Тақтада слайд

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектептің математика мұғалімі
Есимбекова Қуралай Джиенгалиевна
6 сыныбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
(ІІІ (негізгі) деңгейлік оқудың негізінде жасақталған сабақ)
- Әріпті өрнектердегі жақшаны ашып, жақшаға алып түрлендіру дағдысын қалыптастыру.
- Әріпті өрнектердегі ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып түрлендіруді үйрету.
- Әріпті өрнектерді түрлендіруді теңлеулерді шешуде, өрнектің сандық мәнін табуда пайдалана білу дағдысын қалыптастыру.
- Блум таксономиясы арқылы оқушыларға жақшаларды ашуда сыни тұрғыдан ойландыруға үйрету, анықтамасын білуге ой салу;
- Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы анықтама мен есептердің шығару жолдарын салыстыру;
- Жаттығулар орындау. Пікір айтқызу, АТК-ны қолдану.
Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беру.
- Білім.
- Түсіну .
- Қолдану.
- Талдау.
- Жинақтау.
- Бағалау. .
1. Сыныпты ұйымдастыру.
2. Сабақты бастау . Топқа бөліну. (2мин) Оқушыларды санды өрнек, әріпті өрнек, рационал сандар белгілері бар карточкалар арқылы топқа бөлемін. Рольдерін анықтаймын. (2мин) . Көшбасшыны тағайындау. Топтағы көшбасшыны анықтауға арналған тапқырлық сұрақтар:
1) 70 мин көп пе, әлде 1 сағ 10 мин көп пе?
2) 2 Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады?
3) 86 санын ешқандай жазу жазбай 12-ге арттыр. (Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін басшылыққа ала отырып мұғалім мен оқушы арасындағы диалог әдісін қолдандым, білім берудегі басқару және көшбасшылық модулі бойынша топтағы көшбасшысын анықтадым, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі бойынша формативті бағалаудың бақыладым, интерпретация бағалауын басшылыққа ала отырып бағаладым және топ лидері, өзін-өзі бағалаған жауап парағын ескердім)
3. Үй тапсырмасын пысықтау. Өткен тақырып бойынша ребурстар шешу, эссе жазу. (Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша, сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша диалогтік оқытудың талқылау үлгісін, талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша ұшқыр ойлау қабілетін байқадым, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі бойынша топ лидері бағалаған жауап парағын ескердім) (5 мин)
4. Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беремін.
1 ) Білім . Өткен тақырып бойынша сұхбат пікірталсаын құру арқылы еске түсіру.
2) Түсіну. Мысалдар келтіру. (30сек. ) (сыни тұрғыдан ойлау модуль бойынша диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлаудың талқылау үлгісін қолдандым ) (5 мин)
3) Қолдану . Оқулықтағы есептерді шешу. №762(3, 5), №763(3, 5), №764(3, 5) постермен қорғау. ( білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалог, топтық әңгімені, сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша диалогтік оқытудың механикалық есте сақтау үлгісі арқылы үнемі сабағымда анықтамаларды қайталап отыру арқылы есте сақтауды анықтадым, ой бөлісу арқылы диалогтің талқылау үлгісін қолдандым, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі бойынша формативті бағалаудың бақыладым, интерпретация бағалауын басшылыққа ала отырып бағаладым және топ лидері бағалаған, өзін-өзі бағалаған жауап парағын ескердім )
4) Талдау . Ес картасы арқылы топтар есептер шығару жолдарын талдау. (білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша топтастыру әдісін, топтардың арасында топтық әңгімені қолдандым, сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша ойларын дәлелдеуді қолдандым)
5) Жинақтау . Есептің дұрыс шешімін слайдтен көру арқылы өздерінің шығарған есептерін салыстырып дұрыс шешімін жинақтау, интернеттен теңдеулерге негізгі ғылими еңбектерін арнаған қазақтың ғалымын анықтау.
6 ) Бағалау . Тест сұрақтары арқылы сабақты қорытындылау.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар өздері таңдайды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz