Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кеңейтілген тапсырмалар. Кейінгі тапсырмалар
Күні: 27.09.14
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 9б
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
Сілтеме:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
Жалпы мақсаты:
Оқушыларға көп айнымалылы сызықтық емес теңдеулер жөнінде мәліметтер беру
Оқу нәтижесі:
Білімділік: Есептерін талдау, түсінбеген тапсырмаларды топтық жұмыс арқылы шығару, формулаларды орынды қолдану тәсілдерін меңгерту;
Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: бірін бірі тыңдау, құнды пікір айтуға дағдыландыру;
Ресурстар:
Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар
Әдіс - тәсілдер:
Тәсілі: жұппен, топпен
Әдісі: ББҮ,
Карусель
Оқу нәтижесі:
Топқа бөлу барысында психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар өздерінің алтын ережелерін құру, жеке, топпен, жұппен тапсырманы орындайды. Бағалау критерийлерін үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды.
Негізгі идеялар:
Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері:
1.Кеңейтілген тапсырмалар
2.Ізденіс жұмыстары. Жұптық, жеке жұмыстар
Сабақтың көрнекілігі:
Слайдтар, тапсырма көздері жазылған карточкалар
Мотивациялық кезең:
Оқушылардың қабілеттеріне қарай , ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу
Сабақтың барысы:
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:
1 мин
Кезекші арқылы оқушыларды барлау.
Топқа бөліну
2 мин
Топқа бөлу үшін әр түрлі сурет беру.
Суреттер арқылы өз топтарын айқындайды және топқа бөлінеді.
Тақырыпты ашу
10мин
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шығаруда қолданылатын формулаларды тапсырмалар арқылы түсіндіру.
Түсінеді, сұрақтар қояды. Әр бір тапсырманы шешу тәсілдерін қолдануды үйренеді.
Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)
10мин
Өтілген тақырып бойынша формулаларды қолдану тәсілдерін үйрету, тапсырмалар беру
Тапсырмаларды орындайды, жұппен, топпен, жеке берілген есептерді орындайды.
Сергіту сәті:
2мин
видеоролик
орындайды
Постер қорғау
15мин
Тапсырмалар топтарға беріледі
Тапсырмаларды постер арқылы орындайды
Бағалау:
2мин
Тапсырмаларға арналған критерийлермен таныстыру, топтық жұптық, жеке тапсырмаларды бағалау
Бірін бірі бағалайды, топтық жиынтық бағалар қалыптасады.
Рефлексия
2мин
Екі жұлдыз бір тілек
Кейінгі тапсырмалар:
Үйге тапсырма:
1мин
Оқулықтан №87-90
Тақырыпты ашу:
1мыс:x2+y2+2y-9=03x-y-1=0y=3x-1x2+(3x-1)2+23x-1-9=0
x2-1=0
x ₁=-1 x₂=1
y ₁=-4 y ₂=2
(-1;-4) (1;2)
Виет теоремасы
2мыс:x+y=5xy=6 a2-5a+6=0
a₁=2 a₂=3 x₁=2 y₁=3 (2;3)
x₂=3 y₂=2 (3;2)
Виет теоремасы
3мыс:x-y=7xy=-10 x+-y=7x-y=10 z2-7z+10=0
x₁=2 x₂=5
z₁=-2 z₂=-5
y₁=-5 y₂=-2
4мыс:x2+y2=20xy=8∙2 x2+2xy+y2=36
(x+y)2=62
1)x+y=6xy=8 2) x+y=-6xy=8
x₁=-4 x₂=-2 x₃=4 x₄=2 (-4;-2) (-2;-4)
y₁=-2 y₂=-4 y₃=2 y₄=4 (4;2) (2;4)
Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)
№87 2)2x-7y=39x+y=-3∕∙7 2x-7=397x+7y=-21
9x=18
x=2
y=-5 (2;-5)
4)x+2y=5-x+7y=13
9y=18
y=2
x=1 (1;2)
№88
2)x-y=4xy=-3 x+-y=4x-y=3 z2-4z+3=0
z₁=-3 z₂=-1
3)x2-6xy+9y2=16x-y=6 x=6+y36+12y+y2-36y-6y2+9y2=16
4y2-24y+20=0
y-6y+5=0
D₁=4
y₁=5 X₁=11
y₂=2 x₂=7 (11;5) (7;1)
№89
2) x2+y2=74x-y=2 4+4y+y2+y2=74
x=2+y y2+2y-35=0
D₁=36
y₁=-1+6=5 y₂=-7
x1=7 x₂=-5 (7;5) (-5;-7)
3)x2+4y2=34x+y=7
x=7-y
49-14y+y2+4y2=34
5y2-14y+15=0
D₁=49-75=-26 ⍉
№90
2)x-2y=2xy=12 x=2+2y
2y+2y2-12=0
y2+y-6=0
D₁=25
y₁=2 x₁=6
y₂=-3 x₂=-4
(6;2) (-4;-3)
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 9б
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
Сілтеме:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу
Жалпы мақсаты:
Оқушыларға көп айнымалылы сызықтық емес теңдеулер жөнінде мәліметтер беру
Оқу нәтижесі:
Білімділік: Есептерін талдау, түсінбеген тапсырмаларды топтық жұмыс арқылы шығару, формулаларды орынды қолдану тәсілдерін меңгерту;
Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: бірін бірі тыңдау, құнды пікір айтуға дағдыландыру;
Ресурстар:
Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар
Әдіс - тәсілдер:
Тәсілі: жұппен, топпен
Әдісі: ББҮ,
Карусель
Оқу нәтижесі:
Топқа бөлу барысында психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар өздерінің алтын ережелерін құру, жеке, топпен, жұппен тапсырманы орындайды. Бағалау критерийлерін үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды.
Негізгі идеялар:
Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері:
1.Кеңейтілген тапсырмалар
2.Ізденіс жұмыстары. Жұптық, жеке жұмыстар
Сабақтың көрнекілігі:
Слайдтар, тапсырма көздері жазылған карточкалар
Мотивациялық кезең:
Оқушылардың қабілеттеріне қарай , ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу
Сабақтың барысы:
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:
1 мин
Кезекші арқылы оқушыларды барлау.
Топқа бөліну
2 мин
Топқа бөлу үшін әр түрлі сурет беру.
Суреттер арқылы өз топтарын айқындайды және топқа бөлінеді.
Тақырыпты ашу
10мин
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шығаруда қолданылатын формулаларды тапсырмалар арқылы түсіндіру.
Түсінеді, сұрақтар қояды. Әр бір тапсырманы шешу тәсілдерін қолдануды үйренеді.
Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)
10мин
Өтілген тақырып бойынша формулаларды қолдану тәсілдерін үйрету, тапсырмалар беру
Тапсырмаларды орындайды, жұппен, топпен, жеке берілген есептерді орындайды.
Сергіту сәті:
2мин
видеоролик
орындайды
Постер қорғау
15мин
Тапсырмалар топтарға беріледі
Тапсырмаларды постер арқылы орындайды
Бағалау:
2мин
Тапсырмаларға арналған критерийлермен таныстыру, топтық жұптық, жеке тапсырмаларды бағалау
Бірін бірі бағалайды, топтық жиынтық бағалар қалыптасады.
Рефлексия
2мин
Екі жұлдыз бір тілек
Кейінгі тапсырмалар:
Үйге тапсырма:
1мин
Оқулықтан №87-90
Тақырыпты ашу:
1мыс:x2+y2+2y-9=03x-y-1=0y=3x-1x2+(3x-1)2+23x-1-9=0
x2-1=0
x ₁=-1 x₂=1
y ₁=-4 y ₂=2
(-1;-4) (1;2)
Виет теоремасы
2мыс:x+y=5xy=6 a2-5a+6=0
a₁=2 a₂=3 x₁=2 y₁=3 (2;3)
x₂=3 y₂=2 (3;2)
Виет теоремасы
3мыс:x-y=7xy=-10 x+-y=7x-y=10 z2-7z+10=0
x₁=2 x₂=5
z₁=-2 z₂=-5
y₁=-5 y₂=-2
4мыс:x2+y2=20xy=8∙2 x2+2xy+y2=36
(x+y)2=62
1)x+y=6xy=8 2) x+y=-6xy=8
x₁=-4 x₂=-2 x₃=4 x₄=2 (-4;-2) (-2;-4)
y₁=-2 y₂=-4 y₃=2 y₄=4 (4;2) (2;4)
Ой қозғау: (тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)
№87 2)2x-7y=39x+y=-3∕∙7 2x-7=397x+7y=-21
9x=18
x=2
y=-5 (2;-5)
4)x+2y=5-x+7y=13
9y=18
y=2
x=1 (1;2)
№88
2)x-y=4xy=-3 x+-y=4x-y=3 z2-4z+3=0
z₁=-3 z₂=-1
3)x2-6xy+9y2=16x-y=6 x=6+y36+12y+y2-36y-6y2+9y2=16
4y2-24y+20=0
y-6y+5=0
D₁=4
y₁=5 X₁=11
y₂=2 x₂=7 (11;5) (7;1)
№89
2) x2+y2=74x-y=2 4+4y+y2+y2=74
x=2+y y2+2y-35=0
D₁=36
y₁=-1+6=5 y₂=-7
x1=7 x₂=-5 (7;5) (-5;-7)
3)x2+4y2=34x+y=7
x=7-y
49-14y+y2+4y2=34
5y2-14y+15=0
D₁=49-75=-26 ⍉
№90
2)x-2y=2xy=12 x=2+2y
2y+2y2-12=0
y2+y-6=0
D₁=25
y₁=2 x₁=6
y₂=-3 x₂=-4
(6;2) (-4;-3)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz