Интерактивті әдіс

Сабақ жоспары
5
сынып
Пайдаланыл
ған материал мен технологиялар
Сыныпқа кіріп оқушылармен амандасып, сабаққа даярлықтарын тексереді.
Сыныпты «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы 3 топқа бөледі.
1 топ-Киіз үй
2 топ-Ұлттық киімдер
3 топ-Қолөнер.
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа даярланады.
Оқушылар суреттер бейнеленген қағаздарды таңдап алады. Сәйкес келген сурет бойынша топқа бірігіп, ортақ сөзді табады.
Саяхатқа билет алу үшін 3 топқа тапсырмалар береді.
- Суреттерді пайдалану арқылы киіз үй тұрғызу жолын түсіндіріп, бөліктеріне анықтама беру.
- Берілген ұлттық киімдерді жіктеп жазу.
- «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып, шыққан сөзге анықтама беру.
- «Мен- саған, сен-маған» топтар бір біріне сұрақ қояды.
- Қазақ халқының материалдық мәдениетінің 3 жетістігін атаңыз.
Әр топ саяхатқа билет алу үшін тапсырмаларды орындайды.
- Суреттерді пайдалану арқылы киіз үй тұрғызу жолын түсіндіріп, бөліктеріне анықтама береді.
- Берілген ұлттық киімдерді жіктеп жазады.
- «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып, шыққан сөзге анықтама береді
- «Мен- саған, сен-маған» топтар бір біріне сұрақ қояды.
- Қазақ халқының материалдық мәдениетінің 3 жетістігін атайды.
Бағалау парағы арқылы бағаланады. Әр тапсырма 1-3 ұпай аралығында бағаланады.
Тапсырманы бірінші және дұрыс орындаған топ 3 ұпай, 2 топ-2 ұпай ал соңғы орындаған топ 1 ұпай иеленеді.
Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырып, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын қояды.
«Сәулет өнері» сөзіне кластер толтыртады.
Сабақтың тақырыбын жазады. Сабақтың мақсатын қоюға қатысады.
«Сәулет өнері» сөзіне кластер толтырады.
Сәулет өнері ұғымына анықтама бере отырып ежелгі құрылыстар туралы айтып өтеді.
1 бекет. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» мазары.
2 бекет. «Айша бибі кесенесі».
3 бекет. «Қарахан кесенесі».
4 бекет. «Жошы хан күмбезі».
5 бекет. «Алаша хан кесенесі».
6 бекет. «Қожа Ахмет Ясауи кесенесі»
7 бекет. «Сарайшық» мемориалды кешені.
Жаң сөздерге анықтама беріп қоржынғы салғызады.
Ұғымдардың анықтамасын жазып алады.
Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сөздерді белгілеп отырады.
Жаң сөздерге анықтама беріп қоржынғы салады.
Шығу парағын толтыру.
Менің саяхаттан алған әсерім.
Және мені таң қалдырған бекет деген сұрақтарға жауап беру.
Шығу парағын толтырады.
Менің саяхаттан алған әсерім.
Және мені таң қалдырған бекет деген сұрақтарға жауап беріп, әр топтан бір оқушы оқиды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz