Дәрежелік функция

Аты жөні:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы
Аты жөні:: Күні:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:
Аты жөні:: Пәні:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Математика
Аты жөні:: Тобы:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: 1аКШМ, 1аКШФ, 1аАЖ, 1аКШИ, 1аКШО, 1сКШИ,
Аты жөні:: Уақыты:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:
Аты жөні:: Сабақтың тақырыбы:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Дәрежелік функция. Берілу тәсілдері. Функцияның графигі.
Аты жөні:: ұзіреттілікке жеткізілетін сабақтың мақсат міндеттері:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:

Ақпараттық: Студенттерді дәрежелік функция ұғымымен таныстырып, дәрежелік функцияның анықтамасы мен қасиеттерін (өсу, кему, және жұп-тақтығы) беру, графиктерін салуды меңгерту.

Коммуникативтік: Нақты анықтамалар мен қасиеттерді пайдалана отырып дәрежелік функциялардың графигін салуды үйрету, жүйелі түрде жұмыс істеуді қалыптастыру, өз ойын дәл, студенттерді белсенділікке, жинақтылыққа, математикалық тілде сөйлей білуге тәрбиелеу.

Проблеманы шешу: Студенттердің күтілетін нәтижеге бағытталған ақыл-ой әрекетін проблема қою және шешу арқылы ұйымдастыруда өз қызметінің нәтижесін бағалауға бағыттау, есептер шығаруда дәрежелік функцияның қасиеттерін қолдануды үйрету.

Аты жөні:: Сабақтың типі:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Жаңа білімді меңгеру
Аты жөні:: Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Ынтымақтастық, ізгілендіру.
Аты жөні:: Сабақтың әдісі:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Топпен жұмыс, сұрақ- жауап.
Аты жөні:: Пәнаралық байланыс:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Алгебра және анализ бастамалары.
Аты жөні:: Оқыту құралдары:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Компьютер, оқулық, тақта
Аты жөні:: Сабақтың барысы:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Студенттін қызметі:
Студенттік қызметі:
Күтілетін нәтиже:
Аты жөні:: I. ұйымдастыру бөлімі:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: Студентті сабақтық мақсат-міндетімен таныстыру
өз бетімен жұмыстануға, жауапты шешім қабылдауға, өз нәтижесін бағалауға дағдыланады.
Сабаққа әзірлігі, жұмысқа даярлануы
Аты жөні:: II. үй тапсырмасын тексеру:
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы: үй тапсырмасын тексеру.

үйге берілген тапсырмалар:

log 3 x=log 3 1. 5+log 3 8. 2) 2log 25 (4х-3) =1.

log 3-x 5-

\[\frac{1}{2}\]
=0. 4)
\[\left\vert\log3x+\log9={\frac{3}{2}}\right\vert\log x3+\log9={\frac{3}{2}}\]

5)

\[\frac{1}{\left[\mathbf{g}\,2\mathbf{x}+\mathbb{N}\,2\,\mathbf{y}=\frac{1}{\sqrt{2}\,\mathbf{a}}\right.}\]
6)

Тапсырманы шығаруда логарифмнің негізгі қасиеттерін нақты есте сақтауы машықта қолдана алуы.
Аты жөні:: III. өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:

Сұрақтар.

1) Натурал логорифм дегеніміз неқ

2) Логарифмнің негізгі қасиеттерін көрсетқ

Жауаптары:

Натурал логорифм дегеніміз - негізі е болатын логарифм, яғни = екені белгілі. Негізгі логорифмдік тепе - теңдік бойынша = = а. Сондықтан кез келген у = а х көрсеткіштік функциясын былай жаз аламыз: а х = ) х = , яғни а х =

Логарифмнің негізгі қасиеттері:

\[\log_{a}a=1\]
,
\[\log_{a}1=0\]

\[\begin{array}{l}{{\log_{a}(b^{**}c)=\log_{a}b+\log_{a}c}}\\ {{\log_{a}(b/c)=\log_{a}b-\log_{a}c}}\\ {{\log_{a}b^{n}=n\log_{a}b}}\\ {{\log_{a}b^{n}=1/n\log_{a}b}}\end{array}\]

Анықтамаларды, қасиеттерді нақты есте сақтап, жатқа білуі.
Аты жөні:: IV. Жаңа материалды түсіндіру
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:

Жоспары:

1. Дәрежелік функция

2. Дәрежелік функцияның қасиеттері мен графигі

Жауаптары:

\[\scriptstyle\Theta=\sigma\]
-дәрежелік функция, х-тәуелсіз айнымалы,

r-кез келген рационал сан.

Көрсеткішіне байланысты дәрежелік функцияның түрлерін қарастырайық.

r -натурал сан болса,

\[\scriptstyle\mathbf{U}=\mathbf{X}\]
n натурал көрсеткішті дәрежелік функция.

n=1, у =х графигі түзу сызық.

n=2, у=х 2 графигі парабола.

n=3, у=х 3 графигі кубтық парабола.

N=-1, y=1/x гипербола

n=2k және n=2k+1 болғанда y=x n функциясының қасиеттері

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2. r - бүтін теріс сан (r=-n)

y=x -n =

\[\frac{1}{\mathrm{x}^{\ n}}\]
- бүтін теріс көрсеткішті дәрежелік функция.

n - жұп сан ј) n - тақ сан

n = 2, y=

\[\frac{1}{x^{2}}\]
n = 1, y =
\[\frac{1}{x}\]

n=2k және n=2k+1 болғанда y=

\[\frac{1}{x^{n}}\]
функциясының қасиеттері

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3. r =

\[\frac{1}{n}\]
, n>1 y= x
\[\frac{1}{\eta_{n}}\]
=
\[n{\sqrt{x}}\]
дәрежелік функция

Мысалы. n=2, y=x

\[\frac{1}{\overline{{x}}}\]
n=3, y=x
\[\frac{1}{2}\]

n=2k және n=2k+1 болғанда y=

\[\frac{1}{x^{n}}\]
функциясының қасиеттері

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Тест тапсырмалары

Мына функциялардың қайсысы дәрежелік функцияға жатады:

А)

\[y={\tilde{\sigma}}^{4}\]
В)
\[y=\sin x\,\]
С)
\[y=k x\]
Д)
\[y=2x^{2}\vdash3x-5\]
) Е)
\[y=2^{\delta}\]

\[{\tilde{\sigma}}={\tilde{\sigma}}^{2}\]
функциясының анықталу облысын кқрсетіңіз:

А) Натурал сандар жиыны В) Бүтін сандар жиыны

С) Рационал сандар жиыны Д) Нақты сандар жиыны

Е) Теріс емес сандар жиыны

\[y=x^{3}\]
функцияснық графигі қай координаталық ширектерде орналасады:

А) I және II В) II және IV С) II және III Д) I және III Е) I және IV

\[{\vec{\sigma}}={\vec{\sigma}}^{2}\]
функцияларының мәндерінің облысын көрсетіңіз.

А) Теріс емес сандар жиыны В) Бүтін сандар жиыны

С) Натурал сандар жиыны Д) Нақты сандар жиыны

Е) Рационал сандар жиыны

\[{\hat{\sigma}}={\hat{\sigma}}^{3}\]
функциясының графигі қандай нүкте арқылы өтеді.

А) (2; 16) В) (-2; 32) С) (3; 243) Д) (-1; 0) Е) (-4; -64)

\[\theta={\sqrt{\bar{\theta}}}\]
функциясының графигі қай нүкте арқылы өтеді.

А) (12; 144) В) (121; 11) С) (121;

\[\scriptstyle{\frac{{\frac{\pi}{\mathrm{h}}}}{\mathrm{memensin}}}\]
11) Д) (1; 0) Е) (121; 11)

\[\displaystyle\theta=\widetilde{\sigma}^{156}\]
функция графигі қандай координаталық ширектерде орналасқан.

А) I және III В) II және IV С) II және III Д) I және II Е) I және IV

\[{\tilde{\sigma}}^{21}=7\]
теңдеуінің неше шешімі болатынын анықтандар.

А) жоқ В) екі С) бір Д) үш Е) жеті

\[{\vec{\sigma}}^{4}={\vec{\sigma}}+1\]
теңдеуінің неше шешімі болатынын анықтандар.

А) жоқ В) екі С) бір Д) үш Е) төрт

\[\theta={\tilde{\sigma}}^{n}\]
функциясының графигі А(-243; -3) нүктесі арқылы өтетін болса,
\[{\mathcal{H}}{\big/}\]
-ді табындар. А) В) 5 С) -5 Д) 3 Е) 0

Функцияның қасиеттері
y=x n n
\[\frac{f^{-n}}{\Omega}\]
N
n= 2k
n=2k+1
Анықталу облысы
R
R
Мәндерінің жиыны
[ 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
R
Жұптығы, тақтығы
жұп
тақ
Функцияның нольдері
x=0
x=0
Өсу аралықтары
(0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
R
Кему аралықтары
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
-
Ең үлкен мәні
-
-
Ең кіші мәні
f(0) =0
-
Таңба тұрақтылық аралықтары
(0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
) аралығында f(x) >0

(-

\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0) аралығында f(x) <0

(0; +

\[\mathbb{Q}\ S\]
) аралығында f(x) >0

Функцияның қасиеттері
y=x -n n
\[\frac{f^{-n}}{\Omega}\]
N
n= 2k
n=2k+1
Анықталу облысы
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
\[\bigcup{}\]
( 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
\[\bigcup{}\]
( 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
Мәндерінің жиыны
(0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
\[\bigcup{}\]
( 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
Жұптығы, тақтығы
жұп
тақ
Функцияның нольдері
-
-
Өсу аралықтары
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
-
Кему аралықтары
(0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
\[\bigcup{}\]
( 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
Ең үлкен мәні
-
-
Ең кіші мәні
-
-
Таңба тұрақтылық аралықтары
(-
\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0)
\[\bigcup{}\]
( 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
) аралығында f(x) >0

(-

\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0) аралығында f(x) <0

(0; +

\[\mathbb{Q}\ S\]
) аралығында f(x) >0

Функцияның қасиеттері
y=
\[\frac{1}{x^{n}}\]
n >1
n= 2k
n=2k+1
Анықталу облысы
[ 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
R
Мәндерінің жиыны
[ 0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
R
Жұптығы, тақтығы
жұп емес, тақ емес
жұп емес
Функцияның нольдері
x=0
x=0
Өсу аралықтары
(0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
)
R
Кему аралықтары
-
-
Ең үлкен мәні
-
-
Ең кіші мәні
f(0) =0
-
Таңба тұрақтылық аралықтары
(0; +
\[\mathbb{Q}\ S\]
) аралығында f(x) >0

(-

\[\mathbb{Q}\ S\]
; 0) аралығында f(x) <0

(0; +

\[\mathbb{Q}\ S\]
) аралығында f(x) >0

Алған білімдерін пысықтауы, студенттердің математикадан теориялық білімдерін есте сақтауы, қабылдауы мен түсінуі және машықта қолдануы.
Аты жөні::
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:
Аты жөні::
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:
Аты жөні::
Мусағалиева Сауле Сапиоллақызы:
Аты жөні::
Мусағалиева Сауле

Ұқсас жұмыстар
Натурал көрсеткішті дәрежелік функция
Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі
Арқаға сурет салу
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері мен графигі
Топ президенті бағалау
Функциялар және графиктер
Математика. Туынды тарауын қорытындылау
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны дифференциалдау және интегралдау. 11 сынып
Көрсеткіштік функцияның анықтамасы
Кері тригонометриялық функциялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz