Етістіктің шақтары. Сабақтың тақырыбы

7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің шақтары. Осы шақ.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Етістіктің түрленуі туралы мәлімет беру, етістіктің шақ категориясын ажырата білуге үйрету, шақ түрлерінің бір - бірінен айырмашылығын таныту. Берілген сұрақтарға толық, анық, нақты жауап беру. Оқушыларға білімді жетік меңгеру үшін әр түрлі тапсырмалар беру.
Тәрбиелік: жан - жақты дамуға адамгершілікке, бірлікке баулу.
Дамытушылық: Ынта қойып тыңдау, жазу, талдау, машықтарын қалыптастыру. Сөздік қорын дамыту. Талдау және салыстыра білу дағдыларын дамыту.
Күтілетін нәтиже: Етістіктің шақ категорияларын ажырата біледі. Осы шақтың түрлерін және оның жасалу жолдарын анықтай алады.
Сабақтың ресурстары: кестелер, кубик, «түймедақ сұрақтары», сурет, кластер, бағалау парақшалары
Сабақтың әдіс-тәсілі: миға шабуыл, «бақытты сәт», “Insert”, «блумның сұрақтары», эссе, «домино» ойыны
Өткен материалды тексеру /үй жұмысы/
«Бақытты сәт» ойыны
Шеңберде тұрып, кубиктің көмегімен таңдаған сектордағы бір сұрақты алып жауап береді
№1 сұрақ - 1 ұпай
№2 сұрақ - 2 ұпай
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
СТО
Дарынды және талантты б/ж
Жаңа сабақ
Тақырыпты ашуға арналған тапсырма
«Миға шабуыл»
«Республика! Ерікті ел - Қазақстан!
Келді ақыры көп күткен жаз алыстан /өткен шақ/
Келді аңсатып, алыстан армандатып /өткен шақ/
Торды бұзған мен де бір мәз арыстан /Осы шақ/ »
Талда: Етістіктің қай шақта тұрғанын тап, талдау жаса.
Ойларын жинақтауға көмектеседі.
СТО
АКТ
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Диологтік оқыту
Оқушылардың осы тақырыпқа байланысты қандай білімдері бар, сабаққа қандай мақсат қоятының анықтайды
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
СТО
Дарынды және талантты б/ж
Диалогт. оқыту
Топтық жұмыс
«Домино» ойыны
Кесте толтыру
ережеге байланысты
/шың кітабынан/
Оқушылардың топқа дұрыс бөлінуін, топтағы жұмысты қадағалайды, бағыттайды.
І топ-осы шақ
ІІ топ - өткен шақ
ІІІ топ - келер шақ
Топтағы әр оқушының жұмысын қадағалайды.
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
СТО
Дарынды және талантты б/ж
СТО
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Жазбаша жұмыс
114-жаттығу
Шығармашылық жұмыс
/суретке қарап, шағын әңгіме құрастыру/
СТО
АКТ
Дарынды және талантты б/ж
Жас ерекш.
Сабақты қорыту
«Кластерді түзет»
Тақтада шығып, түзету қажет
Бағалау
/бағалау парақшаларын жинап, сумативті бағаны қою/
Рефлексия
«аяқталмаған сөйлем»
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Диологтік оқыту
Үй жұмысы
а/Етістіктен болатын жер-су атаулары туралы мәлімет жинастыру
б/ережені жаттау д/112-жаттығу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz