түгендеу және олардың оқу құралдарын тексеру.
Оқушыларды төрт топқа бөлу.
Топ мұхиттанушылар
Топ саяхатшылар
Топ картографтар
Топ зерттеушілер
Мұғаліммен амандасады.
Оқу құралдарын әзірлейді.
Мұхиттаншулар тобына теңіздердің, шығанақтардың атаулары жазылады, картографтарға карталардың суреті беріледі, саяхатшылар тобына саяхатшылардың атауы, зерттеушілерге материкке қатысты обьектілер жазылған стикерлерді алу бойынша топтасады.
Өзін -өзі, бағалау критерийі бойынша бағаланады.
Ым-ишара арқылы бағалау
Өткен тақырып бойынша білімдерін «Жедел тест» әдісі арқылы тексеру.
Солтүстік Америка үлкендігі жөнінен дүниежүзінде үшінші орындағы материк.
Солтүстік Американың жер бедерінде жазықтар басым болып келеді.
Солтүстік Америка материгінде Экваторлық климаттық белдеуден басқа климаттық белдеулердің барлығы кездеседі.
Миссисипи өзені «үлкен өзен» деген мағына береді.
Қылқан жапырақты ормандар Солтүстік Америкада 40 с. е дейін таралған.
Атакама жағалық шөлі Африкада орналасқан.
Оңтүстік Америкада үндістер халықтың 10 пайызын құрайды.
Анда тауын мекендеген үндістер инктер империясын құрған.
Аустралия материгінің атауы латыншадан аударғанда «оңтүстік» деген мағына береді.
Кактустың «екінші отаны» Мексика таулы үстірті болып табылады.
АҚШ-та ең алғаш Йеллоустон ұлттық паркі ашылған.
Өзін-өзі бағалау.
Критерий бойынша бағалайды.
8 д-10д-жұлдызша
6-8д-төрт бұрыш
3-5д-үш бұрыщ
1-2д-дөңгелек белгісін бағалау парағына қояды.
Түсіну
Тақырыптың маңызы мен міндетін ашу.
Қызығушылықты ояту. Тақтада Еуразия материгіне қатысты суреттер көрсетіледі.
Оқушылар бүгін қай материкке саяхат жасаймыз? (Еуразия)
Сабақтың мақсатымен танысады.
Мақсаты:
Материктің географиялық орны
Материктің қоныстануы
Материктің зерттелу тарихы
«Топтастыру» стратегиясы
Топ Материктің ерекшеліктері мен географиялық орны
Топ Материктің қоныстануы
Топ материктің зерттелуі
Топ материк зерттелуіне үлес қосқан қазақ ғалымы.
Осы тақырып бойынша білетін ақпараттарын әр топ топтастыру арқылы көрсетеді.
Жаңа мәтінмен жұмыс.
«Инсерт» әдісі арқылы жаңа мәтінмен танысады.
Топтасытру мәліметін толықтырып жаңа ақпаратпен толықтырады.
Сұраққа жауап беріп өтетін тақырыпты анықтайды. Сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырып туралы білетін ақпараттарымен бөлісіп, топтастырады. Топта талқылайды.
Білген ақпараттарын басқа топтарға таныстырады. Жаңа мәтінмен танысып, топтастыруын қайта толықтырады.
Мұғалімнің жаңа ақпаратын тыңдайды.
Өзін-өзі бағалау.
Бағалау критерий:
Материк туралы ең. . ең. . дегендерін, зерттелу тарахын, географиялық орнын толық түсіндім-жұлдызша
Материктің нысандарын, географиялық орнын түсіндім-төртбұрыш
Материктің тек географиялық орнын түсіндім-үшбұрыш
Материк атауын білемін-дөңгелек
Қолдану
Картамен жұмыс дағдысын дамыту
Мұхиттанушылар материк жағалауындағы мұхиттарды, шығанақтарды, бұғаздарды, теңіздерді кескін картаға түсіреді.
Саяхатшылар. Оқулықтың 8-9 беттеріндегі мәліметтерді пайдалана отырып кестені толтыру.
Картографтар. материктің ауданын, шеткі нүктелерін анықтау, экваторға, бас меридиан қатысты орнын анықтау.
Солтүстік - м Челюскин(77 о с. е. 104ш. б)
Оңтүстік - м Пиай (1 о с. е. 103ш. б)
Батыс - м Рока(38 о с. е. 9 б. б)
шығыс- м Дежнев (66 о с. е. 169 б. б)
Зерттеушілер. материктің ең. . ең. . . дегендерін анықтап топтастыру.
Еуразия
Бағалау критерийі:
Материк жағалауындағы нысандарды картадан көрсетіп, саяхатшылардың зерттеулерін, шеткі нүктелерін толық білемін-жұлдызша
Нысандарды білемін, картадан көрсете алмаймын, саяхатшы атауларын білемін-төртбұрыш
Нысандардың тек атауларын білемін-үшбұрыш
Материктің тек бас меридиан мен экваторға қатысты орнын білемін-дөңгелек
Мұхиттанушылар «Венн» диаграммасы
Саяхатшылар тобы. «Семантикалық карта»
Картографтар тобы. «Адасқан нысандар»
«Адасқан нысандар»
- Гудзон+
- Лабрадор+
- Орал+
- Гималай
- Кариб теңізі+
- Юкатан түбегі+
- Бенгал шығанағы
- Ванкувер аралы+
- Жерорта теңізі
- Қара теңіз
- Азов теңіз
- Хуанхэ
- Тянь-Шань
- Гоби
- Ява аралы
Зерттеушілер тобы. «Резюме» дайындау
Резюме
Материк атауы:
Ауданы:
Географиялық орны
Ерекшеліктері
Зерттеген саяхатшылары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz