Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Денсаулық байлықтан қымбат
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға салауатты өмір салтын сақтаудың қажеттілігін, зиянды заттардың зардаптарын білуге, жат әдеттерден аулақ болуға үйрету;
Дамытушылық: Ой - өрістерін, сана, сезімдерінің, тілдерін, шығармашылықтарын дамыту;
Тәрбиелік: адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан - жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,ауызша,пікірталас,
Көрнекіліктер:презентация
Пән-аралық байланыс: валеология
Сәлематсиндарма балалар! Қане ки оянамыз,оянамыз.Жақсырақ тағы оянуымыз үшін сендермен бір жаттығу жұмысын жасап шығайық
Кім кезекші бүгін?Сабақта кім жоқ?
Балалар сендердің бүгінгі сабаққа келген көңіл-күйлерін қандай? Олай болса оны тереңірек білу үшін смайликтер арқылы өзіміздің көңіл-күйлерімізлің күйін айтайық (смайликтер арқылы табу)
Балалар біздің бүгінгі сынып сабағымыздың тақырыбы жасырынып тұр.Оны бізге анықтау үшін жазылған қате әріптерді теріп сөйлем құрастыруымыз керек.сонда ғана бірде тақырыбымыздың аты пайда болады.
Сабақтың барысы:
1. Мағынаны табу: Сұрақ - жауап түрінде әңгімелеу.
-Міне балалар, біз денсаулық туралы тегін әңгімелеп отырған жоқпыз, бүгінгі сабағымызда денсаулығымызды қалай сақтаймыз, не нәрселерден аулақ болуымыз керек, сол жөнінде ой өрбітеміз.
Біздің халқымыз <<Деннің саулығы - бастың байлығы>> - деп тегін айтпаған. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев халқымыздың денсаулығына өз жолдауында үлкен мән беріп, азаматтардың денсаулығына, қоршаған ортаның таза болуына күш салу қажеттілігін атап айтқан.
Ендеше, денсаулықты сақтау өз қолымызда. Денсаулықты сақтау - ең әуелі тазалықты сақтаудан басталады екен. Біздің дінімізде де денсаулығымызды сақтау жолдары туралы айтылады екен. Мысалы, мына бір жолдарды оқып шығайық.
1. денім сау болсын десең - тамақты ішер алдында және ішіп болғаннан кейін қолыңды жу. Тамақтың берекесі де осында.
2. Тістеріңізді тазалап жүріңіздер, себебі ол пәктікке жатады. Пәктік иманға шақырады, ал иман жәннатта иесімен бірге болады.
3. Алла тағала пәк, ол пәктікті жақсы көреді, ол таза, тазалықты ұнатады. Үй жайыңызды, жүріп - тұратын жолдарыңды таза ұстаңдар.
(<<Мың бір хадистен>>)
-Енді, балалар біз де денсаулығымызды сақтау жолдарын қаншалықты білетінімізді үш топ боп сайысып, ортаға саламыз.
1. Топ оқушыларын үш топқа бөлу.
1- топ <<Денсаулық>>
Ұраны: <<Денсаулық - зор байлық>>.
2- топ <<Салауат>>
Ұраны: <<Салауатты өмір - денсаулықтың кепілі>>
3-топ <<Тазалық>>
Ұраны. <<Мәдениеттің белгісі-тазалық>>
І Әр топ өздері шығарған газеттерін қорғайды.
ІІ Кластер құру. (денсаулыққа не жатады?)
Ойын <<Сөзтудырым>>
Денсаулық - сау, ау, ақ, су, лақ, қу, ну, ас, қал, саулық, қас, т.б
ІІІ <<Түсіп қалған әріптер>>. Берілген сөздерге әріптерді қою.
Д.... і (дәрі)
К..н ...р...іб.... (күн тәртібі)
....ны.....у (шынығу)
с....ау......т (салауат)
Д...не ш....ық....ру (дене шынықтыру)
ту...ку....ез (туберкулез)
тұ......у (тұмау)
д... ау.... қ (денсаулық)
Г...и...на (гигиена)
З...ян...ы з...т......р (зиянды заттар)
Д....р.....ер (дәрігер)
в...та..н (витамин)
кім көп біледі? (спорт секцияларының түрі)
<<Тәрбие көзі - халықта>>. Екі топ денсаулық туралы мақал - мәтел жазып оқиды.
----Денсаулықтың қадірін ауырғанда білерсің
---- Жасыңда салақ болсаң,
Бара-бара былық боласың.
----Ауру аздырады,
----Демі бардың емі бар
----Тазалық - саулық негізі,
----Бірінші байлық - денсаулық,
Екінші байлық - ақ жаулық,
Үшінші байлық - он саулық
----<<Тазалық -денсаулық негізі, денсаулық - байлық негізі>>
----Денсаулық байлықтан қымбат
----<<Дені саудың жаны сау>>
V. Шығармашылық тапсырма:
................................................күлеміз,
.................................................жүреміз,
.......................................................
...................................................сүреміз.
Қорытынды:
-Біз зиянды заттардан қорғану үшін не істеуіміз керек? Оқушылар қолшатырдың әр бөлігіне қағазға өз ойларын жазып іледі.
Тренинг <<Денің сау болсын десең...>>
Бір оқушы <<Денің сау болсын десең...>> деп ортаға шығады. Қалған оқушылар осы сөйлемді толықтырып аяқтап, шеңбер құрайды.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға салауатты өмір салтын сақтаудың қажеттілігін, зиянды заттардың зардаптарын білуге, жат әдеттерден аулақ болуға үйрету;
Дамытушылық: Ой - өрістерін, сана, сезімдерінің, тілдерін, шығармашылықтарын дамыту;
Тәрбиелік: адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан - жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,ауызша,пікірталас,
Көрнекіліктер:презентация
Пән-аралық байланыс: валеология
Сәлематсиндарма балалар! Қане ки оянамыз,оянамыз.Жақсырақ тағы оянуымыз үшін сендермен бір жаттығу жұмысын жасап шығайық
Кім кезекші бүгін?Сабақта кім жоқ?
Балалар сендердің бүгінгі сабаққа келген көңіл-күйлерін қандай? Олай болса оны тереңірек білу үшін смайликтер арқылы өзіміздің көңіл-күйлерімізлің күйін айтайық (смайликтер арқылы табу)
Балалар біздің бүгінгі сынып сабағымыздың тақырыбы жасырынып тұр.Оны бізге анықтау үшін жазылған қате әріптерді теріп сөйлем құрастыруымыз керек.сонда ғана бірде тақырыбымыздың аты пайда болады.
Сабақтың барысы:
1. Мағынаны табу: Сұрақ - жауап түрінде әңгімелеу.
-Міне балалар, біз денсаулық туралы тегін әңгімелеп отырған жоқпыз, бүгінгі сабағымызда денсаулығымызды қалай сақтаймыз, не нәрселерден аулақ болуымыз керек, сол жөнінде ой өрбітеміз.
Біздің халқымыз <<Деннің саулығы - бастың байлығы>> - деп тегін айтпаған. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев халқымыздың денсаулығына өз жолдауында үлкен мән беріп, азаматтардың денсаулығына, қоршаған ортаның таза болуына күш салу қажеттілігін атап айтқан.
Ендеше, денсаулықты сақтау өз қолымызда. Денсаулықты сақтау - ең әуелі тазалықты сақтаудан басталады екен. Біздің дінімізде де денсаулығымызды сақтау жолдары туралы айтылады екен. Мысалы, мына бір жолдарды оқып шығайық.
1. денім сау болсын десең - тамақты ішер алдында және ішіп болғаннан кейін қолыңды жу. Тамақтың берекесі де осында.
2. Тістеріңізді тазалап жүріңіздер, себебі ол пәктікке жатады. Пәктік иманға шақырады, ал иман жәннатта иесімен бірге болады.
3. Алла тағала пәк, ол пәктікті жақсы көреді, ол таза, тазалықты ұнатады. Үй жайыңызды, жүріп - тұратын жолдарыңды таза ұстаңдар.
(<<Мың бір хадистен>>)
-Енді, балалар біз де денсаулығымызды сақтау жолдарын қаншалықты білетінімізді үш топ боп сайысып, ортаға саламыз.
1. Топ оқушыларын үш топқа бөлу.
1- топ <<Денсаулық>>
Ұраны: <<Денсаулық - зор байлық>>.
2- топ <<Салауат>>
Ұраны: <<Салауатты өмір - денсаулықтың кепілі>>
3-топ <<Тазалық>>
Ұраны. <<Мәдениеттің белгісі-тазалық>>
І Әр топ өздері шығарған газеттерін қорғайды.
ІІ Кластер құру. (денсаулыққа не жатады?)
Ойын <<Сөзтудырым>>
Денсаулық - сау, ау, ақ, су, лақ, қу, ну, ас, қал, саулық, қас, т.б
ІІІ <<Түсіп қалған әріптер>>. Берілген сөздерге әріптерді қою.
Д.... і (дәрі)
К..н ...р...іб.... (күн тәртібі)
....ны.....у (шынығу)
с....ау......т (салауат)
Д...не ш....ық....ру (дене шынықтыру)
ту...ку....ез (туберкулез)
тұ......у (тұмау)
д... ау.... қ (денсаулық)
Г...и...на (гигиена)
З...ян...ы з...т......р (зиянды заттар)
Д....р.....ер (дәрігер)
в...та..н (витамин)
кім көп біледі? (спорт секцияларының түрі)
<<Тәрбие көзі - халықта>>. Екі топ денсаулық туралы мақал - мәтел жазып оқиды.
----Денсаулықтың қадірін ауырғанда білерсің
---- Жасыңда салақ болсаң,
Бара-бара былық боласың.
----Ауру аздырады,
----Демі бардың емі бар
----Тазалық - саулық негізі,
----Бірінші байлық - денсаулық,
Екінші байлық - ақ жаулық,
Үшінші байлық - он саулық
----<<Тазалық -денсаулық негізі, денсаулық - байлық негізі>>
----Денсаулық байлықтан қымбат
----<<Дені саудың жаны сау>>
V. Шығармашылық тапсырма:
................................................күлеміз,
.................................................жүреміз,
.......................................................
...................................................сүреміз.
Қорытынды:
-Біз зиянды заттардан қорғану үшін не істеуіміз керек? Оқушылар қолшатырдың әр бөлігіне қағазға өз ойларын жазып іледі.
Тренинг <<Денің сау болсын десең...>>
Бір оқушы <<Денің сау болсын десең...>> деп ортаға шығады. Қалған оқушылар осы сөйлемді толықтырып аяқтап, шеңбер құрайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz