Білу кезеңі

Сабақтың тақырыбы
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Сөз табының бірі етістік туралы түсінулері қажет. Етістікке мысал келтіре отырып сөйлемдерді талдау арқылы сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін ашық айтуға үйренуі керек. Сөз таптарын салыстырып ажырата білу дағдылары қалыптасуы керек.
Сабақтың тақырыбы: Оқу нәтижелері
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта білуге үйренеді.
Сабақтың тақырыбы: Сабақ типі
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Аралас сабақ
Сабақтың тақырыбы: Әдістер
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Топпен жұмыс, диалог, ашық сұрақтар, венн диаграммасы, сергіту, зерттеушілік сұрақтар, «Таза тақта»
Сабақтың тақырыбы: Көрнекілігі
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Ақ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер, жеке суреттер
Сабақтың тақырыбы: Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:
  1. Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
  2. Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
  3. Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -

5-8 минут

Сабақтың тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар
Сабақтың тақырыбы:

Ұйымдастыру

aW1hZ2VfbWlkZGxlOjEyMDcwNC8vaW1hZ2VfbWlkZGxlOjEyMDcwNA

Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

Күннен, жерден нәр алған
Біз - өмірдің гүліміз.
бүгінгі біздің басталған
Сәтті болсын күніміз.

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_121903.jpg

Оқушылар жұлдызшалар арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар іс-қимылдар арқылы психологиялық ахуалын жақсартады. C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_133814.jpg

Әр топ өз орындарына отырады

Интерактивті тақта
Сабақтың тақырыбы:

«Білу» кезеңі

Жан-жақты білімін тексеру .

Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

Миға шабуыл Неге? Ол не?

Негеш ол кім?

Негеш- өздерің сияқты 2-сынып оқушысы. Ол- көңілді, мейірімді, білімқұмар бала. Негеш үнемі «Кім?, Не?, Қайда?, Неге?» «Не істеді?» «Қайтті?» сұрақтарын көп қояды.

Сол себепті оны Негеш деп атайды. Негеш мына сұрақтардың жауабын білгісі келеді екен:

1. Сөз табы нешеге бөлінеді?

2. Зат есім дегеніміз не, қандай сұрақтарға жауап береді?

3. Сын есім дегеніміз не, қандай сұраққа жауап береді?

4. Сан есім дегеніміз не, қандай сұраққа жауап береді?

Балалар, кәне бәріміз Негешке көмектесейік .

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_135145.jpg C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_123350.jpg C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_123256.jpg F:\Аягоз фото\20141015_131202.jpg Әр топ өз ойларын ортаға салады.
Плакат, маркер флипчартқа түсіру
Сабақтың тақырыбы:

ІІ Жаңа сабақ

«Түсіну кезең»

Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

Суретпен жұмыс:

  • Қыз не істеп тұр деп ойлайсың ?

Қыз ән шырқап тұр.

  • Бала не істеп отыр деп ойлайсың ?
  • Бала айнаға қарап сөйлеп отыр.
  • Айнаға қарап не ойлап отыр деп ойлайсың?
  • Хабарландыруда не туралы жазылған деп ойлайсың ?
  • Оқушылар суретке қарап ереже құрастырып көрейікші,

Солай бүгінгі сабақтың тақырыбын ашылады ады.

  • Заттың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөздерді етістік дейміз. Етістікке мынандай сұрақтар қойылады. Не істеді? Қайтті?Не қылды?

Оқушылар суретке қарап сөйлем құрайды.

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_130324.jpg Сөз таптарын табу.

суреттер
Сабақтың тақырыбы:

Қолдану кезеңі

Оқулықпен жұмыс

Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

Өзің білетіннің барлығын жаз. Әдісі бойынша бойынша оқушыларға А4 қағазы беріліп Сөз табы туралы білгендерін жазып, Етістікпен салыстыру.

1 -жаттығуды «Кім жылдам»ойыны арқылы орындауНе істейді? Қайтеді? деген сұрақтарға жауап беру.

Жазбаша жұмыс орындайды

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_130024.jpg C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_125312.jpg

Венн диаграммасын толтырады

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_130059.jpg Суреттегі жануарлар мен құстарды және ол туралы білетін жазады.

Көбелек ұшады, Құмыраға гүл өседі, Сиыр мөңірейді, Жылқы кісінейді, бота боздайды, мысық мияулайды, қаз қаңқылдайды, . . .

Оқулық

А4 қағазы .

Сабақтың тақырыбы: Сергіту сәті.
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

«Киіз үй»

Дөңгеленіп тұрамыз,
Керегені құрамыз.
Уық болып иіліп,
Шаңырақты құрамыз.

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_135215.jpg Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді
музыка
Сабақтың тақырыбы: «Құстар қалай дыбыстайды?» ойыны.
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

Ол үшін құстардың суреттері жеке-жеке көрсетіліп, «Бұл қай құс?» Ол қалай дыбыстайды?

Деген сұрақтар қойылып, жауаптар алынады.

2-жаттығу. Мәнерлеп оқылып, өлең мазмұнына сай ашық сұрақтар сұрақтар қойылады.

  1. Ақтан неге мәз болды деп ойлайсың?
  2. Құстардың сөйлегеніне мәз болды.
  3. Шынында, құстар сөйлей ала ма, сөйлесе не болады деп ойлайсың?
  4. Жоқ. Құстар тек дыбыс шығарады. Олар сөйлей алмайды.
  5. Ал адамдар ше?
  6. Ал біз дұрыс сөйлей аламыз?

Оқушылар көрсетілген суреттер бойынша жұмыс жүргізіп, келесі жаттығуды өздері орындап, қорытады.

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_130451.jpg

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_133900.jpg Мысалы: «Мынау - бүркіт. Ол шаңқылдайды. Мынау-қаз. Қаз шаңқылдайды.

3- жаттығу сурет бойынша әңгіме құрастыру.

суреттер

аудио таспа

Сабақтың тақырыбы: ІІІ. Жинақтау
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

«Ойлан, тап» ойыны

1. Заттың көлемін, пішінін, түсін білдіретін сөз табы? (Сын есім)

2. Қазақ халқының ұлы ақыны. (Абай)

3. «Қымбат»сөзіне мағынасы қарсы сөз. (Арзан)

4. Заттың іс-әрекетін, қимылынбілдіретін сөз табы. (Етістік)

5. Заттың түсі. (Сары)

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_124035.jpg Оқушылар жұмбақтардың жауабын шешіп, сөйлеудің қай түріне жататынын табады.
Жұмбақ жазылған бетше
Сабақтың тақырыбы: «Таза тақта» әдісі
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

Етістік дегеніміз не

Етістіктің сұрақтары

Етістіктер нешеге бөлінеді

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_131124.jpg Бірінші топтан бір оқушы тезис айтады, екінші оқушы ойын жалғастырады.

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_131054.jpg

Оқушы, оқулық
Сабақтың тақырыбы: «Рефлексиялық - бағалау» кезеңі
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»:

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_135116.jpg

C:\Users\user\Desktop\Новая папка (3)\20150115_135124.jpg

F:\Аягоз фото\20141009_142506.jpg «Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?» деген бойынша оқушылардың пікірі тыңдалады.
Стикеге жазады. Кері байланыс
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: 4-5 жаттығу
Сабақтың тақырыбы: Бағалау.
Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»: Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау

Түйіндeмe

Тізбeктeлгeн caбaқтaр топтaмacынa жeті модyльді ықпaлдacтырылғaн білім aлyшы 2 cыныптың оқyшылaрынa қазақ тілі пәні бойыншa 1caбaқтaн қысқа мерзім жоспарын ашық сабақ түрінде жоcпaрлaдым.

Сабақтың тақырыбы: Не істеді? Не қылды? Қайтті? «Етістік»

Жалпы мақсаты: Сөз табының бірі етістік туралы түсінулері қажет. Етістікке мысал келтіре отырып сөйлемдерді талдау арқылы сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін ашық айтуға үйренуі керек. Сөз таптарын салыстырып ажырата білу дағдылары қалыптасуы керек

Оқу нәтижелері: Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта білуге үйренеді.

Сабақта қолданған әдіс -тәсілерім: Топпен жұмыс, диалог, ашық сұрақтар, венн диаграммасы, сергіту, зерттеушілік сұрақтар, «Таза тақта»

Осы сабағыма «Оқытy мeн оқyдaғы жaңa тәcілдeр» aтты модyльді кіріктірyді көздeгeн кeздe бaрлық модyльдeр өзaрa тығыз бaйлaныcып сабағым ерекше көңілді өтті. Сабақты бірінші ұйымдастыру кезеңінен бастадым. Ceбeбі, Оқушылар іс-қимылдар арқылы психологиялық ахуалын жақсартып, сабаққа деген қызығушылығы артады. Атaлмыш модyльдeгі топтық оқытy әдіcі бойынша оқушыларды «Көңілді жұлдызшалар» арқылы топқа бөліп алдым Жан-жақты білімдерін тексеру үшін Миға шабуыл Неге? Ол не? Негеш ол кім?деген сияқты ашық сұрақтар қойып Негештің кім екенін оқушылар білу үшін осындай сұрақ қойдым. Мені осы ашық сұрақты қойғанда таң қалдырған оқушы жауабы мынандай болды. А-денгейлі оқушы жауабы: Негеш- өзіміз сияқты 2-сынып оқушысы деп ойлаймын. Ол- көңілді, мейірімді, білімқұмар бала. Негеш үнемі «Кім?, Не?, Қайда?, Неге?» «Не істеді?» «Қайтті?» деген сұрақтарын көп қояды деп жауап берді. Сол себепті оны Негеш деп атайды.


Ұқсас жұмыстар
Сиқырлы бояулар
Балалар әрбір жабайы
Ойнайық та, ойлайық ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту
Тіл білу - өнер, 8-сынып (орыс тобы)
Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам
Ыбырай алтынсарин - ағартушы -ұстаз
Қазақтың хас батыры-- Қарасай
Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту
Комплекс сандар анықтамасы
Түсіну кезеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz