Сұрақ парақшалар

Ақтөбе қаласы

Пригород орта мектебінің

информатика пәні мұғалімі

Туркменбаева Алима Азижановна

Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа мерзімді жоспар

ПӘНІ
Информатика
КЛАСЫ
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Информатика: Есептеуіш техникасының даму тарихы
ПӘНІ: МАҚСАТЫ
Информатика:

Есептеуіш техникасының даму тарихымен оның құрылуының негізгі принциптерімен танысу, ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі рөлін түсіну;

Өз ойын ашық, еркін айтуға, АКТ қолдану арқылы ақпаратты таңдай білуге үйрету,

ойлау қабілетін дамыту;

ынтымақтастыққа, тиянақтылыққа, пікір алмасуға, өзін -өзі бағалауға үйрету.

ПӘНІ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Информатика:

Есептеуіш техникасының даму тарихымен оның құрылуының негізгі принциптерімен танысады, ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі рөлін түсінеді;

өз ойын ашық, еркін айтуды, АКТ қолдану арқылы ақпаратты таңдай біледі;

өзін-өзі бағалай алады;

белсенді шығармашылықты ойлауға дағдыландырады.

КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
БАҒАЛАУ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Оқушылармен амандасады.

«Жүректен -жүрекке» психологиялық тренинг өткізеді.

Оқушыларды 4 адамнан тұратын 4 топқа бөледі.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Мұғаліммен амандасады.

Жүректен -жүрекке тренингі арқылы бір -біріне деген жылы лебіздерін білдіреді.

Сөздерден сөйлем құрау арқылы 4 топқа бөлінеді.

БАҒАЛАУ:
РЕСУРСТАР: Жүрек суреті
КЕЗЕҢДЕРІ:

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Есептеу құрылғыларына ассоциация жасауды ұсынады
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Алдымен әр оқушы өзі дәптерге жазады, сонан соң топта талқылап топтың ассоциацасын жасайды.
БАҒАЛАУ: 3 шапалақ
РЕСУРСТАР:

Есептеу құрылғыла

рының суреттері

КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

(15 минут)

(15 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

1, 2, 3, 4-ке санау арқылы 1 - лер бөлек, 2, 3, 4 өз алдына «жұмыс» тобын құрайды.

Әр топқа тақырыптарды оқуды тапсырады, сұрақтар береді.

Әрбір оқушы тақырыпты жақсы меңгеруі қажет, өйткені ол сол бөлікті «жанұя» топ оқушыларына түсіндіруі тиіс.

1- топ«Алғашқы есептеуіш құрылғылар мен машиналар» тақырыбы

1. Ең ерте заманғы есептеу құралын атаңыз.

2. «Есепшотты» басқа елдерде қалай атаған?

3. Қай жылдары қандай есептеуіш құрылғылар пайда болды, ол құрылғыларды кімдер ойлап тапты?

4. Алғашқы болып программа жазған кім?

2-топ Электронды -есептеуіш машиналар;

1. Бірінші ЭЕМ қай жылы, кім ойлап тапты? Оны қалай атады?

2. 1949 ж. қандай машина құрастырылды?

3. Бұрынғы Кеңестер Одағында бірінші ЭЕМ қай жылдары, кімнің басшылығымен жасалды?

4. 1952-1953 ж. қандай машина пайдалануға енгізілді?

3- топ. « ЭЕМ -нің даму буындары»

1. ЭЕМ нің буындарын атаңдар. Олардың бір -бірінен айырмашылығы неде?

2. Қазіргі дербес компьютерлер қай буынға жатады?

4 топ тақырыптағы есептеуіш машиналардың аттарын, пайда болған жылдарын немесе авторын теріп жазу.

Барлық оқушыларға сұрақтар береді?

1. Бірінші ЭЕМ қалай аталған? Ол қай жылы жасалды?

2. Бұрынғы Кеңестер Одағында бірінші ЭЕМ қай жылдары жасалды? Оны кім жасады?

3. ЭЕМ -ның буындарын атаңдар.

4. Компьютердің атасы деп кімді атаған?

Рефлексия.

4 топ жазған сөздерді толықтыру.

Мысалы 1642 ж. , Марк -1;

Тапсырма береді, кестедегі тапсырманы әр оқушы жеке орындайды.

:
:
:
:
:
:
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Не?
БАҒАЛАУ: Қайда? Кім?
РЕСУРСТАР: Қашан?
Франция, Блез, Паскаль
Арифмометр

Әр топ берілген тапсырмаларды оқиды, сұрақтарға жауаптар жазады.

Жауаптарын топта талқылап, бірін -бірі толықтырады

Жанұяға қайта оралып

өздерінің үйреніп келген тақырыптарын түсіндіреді.

Бір -бірінің сұрақтарына жауап береді.

Сұрақтарға жауап береді.

1642 жылы француз математигі Блез Паскаль он тоғыз жасында механикалық есептеу машинасын құрастырды.

1944 ж. Говард Айкен Марк -1 автоматты есептеуіш машинасын құрастырды.

Бағдаршам арқылы бағалау

Жұптық бағалау

ЭЕМ -дың, авторларының суреттері.

Сұрақ парақшалар

КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:
КЕЗЕҢДЕРІ:

Ой толғаныс

(10 минут)

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

«Қар үйіндісі» ойынын жүргізеді.

Кері байланыс.

Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың.

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

«Қар үйіндісі» ойыны арқылы бір -бірлеріне тақырыптар бойынша сұрақ қойып, жауап берді.

Парақшаларды толтырады.

БАҒАЛАУ: Смайликтер арқылы өзін -өзі бағалау.
РЕСУРСТАР: смайликтер
КЕЗЕҢДЕРІ: Үй тапсырмасы
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ: Есептеуіш техникасының даму тарихы туралы қосымша мәлімет жинап әкелу.

Ұқсас жұмыстар
Интерактивті әдіс
Нәтиже сабақ
Пернетақтамен жұмыс. қысқа мерзімді жоспар, 5 сынып
Қазақстан әлем картасында
Ыбырайдың дүниетанымы
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Талап кезеңі мин
Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. бұйымдарды жасау схемасы
Заттың агрегаттық күйлері. қатты денелердің балқуы жіне қатаюы. балқу және қатаю температурасы
Әдептілік ар ұят - адамдықтың белгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz