Етістіктің шақтары. Сабақтың тақырыбы

7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Етістіктің шақтары. Осы шақ.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Етістіктің түрленуі туралы мәлімет беру, етістіктің шақ категориясын ажырата білуге үйрету, шақ түрлерінің бір - бірінен айырмашылығын таныту. Берілген сұрақтарға толық, анық, нақты жауап беру. Оқушыларға білімді жетік меңгеру үшін әр түрлі тапсырмалар беру.

Тәрбиелік: жан - жақты дамуға адамгершілікке, бірлікке баулу.

Дамытушылық: Ынта қойып тыңдау, жазу, талдау, машықтарын қалыптастыру. Сөздік қорын дамыту. Талдау және салыстыра білу дағдыларын дамыту.

Күтілетін нәтиже: Етістіктің шақ категорияларын ажырата біледі. Осы шақтың түрлерін және оның жасалу жолдарын анықтай алады.

Сабақтың ресурстары: кестелер, кубик, «түймедақ сұрақтары», сурет, кластер, бағалау парақшалары

Сабақтың әдіс-тәсілі: миға шабуыл, «бақытты сәт», “Insert”, «блумның сұрақтары», эссе, «домино» ойыны

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модульдер
№: 1.
Сабақтың кезеңдері: Тренинг «Қуаныш сыйлау»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақтада тұрған сөзді оқытады
Оқушының іс-әрекеті: Тақтадағы сөздерді оқиды, бір-біріне күлімсіреп қарайды.
Модульдер: Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
№:
Сабақтың кезеңдері:

Өткен материалды тексеру /үй жұмысы/

«Бақытты сәт» ойыны

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды ойынның шартымен таныстырады. Жауаптардың дұрыс болуын қадағалайды.
Оқушының іс-әрекеті:

Шеңберде тұрып, кубиктің көмегімен таңдаған сектордағы бір сұрақты алып жауап береді

№1 сұрақ - 1 ұпай

№2 сұрақ - 2 ұпай

Модульдер:

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

СТО

Дарынды және талантты б/ж

№: 2.
Сабақтың кезеңдері:

Жаңа сабақ

Тақырыпты ашуға арналған тапсырма

«Миға шабуыл»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Республика! Ерікті ел - Қазақстан!
Келді ақыры көп күткен жаз алыстан /өткен шақ/
Келді аңсатып, алыстан армандатып /өткен шақ/
Торды бұзған мен де бір мәз арыстан /Осы шақ/ »


Талда: Етістіктің қай шақта тұрғанын тап, талдау жаса.

Ойларын жинақтауға көмектеседі.

Оқушының іс-әрекеті: Тақтада берілген сөйлемді оқып шығып, етістіктердің айырмашылығын табу керек /ауызша жауап береді/
Модульдер:

СТО

АКТ

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері

Диологтік оқыту

№: 3.
Сабақтың кезеңдері: “Insert”әдісі арқылы сабақтың мақсатын анықтау
Мұғалімнің іс-әрекеті:
:
:
:

Оқушылардың осы тақырыпқа байланысты қандай білімдері бар, сабаққа қандай мақсат қоятының анықтайды

Оқушының іс-әрекеті: Білемін
Модульдер: Білгім келеді
Білдім
Берілген кестені толтырады

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

СТО

Дарынды және талантты б/ж

Диалогт. оқыту

№:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
№:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
№: 4.
Сабақтың кезеңдері:

Топтық жұмыс

«Домино» ойыны

Кесте толтыру

ережеге байланысты

/шың кітабынан/

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың топқа дұрыс бөлінуін, топтағы жұмысты қадағалайды, бағыттайды.

І топ-осы шақ

ІІ топ - өткен шақ

ІІІ топ - келер шақ

Топтағы әр оқушының жұмысын қадағалайды.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар түстер арқылы топқа бөлініп, үш топ құрайды. Әр топтың үстелінің үстінде тұрған гүлдің бір жапырағын алып сонда берілген сұраққа жауап береді. Соның негізінде берілген сұрақты толықтырады.
Модульдер:

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

СТО

Дарынды және талантты б/ж

№: 5.
Сабақтың кезеңдері: «Блумның түймедағы»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтағы әр оқушы түймедақтың бір жапырағын алып толтырғанын қадағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Осы шақтың түрлерін ажыратып, олардың жасалуын айтады, мысал келтіреді
Модульдер:

СТО

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

№: 6.
Сабақтың кезеңдері:

Жазбаша жұмыс

114-жаттығу

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаттығудың дұрыс орындалуын қадағалайды
Оқушының іс-әрекеті: Нақ осы шақты ауыспалы осы шаққа айналдырады, жаттығуды тексереді
Модульдер: СТО
№:
Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар биді орындайды
Модульдер: Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
№: 7.
Сабақтың кезеңдері:

Шығармашылық жұмыс

/суретке қарап, шағын әңгіме құрастыру/

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырманың дұрыс орындалуына бағыт-бағдар береді
Оқушының іс-әрекеті: Берілген суретке етістіктің шақтарын қосып шағын әңгіме құрастырады.
Модульдер:

СТО

АКТ

Дарынды және талантты б/ж

Жас ерекш.

№: 8.
Сабақтың кезеңдері:

Сабақты қорыту

«Кластерді түзет»

Тақтада шығып, түзету қажет

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бақылайды, бағыттайды
Оқушының іс-әрекеті: Тақтадағы қате кластерді шығып түзетеді, сабақ бойы өткенді қорытады.
Модульдер: СТО
№: 9.
Сабақтың кезеңдері:

Бағалау

/бағалау парақшаларын жинап, сумативті бағаны қою/

Мұғалімнің іс-әрекеті: Алған ұпайларын қосып, сумативті бағаны қояды
Оқушының іс-әрекеті: Алдарында жатқан парақтардағы ұпайларды есептейді
Модульдер: Бағалау
№: 10.
Сабақтың кезеңдері:

Рефлексия

«аяқталмаған сөйлем»

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Аяқталмаған сөйлемдері» бар карточкаларды беріп сабақтан қандай әсер алғандарын анықтайды.
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлерін айтады.
Модульдер:

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері

Диологтік оқыту

№: 11.
Сабақтың кезеңдері:

Үй жұмысы

а/Етістіктен болатын жер-су атаулары туралы мәлімет жинастыру

б/ережені жаттау д/112-жаттығу

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй жұмысын түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: Күнделікке жазып алады.
Модульдер:

Ұқсас жұмыстар
Келер шақ Етістік шақтары осы шақ
Етістіктің шақтары. 4-сынып
Етістік. 7-сынып. тиси технологиясы бойынша сабақ
Етістіктің шақтарын қайталау
Етістіктің ішінен шақтарды табу
Етістіктің шақтары
Етістіктің шақтары туралы түсінік
Етістіктің саны және шақтары
Отбасы мүшелерінің мамандықтары.
Мақсатты келер шақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz