Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды топтастыру
Ақжайық ауданы Қаршы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Мусагалиева Айсұлу Абылхайырқызы
Пәні
Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы
Жалпы мақсаты:
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже:
География
Нәсілдер
6 <<Б>>
Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілер туралы жалпы түсінік беру
1) Жер бетіндегі нәсілдер туралы түсінік беру
2) Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығы
3) Нәсілдердің теңдігі
oo Жер бетіндегі нәсілдер туралы жалпы түсінік алады
oo Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын түсінеді
oo Нәсілдердің тең екендігіне көз жеткізеді
Кезеңдері:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
І.Ұйымдастыру:
3 мин
Тренинг:
oo Оқушылармен амандасу
oo Топқа бөлу
oo <<Амандасу>> тренингін ұйымдастыру.
oo Бағалау парағын таратады.
Сәлемдесу
Кезекшінің жауап беруі.
Оқушылар қозғалысы.
Топтасады
Топ басшыларын, репортер, хатшы, тәлімгерлерін сайлайды.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
7 мин
Сергіту сұрақтары:
Кубизм тәсілін қолдану.
1) Адам баласы дамуының алғашқы кезеңінде жердегі халық саны не себепті өте баяу өскен?
2) Демографиялық жарылыс деген не?
3) Демографиялық кризис деген не?
4) Демографиялық саясат деген не?
5) Дүние жүзінде халық саны ең көп елдер?
6) <<Бір отбасына бір бала>> деген саясат жүргізуді қолға алған ел?
7) Демография қандай ғылым?
8) Жер шарындағы халықтың орташа тығыздығы қанша?
Оқушының сұрақтарға жеке жауап беруі.
Жаттығулар:
10 мин
oo Олай болса балалар тапсырма орындайық?
Тапсырма: Кесте толтыру.
Оқушылар жеке-жеке жұмыстанады.
ІІІ.Жаңа сабақ:
14 мин
Интерактивті тақтадан нәсілдердің жер бетінде таралуы картасын қарап, нәсілдер теңдігін зерттеген Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. Үш нәсілге жататын адамдар белгілерін топтастыру.
Оқушыларды топтастыру.
Әр бір жеке топқа тапсырма беру.
1 топ: Негроид.
2 топ: Монғолоид.
3 топ: Еуропоид.
Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығып, белгілерді нәсілдердің тұсына жинақтайды.
Оқушылар нәсілдердің белгілерін қайда кездесетінін топ болып қорғайды.
ІҮ.Дерек көздері:
2 мин
Слайд көрсету.
Топпен бірлесе қарау.
Ү.Қорытындылау:
7 мин
Географиялық диктант.
<<Домино>> ойыны.
Сұрақтарға жауап береді, сәйкестендіреді.
ҮІ.Бағалау: 2 мин
Рефлексия жаздыру.
Формативті, топтық.
ҮІІ.Үйге тапсырма:
§59 <<Нәсілдер>> оқып келу.
Пәні
Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы
Жалпы мақсаты:
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже:
География
Нәсілдер
6 <<Б>>
Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілер туралы жалпы түсінік беру
1) Жер бетіндегі нәсілдер туралы түсінік беру
2) Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығы
3) Нәсілдердің теңдігі
oo Жер бетіндегі нәсілдер туралы жалпы түсінік алады
oo Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын түсінеді
oo Нәсілдердің тең екендігіне көз жеткізеді
Кезеңдері:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
І.Ұйымдастыру:
3 мин
Тренинг:
oo Оқушылармен амандасу
oo Топқа бөлу
oo <<Амандасу>> тренингін ұйымдастыру.
oo Бағалау парағын таратады.
Сәлемдесу
Кезекшінің жауап беруі.
Оқушылар қозғалысы.
Топтасады
Топ басшыларын, репортер, хатшы, тәлімгерлерін сайлайды.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
7 мин
Сергіту сұрақтары:
Кубизм тәсілін қолдану.
1) Адам баласы дамуының алғашқы кезеңінде жердегі халық саны не себепті өте баяу өскен?
2) Демографиялық жарылыс деген не?
3) Демографиялық кризис деген не?
4) Демографиялық саясат деген не?
5) Дүние жүзінде халық саны ең көп елдер?
6) <<Бір отбасына бір бала>> деген саясат жүргізуді қолға алған ел?
7) Демография қандай ғылым?
8) Жер шарындағы халықтың орташа тығыздығы қанша?
Оқушының сұрақтарға жеке жауап беруі.
Жаттығулар:
10 мин
oo Олай болса балалар тапсырма орындайық?
Тапсырма: Кесте толтыру.
Оқушылар жеке-жеке жұмыстанады.
ІІІ.Жаңа сабақ:
14 мин
Интерактивті тақтадан нәсілдердің жер бетінде таралуы картасын қарап, нәсілдер теңдігін зерттеген Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. Үш нәсілге жататын адамдар белгілерін топтастыру.
Оқушыларды топтастыру.
Әр бір жеке топқа тапсырма беру.
1 топ: Негроид.
2 топ: Монғолоид.
3 топ: Еуропоид.
Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығып, белгілерді нәсілдердің тұсына жинақтайды.
Оқушылар нәсілдердің белгілерін қайда кездесетінін топ болып қорғайды.
ІҮ.Дерек көздері:
2 мин
Слайд көрсету.
Топпен бірлесе қарау.
Ү.Қорытындылау:
7 мин
Географиялық диктант.
<<Домино>> ойыны.
Сұрақтарға жауап береді, сәйкестендіреді.
ҮІ.Бағалау: 2 мин
Рефлексия жаздыру.
Формативті, топтық.
ҮІІ.Үйге тапсырма:
§59 <<Нәсілдер>> оқып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz