Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топта талқылау
Күні: 13.11.2017ж.
Пәні: дүниетану
Сыныбы: 4 <<А>>
Сабақтың тақырыбы
Су.Табиғаттағы су айналымы.
Пән мұғалімі: Жүсіпова Жадыра
Мақсаты
Өмірдің қайнар көзі мен тіршілік көзі ретінде су туралы оқушылардың білімін қалыптастыру.Табиғаттағы су айналымы жайлы алған білімдерін толықтыру, және оны қорғау туралы білімін кеңейту.
2.Өз бетімен білім алуға, ізденімпаздыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрете отырып, ой-өрісін дамыту.
3.Суға ұқыптылықпен қарауға, суды үнемдей білуге, берілген тапсырманы топта талқылап өз ойын ашық айтуға тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі
Су айналымы,адамның суды қорғау қызметі туралы
білу;қоршаған ортаны аялауға,қорғауға және сақтауға талпыну;алынған ақпаратты талдау,қорыту және қорытынды жасай білу.
Сабақта қолданылатын материалдар
түсті қағаз, стикер, дидактикалық ойынға қажетті заттар
Оқыту әдістері
Сын тұрғысынан ойлау,топтық жұмыс,талдау,жинақтау
Дереккөздер
Оқулық, суреттер,дүниетану тыңдалым материалдары
Тапсырмалар
Топтық, жұптық, жеке
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс- әрекеті
Сабаққа даярлық.Оқушыларды түгендеу. Сыныпты мақал-мәтел арқылы топқа бөлу
1 .Оқу,білім туралы
2. Еңбек туралы
3. Туған жер
4.Әдептілік туралы
Оқушының іс-әрекеті
Өз қалаулары бойынша мақал- мәтел жазылған парақшаларды алу топқа бөліну
Уақыты
2 мин
Психология
лық ахуал туғызу кезеңі
Мұғаліммен бірге
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
Өлең шумағы бойынша қимыл қозғалыс жасайды.
2 мин
Үй тапсырмасын сұрау
Өтілген сабақты пысықтау
Сергіту сәті
Өтілген тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрайды
Жазба жұмыстарын тексереді
<<Сиқырлы сандық>> ойыны арқылы
Видеоролик көру( пайдалы қазбалар тарауы бойынша)
Картамен жұмыс
<<Қаражорға>> әуені қойылады
Әр топтан бір оқушыдан тақырып бойынша жалғастырып мазмұнын айтады
Жазба жұмысы арқылы өзіндік ой- пікірлерін анықтайды
Топ басшылары сандықтан сұрақтар жазылған парақшаларды алып,тобымен ақылдасып сұрақтарға жауап береді.
Топта талқылау
Пайдалы қазбалардың шартты белгісі бойынша табу.
Қимыл қозғалыс жасау
6 мин
3 мин
3 мин
2 мин
2 мин
1. Қызығушылықты ояту
Жаңа тақырып
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру
- Глобусты жылдам айналдырғанда оның түсі қандай болады?
-Оның себебі неде?
-Глобуста теңіздер, өзендер,көлдер көгілдір түспен бейнеленгенін білесіңдер. Егер дұрыстап қарайтын болсақ, глобуста көгілдір түс кез келген басқа түстерден көбірек екендігін көруге болады. Бұл жер бетінің 3/4бөлігін су алып жатқанын көрсетеді.Егер өзендердің, теңіздер мен мұхиттардың барлық суы ғаламшар бетіне жайылса, Жер тоғыз метрлік су қабатының астында қалар еді.
Әлемдік су қорының 97,75%ы - суы мұхиттар мен теңіздердің тұзды суы. Тұщы су 2,25%.Бірақ адамзат осы судың жартысына жуығын пайдалана алмайды. Себебі, Антрактида,Арктика, Гренландия, Жердің түрлі аймақтарында, таулардың төбелерінде мұз және күртік қар ретінде жиналған. Шын мәнінде адам пайдалана алатын тұщы су өте аз.
Жұмбақ жасыру.
1.Кескен балам кесілмейді,
Кесілседе бөлінбейді.
2.Көктен түседі,
Жер ішеді.
3.Бір халық аспанда ұшқан,аяғы жоқ,
Ұстаған қолдарында таяғы жоқ,
Күніне талай жерге кетер кезіп,
Нәрсенің бұл секілді аяғы жоқ.
4.Өзі судан жаралған,
Бірақ судан қорқады.
<<Еркін жазу>> стратегиясы 1 минут ішінде судың қасиетін жаз
<<Миға шабуыл>> стратегиясы
-Табиғаттағы су қанша күйде болады?
-Судың күй>> неге байланысты?
Топтық ақылдасу, диалог арқылы талқылайды
-көгілдір түс болады
Жұмбақтың шешуін топ мүшелерімен ақылдаса отырып шешеді.
Шешуі:су,жаңбыр,бұлт,мұз
Өз бетінше дәптерлеріне судың қасиетін жазып шығады.
-
Сұйық ,қатты,газ
-температураға
5мин
2.Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
<<Табиғаттағы су айналымы>>
Видеоролик көрсету.
-Табиғаттағы су айналымы қалай жүзеге асады?
Зерттеу. Адам ағзасында су көп болады.Біздің денемізде қанша су бар екенін есептеуге болады. Ол үшін дене салмағын 3 ке бөліп, алынған санды 2 ге көбейту керек. Мысалы:60/3=20 20*2=40
Есіңе сақта!
1 литр теңіз суының құрамында 35 грамм тұз болады . Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері 1 грамнан аз болуы керек.
Мұны білесің бе?
- Емдік сулардың шығып жатқан жерін арасан деп атайды.Қазақстанда Сарыағаш, Алмаарасан, Қапаларасан, Барлықарасан, Жаркентарасан, т.б. емдік-санаторийлі кешендері орналасқан.
-Грек мифологиясында су құдайын Посейдон деп атаған. Римдіктер Нептун деп атаған. Ал, қазақтар ше?
Күн сәулесі қызуынан мұхит, теңіз , көл суы буланып ауа қабатына барып, бұлтқа айналады. Содан соң қайтадан жауын-шашын түрінде жерге түседі. Табиғаттағы су осылай айналып жүреді.Міне осыны табиғаттағы су айналымы дейді.
Таразыға тартылып өз салмағын өлшеу,денесіндегі судың мөлшерін анықтайды.
Қажетті мағұлматтарды естеріне сақтайды.
Өзекті сұрақтың жауабына ізденіс жасайды.
5 мин
3.<<Ой - толғаныс кезеңі>> 5 мин
Қорытын
ды
Топтық жұмыс.
1.<<Рольдік ойын диалогы>> (Су - тіршілік көзі)
1.Идея келтіруші
2Суретші
3.Ақын
4.Бақылаушы
2.Жарнама құрастыру (Ақтас шипалы суы)
1.Тауардың сипаты
2.Тауардың артықшылықтары
3. Тауарды тұтынудың пайдасы
3.Тыйым сөздер айту(суға байланысты)
4.Өзің білетін Қазақстандағы өзен - көлдердің атауын жаз. (Дәптермен жұмыс)
Суды қорғау <<Видеоролик>>
Сендердің суды қорғауға қосар үлестерің қандай?
Оқушыға ой тастау
Топ басшылыр шығып,тақтаға іліеген
Түрлі-түсті шарларды таңдап жарады .Шар ішінен шыққан тапсырманы тобына таныстырады.
Берілген тапсырманы топ мүшелерімен бірлесе отырып қорғайды.
<<Пікірлер ағашы>> ойныны бойынша өз пікірлерін жазып ілу.
2 мин
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу.Сұрақтарға жауап беру.Табиғаттағы су айналымының сызбасын сыз. <<Су - тіршілік көзі>> тақырыбына шығарма жаз
Күнделікке жазып алады
1 мин
Бағалау
Топтық, өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау .
1 мин
Рефлексия
<<Бағалау терезесіне>> стикер жапсыруды ұсынады
Маған бәрі де түсінікті
Мен есте сақтадым
Сұрақтар пайда болды
Түсінбедім - деген смайлк суреттеріне өз стикерлеріңді жапсырыңдар.
<<Бағалау терезесіне>> стикер жапсырады
1 мин
Пәні: дүниетану
Сыныбы: 4 <<А>>
Сабақтың тақырыбы
Су.Табиғаттағы су айналымы.
Пән мұғалімі: Жүсіпова Жадыра
Мақсаты
Өмірдің қайнар көзі мен тіршілік көзі ретінде су туралы оқушылардың білімін қалыптастыру.Табиғаттағы су айналымы жайлы алған білімдерін толықтыру, және оны қорғау туралы білімін кеңейту.
2.Өз бетімен білім алуға, ізденімпаздыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрете отырып, ой-өрісін дамыту.
3.Суға ұқыптылықпен қарауға, суды үнемдей білуге, берілген тапсырманы топта талқылап өз ойын ашық айтуға тәрбиелеу.
Оқу нәтижесі
Су айналымы,адамның суды қорғау қызметі туралы
білу;қоршаған ортаны аялауға,қорғауға және сақтауға талпыну;алынған ақпаратты талдау,қорыту және қорытынды жасай білу.
Сабақта қолданылатын материалдар
түсті қағаз, стикер, дидактикалық ойынға қажетті заттар
Оқыту әдістері
Сын тұрғысынан ойлау,топтық жұмыс,талдау,жинақтау
Дереккөздер
Оқулық, суреттер,дүниетану тыңдалым материалдары
Тапсырмалар
Топтық, жұптық, жеке
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс- әрекеті
Сабаққа даярлық.Оқушыларды түгендеу. Сыныпты мақал-мәтел арқылы топқа бөлу
1 .Оқу,білім туралы
2. Еңбек туралы
3. Туған жер
4.Әдептілік туралы
Оқушының іс-әрекеті
Өз қалаулары бойынша мақал- мәтел жазылған парақшаларды алу топқа бөліну
Уақыты
2 мин
Психология
лық ахуал туғызу кезеңі
Мұғаліммен бірге
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
Өлең шумағы бойынша қимыл қозғалыс жасайды.
2 мин
Үй тапсырмасын сұрау
Өтілген сабақты пысықтау
Сергіту сәті
Өтілген тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрайды
Жазба жұмыстарын тексереді
<<Сиқырлы сандық>> ойыны арқылы
Видеоролик көру( пайдалы қазбалар тарауы бойынша)
Картамен жұмыс
<<Қаражорға>> әуені қойылады
Әр топтан бір оқушыдан тақырып бойынша жалғастырып мазмұнын айтады
Жазба жұмысы арқылы өзіндік ой- пікірлерін анықтайды
Топ басшылары сандықтан сұрақтар жазылған парақшаларды алып,тобымен ақылдасып сұрақтарға жауап береді.
Топта талқылау
Пайдалы қазбалардың шартты белгісі бойынша табу.
Қимыл қозғалыс жасау
6 мин
3 мин
3 мин
2 мин
2 мин
1. Қызығушылықты ояту
Жаңа тақырып
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру
- Глобусты жылдам айналдырғанда оның түсі қандай болады?
-Оның себебі неде?
-Глобуста теңіздер, өзендер,көлдер көгілдір түспен бейнеленгенін білесіңдер. Егер дұрыстап қарайтын болсақ, глобуста көгілдір түс кез келген басқа түстерден көбірек екендігін көруге болады. Бұл жер бетінің 3/4бөлігін су алып жатқанын көрсетеді.Егер өзендердің, теңіздер мен мұхиттардың барлық суы ғаламшар бетіне жайылса, Жер тоғыз метрлік су қабатының астында қалар еді.
Әлемдік су қорының 97,75%ы - суы мұхиттар мен теңіздердің тұзды суы. Тұщы су 2,25%.Бірақ адамзат осы судың жартысына жуығын пайдалана алмайды. Себебі, Антрактида,Арктика, Гренландия, Жердің түрлі аймақтарында, таулардың төбелерінде мұз және күртік қар ретінде жиналған. Шын мәнінде адам пайдалана алатын тұщы су өте аз.
Жұмбақ жасыру.
1.Кескен балам кесілмейді,
Кесілседе бөлінбейді.
2.Көктен түседі,
Жер ішеді.
3.Бір халық аспанда ұшқан,аяғы жоқ,
Ұстаған қолдарында таяғы жоқ,
Күніне талай жерге кетер кезіп,
Нәрсенің бұл секілді аяғы жоқ.
4.Өзі судан жаралған,
Бірақ судан қорқады.
<<Еркін жазу>> стратегиясы 1 минут ішінде судың қасиетін жаз
<<Миға шабуыл>> стратегиясы
-Табиғаттағы су қанша күйде болады?
-Судың күй>> неге байланысты?
Топтық ақылдасу, диалог арқылы талқылайды
-көгілдір түс болады
Жұмбақтың шешуін топ мүшелерімен ақылдаса отырып шешеді.
Шешуі:су,жаңбыр,бұлт,мұз
Өз бетінше дәптерлеріне судың қасиетін жазып шығады.
-
Сұйық ,қатты,газ
-температураға
5мин
2.Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
<<Табиғаттағы су айналымы>>
Видеоролик көрсету.
-Табиғаттағы су айналымы қалай жүзеге асады?
Зерттеу. Адам ағзасында су көп болады.Біздің денемізде қанша су бар екенін есептеуге болады. Ол үшін дене салмағын 3 ке бөліп, алынған санды 2 ге көбейту керек. Мысалы:60/3=20 20*2=40
Есіңе сақта!
1 литр теңіз суының құрамында 35 грамм тұз болады . Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері 1 грамнан аз болуы керек.
Мұны білесің бе?
- Емдік сулардың шығып жатқан жерін арасан деп атайды.Қазақстанда Сарыағаш, Алмаарасан, Қапаларасан, Барлықарасан, Жаркентарасан, т.б. емдік-санаторийлі кешендері орналасқан.
-Грек мифологиясында су құдайын Посейдон деп атаған. Римдіктер Нептун деп атаған. Ал, қазақтар ше?
Күн сәулесі қызуынан мұхит, теңіз , көл суы буланып ауа қабатына барып, бұлтқа айналады. Содан соң қайтадан жауын-шашын түрінде жерге түседі. Табиғаттағы су осылай айналып жүреді.Міне осыны табиғаттағы су айналымы дейді.
Таразыға тартылып өз салмағын өлшеу,денесіндегі судың мөлшерін анықтайды.
Қажетті мағұлматтарды естеріне сақтайды.
Өзекті сұрақтың жауабына ізденіс жасайды.
5 мин
3.<<Ой - толғаныс кезеңі>> 5 мин
Қорытын
ды
Топтық жұмыс.
1.<<Рольдік ойын диалогы>> (Су - тіршілік көзі)
1.Идея келтіруші
2Суретші
3.Ақын
4.Бақылаушы
2.Жарнама құрастыру (Ақтас шипалы суы)
1.Тауардың сипаты
2.Тауардың артықшылықтары
3. Тауарды тұтынудың пайдасы
3.Тыйым сөздер айту(суға байланысты)
4.Өзің білетін Қазақстандағы өзен - көлдердің атауын жаз. (Дәптермен жұмыс)
Суды қорғау <<Видеоролик>>
Сендердің суды қорғауға қосар үлестерің қандай?
Оқушыға ой тастау
Топ басшылыр шығып,тақтаға іліеген
Түрлі-түсті шарларды таңдап жарады .Шар ішінен шыққан тапсырманы тобына таныстырады.
Берілген тапсырманы топ мүшелерімен бірлесе отырып қорғайды.
<<Пікірлер ағашы>> ойныны бойынша өз пікірлерін жазып ілу.
2 мин
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу.Сұрақтарға жауап беру.Табиғаттағы су айналымының сызбасын сыз. <<Су - тіршілік көзі>> тақырыбына шығарма жаз
Күнделікке жазып алады
1 мин
Бағалау
Топтық, өзін-өзі бағалау.
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау .
1 мин
Рефлексия
<<Бағалау терезесіне>> стикер жапсыруды ұсынады
Маған бәрі де түсінікті
Мен есте сақтадым
Сұрақтар пайда болды
Түсінбедім - деген смайлк суреттеріне өз стикерлеріңді жапсырыңдар.
<<Бағалау терезесіне>> стикер жапсырады
1 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz