Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дәптермен жазу
Сабақтың тақырыбы: К дыбысы және әрпі.
Сабақтың мақсаты: 1. К дыбысымен таныстыру. К дыбысына тіл ұстарта
отырып сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату.
Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау, ойлау
қабілеттерін дамыту. Балаларды К дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.
Таза қазақ тілінде сөйлеуге, байланыстырып сөйлеуге, түзу отыруға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ-жауап.
Көрнекіліктері: к дыбысының баспа және жазбаша түрі, текшелер, кеспе әріптер.
Сабақ барысы.
І Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ Өткен сабақты қайталау.
-Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
-Қ дауыссыз ба, әлде дауыссыз ба?
-Қ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
-Қ дыбысынан келетін қандай сөздер білесіңдер?
Сиқырлы буындар.
Қа (з,лам, йшы, лақ, )
Қу (ат, ыршақ,ырмаш,ыс)
Қо (ға, ра,раз,с, йма,ла)
Өткен сабақты қорытындылау.
Баспалдақ ойыны арқылы пысықтау.
ІІІ Жаңа сабақ.
Көрмеде бар,
Өрмеде жоқ.
Әкеде бар,
Әжеде жоқ.
(К)
Сабы таяқ,
Басы қалақ.
Ұшын жүрер
Жерге қарап.
(Күрек)
Жұп-жұмыр жоны бар,
Инеден тоны бар,
Түйреген, түрпі..
Бұл не? (Кірпі)
-Жұмбақ шешуі қандай дыбыстан басталып тұр?
-К дауыссыз ба,әлде дауысты ма?
-Онда К дыбысын қандай текшемен белгілейміз?
-Осы кірпі сөзін кім әріп кассасын құрап береді?
-Буынға бөлу.Нешінші буында тұр?
Суретпен жұмыс.
Суреттерді көрсете отырып, К дыбысы бар сөздерді айтқызу.Буынға бөлу. Буын санын айту.
Оқулықпен жұмыс.
а) мұғалімнің оқуы.
ә) әр сөздің мағанасын ашып түсіндіру.
б)Тізбектей оқу.
Сергіту сәті.
Күн бұлттанды,
Күн күркіреді,
Жаңбыр жауды.
Жаңбыр басылды.
Күн шайдай ашылды.
Дәптермен жұмыс.
Тақтаға жазу.
Ауада жазу.
Дәптермен жазу.
Сергіту сәті.
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Біп-биік боп өседі.
Сөздік диктант.
Қуат,қауын, қуан,қора, қала, тоқ, ноқта,қол,жарыс, қоныс, аңдар.
Осы сөздерге дыбыстық талдау жасау.
Сиқырлы әріп.
Күй
Кілт
Көлік
Кептер
Көбелек
Көктем
Көжек
Кеме
Күн
Оқулықпен жұмыс.
Мұғалімнің оқуы.
Әр сөздің мағанасын ашу.
Тізбектей оқу.
Буынұйқас.
Кі-кі-кі Ек-ек-ек
Бұлаңдайды түлкі Гүлге қонды көбелек
Ек-ек-ек
Жер қазатын күрек.
Дәптермен жұмыс.
Мұғалімнің жазуы.
Ауада жазу.
Дәптерге жазу.
Сиқырлы буындар.
Күн
Күй
Кеш
Көл
Күш
Көк
Кө (пір,л,п,з,ше,к)
Кі (лт,лем,р,тап,шкентай)
Қорытындылау.
Бүгінгі сабақты сұрақтар қою арқылы қорытындылау.
Мадақтау.
Сабақтың мақсаты: 1. К дыбысымен таныстыру. К дыбысына тіл ұстарта
отырып сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату.
Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау, ойлау
қабілеттерін дамыту. Балаларды К дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.
Таза қазақ тілінде сөйлеуге, байланыстырып сөйлеуге, түзу отыруға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ-жауап.
Көрнекіліктері: к дыбысының баспа және жазбаша түрі, текшелер, кеспе әріптер.
Сабақ барысы.
І Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ Өткен сабақты қайталау.
-Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
-Қ дауыссыз ба, әлде дауыссыз ба?
-Қ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
-Қ дыбысынан келетін қандай сөздер білесіңдер?
Сиқырлы буындар.
Қа (з,лам, йшы, лақ, )
Қу (ат, ыршақ,ырмаш,ыс)
Қо (ға, ра,раз,с, йма,ла)
Өткен сабақты қорытындылау.
Баспалдақ ойыны арқылы пысықтау.
ІІІ Жаңа сабақ.
Көрмеде бар,
Өрмеде жоқ.
Әкеде бар,
Әжеде жоқ.
(К)
Сабы таяқ,
Басы қалақ.
Ұшын жүрер
Жерге қарап.
(Күрек)
Жұп-жұмыр жоны бар,
Инеден тоны бар,
Түйреген, түрпі..
Бұл не? (Кірпі)
-Жұмбақ шешуі қандай дыбыстан басталып тұр?
-К дауыссыз ба,әлде дауысты ма?
-Онда К дыбысын қандай текшемен белгілейміз?
-Осы кірпі сөзін кім әріп кассасын құрап береді?
-Буынға бөлу.Нешінші буында тұр?
Суретпен жұмыс.
Суреттерді көрсете отырып, К дыбысы бар сөздерді айтқызу.Буынға бөлу. Буын санын айту.
Оқулықпен жұмыс.
а) мұғалімнің оқуы.
ә) әр сөздің мағанасын ашып түсіндіру.
б)Тізбектей оқу.
Сергіту сәті.
Күн бұлттанды,
Күн күркіреді,
Жаңбыр жауды.
Жаңбыр басылды.
Күн шайдай ашылды.
Дәптермен жұмыс.
Тақтаға жазу.
Ауада жазу.
Дәптермен жазу.
Сергіту сәті.
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Біп-биік боп өседі.
Сөздік диктант.
Қуат,қауын, қуан,қора, қала, тоқ, ноқта,қол,жарыс, қоныс, аңдар.
Осы сөздерге дыбыстық талдау жасау.
Сиқырлы әріп.
Күй
Кілт
Көлік
Кептер
Көбелек
Көктем
Көжек
Кеме
Күн
Оқулықпен жұмыс.
Мұғалімнің оқуы.
Әр сөздің мағанасын ашу.
Тізбектей оқу.
Буынұйқас.
Кі-кі-кі Ек-ек-ек
Бұлаңдайды түлкі Гүлге қонды көбелек
Ек-ек-ек
Жер қазатын күрек.
Дәптермен жұмыс.
Мұғалімнің жазуы.
Ауада жазу.
Дәптерге жазу.
Сиқырлы буындар.
Күн
Күй
Кеш
Көл
Күш
Көк
Кө (пір,л,п,з,ше,к)
Кі (лт,лем,р,тап,шкентай)
Қорытындылау.
Бүгінгі сабақты сұрақтар қою арқылы қорытындылау.
Мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz