Интерактивті әдіс

Сабақ жоспары

Пәні
Қазақстан тарихынан әңгімелер
Сыныбы

5

сынып

Уақыты
3. 02. 2015
Пәні: Тақырыбы
Қазақстан тарихынан әңгімелер: Сәулет ескерткіштері
Мақсаты
Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысу. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғыну.
Мақсаты: Оқыту нәтижесі
Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысу. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғыну.: Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысады. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғынады.
Мақсаты: Көрнекі құралдар
Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысу. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғыну.: Интерактивті тақта, слайд, карта, қоржын, үлестірмелі материалдар, киіз үй, қолөнер бұйымдары
Мақсаты: Пәнаралық байланыс.
Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысу. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғыну.: География, Бейнелеу өнері, қазақ әдебиеті.
Кезеңдері
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушылардың іс әрекеті

Пайдаланыл

ған материал мен технологиялар

Бағалау
Әдісі
Кезеңдері: Кіріспе
Мұғалімнің іс әрекеті:

Сыныпқа кіріп оқушылармен амандасып, сабаққа даярлықтарын тексереді.

Сыныпты «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы 3 топқа бөледі.

1 топ-Киіз үй

2 топ-Ұлттық киімдер

3 топ-Қолөнер.

Оқушылардың іс әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа даярланады.

Оқушылар суреттер бейнеленген қағаздарды таңдап алады. Сәйкес келген сурет бойынша топқа бірігіп, ортақ сөзді табады.

Пайдаланылған материал мен технологиялар: Суреттер, парақшалар.
Бағалау:
Әдісі: Топқа бөлу.
Кезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалімнің іс әрекеті:

Саяхатқа билет алу үшін 3 топқа тапсырмалар береді.

  1. Суреттерді пайдалану арқылы киіз үй тұрғызу жолын түсіндіріп, бөліктеріне анықтама беру.
  2. Берілген ұлттық киімдерді жіктеп жазу.
  3. «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып, шыққан сөзге анықтама беру.
  4. «Мен- саған, сен-маған» топтар бір біріне сұрақ қояды.
  5. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің 3 жетістігін атаңыз.
Оқушылардың іс әрекеті:

Әр топ саяхатқа билет алу үшін тапсырмаларды орындайды.

  1. Суреттерді пайдалану арқылы киіз үй тұрғызу жолын түсіндіріп, бөліктеріне анықтама береді.
  2. Берілген ұлттық киімдерді жіктеп жазады.
  3. «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып, шыққан сөзге анықтама береді
  4. «Мен- саған, сен-маған» топтар бір біріне сұрақ қояды.
  5. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің 3 жетістігін атайды.
Пайдаланылған материал мен технологиялар: Киіз үй бөліктері бейнеленген парақшалар, Интерактивті тақта,
Бағалау:

Бағалау парағы арқылы бағаланады. Әр тапсырма 1-3 ұпай аралығында бағаланады.

Тапсырманы бірінші және дұрыс орындаған топ 3 ұпай, 2 топ-2 ұпай ал соңғы орындаған топ 1 ұпай иеленеді.

Әдісі: Диалогтық оқыту әдісі, АКТ, Интерактивті оқыту әдісі.
Кезеңдері: Тұсаукесер
Мұғалімнің іс әрекеті:

Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырып, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын қояды.

«Сәулет өнері» сөзіне кластер толтыртады.

Оқушылардың іс әрекеті:

Сабақтың тақырыбын жазады. Сабақтың мақсатын қоюға қатысады.

«Сәулет өнері» сөзіне кластер толтырады.

Пайдаланылған материал мен технологиялар: Интерактивті тақта. Қағаз бен маркерлер.
Бағалау:
Әдісі: Интерактивті әдіс. Топтық жұмыс.
Кезеңдері: Негізгі бөлім.
Мұғалімнің іс әрекеті:

Сәулет өнері ұғымына анықтама бере отырып ежелгі құрылыстар туралы айтып өтеді.

1 бекет. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» мазары.

2 бекет. «Айша бибі кесенесі».

3 бекет. «Қарахан кесенесі».

4 бекет. «Жошы хан күмбезі».

5 бекет. «Алаша хан кесенесі».

6 бекет. «Қожа Ахмет Ясауи кесенесі»

7 бекет. «Сарайшық» мемориалды кешені.

Жаң сөздерге анықтама беріп қоржынғы салғызады.

Оқушылардың іс әрекеті:

Ұғымдардың анықтамасын жазып алады.

Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.

Жаңа сөздерді белгілеп отырады.

Жаң сөздерге анықтама беріп қоржынғы салады.

Пайдаланылған материал мен технологиялар: Интерактивті тақта, слайд, карта. Жаңа сөздер қоржыны.
Бағалау: Формативті бағалау.
Әдісі: Интерактивті әдіс, Диалогтік оқыту әдісі, АКТ,
Кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс әрекеті:

Шығу парағын толтыру.

Менің саяхаттан алған әсерім.

Және мені таң қалдырған бекет деген сұрақтарға жауап беру.

Оқушылардың іс әрекеті:

Шығу парағын толтырады.

Менің саяхаттан алған әсерім.

Және мені таң қалдырған бекет деген сұрақтарға жауап беріп, әр топтан бір оқушы оқиды.

Пайдаланылған материал мен технологиялар: Сұрақтар жазылған парақшалар.
Бағалау: Формативті бағалау
Әдісі: СТО
Кезеңдері: Үйге тапсырма беру.
Мұғалімнің іс әрекеті: «Мәдениетім-мақтанышым» тақырыбында әңгіме жазып келу. Өз ауылымыздағы ескерткіштер туралы материал жинақтау.

Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Интерактивті құралдармен сабақ өткізу әдістемесі
Оқытудың интерактивті әдістері
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
"Интерактивті оқыту әдістерін қолдану."
Пайдалы қазбалар
Интерактивті технологияны меңгеру
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Интерактивті әдіс - тәсілдер
Төлдердің суреттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz